Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poradna: Po prvním sexu se mnou čeká dítě

Dali jsme se dohromady na mejdanu, vyspali jsme se spolu a ona otěhotněla. Na potrat jít nechce a já nevím, jak se k tomu postavit, píše čtenář Jiří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wabo

A co, Jirko, nebyl to i případ tvých rodičů? Určitě ne?

Milý hypotetický Jirko, v generaci tvých rodičů stejným způsobem, jaký popisuješ, vzniklo každé čtvrté až páté prvorozené dítě. Tak co, nebyls to i ty? Pravděpodobnost je vysoká.

Rodiče neplánovaného dítěte se obvykle vzali -  jednak to společenské mínění očekávalo, ale hlavně to byla nutnost z hlediska možnosti dostat se do pořadníku na byt - jinak by neprovdaná matka s dítětem, nebo oba svobodní rodiče s dítětem, zůstali navěky u rodičů. Některým párům to nevydrželo, jiným ano. Rozvodovost byla vysoká, ale menší než dnes. Výjimečně zcela souhlasím s doporučením v článku. Není co řešit, zkuste spolu žít. Třeba to bude fungovat. Jinak toho jednou skoro určitě budeš litovat. A příště se chraň sám.

0/0
11.1.2012 12:22

dscs

aha, samicka na lovu

klofla

0/0
10.1.2012 20:16

Demagog z Lidového domu

Měl by být hrdý na to,

že si vybrala z hromady těch, se kterými měla v posledním měsíci sex, právě jeho. Znamená to, že ho považuje za někoho, ze kterého se dají ždímat největší alimenty. Ale nejdřív opatrně, že nic po něm nechce, aby se zbytečně nevyplašil, že?

+1/0
9.1.2012 1:58

Mychal.B.

Milé Bravíčko...

:-P;-D

+1/0
7.1.2012 18:28

Miska Kvakin

Jémine,

ona to není jen taková legrace - něco jako býval Dikobraz či tak? To přeci nemůže brát nikdo vážně, nebo že by skutečně dnes existovala taková třicetiletá trdla 8-o? Ba ne, na beton to psala nějaké obrýlená ošklivka z redakce a teď má zlomyslnou radost ze zdejších dopálených příspěvků mužů.

+1/0
7.1.2012 3:23

Jirka Ščobák

Blazne!

Je ti 30, jsi bez pritelkyne a fantazirujes, ze bys deti jednou chtel, ale ne ted? Neco to rika o tve pohodlnosti a realnem videni zivota.

Predpokladejme, ze je to dite fakt tvoje (na test otcovstvi muzes jit vzdy). Ta holka je evidentne dospelejsi, nez ty a uvedomuje si, ze zivot tolik sanci zase nenabizi.

Kdysi jsem dostal pritelkyni do jineho stavu asi po pul roce vztahu. Vzali jsme se. Dcera se narodila, kdyz mi bylo 28. Jsme spolu 15 let, mame dalsi dve, jsem rad, ze to tak dopadlo. Bavil jsem se s clovekem, kteremu je 43 a mysli, ze deti mit nebude. I kdyby se je hned snazil mit, az jim bude 20, jemu bude 64. Starecek nad hrobem. Bude jim celkem houby platny. Tak do toho slapni a nefrflej nad hloupostma!

+1/0
7.1.2012 0:25

_m-

Re: Blazne!

S podstatou vašeho příspěvku souhlasím, ale co mě dostalo to je věta: "...I kdyby se je hned snazil mit, az jim bude 20, jemu bude 64. Starecek nad hrobem...." Kdyby to napsal 15ti letý kluk, tak to chápu, ale chlap po 40? V 62 dneska jdou muži do důchodu - a v 64 již jsou stařečci nad hrobem??????

0/0
7.1.2012 10:00

Jirka Ščobák

Re: Blazne!

Ok, trochu jsem to nadsadil :).

0/0
11.1.2012 1:03

Wabo

Re: Blazne!

Magdaléno, vám přece také není dvacet, a tak víte, že nenadsadil zas až tak příliš. Kdyby jeho zmíněnímu kamarádovi bylo řé, všechno sedí perfektně. Člověk po šedesátce, natož později, už nemá tu energii, co ve třiceti nebo čtyřiceti, má rád svůj režim, občas svůj klid, je jen věcí času, kdy potřebuje nějakou výměnu kloubů (vypadení z normálního života a vydělávání nejméně na ě měsíce, když jde všechno dobře), natož horší léčby. Pro děti také není optimální mít otce staršího o 40 let, natož více. V žádném směru.

