- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
clanek je napsany ctive a vtipne, skoro az moc. Zrejme pro nedostatek jinych moznych a konkretnich informativnich sdeleni. Vzhledem k tomu, ze se podobny clanek na idnesu objevil v odstupu tak 6 mesicu uz podruhe, a to i se stejnou adresou provozovatele, dovoluji se zeptat, zda by autor take na konci clanku uvedl, zda jde o placenou reklamu (firma si zaplatila clanek) nebo zda autor opravdu hradil naklady na let na simulatoru ze sveho.
"draha se pode mnou vlni...sakra, asi jsem nemel pit k obedu to vino.."
to je jak ze slohovky devataka...
Reklama to byla fajn, to ano. Ale slušně napsaná. Ale pozor, co píše provozovatel simulátoru na stránkách! Takže jestli to není tak trošku zkresleno: Simulátory iPilot velmi připomínají Airbus 320, ale takto se neoznačují a neměly by se tak označovat. Tento simulátor není schválen společností Airbus. Airbus a 320 jsou ochranné známky společnosti Airbus Aircraft.
Vtipně napsaný článěk, dlouho jsem se tak nepobavil a závěrečná věta s potleskem to vše krásně uzavřela
Slyším nesmělý potlesk, čekám, že zesílí, ale nikdo se ke mně nepřidal Zdroj: http://xman.idnes.cz/pilotoval-jsem-airbus-malem-jsem-pristal-na-plaz-a-skoro-minul-prahu-1gt-/xman-adrenalin.aspx?c=A120213_170444_xman-adrenalin_fro
Slyším nesmělý potlesk, čekám, že zesílí, ale nikdo se ke mně nepřidal Zdroj: http://xman.idnes.cz/pilotoval-jsem-airbus-malem-jsem-pristal-na-plaz-a-skoro-minul-prahu-1gt-/xman-adrenalin.aspx?c=A120213_170444_xman-adrenalin_fro
A doopravdy řídit skutečné letdlo (za dozoru instruktora), tak mu na hodinu bude stačit méně peněz, než v tomhle simulátoru Airbusu. Zkoušet řídit dopravní letadlo, když nevím ani, proč to má vlastně křídla, to je hodně uhozené. Když si sednete do toho nejjednoduššího letadla, které nic neumí, tak než jej zvládnete, bude to na několik měsíců. A tady vás na hodinku posadí do stroje, do kterýho schopní piloti, usedají po mnha stech hodinách na jednodušších strojích. Schválně se zeptejte dopravního pilota, na čem se učil lítat... Větroň, Cessna 150, 172, Nějakej českej Zlín. Malé, jednoduché 2 - 4 místné stroje... Ve srovnání s Airbusem v něm nemusíte dělat skoro nic a přesto máte při výcviku pocit, že se tu změť důležitých úkonů před přistáním nikdy nenaučíte, zvlášť když vás neustále vyrušuje instruktor uštěpačnými poznámkami, většinou typu "jasně, klidně s tím flákni o zem ještě víc, ať to všichni slyší, že jsme přistáli!!!"
http://www.outsidermedia.cz/Piloti-strojnici%E2%80%A6-1.aspx
Zpočátku jsem skoro věřil, že autor pilotoval ... Hezký článek, dobře jsem se pobavil, díky autore.
... líp bych to asi nenapsal, tedy se připojuji a s nadšením souhlasím. Večer si asi hodím FS2004
když udělám chybičku - jestli se na displeji objeví nápis "Game over" nebo jestli mne (v lepším případě) odveze záchranka.
přímo ubohá reklama. Kdokoli řídil nějaké letadlo ve vzduchu určitě cítil jiné pocity, nebo alespoń já ano. Naprosto mne zklamalo, že nadpis sliubuje něco zcela jiného než článek.
Mne sosbně moc štve, když článek nekoresponduje se skuečností, resp. anotace se zbytkem.
Více podle mne není třeba dodávat.
Já taky bejvám naštvanej, když přijdu nad ránem z hospody.
Ceník je tam uveden. Ta hodinka by mi tam asi rychle utekla. Viděl jsem to tam, když jsem šel náhodou kolem. Přes výkladní skříň je vidět dovnitř, skutečné vybavení letadla za piloty je i několik dalších sedadel