Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Xman.cz

  • Úterý 23. září 2014. Berta

Diskuse k článku

Vychutnejte si léto bez plavek aneb 10 nudapláží, které za to stojí

Odhoďte ostych i plavky a okuste léto v nudistickém duchu. Svou naháčskou kariéru můžete odstartovat na jedné z následujících deseti pláží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neverest

VOKURKOVKA

Skvělej článek na poslední šestinu léta. To je jako přijít na fotbal v 73. minutě zápasu. Tady nějakej novinář buďto nemyslí nebo zaspal nebo trpí na fatální nedostatek témat.

0/0
31.8.2009 13:47

Prcek2

Poslední můj příspěvek zde.

Přečtěte si co napsal jeden na stránkách naturisty:

se mi „povedlo“jednou podvečer, když už kolem pískovny Cep I bylo

místa dost – našli jsme si pěkné volné místo na písčitém „mysu“ a těsně

za námi přišla textilácká rodinka a „špekulovali“, že se vedle nás

usadí. Tak jsem kolem nás nechal pobíhat naše dva psy… Pro Boha svatého co to je za jednání? Pokud je tam vedle sebe nechtěli měli jim to říci. A ne takto. A proč by jim měli vadit? Že je ruší? Pokud chtěli klid měli jim říci, že zůstat mohou, ale jen s tou podmínkou zachování klidu! Nikdo nemá právo si přivlastňovat to co mu nepatří. Kdo k někomu přijde měl by se podřídit tomu kdo tam již je nebo jít jinam. Hlavně si vše vyříkat. Plavky-neplavky. Ty nejsou to důležité k řešení. Že se mi to snadno poví? Ano. Já si vždy vše vyříkám s dotyčnou osobou pokud je něco v nepořádku, byť je to jen můj pocit, že je něco v nepořádku a pak už mám klid. Často pak s dotyčnou osobou pak mám i příjemný rozhovor, že se ukázalo, že je to třeba i jinak

0/0
29.8.2009 18:02

Autobus s tykadlama

Re: Poslední můj příspěvek zde.

helemese, sotva prcka definitivně vyhodili z naturisty.cz , už prudí tady;-(

0/0
31.8.2009 14:16

Prcek2

Re: Poslední můj příspěvek zde.

Hele ty Autobuse s tykadlama. Opět se musím ohradit: Mě nikdo odnikud nevykopl. Skončil jsem tam sám. Není divu když jsou tam skoro všichni jen samolibí náfukové. Já se na ty stránky rád občas kouknu. Ale číst ty některé bláboly přizpěvovatelů fakt nemusím. Tady je to lepší. Docela vtipné reakce ty poslední podle času. A nechtěl jsi napsat autobuse prdí ? Já neprudím. Maximálně prdím. Obvzláště pak na www stránky naturisty se skvělým panem Zurkem. Že mé televizní vysílání bylo posunuto, už jsem měl i noční můru, že si ho tam pozvali místo mě. Naštěstí to není pravda a dočkáte se mě již brzy. Já propaguji tu svobodu a dobro všech a všude. Ne jen co se naháčů týče. Brzy nastane můj věk vodnáře  rokem 2012 a já v něm chci žít jako, třeba uctívaný,  král co žije jen pro dobro lidí na Zemi. Že mě nechápete je váš problém. To mě neodradí od mého snažení dokud mě lidé nepochopí a nezačnou se podle toho chovat jak mají!

0/0
31.8.2009 16:13

olllo

Re: Poslední můj příspěvek zde.

Mohu vědět kdy a v které televizi? Ráda si vás poslechnu.

0/0
4.9.2009 12:37

Prcek2

Re: Poslední můj příspěvek zde.

Kdy přesně ještě nevím, ale prý už brzy. Kdyby jim do toho nevlezla nějaká důležitá, mimořádná událost už by byl pořad se mnou odvysílán. Zatím tedy jen čekám kdy se mně ozvou abych se na vysílání dostavil. A bude to v české televizi Čt. Jak jinak? Nicméně i kdybych již znal přesný datum vysílání tak ho nikomu předem neřeknu. Až po natočení pořadu pokud si tam nebudu připadat jako vůl :-) . V životě jsem takto nikdy nevystupoval a mám z toho pochopitelně obavi. Hlavně pak o to aby mě lidé pochopili a nesmáli se mě třeba že jsem jiný a směšný. Jiný opravdu totiž jsem. Miluji dobro a také se tak snažím chovat po všech ztránkách. Takové chování lidí se, ale bohužel často nevidí. Spíše obráceně.

