Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Putin v pubertě klidně sejmul chlapa jako hora

Jeho odpůrci i příznivci by byli nejradši, kdyby o něm mohli rozhlašovat, že byl vzorným pionýrem. Ale malý Vovka Putin se rád pral, takže ho tam tři roky nechtěli vzít. A hrál flašku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MTA

Zase líbáte pr.el SSSR??

Rv8-o8-o Jděte s tím někam...

0/0
17.3.2012 21:04

cerny.prem

jojo

ale Putina Rusové skutečně volili a Rumpoye prezidenta našeho hrůzostátu vytáhli na zámku z klobouku. Tak nám novináři nemelte nic o demokracii a zalezte do děr.

0/0
16.3.2012 8:49

chruyeager

Re: jojo

Rumpoy narozdíl od Putina nemá žádné, ale opravdu žádné, pravomoce. To je podstatný rozdíl. Ale je fakt, že Putina zvolili.

0/0
17.3.2012 13:12

cerny.prem

Re: jojo

jo takže vzhledem k tomu, že rumpoy nemá pravomoce tak je v pořádku jak byl zvolen ? Nemělo by se spíše v sovislosti s tím prásknout do stolu a podívat se na něco shnilého v EU ? Potože důležitější je pro mně co se děje v eu než v Rusku.

0/0
17.3.2012 13:17

slon75

Re: jojo

Vůbec to nechápeš. V EU je prezident jen reprezentativní figurkou, která nemá žádné pravomoce, tudíž není ani mnoho důvodů, aby byl volen občany EU, protože velvyslance si také nevolíme. V Rusku je víceméně prezidentský systém (podobně jako např. ve Francii nebo v USA) a prezident má tedy velké pravomoci a je volen občany.

O rozdílech ve způsobu či regulérnosti voleb v jednotlivých zemích tu psát nebudu to by bylo zase na jinou kapitolu.

0/0
17.3.2012 22:57

cerny.prem

Re: jojo

To je sice možné to ale naprosto nevysvětluje, že Rumpoy byl nějak divně vybrán. To že někde má prezident velké a někde malé pravomoce není důvod aby byl nějak vybrán vyvolenými nebo kdo to byl. Tak se to totiž dá taky udělat. Nejdříve tomu politikovi osekáme pravomoce, abychom ho mohli zvolit resp. my nahoře vybrat a pak až si na to lidi zvyknou tak mu ty pravomoce postupně přidáme a přidáme /například v souvislosti s nějakou extrémní situací státu / a diktátor je na světě.

0/0
18.3.2012 13:16

Pietrolini

Oprava Radia Jerevan

Zmíněný příspěvek se nezakládá tak zcela na reálném podkladu. Ve skutečnosti mu v 18 nabančil pomočený opilec malého vzrůstu.

+1/0
15.3.2012 20:04

slon75

Re: Oprava Radia Jerevan

A on má od té doby usilovnou touhu namlátit každému chlapovi, kterého potká a ještě mu o hlavu rozbít starořeckou amforu.

0/0
17.3.2012 22:59

panbixby

Mně se taková cílevědomost velmi zamlouvá.

Obdivuju všechny, co dovedou jít za svou vizí. Některé (vize) se mi líbí víc, jiné zase vůbec - ale o tom nemluvím. A v šedesáti je u mne Putin Pan Frajer. 

A pro toho prasečkáře zde :

v padesátých letech jsme v šestnácti ještě většinou dívkami hluboce pohrdali, coby "hihňajícími se méněcennými tvory, bez zájmu o techniku a sport" ;-)

0/0
15.3.2012 12:11

slon75

Re: Mně se taková cílevědomost velmi zamlouvá.

No tak v někom láska k "technice a sportu" pěstovaná Stranou dokázala potlačit dokonce i pohlavní pud ;-)

0/0
17.3.2012 23:01

hanibal78

Prezidenti

Tihleti prezidenti jsou prostě jedinečtí. Však i ta naše hlava státu nezůstává o nic pozadu, když jako 4letý malý chlapec stavěl během pražského povstání v květnu 45 barikády !

