Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Začínám makat na etapu Giro nebo Tour. Možná pojede i David Vávra

Mráz nemráz, je to tady. Začíná mi krutá příprava na nejtěžší etapu Tour de France nebo Giro d'Italia 2012. Ještě jsem se nerozhodl, která to bude. Ale bude to stát za to. Doufám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Politicky nekorektni Artaban v01

Vsem zlym jazykum a kyselym rybickam

Vsem zlym jazykum a kyselym rybickam. Pravda ukazuje, ze i ve starsim veku muze clovek podavat slusne vykony. 70 km na bezkach se slusnou prumernou rychlosti, nebo ted to kolo je poselstvi pro vsechny obtloustliky.

Ma za sebou velky tym, ale i bez toho by byl jeho vykon pri pravidelnem treninku snad jen o 20% horsi.

0/0
10.2.2012 10:00

billa98

Nech Davida Vávru na pokoji, jsem rád, ze jeste nejak

funguje probůh.... Trochu soudnosti by to chtelo.

0/0
9.2.2012 21:53

jannes

Vypadá to,

že spoustu zdejších "diskutérů" nejvíc štve to, že Petr Pravda i se svou, decentně řečeno, zakulacenou postavou je schopný dát výkony, o kterých se jim může jenom zdát (čest výjimkám, které opravdu jezdí).... No jo, ono ze židle od počítače se to horlí, ale fyzička se tam získává velice těžko :-)

0/0
7.2.2012 13:29

Kurri 22

Další reklama na Alltraining?

Abych se přiznal, už na to začínám být alergický, kam se kouknu, tam je Vojta Beran. K tomu i reklama na Scott....

Jinak, teď je to venku dost na prd. V prosinci se dalo dost najezdit venku, teď musíme bohužel gumovat na ergáči, což není nic moc.

0/0
6.2.2012 14:57

mavavrik

Reklama

To je zase pekna skryta reklama od Scottu az po powerbreathe, kazdopadne kdyz uz to tento stryc v teplakovce pujde zkouset, tak se primlouvam za predposledni etapu Gira se zakoncenim na Stelviu:-PR^

+2/0
6.2.2012 6:26

Marika_88

Co se čílíte

mám takový dojem, že spousta diskutujících nemůže překousnout, že někdo, kdo zrovna není prototypem "dokonalého samce", který pravidelně baští různé carbo enduro břečky a opaluje se v solárku si užívá věcí, ke kterým se ne každý dostane. Podle mě je fajn, když někdo přistupuje k životu ta jako pan Pravda, protože jak praví ono známé pořekadlo: člověk je tak starý, na kolik se cítí. Přeju hodně štěstí a zábavy ve zdolávání sportovních cílů.R^

0/0
5.2.2012 23:36

pesimita-optimista

Re: Co se čílíte

My mu totiž všichni závidíme... ;-(

0/0
6.2.2012 13:12

ticho57

Fakt vás všechny chápu.

Mne teda alespoň ten buřt na kolečkách tak svými články vytáčí, že jsem se sem zaregistroval a hlásím se do řad protipravdovské aliance.

Panebože proč, když má tolik profesionálních trenérů, masérů, dietetologů a já nevím koho ještě, mu neřeknou, aby přestal žrát a zhubnul.

+4/0
5.2.2012 22:43

DjTamme

Re: Fakt vás všechny chápu.

Ono ani nejde o tu postavu. Můj strýc má 120Kg/196cm a 62let. Šel koupil si EBike a volné cyklohadry. Na rovinách šlape komplet sám a do kopců si pomůže. Nikde to neventiluje a snaží se jist tak jak je zdrávo. Prostě se na něm ty tuky drží. Ale má prostě soudnost. Ví co si chlap jako on může dovolit a jak se obléct. To pravda bohužel neví.

0/0
6.2.2012 8:27

honzik_janulik

Re: Fakt vás všechny chápu.