0/0
5.9.2009 15:44

olllo

Proč bez plavek

Asi je mi koupání bez plavek příjemné i proto, že jsem tak byla vedena od mládí. Neznamená to, že jsme chodili doma nazí. Jezdili jsme s rodiči do zahraničí na nudapláže, a tam kde jsme bydleli, byl velký rybník a občas jsme k večeru chodívali na část, kde nebyli textiláci. V době dospívání jsem se asi styděla před klukama mého věku a začala jsem se koupat v plavkách, přestože mi moc vadily. Při prvních příznacích zdrav. problémů a  na doporučení rodičů, jsem se ke koupání bez plavek vrátila. Je to už pěkných pár let a ještě jsem nemusela opětně navštívit lékaře. Proto nedám na koupání bez plavek dopustit. R^

0/0
28.8.2009 13:03

blekkal

Re: Proč bez plavek

Pro jistotu: to s košíčky patří nahoru, to s dírami pro nohy dolů...

0/0
31.8.2009 2:33

Martin V

Re: Proč bez plavek

ještě doplním, že je to potřeba občas sundat a vyprat, snad to od zdravotních problémů pomůžeR^

0/0
31.8.2009 23:27

olllo

Re: Proč bez plavek

To víte z vlastních zkušeností?  Občas..to je je jaký termín? Perete je jednou v roce vždy po skončení letní sezony? Nechám si ráda poradit.

0/0
4.9.2009 12:31

olllo

Re: Proč bez plavek

Ni vida...děkuji, příště si to obléknu správně ;-DR^

0/0
4.9.2009 12:27

Prcek2

Přirozenost nebo móda?

Přirozená nahota je třeba také u různých kmenů divochů v džungli kam se

ještě ta zkorumpovanost a blbost lidí nedostala!  Oni jsou nazí běžně

protože nemají důvod se oblékat v tom horku. Nanejvýš si zakrývat své přirození k vůli ochraně pokud se prodírají tou džunglí. že si lidé už odedávna halí je výmysl církve. Oni s tím začali už v dávné hystorii, že nahota je nemravná. Ale jen proto aby mohli s lidmi manipulovat. V ničem jiném to není. Dnes už máme svobodu a svobodnou volbu jak budeme, ale lidé jsou zblblí a zmatení. I reklamama které lidem plavky nabízí. Plavky jsou byznys pro výrobce a prodejce tak je podporují. Děti jsou nevinné nemají žádné hloupé předsudky jako dospělí a ještě neví co je to stud za nahotu. Zkusme si je vzít za vzor a také se chovejme přirozeně jako ony a užívejme si jako ony. Co vy na to :-) ?

0/0
28.8.2009 7:43

flames828

Re: Přirozenost nebo móda?

Jasně, cestou domů se stavíte do mekáče na burgra, doma si dáte šlofíčka u televize a pijete balenou vodu. Prostě, přirozenost především!

0/0
31.8.2009 13:38

flames828

Re: Přirozenost nebo móda?

A vůbec, jakto, že používáte internet? Neměl byste komunikovat skrze tamtamy a kouřové signály???

0/0
31.8.2009 13:42

Prcek2

Re: Přirozenost nebo móda?