+1/0
15.3.2012 10:18

pliza27

na holku neměl čas , tak z toho sešlo, musel se učit

no mě se hned zdál nějakej divnej. Pánové kdo dá v šestnácti přednost učení před holkou???

+1/0
14.3.2012 15:30

Brácha Jardy

zase se mi chce zvracet

+1/0
14.3.2012 12:19

panbixby

Re: zase se mi chce zvracet

Nic proti tomu, ale proč s tím nejdete jinam?

0/0
15.3.2012 12:13

RayPall

...

Pak se divte, že toho Putina nemá svět rád, když si takhle buduje kult osobnosti.

0/0
14.3.2012 12:03

sestito

Báje a pověsti

;-D

+1/0
14.3.2012 7:47

yyyjj

Stejně jako v Pánu prstenů : Zlo je na východě. A hrozí !!

KGB bylo je a bude KGB.

+2/0
14.3.2012 0:11

Iwan

Snad jako dvě hory, ne?

Fakt tomu věřím. A říkali mu Timur, později Morozov. ...Někdo má Děda Vševěda, jinej bouchače Putíka. ;-D;-D;-D

+1/0
13.3.2012 13:50

Buldrex

Putin v pubertě klidně sejmul chlapa jako hora

Čim? Špaginem? ;-D

+1/0
12.3.2012 21:01

idol-

chichi chacha chocho

chichi chacha chocho;-)R^R^R^;-)

0/0
12.3.2012 18:52

espiritu

Re: chichi chacha chocho

Ale jde vám to. Teď to zkuste krapítek výš:-)

0/0
13.3.2012 8:23

Ivan Langer

v 11 ti zacal s boxem, pak delal jine bojove sporty

a ve 14ti dostal dva alkoholiky? Zadne velke umeni

0/0
12.3.2012 13:37

trynyty

tak to teda bol rvac :)

to ma pobavilo... neviem co je pravda a co nie... mozno vsetko... ale tvrdit o nom aky je rvac jak sa s kazdym rval a pod. a pak napisat zacal chodit na box, jak mu zlomili nos presiel na sambo a pak skoncil na dzudu :D asi nebol taky tvrdak jak si o nom vsetci mysleli :D

tym samozrejme nezhadzujem jednotlive bojove sporty... len ma zarazilo ze ho jeden zlomeny nos zastavi a prejde na nieco ine :)

0/0
12.3.2012 9:52

hranol111

A Stalin bol jeho nevlastný otec,

len sa to nesmelo hovoriť.

Naposledy som takého bláboly čital , keď nám dusili do hláv podbné kaleráby , ako malý Voloďa Uljanov mládenčil.....

Rusko vždy potrebovalo cára.

+3/0
12.3.2012 7:17

slon75

Re: A Stalin bol jeho nevlastný otec,

Přesně.

0/0
17.3.2012 23:02

karelka3

Něco tak hloupého,

jsem ještě na úděsu snad nečetl!EU

+1/0
12.3.2012 2:02

Larry Matejka

Teda Jasánek, tenhle článek se vám povedl

Taková pěkná atmosféra Husákovské Mladé fronty z toho čiší... Jen tak dál...;-D

0/0
11.3.2012 19:22

hranol111

Re: Teda Jasánek, tenhle článek se vám povedl

To by bola 10. minútovka na PŠM u PS-ákov na čiare. ;-D

0/0
12.3.2012 7:18

Funk

Heh tak idnes už jde na ruku už Putinovi

0/0
11.3.2012 18:39

roines1

A co byste volili pro Česko?

Tvrdého chlapíka, který hájí zájmy své země jako Putin nebo neschopné lokaje jako byli a jsou VŠICHNI dosavadní čeští představitelé po převratu 1989, kteří dovolili rozkrást a zadlužit tuto zemi a patří do tepláků?