0/0
11.1.2012 12:10

imagi

Re: Blazne!

Neřeš to. Magdaléna si nechce připustit blížící se kremaci.

0/0
12.1.2012 8:22

_m-

Re: Blazne!

:-P

někdo dříve a někdo později.........

0/0
12.1.2012 8:55

_m-

Re: Blazne!

Asi jste špatně četl příspěvek. jeho kolegovi není řé - neboli 50, jemu je 43.  Těch 64 bude mít, až jeho imaginární dítě dosáhne 20 let.

Co pro dítě je a co není optimální bych neřešila. Znám  tatínka okolo 50, který se svým 6ti letým klukem chodí i na inlajny........... I kdyby to bylo jen na pár let, bude mít ten kluk hezčí vzpomínky než  většina dětí mladších otců, kteří denně vysedávají vedle v hospodě.

0/0
12.1.2012 8:55

dscs

Re: Blazne!

no, jeji pristup - klfnout prnviho, kdo je dost opily - mi moc dospely neprijde

0/0
10.1.2012 20:17

Jirka Ščobák

Re: Blazne!

Vedle. Potkali jsme se v tanecnim krouzku, ucil jsem ji tancovat (kdyz jsme spolu zacali chodit, nebyli jsme si zcela cizi). Za ten pulrok jsme uz spolu zazili hodne a bydleli spolu. Alkohol nepiju vubec. Nikdy.

0/0
11.1.2012 1:02

_Zuzka

No stress

Vzhledem k okolnostem to dopadlo velmi dobře. Vypadá to, že nechytil AIDS ani nenarazil na vyloženou zlatokopku, která by ho nutila do manželství. Takže má právo volby - nepodílet se vůbec, podílet se penězi, nebo se prostě stát otcem se vším všudy. Po prvotním šoku bych řekla, že by měl být šťastný, že to ještě dopadlo jen takhle. A kdo ví, třeba to malé bude to nejlepší, co se mu kdy v životě povedlo. :-) Říká se, že děti náhody bývají krásnější. :-))

+2/0
6.1.2012 22:59

_Zuzka

Re: No stress

Teda...teď mě napadlo, že být tou slečnou, tak by bylo docela na místě otestovat se na choroby, protože jestli měl takových úletů víc, tak by spíš ONA mohla být nepříjemně překvapená, cože si to vybrala za tatínka svého potomka.

0/0
6.1.2012 23:09

Mychal.B.

Re: No stress

No, náhodný sex na mejdanu, na to musí být dva. A není podmínkou, že ona do té doby byla panna.

Takže fifty-fifty :-P

0/0
7.1.2012 18:29

Gmurr

zajimavy pristup na strankach pro muze

kdyz se panove ohani diskriminci v peci o deti.

"nemůže ona nutit vás, abyste se podílel na výchově dítěte a fungoval v otcovské roli." To mi nejak nesedi.

A taky mi nesedi,proc si hoch nebere ani v petatriceti zadnou antikoncepci. 8-o

Zdroj: http://xman.idnes.cz/poradna-po-prvnim-sexu-se-mnou-ceka-dite-f0k-/xman-styl.aspx?c=A120103_155832_xman-styl_fro

0/0
6.1.2012 7:24

Miska Kvakin

Re: zajimavy pristup na strankach pro muze

proč by si dnešní mužský bral ňákou blbou antikoncepci, když si žencký vyhádaly tu rovnoprávnost a všecko dobrovolně a rády převzaly na sebe 8-o8-o? Prostě se spoléhaj na to, že každá nad 14 už ňáké pilule bere, co je na tom divnýho :-P?

0/0
7.1.2012 3:06

_m-

Re: zajimavy pristup na strankach pro muze

No, on mužský v žádné době na sebe zodpovědnost za početí nebral. Akorát že v době před rovnoprávností se taková věc pána vůbec netýkala, zatímco dívka měla 3 alternativy - andělíčkářku, rybník za vsí nebo ostudu pro celou rodinu. No dneska, v době pokroku se to už pána týká - minimálně povinností platit alimenty. Takže by měl ve vlastním zájmu dávat malinko pozor. :-)

0/0
7.1.2012 10:06

G.abča

Pánové, vzchopte se!