To o čem zde píšeš jako že na mě výše je flames828 u mě nesmysl jako mraky. Přesně tomu všemu se vyhýbám. Já jako naturista žiji opravdu ekologicky. Ten mekáč se mi hnusí co tam do lidí ládují za odpornosti a balenou vodu také nemusím. Já piji vodu z vodovodu. Tu mám nejraději. Nanejvýš si ji ochutím jedovatým sirupem ze skleněné lahve. A na televizi se také nekoukám. není na co. Násilí a pomluvy  mě nezajímají. Maximálně historické dokumenty a cestopisy, soutěžní pořady, podívám se na správy co se zase děje hnusného ve světě, zanadávám si při tom na naši vládu, vojsko,  Američany jak jsou všichni hnusní a jdu  se zklidnit k tomu počítači což je asi má jediná neřest. Ani autem do přírody nejezdím. Jen pěšky či na kole. A auto ani nemám, že ho k životu nepotřebuji. Řidičák pro všechny případy, ale mám. Jistě ta komunikace s kouřem a tamtamy by byla zajímavější. Ale to na vzdálenost mnoha kilometrů nestačí. Bez počítače bych se dnes neobešel. Nebojte se. Blíží se jeho celosvětový kolabs.

0/0
31.8.2009 16:42

Martin V

Re: Přirozenost nebo móda?

Vodu z vodovodu? Proč ne z řeky nebo dešťovku?

A čí kolabs se blíží?:-)

0/0
31.8.2009 23:29

Prcek2

Re: Přirozenost nebo móda?

Však ta naše voda je z podzemní řeky. Pijí ji i v našem okresním městě že ji z té řeky čerpají do svého vodovodního systému. Protéká, ale někde pod zemí poblíž naší obce. Je fakt velice dobrá. A dešťová voda je jedovatá, znečištěná zamořeným obvzduším. To by jsi mohl Martine vědět. Blíží se kolaps veškeré elektroniky. Komunikace jako mobyli a internet především. Dávám tomu ještě tak 5 let šanci a konec. Máme, nebo spíše nemáme, se na co těšit. Vím, že se mi nyní budete smát, že tomu věřím. Ale pak se mi jistě omluvíte. Alespoň v duchu. Nebojte. Já se vám smát nebudu. Jen je mi takových líto co se smějí druhým a pak se ukáže, že měl dotyčný pravdu. Tak jak to čeká možná už brzy Zurkovi nudisty vůči Prckovi, že jim to nandá :-) .

0/0
1.9.2009 22:07

Prcek2

Všichni společně2

Vážně se nebojte. Pokud se stydíte před druhými v plavkách být nazí,

věřte mi, že stud po krátké době odezní a vy budete příjemně uvolnění. Pokud máte obavi, že budete někomu vadit klidně se ho na to zeptejte jestli ano či ne. Já to tak také dělám a ještě jsem se za řadu let nesetkal se zápornou reakcí. Takže hurá k vodě a plavky nechejte klidně doma. Já dnes také jedu na

jednu takovou pohodovou pláž. A plavky už ani nemám. Tak čau.

0/0
28.8.2009 7:25

Prcek2

Všichni společně.

Já se koupu nahý běžně i na běžných plážích před lidmi v plavkách kde to není výslovně zakázáno a naprosto v pohodě. Nikomu to nevadí a nikdo se nepohoršuje. Stane se mi to tak 2x ročně za celé léto, že někoho má přítomnost pohorší. Dnes už to není trestné být nahý kdekoliv. Jen člověk nesmí vyvolat veřejné pohoršení. I lidé v plavkách jsou v pohodě a mou nahotu běžně tolerují. Jedenkrát ke mně přišla policie, že na mě byla stížnost, že byl někdo pohoršen a stačilo se jen obléci a nic dál neřešili. Ani pokuta, nic. Prostě pohodička. Jednou se mně i okolí zastalo když mě nějaký tlustý náfuka vyháněl, že mu tam nahý vadím. Lidé. Prosím nebojte se a koupejte se nazí kde chcete. Těch pár pohoršených jedinců si na nás naháče časem také zvykne a nahota u vody se pak stane běžná. Já za toto bojuji na mých www stránkách www.svobodni.estranky.cz  I v Č Tv budu mít na toto téma již brzy rozhovor v jistém debatním pořadu. Že vím o čem píši je důsledek mých letitých zkušeností.

0/0
28.8.2009 7:21

g-point

Re: Všichni společně.

Prcku i sem si nám přišel dělat ostudu???:-P

0/0
28.8.2009 7:28

Prcek2

Re: Všichni společně.

Nerozumím! Jakou ostudu? A co má znamenat to i?

