Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Těžká dřina. Vykládal jsem letadla a uklízel zvratky na toaletě

Provoz je nabitý technologiemi a elektronikou, i tak se ale spousta činností musí dělat manuálně. Navíc se pořád závodí s časem, letový řád se na mezinárodním letišti Ruzyně musí totiž dodržovat v první řadě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

qsilence

Letecký benzín a kolos 737?

Trysková letadla lítají na kerosin, což je něco jako nafta. Tryskáč prostě smrdí jako náklaďák. Letecký benzín je pouze do pístových motorů a smrdí stejně jako benzín do auta, jen má 100 oktanů. A "kolos" 737? Zajímalo by mě, co by autor řekl třeba na 747...

0/0
14.3.2012 21:10

peanutka

Re: Letecký benzín a kolos 737?

Přesně.

0/0
14.3.2012 21:16

meteon

Stojánek

Letadlo neparkuje na stojánku, ale na stojánce. Ženský rod, "stojánka č. xy". Článek je všeobecně trochu povrchnější, např. bezpečnostní školení se nedělá v autě "cestou na stojánek".

0/0
14.3.2012 5:19

meteon

Re: Stojánek

"Ještě teď cítím silnou vůni leteckého benzínu, který miluju už odmalička." Autor tohoto spisku miluje odmalička letecký benzín nebo jeho vůni? :-)

0/0
14.3.2012 5:22

tom-2718281828459

Re: Stojánek

ani ředidlem nepohrdne ;-D

0/0
14.3.2012 21:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.