Tak proč to čteš, tragéde? Zajisté vlastníš postavu Adonise, a etapy TdF, případně laufy na běžkách dáváš celkem běžně několikrát za sezónu, a to bez zadýchání... Víš, kolik lidí vytáčí tyhle idiotské příspěvky?:-P

0/0
7.2.2012 13:17

oslik75

a jeje

A jéje, náš pupkatej legrační strejda s tlustými brýlemi zase zmáčkl dodavatele, za ukázání yellow BMC na podzim samozřejmě dostal zdarma PowerBreathe a Compex (všechno jeden dovozce), domluvil se posléze i s Beranem, nechá si záhy jak jinak než optimalizovat BGFit u Specializedu, aby o tom mohl znova psát a nechat to opět projít varm, na poslední chvíli zařadí ještě dvě tři další novinky (podle toho, kdo dá cash přímo k darované věci), aby byl budget naplněnej, a pravdovarieté může začít. Cyklisti a lidi z oboru pláčou, ostatní soudní čtenáři jen kroutí hlavami, neinformovaná masa dává bezpochyby palec nahoru. Do konečníku s tímhle člověkem!Rv

+6/0
5.2.2012 21:35

A přece se maže...

Re: a jeje

Zkus napsat něco, aby ti to někde otiskli a ještě ti za to zaplatili, ty konečníku...

+1/0
5.2.2012 22:47

ypenzb

O ČEM

ten článek je? Teda kromě skryté reklamy?:-/

+3/0
5.2.2012 20:06

fikacek

jen neprofesionální

No, je to jen neprofesionální. Tohle se hodí akorát tak na Facebook nebo osobní stránky blogu. :-( Je to stejně trapné, jako když si Kraus vezme svýho syna, který je absolutně nezajímavý, do svýho pořadu. Tohle je zneužívání i Dnes. Už mi to začíná připomínat trapnýho egocentrickýho staříka Klause. :-)

+2/0
5.2.2012 18:51

DjTamme

Pravda, je to Pravda.

Ale i tak. To ten chlap nemá kousek soudnosti? To neví že když vypadá a je mu kolik mu je, tak si nemůže hrát na mladýho? proč si nevezme volné cyklohadry a nejde se projet do hor a nenapíše o tom pěkný článek. Takhle ze sebe dělá jen pupkatého vola a kazí pověst všem co se snaží sportovat a nemají na to ideální proporce. Rv

+2/0
5.2.2012 17:48

krysa007

kulturista

Nevíte, jak to dopadlo s tím kulturistou, co odjel do té indie (nebo kam to) zúčastnit se nějakého mistrovství?

To jsme pořád věděli vše, co řeklo jeho dítě, ale nějak si nedokážu vzpomenout na článek, kde by napsal svůj úspěch.

0/0
5.2.2012 16:04

Extasy.of.St.Theresa

Re: kulturista

moc svalů nepřibral, tudíž nikam nejel...

0/0
7.2.2012 15:14

plooton

doufám, že si vybere Giro

daleko těžší etapy, navíc u nás bude díky Kreuzigerovi a Konigovi daleko sledovanější. Favoritem jsou 3 asi nejtěžší etapy 17 Falzes - Cortina; 18 Treviso - Val di Fieme; nebo nejlépe předposlední etapa 20. Val di Sole - Stelvio. http://www.steephill.tv/players/profile/?race=giro-d-italia&stage=20&year=2012&src=http://images2.gazzettaobjects.it/static_images/ciclismo/giroditalia/2012/tappa_dettagli_tecnici_altimetria_20.jpg

0/0
5.2.2012 15:27

Zoro.Vomáčka

...toz dyby se dal vavra s pravdou dokopy...

X...tak by to byla idealni kombinace do sebezahledenejch exibionistickejch egomanu....

X...kterou by v kotline snad troufnul jen krampol s bohdalovou...

X...na druhy strane proc ne?

X...vavra saskuje na svym poli, pravda tadydlenc..

X...a my mame s nema sportovcama aspon celorocne srandu R^

+1/0
5.2.2012 15:22

Doktor_QQ

To jsem se zase pobavil...