Je mi 23, vždycky mě přitahovali starší muži kolem třicítky. Z mých pěti partnerů (znovu opakuji, že třicetiletých) se jen jeden zajímal před prvním sexem o ochranu. Ostatní ne. Nevěděli jestli beru prášky, prostě na mě chtěli vlítnout jen tak. Co by se stalo, kdybych jim v tom nezabránila a nedonutila je nasadit si kondom či nebrala antikoncepci? Asi by taky byli za pár týdnů překvapeni, že se jejich spermijka zakousla do mého vajíčka. Asi by obvinili mě, já měla mít antikoncepci. A určitě by chtěli potrat, protože by si nechtěli kazit život...a navíc, jich se to netýká, oni "v tom" nejsou.

Nechápu, jak, pánové, může být tak nezodpovědní, důvěřivý. To je pro Vás kondom taková děsná překážka?

Pardon, normálně nereaguji, ale tentokrát jsem musela.

Pánové, vzchopte se! Chraňte se! Nebo se alespoň zeptejte

+5/0
5.1.2012 22:38

Gmurr

Re: Pánové, vzchopte se!

mate naprostou pravdu. Takto nechapu, ze kdyz je nekdo v situaci, ze dite nechce a nepocita s nim , ze NEBERE antikoncepci. A pritom muzska an vzdy antikoncepce je vzdy dostupna a silene levna.

0/0
6.1.2012 7:27

Miska Kvakin

Re: Pánové, vzchopte se!

už dávno ne (teda ne levná ;-(). Pravda, proti HA levná je, ale víte, kolik dnes stojí pivo, cigarety a rum? To potom na kondomy prostě nezbývá (nemluvě o tom, na kolik přijde ta ženská, než si dá říci)

0/0
7.1.2012 3:10

_m-

Re: Pánové, vzchopte se!

R^

0/0
6.1.2012 9:31

himself

Re: Pánové, vzchopte se!

Nejlepší je tam to "asi by", "určitě by" :)

0/0
6.1.2012 20:54

Miska Kvakin

Re: Pánové, vzchopte se!

Jo děvenky, co jste si vybojovaly, a co vám hodné maminky vychovaly, to máte!

+1/0
7.1.2012 3:11

Mychal.B.

Re: Pánové, vzchopte se!

To by mohla říct každá, že na ni chtěl každý chlap vletět. Hoď fotku, posoudíme věrohodnost tohoto tvrzení ;-)

0/0
7.1.2012 18:36

babička_Boženy_Němcové

měl jí zatočit prsama

:-P

+3/0
5.1.2012 20:51

JazzmineTea

Jj

Moje maminka vždy říká, stačí kapka, a už to ťapká :-)))

+4/0
5.1.2012 14:45

AAA2

Re: Jj

asi vi o cem mluvi ;-D

0/0
5.1.2012 15:06

gibo

Třicet a blbej jak tágo

No tak kamaráde ve třiceti bys snad už měl vědět jak se dělají děti, ne? Když jí ho tam šoupneš na vostro tak se teď nediv.

A druhá věc - uvědom si že ti není 18 ale jak píšeš 30. To snad na děti není tak brzo? V kolika bys je asi tak chtěl mít??

Mě je teda jen lehce přes 30 ale životní postoje singles nějak nedokážu vstřebat. Nejen tenhle trouba tady, ale i případy co vidím kolem sebe - sebestřední sobci, všechno mít hned teď a hlavně žádnou zodpovědnost.

Ajaj, jsem stejná generace a píšu tu jak starej páprda.

+6/0
5.1.2012 13:01

pavel49

Re: Třicet a blbej jak tágo

A co je na tom žít sám špatnýho když vám to vyhovuje, proč bych musel mít zodpovědnost za něco co nechu? a jinak 30 je pro chlapa ještě brzo tak 35 - 40 je ideální věk, když chcete děti (což můj případ není)

0/0
5.1.2012 14:37

babička_Boženy_Němcové

Re: Třicet a blbej jak tágo

když něco nechcu, tak se podle toho zařídím - a ne jak tenhle nádhera

+7/0
5.1.2012 18:11

warken

Re: Třicet a blbej jak tágo

no vidis to a ja zase nedokazu pochopit tu obsesi detma :-)

+1/0
5.1.2012 18:39

gibo

Re: Třicet a blbej jak tágo

Nejde o obsesi. Jde o to že když si první dítě pořídíš ve 40 tak než dokončí vejšku tak ty budeš v důchodu. A v době kdy by se to dítě mělo osamostatnit a začít žít po svém tak bude mít na krku stárnoucí rodiče o které se bude muset čím dál víc starat. To ti bude vděčný že sis ho pořídil až tak pozdě.