0/0
28.8.2009 7:45

Radijo1

Re: Všichni společně.

Čtenář-ka g-point asi myslí "I sem, poté, co vás vyhodili z Naturisty".

0/0
28.8.2009 23:34

Prcek2

Re: Všichni společně.

Radijo1 To je velký omyl. Mě nikdo nevyhodil. Já sám požádal o zrušení registrace. Je vidět že je zde asi většina diskutérů z vašich www stránek. Postrádám zde také kritiku.  Jste tam fakt hloupí. Odešel jsem sám, moc rád a dobrovolně. Už se vámi nemusím konečně zabývat. Nikdo neměl na naturistovi zájem mě brát vážně na vědomí a porozumět a chovali jste se ke mě i navzájem mezi sebou často odporně. Jenže vy to nevidíte! Jste slepí a je mi vás moc, moc líto. Až vám třeba ta televize v pořadu se mnou otevře oči můžete se mi omluvit a já omluvu jistě rád přijmu. Nicméně vaše stránky naturisty jsou fajn i užitečné. Ale vy ne.

0/0
29.8.2009 17:08

Prcek2

Re: Všichni společně.

Omluva Radijo1 . Promiňte mi prosím. Nevím kdo jste a nepsal jsem to, o

té mé kritice, že jste hloupí a podobně o vás. Myslel jsem to všeobecně

o těch www stránkách naturisty jací tam chodí lidé. Znám několik opravdových naturistů co už také na ty stránky nechodí, mě mají za vzor, váží si mě a chápou. Jejich škoda, že se o to nesnažili.  Měli by  se všichni o moc lépe. Kdyby jen měli tušení co já prožil včera záviděli by  mě všichni! To oni, ale nezažijí s takovou nikdy. Také proto je mi jich všech tam moc líto, že něco podobného nikdy nezažijí a neprožijí. Oni se sice mají dobře a fajn. Měli by se, ale mnohem lépe. A VŠICHNI lidé. Ne jen těch pár stovek lidí co ty stránky znají.

0/0
29.8.2009 17:25

blekkal

Re: Všichni společně.

A copak? Potkal jsi Aštara Šerana? ;-D

0/0
31.8.2009 2:38

Prcek2

Re: Všichni společně.

Ty sám jsi ostuda když zde vyplazuješ na druhé jazyk. To sice také dělají malé děti jak o nich píšu výše, ale to není správné. To také ony neví. A ty také asi ne. Píšeme zde všichni jen to co si myslíme, že je správné, jak to cítíme mi a něčí názory byť jiné než ty naše zavrhovat, odsuzovat a dotyčného třeba zesměšňovat je ošklivé! ten smajlík je tu pro jiné účely než na jaký jsi ho použil. Jináč vše v dobrém? R^  Lidi prosím. Buďte k sobě navzájem trochu ohleduplnější, respektujte zájmy a potřeby druhých a nepovyšujte se jeden na druhého. Díky.

0/0
28.8.2009 8:17

olllo

Re: Všichni společně.

...Jednou se mně i okolí zastalo když mě nějaký tlustý náfuka vyháněl, že mu tam nahý vadím.....

 Vy, Prcku2, musíte být idol všech idolů. Nenazvu nikoho tlustým náfukou i kdyby byl sebetlustší.  Chodím na nudapláže...postavy, vizáže a pod.,  tam neřeším. To je i reakce na příspěvky, jak kdo vypadá. Chci vidět pisatele za dvacet či třicet let. Ti asi budou chodit kanálama, aby si okolí nevšimlo jejich přibývajících vrásek. Jinak s tím ostatním s Vámi souhlasím. Raději se koupu bez plavek, nejsou mi příjemné usychající plavky na těle, zůstavající vlhkost plavek v oblasti rozkroku, svědivý pocit pod látkou a na slunci i propocená místa, pokud jsou plavky vcelku (jsem žena).

 

0/0
28.8.2009 12:59

Prcek2

Re: Všichni společně.