... kdo je Vojta Beran ? Je známým cyklistickým trenérem... R^ !? - to nevím, nicméně o kolech a cyklistice určitě něco ví, to trenérství má asi vystudováno na FTVS, ale hlavně má zmáknuto jedno - jak si udělat reklamu a jak vydělat na druhých, občas na jejich hlouposti, občas na jejich slušnosti... Mýlím se nebo to není tak dlouho, co zde v přímém přenosu probíhala příprava patrně někokoho jiného na  jakýsi extrémní závod MTB a dotyčný objekt tréninku skončil v IKEMu, neb trpěl jakousi srdeční vadou...?? Takže všichni zainteresovaní - již jste navštívili svého kardiologa ?

+1/0
5.2.2012 14:43

k.marco

Re: To jsem se zase pobavil...

No rozhodně to znamená že když se někdo mé fyzické kondici věnuje jednotlivec dosáhne lepších výsledků než když si dodržuje svůj treningový plán. Problém toho redaktora byl že vyšetření které měl udělat před lety i díky rodnné anamnéze neudělal a jen díky skupině lidí z All trainig se na jeho problém s aortou přišlo a tím mu zachránili život. napodzim dal svůj maraton a tím zvítězil nad tím co ho potkalo.

0/0
5.2.2012 15:37

Realista

Re: To jsem se zase pobavil...

Jo měl obrovskou výduť asi na aortě. Byl to následek dědičné choroby (Marfanův syndrom??) a k lékaři ho poslala kamarádka, která trošku přemýšlela a znala jeho rodinnou anamnézu. Slavné sportovní zátěžové vyšetření nic neodhalilo :) A ani nemohlo, je to jen alibismus pořadatelů sportovních akcí pro platící veřejnost.

0/0
5.2.2012 17:00

Jen se divím

Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

ob den. Během měsíce jsem si na zátěž zvykl, další měsíc byla dávka 1200km a další měsíc to bylo 1600 km za měsíc. V tom třetím měsíci tam bylo několik jízd přes 100 km, několik přes 90 km a jinak jízdy kratší. Jezdil jsem téměř denně, asi pět dní bylo zcela bez jízdy. Průměrná rychlost se zvedla za ty tři měsíce z nějakých 22 km/h na 30 km/h. Po rovině jsem jezdil rychleji, ale na kopcích šel ten průměr dolů.

Jestli jde někomu o ujetí nějakých 180 km, tak na to se v pohodě za tři měsíce natrénuje. Já jsem tehdy neměl za cíl dlouhé trati, ale spíš rychlost. Pokud by mým cílem byla tehdy ta délka, tak bych jezdil delší trasy a dával víc dní zcela bez jízdy.

Za mrazu jezdit moc nejde, ale pokud dotyčný bydlí v dosahu nějakého terénu s kopečky, lze jezdit do kopce. Tím sice nezíská vytrvalost, ale i tak si pomůže v době, kdy bude možné jezdit na silnici delší trasy.

+2/0
5.2.2012 11:37

Jen se divím

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

Dále jde za mrazu běhat, jak ty kopečky, tak i po rovince v rovnoměrném tempu. Celková kondice se na kole zcela jistě využije, navíc zčásti se zapojí stejné svalové skupiny a zčásti ten běh pomůže jako kompenzace jednostranné zátěže na kole. A taky je možné jezdit na trenažéru, ať jde o spinning nebo rotoped ap. Jestli to má doma, může při sledování televize místo v křesle sedět v sedle a šlapat.

+1/0
5.2.2012 11:41

I (já)

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

Víceméně souhlasím až na ty mrazy. V mrazu lze bez problému jezdit, jen při méně než 10 pod nulou je vhodné to zkrátit na maximálně hodinu a samozřejmě i vzhledem k oblečení a horšímu dýchání není možné dosahovat stejné rychlostní průměry, ale jinak bez problémů. Jezdím už několik let denně a mám měsíční nájezd cca. 1200-1400 km tak nemluvím teoreticky.