0/0
11.3.2012 12:42

ODSakEda

Re: A co byste volili pro Česko?

Máte pocit že Klaus nebo Nečas věčným nepodepisováním byrokratických capovin požadované Bruselem, jsou lokajové??? 8-o Jestli ne tak nezobecnujte laskavě ja mnozí "novináři"...;-€

0/0
11.3.2012 14:24

roines1

Re: A co byste volili pro Česko?

Nejen pocit, ale - bohužel - i JISTOTU. Klaus byl spoluautorem zlodějské kuponové privatizace, Nečas je naprostý neschopa bez vlasntího názoru. To, že jakoby vzdorují  "nepodepisováním byrokratických caovin úpožadovaných Bruselem" je pouze divadlo pro naivní lidi, protože svým konáním nás dostali tam, kde jsme - rozkradené slabé země, která si nemůže dupnout. Jsou to stejní (když ne horší) škůdci jako všichni ostatní, kteří se podíleli na rozkradení státu po roce 1989.

0/0
12.3.2012 5:35

slon75

Re: A co byste volili pro Česko?

Prosímtě, už přestaň opakovat ten bolševický nesmysl o "rozkradené zemi". Naše hospodářství je v nesrovnatelně lepší kondici, než v roce 1989, kdy jsme drancovali přírodní zdroje a dováželi drahé hotové výrobky, které místní průmysl nedovedl vyrobit. Dnes jsme významným výrobcem hotových výrobků s vysokou přidanou hodnotou, který mimojiné ročně exportuje okolo milionu automobilů.

Soudruzi, proberte se! Doba mamutích oceláren skončila, dnes se přidaná hodnota dělá na software, internetových technologiích, kybernetice, elektronických řídících systémech a elektronické bezpečnosti! V těchto oborech u nás existují tisíce úspěšných firem a stovky z nich jsou schopny obstát v silné zahraniční konkurenci... To je víc, než množství železa vyrobeného na hlavu, už se s tím konečně smiře!

0/0
17.3.2012 23:10

hranol111

Re: A co byste volili pro Česko?

...a vybral si niekto ináč schopného chlapíka , ale čo na starobu , keď začne senilnieť , kradne perá v obchoďáku.....

0/0
12.3.2012 7:20

Ivan Langer

Re: A co byste volili pro Česko?

tedy ty lokaje u nas mame bohuzel od 38 roku ...;-€

0/0
12.3.2012 13:40

MTA

Re: A co byste volili pro Česko?

Tohle je fakt vtipný...;-D;-D Putin hájí maximálně svoje zájmy..Rv;-O

0/0
17.3.2012 21:10

cenzůra mě nedostane

To je toho

Náš Václav Václavovič v útlém dětství bojoval na barikádě.

0/0
10.3.2012 16:34

Upir_Spike

Re: To je toho

akorát, že na druhé straně barikády...se strejdou Heydrichem

0/0
27.3.2012 10:39

p.erk

narodil se v čnžáku, kterej postavil vlastníma rukama..

takovej ruskej Chuck Noris, že?

+1/0
10.3.2012 13:56

hranol111

Re: narodil se v čnžáku, kterej postavil vlastníma rukama..

A vo voľnom čase vyhadzoval družice na obežnú dráhu , aby Sojúz ušetril rakety. Stachanovec jeden....

+1/0
12.3.2012 7:29

Pekka

Re: narodil se v čnžáku, kterej postavil vlastníma rukama..

... a ty dva opilé hromotluky sejmul kopem z otočky

0/0
12.3.2012 11:10

Ivan Langer

Re: narodil se v čnžáku, kterej postavil vlastníma rukama..

svazal jim tkanicky;-D

0/0
12.3.2012 13:43

Nenic mi me triangly

Bush byl alkoholik a nikomu z vas to nevadilo

proc mate s Putinovym detstvim, vseobecne s jeho mladim problemy?

