A přiznává, že do lecčeho ráda mluví a týká se to i focení. "Spousta fotografů to i ocení," dodává však. "Když je holka šikovná, umí se hýbat či dodá nějaký nápad, je to výhoda. Každý fotograf, a to i velký profík, může holt mít chvilkovou tvůrčí krizi. Pak je šikovnost a ukecanost modelky na místě. Jeden fotograf o takových momentech říká: Modelka zachránila fotografa."
Sama by se však za fotoaparát postavit nechtěla. "Nemám k tomu vztah, k dnešním fotkám a fotoaparátům mám spíše averzi," říká. Nelíbí se jí totiž, jak se proměnilo vnímání fotografie.
"Lidem nestačí mít fotky v krabicích, v albech, osahat si je, zavzpomínat, být na nich takoví, jací doopravdy jsou, a mít pouze jeden originál. Všichni chtějí být dokonalí, mít jen umělecké fotky a vyfotit jednu věc stokrát, aby vybrali to nej, dávat to na web pro všechny a nakonec ty fotky jedním kliknutím smažou," popisuje. "Úplně vymizelo kouzlo fotografií."
A skládá hold polaroidu, stačil by jí prý ke štěstí ze tří důvodů. "Zaprvé chci mít vše hned, zadruhé se ráda fotek dotýkám a zatřetí je výsledkem jen jedna fotka – a to ta moje," směje se.
JAK KAMILINO FOCENÍ DOPADLO, SE NA XMAN.CZ PODÍVEJTE V PONDĚLÍ 11. ČERVNA