A Vás mám nazvat jak paní  olllo když vy mě idiotem? To se zase nelíbí mně. Mně je vážně jedno jak kdo vypadá. To co jste opakovala "tlustý náfuka" to nejsou moje slova. Ale zcela pravdivá. To byla reakce i slova jiné paní co se mě tak zastávala, že nic špatného nedělám. Nebyla to žádná mladice co by s se zájmem kochala pohledem na mě. Byla to seriózní paní ve středních letech. A jak mám tedy nazvat tlustého protivného pána? Nevím. Poraďte. A když si na to vzpomenu také se mi zvedne tlak. Je mi jasné, že někteří se neradi dívají na naháče. Ale nikdy bych nikoho a odnikud nevyháněl jen proto, že mě tam někdo není příjemný,

0/0
28.8.2009 19:16

olllo

Re: Všichni společně.

Kdybyste , pane, uměl lépe číst, či ve svém sebevychvalování trochu brzdil, pak byste zjistil, že jsem idiotem nikoho nenazvala. Ale pokud se tak cítíte, neberu vám to. :-)

0/0
4.9.2009 12:26

Prcek2

Re: Všichni společně.

Hrozně moc se omlouvám. Promiňte mi prosím. Já si zaměnil idol s idiotem. Zle vidím. Rozhodně se za idol nepovažuji :-) a ani nemám zájem sám sebe vychvalovat. To nechávám JEN a JEN na druhých.

0/0
5.9.2009 15:52

michal II

To se nam tu seslo zase ouchylaku...

Nemyslim samozrejme ty kteri chodi nazi kde to je jen mozne ale ty kteri to odsuzuji. To jsou ti, kteri budou ouchylne smirovat, honit si u pc a kdovi co vubec jeste. Mozna je to jen nedostatek sebevedomi. Sorry ale musel jsem to tak napsat. Nahote zdar.

0/0
28.8.2009 2:20

SVN

Co je na nahotě

tak nenormálního a odsuzování hodného. Tabu nahoty je uměle vytvořené. Není nic přirozenějšího a příjemnějšího než za teplého slunečné ho počasí užívat přírody, vody a slunce nahý. Móda obrovských studených plavek po kolena je nenormální a zvrhlá. Stejně tak jsou zvrhlé bulvární články s kausami celebrit, kterým někde vykoukla bradavka, jako kdyby to nebylo to první s čím člověk po narození příjde do styku. Ukazovat ve filmu a v televizi nahotu není morální a 50 vražd v jednom filmu je dětem přístupné!!!!!

0/0
26.8.2009 17:38

Karboxyl

Re: Co je na nahotě

Mluvíš mi z duše. Tahle společnost má naprosto převrácené hodnoty. A ještě je na to hrdá...

0/0
27.8.2009 4:12

g-point

Re: Co je na nahotě

sám bych to neřekl líp;-)R^

0/0
27.8.2009 14:45

TarasBulba

Pro mě to není

Hambatý koupání určitě jo, ale jen v soukromí nebo v noci.

0/0
26.8.2009 11:21

Next Apache

idiocie

Nejsem proti nahotě. I teď sedím u počítače nahý. Je teplo. Ale, co je nepřirorezeného na tom, mít plavky?;-D Debilní článek.

0/0
26.8.2009 9:11

michal II

Re: idiocie

Debilni je koupat se v plavkach.  Je to opravdu odporne. Pryc s textilakama!!!!

0/0
28.8.2009 2:09

metafrik

Je to životních prioritách a stylu,

prožít život jako kus masa...

0/0
25.8.2009 11:58

Grande_Paulo

Když do Evropy, tak třeba i nahatý

Aneb "S tou nahotou to nebudeme přehánět, např. ženský jen odsaď podsaď a mužský od pytlíku dolů.

0/0
24.8.2009 18:16

Mgr. Hlustvisihak

a kde jsou nejlepší mušličky ?

;-D

0/0
24.8.2009 15:21

Lukke-Luk

Re: a kde jsou nejlepší mušličky ?

Taky jsem hledal, a nic. ;-D

0/0
24.8.2009 16:02

miropiro

Dobrý článekk

Na rádoby seriózním serveru, kdy tak jako tak se někdy objeví podivné články, se objevil v části "pro muže" opravdu kvalitní článek. Nutno podotknout, že mnoho webů o naturismu a o plážích spíš chátrá. Tohle je ideální aktualizace.