0/0
10.3.2012 2:23

ODSakEda

Re: Bush byl alkoholik a nikomu z vas to nevadilo

Nezobecnuj a nepiš za všechny spoli občany, jak bulvárníci z iDNES... Jak komu! Mě to vadilo tedy si vyprošuji takové obecné nařčení! Bush byl navíc mitaristický fanatický pako, co se neomluvil , když v Iráku nebyla jaderné zbraně, kterými argumentoval nutnost útoku na Irák...;-€

0/0
11.3.2012 14:27

hranol111

Re: Bush byl alkoholik a nikomu z vas to nevadilo

Busch bol taký alkoholik ako je na Slovensku a Česku 90% chlapov.

Busch ako prezident nepovedal jedno slovo , jeden príkaz aby bo nepreslo cez stovky jeho poradcov.

Od Putina som počul , ako sa vyhrážal , že svojich odporcov nacpe do hajzlov. Typický primitívny ruský burlak.

+1/0
12.3.2012 7:26

roines1

Naprosto nemáte pravdu:

Tzv. západní "demokracie" je nejhorší forma vládnutí, kde neexistuje osobní odpovědnost. lumpové a tupci se schovávají za "demokratické rozhodování" a nidko za nic neodpovídá. To je příklad toho Bushe, který sám nerozhoduje nic, je to jen loutka. Východní styl vládnutí je mnohem adresnější a pokud je ten vládce i inteligentní, pak i efektivnější. Bohužel v česku je nešťastná kombinace obou negativ: koelktivní západní neodpovědnost a východní autoritářství největších českých primitivů. Proto to tady vypadá jak vypadá a v další kombinaci s proslulou českou vyčuraností, zákeřností, lemplovstvím a lokajstvím většiny národa není naděje ke zlepšení. Jedině snad angažovat 10000 špičkových manažerů z Německa a zavést stanné právo... Putin je pro Rusy požehnáním - a oni si toho jsou vědomi: viz statisícové spontánní demonstrace na jeho podporu, o kterých se samozřejmě česká "objektivní" media mají strach zmínit, aby je jejich majitelé nezavřeli...

+1/0
14.3.2012 21:08

slon75

Re: Naprosto nemáte pravdu:

Ty demonstrace budou asi tak spontánní, jako oslavy 1. máje... Zbytek tvého příspěvku ani nekomentuji, neboť jsi podle všeho deální zaměstnanec, který své vedoucí a svou vládu uctívá jako bohy na zemi a jehož osudem je pouze plnit jejich osvícené příkazy.

0/0
17.3.2012 23:14

sysel55

Re: Bush byl alkoholik a nikomu z vas to nevadilo

Havel byl taky alkoholik, ale nikomu to jak se zdá nevadí...

0/0
13.3.2012 7:30

slon75

Re: Bush byl alkoholik a nikomu z vas to nevadilo

Dobrá třetina, možná polovina, vysoce postavených státníků jsou alkoholici. Budete se možná divit, ale ten stres spojený se zodpovědností s člověkem docela zamává.

0/0
17.3.2012 23:20

František.Sokol

Nemíním diskutovat o tom, jestli se to stalo.

Chci diskutovat o tom, jestli se to stát mohlo?

Třináctiletý kluk, džudista se zkušenostmi z pouličních rvaček, který chodil do boxu, než mu tam zlomili nos, přepral u čekárny na autobus dva podnapilé hromotluky.

Někteří to tady zpochybňují, ale já bych řek, že se to stát mohlo. Navíc ožralci nezaútočili současně, takže je vzal jednoho po druhém.

Tady není co zpochybňovat, kromě toho jestli se to stalo doopravdy. Hypoteticky se to stát mohlo klidně. Pokud šlo o dva namyšlené agresivní hromotluky, kteří spoléhají jenom na svoji sílu, ale rvát se neumí? Putin naproti tomu byl pouliční tvrdý rváč s výcvikem a zkušenostmi. Tak proč by ty dva nemoh přeprat?

+4/0
9.3.2012 20:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.