- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento článek je hezká ukázka manipulace s čísly tak, jak se s ní setkáváme den co den.
Rozdíl ostré hízdy, tedy 8:20 vs 7:06 je 15%. Ale ejhle, čtenář ani nemrkne a v článku je najednou píše o třetině času, tedy 33%.
Takže kolo pěkně uklidit a hybajte zpátky do školy! Až se látku doučíte, můžete se zase trochu projet. :-)
Ale ta třetina se nevztahuje na srovnání obou jízd, ale na poměr ušetřeného času s profesionálními jezdci. Takže zpět do školy učit se pochopit psaný text :)
Mate vzit starou silnicku treba deset let vs ten trek madone, a ne to srovnavat s horakem !!!!! to tam muzu dat cannondale scalpel za 235k a bude to horak vs horak a rozdil bude taky brutalni !!!!!
Testovat top model silnici vs stare horske kolo ala shimano sis vs dura ace vypovida o tom, ze autor tohoto clanku je naprosty lajk co se cyklistiky tyce !!!!!!
... akorát já jej nevozím na břiše a stačí mi tak čtvrtinový
No nic, já zas vezmu na brněnskej okruh starý, vyšmatlaný enduro na špalkách a novou nabroušenou "šestku" na slickách a budu se rozplývat nad tím rozdílem. Autore, jsi trapný, zřejmě dobře za reklamu zaplacený šáša!!! anebo opravdu hrozně hloupý.
Pokud je to skrytá reklama (autor možná dostal od Treku výraznou slevu na jiné kolo), pak srovnání muselo proběhnout přesně tak, jak proběhlo. Pokud by se použila silnička np. Specialized (nebo i klidně jiný značkový bajk) za desetinu ceny tedy cca 17 000, pak by výsledek byl zcela jiný a "vítězem" v poměru cena výkon by byl Specialized. Ale vyhrát musel Trek
A teď Vám řeknu krátkou story. Tour každoročně do cykloobchodů nažene spoustu bohatých začátečníků. Mají Passaty a Volva. A touží po Ferrari. Teď jsou v obchodě s koly a po přečtení tohoto článko co vyberou? Ne tohoto drahého Treka, ale nějaký typ v ceně kolem 20 000Kč. A značka? No přece cyklo-Ferrari! Tedy Trek (a nikoliv jiné značky)!
Co vy na to? Stiskněte tlačítko Doporučit, pokud se vás to taky napadlo (ať to dojde i autorovi, že nejsme tak hloupí, jak si někdo z marketingu dovozce myslí)!
jste chtěl pobavit, tak dobrý, k výdrži gratuluji.
Jinak srovnáváte opravdu nesrovnatelné.
A nebo to měla být spíš reklama? No už běžím do banky a pak do obchodu, abych si koupila tenhle úžasný silniční bycykl, co je na silnici kupodivu rychlejší než staré horské kolo. A vůbec, měl byste zjistit, zde jede rychleji silnička, nebo trabant. To by byl možná zajímavější experiment.
Myslim, ze clanek je docela o necem. Hlavne vypovida o tom, ze investovat 200t do kola ma opravdu smysl a jezdit na treku nebo nedejboze horaku po silnici je zhovadilost. Tim dokazal, ze silnicka je i pro obycelne lidi. Tem kritikum vukol bych doporucil, aby si to s panem redaktorem rozdali. Zajimave by bylo o kolik by meli horsi cas bez ohledu na stroj. Jeste by bylo zajimave srovnani, ktere by fakt udelal nejaky jezdec Tour a na legalni trase Tour. Jestli se nepletu, tak i Zimovcak mel docela slusne casy na tom svem harapaku.
kdyby tam hral nekdo z divadla Sklep, rekl bych, vyborna parodie. Jeste ten obtloustlej tester narvanej do cyklo dresu, no parada
tak je jasne ze zadnej bike nebude ani zdaleka tak rychly jako zavodni silnicka - ale spise by me zajimal stejny test provedeny na silnicce treba za 30k a na te zavodni