Koupání bez plavek je úžasná forma odpočinku a pokud mohu, jdu tam, kde vím, že to vadit nebude. Zažil jsem i koupání po půlnoci na Vranovské přehradě, dokonalost!!!

0/0
22.8.2009 17:00

P-P

Re: Dobrý článekk

jj souhlas. Proto miluju noční koupání, kdy člověk může jen tak vyrazit se koupat i na místa, kde by jinak budil pohoršení. Jestli ale můžu doporučit nejlepší koupání, tak to je nejlepší na nuda v prosinci. Mám vyzkoušeno :-) To je ale naprosto nutné za tmy, protože v prosinci přitahuje pozornost jakýkoliv člověk ve vodě a pak by mohl být problém nenápadně vylézt ;-D

0/0
24.8.2009 14:30

sparrow184

přirozenost nebo móda??

zdravím naháče :-p  nic proti vám, ale řekněte mi, kdy a v jaké kultuře je nebo byla přirozená nahota?? btw na pláž lezu hlavně kvůli hezkým holkám a na tech nuda jich moc nebývá ;-)

0/0
20.8.2009 18:17

AKSAMIT

Re: přirozenost nebo móda??

co tady placas o kulture.Treba rimani a rekove nahe telo oslavovali,ale o to nejde,delame to jen pro sebe..;-)

0/0
21.8.2009 8:22

sparrow184

Re: přirozenost nebo móda??

jenže římani i řekové měli lázně buď pouze mužské nebo ženské ;-) jiné společenské aktivity nazí neprovozovali, možná tak orgie, které jsou o něčem jiném :-D s těma saunama ostatně platí to samé i dnes že jo...do sauny jdu taky nahý, ale to není totéž jako nudismus.

0/0
21.8.2009 11:06

vavken

Re: přirozenost nebo móda??

Doufám, že i při s. aktu máš dostatečně zatemněno v ložnici. Jenom tak je to přirozené. ;-D

0/0
25.8.2009 10:35

sparrow184

Re: přirozenost nebo móda??

tohle je teda nuzný offtopic :-p přinesl jsem do diskuze seriózní argumenty a ty mě tady urážíš...když chceš bránit svoje přesvědčení, tak řekni proč si ty mslíš co si myslíš a nezlehčuj protistranu Rv

0/0
25.8.2009 16:25

g-point

Re: přirozenost nebo móda??

oni ti staří Řekové nazí třeba sportovali na olympiádách... určitě by se dalo najít spousta dalších příkladů, leč nejsem žádnej tento etolog, abych to sypal z rukávu... Ale s těma hezkýma holkama máš bohužel pravdu, těch je na normálních plážích opravdu o dost víc...

0/0
27.8.2009 14:50

Karboxyl

Re: přirozenost nebo móda??

Nahota je smaozřejmě přirozená. To až ta "kulutura" z ní udělal něco nenormálního a nezdravého. A pak samozřejmě křesťnaští pánbíčkáři. Mnoho přírodních domorodých kultur bylo, nebo ještě je normálně nahých. Z toho přeci dostávali psotník misionáři, že domorodci v africe jsou úplně bez ostychu nazí. Bohužel jejich misijní snažení nakonec způsobilo to, že dnes ani v té africe moc nahých domorodců neuvidíme. Nicméně stále nahé domorodce lze nalézt. Většinou takové ty kmeny nejdále od civilizace.

Dále v Tibetu dřív  bylo naproso normální, že před sebou chodí lidé doma nazí (rozuměj v těch jurtách a pod. ) jinak samozřejmě klima nedovolovalo, bay chodili běžně nazí venku. Ale něco jak stud prostě neznali. Viz cestopis Heinricha Harrera.

V Řecku a Římě to bylo také normální, nejednalo se o žádné orgie. Na olympijských hrách soutěžili sporotovci nazí. Lázně pokud vím nebyli jen mužské a ženské, ale i smíšené.

Atd.

A to nemluvím o dobách hodně minulých, kdy nějakou nahotu vůbec neřešili.

0/0
26.8.2009 13:03

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.