Navíc s tímhle přístupem budeš nejspíš mít jen jedno, takže ani nehrozí že by se o péči o tebe nějak podělili, to tě spíš šoupnou do LDNky aby tě měli z krku -  konec konců tenhle přístup ke "zodpovědnosti" měli kde odkoukat. No a vnoučat se vůbec nedožiješ, ale to tě jistě netrápí.

Ale co, každý svého štěstí strůjce.

+6/0
5.1.2012 23:42

_Zuzka

Re: Třicet a blbej jak tágo

Zlatá slova. :-) Ale v důchodu nebude, důchody brzy nebudou vůbec. Ale souhlasím s tím, že nezodpovědní egocentrici by děti mít neměli, protože - chudáci děti, že? :-)

+1/0
6.1.2012 23:03

_m-

Re: Třicet a blbej jak tágo

Vim,jak jste to myslel, ale trochu mě váš příspěvek děsí. Pořizovat si děti proto, ab y se o mě měl kdo starat ve stáří mi přijde malinko zcestné. navíc já jsem ženská a mám dva syny -rozhodně netoužím po tom, aby mě - až budu bezmocná ošetřovali oni. To raději tu LDN.

0/0
7.1.2012 10:08

babička_Boženy_Němcové

Re: Třicet a blbej jak tágo

nojo, ale ono jde třeba i o to, že nám za chvíli nebude mít kdo vydělávat na důchody, proto budem makat až do smrti. Chápu, že to zní leckomu blbě a i mně samotné se příčí všechno přepočítávat na prachy. Ale bohužel znám příliš mnoho lidí, kteří jsou moc pohodlní na to, aby měli děti (nebo je měli dřív něž pozdě), ale v jednom kuse remcaj, že se nedožijou důchodu.

0/0
7.1.2012 12:29

lezici_spici

Re: Třicet a blbej jak tágo

vůbec nevíš o čem mluvíš, tak raději mlč.

0/0
5.1.2012 18:50

babička_Boženy_Němcové

.

30 let, "na děti brzo", bez kondomu, ožralej, "dalo se čekat, že skončíme v posteli"...

A mozek jsi nechal kde, Jiříku? ;-)

+5/0
5.1.2012 12:47

pasta-di-puppi

Re: .

V tom kondomu :)

+1/0
5.1.2012 13:23

babička_Boženy_Němcové

Re: .

pravda, velikostně by to zřejmě odpovídalo :)

0/0
5.1.2012 18:10

Wabo

Re: .

A společně je odložil do mrazáku. aby mu dlouho vydržely.

Pozor: k rozehrívání nepoužívat mikrovlnku!

0/0
11.1.2012 12:27

Vlastíček

Vem to tak, že budeš mít prcka a to je fajn, ne?

Já bych chtěl, ale ta moje nechce...

+1/0
5.1.2012 11:55

resuscitovaná socna

Re: Vem to tak, že budeš mít prcka a to je fajn, ne?

zavolej té katce

+1/0
5.1.2012 12:42

komentator-1

když nemám stálý vztah

a jdu na večírek, tak snad bez prezervativu ani ránu. Marja pano, po třech letech bez stálého vztahu a gumy může být rád, že je zdráv!

+2/0
5.1.2012 9:17

pavel49

Re: když nemám stálý vztah

Jo může si za to sám, spát s holkou kterou neznám bez gumy je fakt hazard a jinak zdravej není jeho aktuální nemos má inkubační dobu 9 měsíců a dobu trvání kolem 20 let ;-D;-D;-D

+2/0
5.1.2012 9:31

ripe219

Re: když nemám stálý vztah

no moment, ani neřekl jestli je zdráv, možná ani neví že už není :) jestli to do každý po trošce alkoholu hned vrazí a bez gumy (fuj!) tak bůh ví co už má za nemoci které se zatím neprojevily...  chudák holka, aby ještě něco nechytla

0/0
5.1.2012 23:57

al.mucha

Tady si zase někdo křišťálově zalupal

0/0
5.1.2012 8:53

warken

no:-)

No vzhledem k veku onoho ten clanek trochu pobavil :-) Kazdopadne bych s takovou urcite nezustaval a nechal si udelat testy DNA, zda to dite je skutecne jeho, kdyz uz se nechal takhle nachytat :-)

0/0
5.1.2012 8:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.