+2/0
5.2.2012 11:44

Jen se divím

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

Myslím, že profesionální cyklisté jezdí celou zimu. Nakonec cyklokros má sezonu právě v zimě, i když ty závody bývají tak na tu hodinu. Já si vyjedu, když je minus pět tak na půl hodiny. I při minus 7 se dá jezdit, ale to spíš radši do toho lesa zkoušet ty kopečky a terén. Dřív jsem ale jezdil celou zimu, problém byl spíš sníh než menší mráz. Taky je nepříjemný déšť či mokrý sníh a teploty mírně nad nulou.

Reakce na chlad se ale může u lidí lišit. Kdo je zvyklý, tak zvládne snáz. Nemá ale cenu začít jezdit v zimě a mít kvůli tomu nachlazení.

0/0
5.2.2012 12:08

I (já)

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

Ten sníh potvrzuji a déšť také. Velmi nepříjemná je i jízda po uježděném sněhu případně přímo ledu. Docela nerad padám, ale podélný šikmý ledový zlom o výšce pouhého 1 cm klidně strhne do strany kolo sebelepšího jezdce. Tuto sobotu ráno jsem jel při  -17°C a proti silnému větru mne na kole udrželo už pouze vědomí, že buď dojedu nebo umrznu :) Nicméně jsem asi 20 let nebyl nachlazen a jestli i déle si fakt nepamatuji.

0/0
6.2.2012 19:59

Jen se divím

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

Já jinak nejsem soutěživý ve smyslu, že bych měl nějaký cíl odjet etapu z Gira nebo TdF. Klidně si odjedu nějakých 120 km v Čechách a ke spokojenosti mi to stačí. A víc sleduju, kolik najezdím za měsíc nebo za rok, jednorázový výkon mi nic moc neříká.

0/0
5.2.2012 12:13

the 2nd

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

R^ těch 1200-1400 dost závidím - jezdím také každý den, tedy většinou kromě sobot, celoročně ale jen do práce...takže měsíčně max 500...a poslední týden je to mazec. Jinak mohu jen a jen potvrdit ten pokles "výkonu" v zimě - ikdyž člověk přes léto doslova lítá (beru to relativně, jezdím totiž na horáku :-)), teď v zimě to prostě nejde, průměrka mi klesla téměř o třetinu :-(

0/0
5.2.2012 20:33

I (já)

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

Tak tak, nejen, že se svaly nezahřejí na provozní teplotu a mnohem hůř se vysoký výkon v mrazech udýchá, ale i pružné oblečení velmi brzdí v pohybu. Přece jen je těch vrstev víc a každá je jak tlumič :)

0/0
6.2.2012 20:04

the 2nd

Re: Po dvou měsících nečinnosti nebyl problém začít jezdit 45 km

přesně, oblečení to je zabiják - navíc to v těchto mrazech řeším normální šusťákovkou takže o nějaké aerodynamice nemůže být ani řeč....už aby bylo léto a stačilo triko a kraťasy ;-(;-D

0/0
6.2.2012 22:18

neznalek_na_mesici

???

Od kdy se na cyklotrenazeru nesmi jezdit s virozou/nachlazenim? Giro ani Tour mne nelaka. Drsny a pravidelny trening taky ne. Radeji si podle chuti (tzn nekdy i 7 dni v tydnu) rekreacne zasportuji (squash, mtb, fotbal, floorbal, plavani, beh, tenis, joga, hokej), nekolikrat v roce vyrazim na poradny zaprah. Vahu ani stravu si hlidat nemusim, kazdy soudny clovek vi, co mu prospiva. Nemusim si narazove hrat na hrdinu a dokazovat sobe ani ostatnim, co vsechno se da dokazat po drsne priprave.

Kazdopadne drzim palce, ne abyste to dali fyzicky (na to nejspise mate), ale aby vam z tech experimentu uplne nehrablo.

0/0
5.2.2012 10:50

the 2nd

...

ajeje, návrat zelené teplákovky ;-D

+9/0
5.2.2012 10:14

k.marco

To mě zajímá kam se zase dostane a kolik si udělá nepřátel

Teda ten si nedá pokoj aspoň je u toho sranda. Chtělo by to tedy i nějaké ty postřehy od někoho jiného než toho redaktora. Jeho značné zdůrazňování značek  a firem. Jeho  PP ve člancích je značné.

