„eMimino je můj srdcový projekt, s nímž jsem spojena už sedmým rokem. Stále nás baví přicházet s novými nápady a myšlenkami, jak web dál posouvat a rozvíjet. Momentálně se zaměřujeme především na obsah i pro maminky se staršími dětmi. Uživatelé se tak mohou těšit na databázi a hodnocení školek a škol nebo prostor, kde pro své dítě najdou chůvu nebo doučování,“ popsala produktová manažerka webu eMimino.cz a vedoucí týmu Andrea Kudrnová.
MAFRA rozšiřuje spektrum webů, získala eMimino nebo Módní peklo |
Tým webu eMimino.cz, který patří do portfolia mediální skupiny MAFRA, tvoří ženy různého věku – administrátorky, redaktorky a obchodnice, od bezdětných po maminky téměř dospělých dětí. S pomocí zkušeného programátorského týmu společně podporují silnou komunitu i zevnitř. Pečují totiž o stávající uživatelskou základnu a vymýšlejí, čím přitáhnout pozornost nových čtenářů.
Stálé návštěvníky si eMimino.cz hýčká. Registrovaným uživatelům nabízí mimo jiného soutěže nebo umožňuje testovat novinky na trhu, nejčastěji dětské potraviny, hračky, kosmetiku pro děti či dospělé.
Na portálu eMimino.cz může každý po celou dobu zůstat pro ostatní anonymní a chránit si tak soukromí. Díky tomu je možné na eMimino.cz řešit vše, co by návštěvník nikdy nesdílel veřejně na sociálních sítích. eMimino.cz tak dává prostor požádat o pomoc a radu, což oceňují zejména ženy snažící se otěhotnět, lidé ve složité rodinné situaci nebo rodiče s náročným dítětem.
Jak šel čas s eMimino.czManželé Zdeněk a Šárka si chtěli na internetu vytvořit deníček o svém miminku – jaké bylo těhotenství, vyšetření, porod a také soužití s miminkem. Postupem času jim začaly chodit první příspěvky od návštěvníků. Ti sdíleli zkušenosti s nákupem kočárku, těhotenstvím, porodem, výchovou a péčí o miminko. Vznikl tak první ucelený český obsah o těhotenství a rodičovství. Mluvilo se zde také o novinkách a alternativách, jako tehdy bylo například šátkování. Tak se dala dohromady původní komunita eMimina.
|