0/0
5.2.2012 10:13

Realista

Re: To mě zajímá kam se zase dostane a kolik si udělá nepřátel

Jasně, pokud chce Alltrainig hodně zákazníků, tak je třeba lovit mezi těmi s mírnou nadváhou, těch je nejvíce a ještě jsou ve fázi, kdy jim ta nadváha vadí a jsou tedy ochotni ze zoufalství platit :)

0/0
5.2.2012 10:51

Tarzan

:-)

Mít tak sponzora ...tak bych to dal taky.:-)

0/0
5.2.2012 9:59

Vyrizena_troska

Sezona začíná

A je to tu znovu. Reklama na Scott a profláklý, předražený a zbytečný Alltraining. Ten je dobrý tak akorát pro "manažéry", kteří potřebují machrovat před známýma. Ale nepopírám, pan Beran to má marketingově zmálké, to ne že ne.

Pane Pravdo, už jsem se ptal pod minulým článkem. Co mám udělat pro to, abyste psal reporty a testy značky kol kterou zastupuji? :)

0/0
5.2.2012 9:57

kysela rybicka

A už je to tu

Exhibice pana Pravdy se nám po lyžích začíná přesouvat na kolo. Fakt už začíná být směšný. Je tolik lidí, kteří dělají náročnější a zajímavější kousky. Třeba i na kole. Začnu si dělat čárky za každou zmínku o značce Scott v jeho textech.

+3/0
5.2.2012 9:15

ricpic3

Re: A už je to tu

nepruď, to umí každej trouba. Co ty dokážeš v jeho letech? Rv

0/0
5.2.2012 9:33

A přece se maže...

Re: A už je to tu

V jeho letech už ho bodou vozit na kriplkáře, stejně jako řadu dalších přemoudřelých zdejších borců.

0/0
5.2.2012 22:52

ranndy

show

V clanku je prilis sluvek "mozna". Sport je bud a nebo!

0/0
5.2.2012 8:18

K. K. Rokossovskij

Jednu horskou etapu ujede za den každej

trochu trénovanej jantar.

Jo, takhle si dát 7 hodinovej limit...... ;-D

+2/0
5.2.2012 7:07

Bobo

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

kolik si jich už ujel.;-D

0/0
5.2.2012 10:03

tvargy

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

vždyť má pravdu, když na to budu mít celý den tak bych to ujel i já...pěkně s obídkem a štrudlikem cestou :-)

+1/0
5.2.2012 10:11

T-72 M4CZ

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

... a kafe s Vávrou ... sportovci ...

0/0
5.2.2012 10:19

S.R.

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

Hele,neujel...to ti garantuju...Kolikrát za život si byl s kolem nad 2000metru a ujel za den přes 100km...?

0/0
5.2.2012 10:32

Realista

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

Zdravý člověk to za den ujede, s maminami od plotny jezdím občas stovky. Docela dobrým příkladem jsou závody na 24h v terénu, za celý den i s tlačením do kopců se výletním tempem nechá urazit docela dost. Rozdíl mezi novinářem a třeba zdatnou čtyřicítkou je ten, že ona je již soudná a zaměřuje se na jiný způsob obživy něž je exhibování :)

0/0
5.2.2012 10:47

Národněfrontní kolaborant

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

Obídek a štrudlík není to nejlepší na kole v horách. Aby to nešlo v prvním stoupání všechno horem ven.

Spíš banánek, ionťáčák, výživná tyčinečka. :-P

0/0
5.2.2012 11:47

Chlu Pavel

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

Mont Ventoux jsem dal úplně v pohodě. Po třech dnech ježdění v Alpách.

0/0
5.2.2012 10:51

S.R.

Re: Jednu horskou etapu ujede za den každej

jasny, OK...mám za sebou vsechny 2000m + sedla Evropy, plus paradicky jako je Mortirolo...a muzu říct, že bych si na tu lonskou kralovskou netroufl...proste klobouk dolu....Proste 100km v horach je šílenost, natož pod ty kopce prijet a mít uz 100km v nohách...

0/0
5.2.2012 14:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.