Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šílené věci, které jsou schopni udělat zamilovaní

Vykradená firemní pokladna, vyhazov ze školy, rozchody s kamarády, vylepování fotek s urážlivým textem. Představujeme vám hitparádu nejšílenějších věcí, které byli lidé schopni udělat ve jménu lásky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rohatá

Bohužel

jeden z mých blízkých kamarádů s námi na pivko už taky nezajde. Samozřejmě kvůli své přítelkyni......... ach ty stíhačky :-/:-/

0/0
28.3.2012 16:42

S.O.B je zpátky!

Karle Karle,

kam ty na ty příběhy chodíš....

+1/0
22.3.2012 14:16

Ty ses jatro

Já se jedbou rozhodnul kvůli babě přestat pít..

...vydrželo mi to dvě hodiny..

+5/0
19.3.2012 23:48

peanutka

Jedna klasická

http://9gag.com/gag/2852302:-)

0/0
19.3.2012 22:08

HeadShotSeven

Re: Jedna klasická

moc pěkné ;-D

0/0
23.3.2012 10:12

Lev---z-Rožmitálu

to není láska

to co popisujou v článku nemá s láskou nic společného to je normální prachobyčejná lidská tupost

a dobře tak těm kteří si z toho důvodu vymáchají čumák v blátě

+1/0
19.3.2012 21:48

beeeeeeet

Re: to není láska

Pokud a dokud si člověk myslí a věří, že je zamilovaný,tak mu tohle nikdy nevysvětlíš... ale jinak za příspěvek R^R^R^

+1/0
21.3.2012 0:28

TuJeKam

to sem úplně

nepatří, ale koukal jsem na fotečky v galerii na xmenu - glaymour a fotka 76 mi příjde že to není ženská ale chlap. zajímal by mě názor ještě někoho díky

+1/0
19.3.2012 15:33

qawadar

Re: to sem úplně

blbost, to je zenska, podivej se na to opaleni zadku s bilou po malych plavkach, tangach, navic chlap nikdy nema takhle kulatej zadek, ty ruce a ta ka taky zensky. Akrat ten ksicht je trochu divnej. Jako mozna to je nejaka predelavka, dneska to umej tak ze to nepoznas, ale takhle jioste to tvrdit nejde. To pak muzes zpochybnit polovinu zenskych ;-D

0/0
19.3.2012 16:09

TuJeKam

Re: to sem úplně

no jestli taky by to mohla být transka - i chlapichlapi nosí občas tanga. A z toho úhlu ten zadek - tváří se žensky, ale myslím si že s troškou cviku se dá i chlapský zadek takto nafotit

0/0
20.3.2012 8:37

Yanajedna

Re: to sem úplně

podle mě je to kluk. Ne chlap, ale mladej kluk. Podle svalnatých předloktí a obličeje.

0/0
19.3.2012 16:46

S.O.B je zpátky!

Re: to sem úplně

Ani ne tak chlap jako bukvice. Ženská to neni 100%, to je vidět z těch rukou, lýtek i velkých chodidel

0/0
22.3.2012 14:30

helfi

No...v mládí se to dá pochopit...

...ale je nepochopitelné, když tlustý, zpocený a nemajetný pětapadesátník uhání jak puberťá třicítku, opustí kvůli ní rodinu, nadělá kvůli ní dluhy, ona nedocení klady společného života v holobytě a neupřednostní duševní splynutí a opustí ho...a on absolutně nepřipustí, že někde udělal chybku.a vyžadouje soucit okolí...to mi rozum nebere!

+6/0
19.3.2012 14:32

Ten co vypálilil Atlantu

Re: No...v mládí se to dá pochopit...

ty takového debílka znáš?8-o

0/0
19.3.2012 21:06

bebíčko

Re: No...v mládí se to dá pochopit...

Několik.

+1/0
20.3.2012 11:14

mephisto222

ja mam len dobre skusenosti

Cudejem sa tym negativnym zazitkom. Treba to brat trochu uvolnene.

Kazdy asi zazil pady, hlavne na zaciatku u mna ked som mal 15-16. Ale  za poslednych 15 rokov (ca. 30 partneriek) mam len dobre skusenosti. Proste bud to bavi oboch alebo ani jedneho.  a ak nieco neklape, tak naco si robit nasilie. Je tolko zaujimavych zien naokolo, hlavne v nasich koncinach (CR/SR).  btw. nie je nic lepsie ako sex s ex po par rokoch :-P

0/0
19.3.2012 13:53

Maxx V.

Re: ja mam len dobre skusenosti

znáte to pořekadlo "sytý hladovému nevěří?

0/0
19.3.2012 14:20

MFD to hraje s náma

Re: ja mam len dobre skusenosti

Za 15 let 30 partnerek? Vy vyste mohl vyučovat, jak na dlouhotrvající vztahy. ;-D

+3/0
19.3.2012 21:21

JMoudry

Re: ja mam len dobre skusenosti

30 partnerek za patnáct let? Tak to to neklape celkem často a evidentně to nebude jen vina partnerek...:-P

0/0
20.3.2012 0:13

Abstraction

:-/

Banda idiotů :-P

+1/0
19.3.2012 13:28

halagajda

Ja jsem udelala silenou vec...

...V 19 jsem odjela do Anglie na 3 mesice vylepsit anglictinu, mela jsem se vratit a nastoupit na vysku...Tyden po prijezdu jsem se zamilovala a po trech mesicich jsem se nevratila, studia nezacla... Letos mame desate vyroci svadby a nemenila bych nic:-)

+1/0
19.3.2012 11:45

a budou mě mazat a budou.....

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

svatba - řeknu si, svatební košile - slyším "d", píšu "t";-)

+4/0
19.3.2012 11:54

baloun

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Oni v Anglii píšou tak, jak slyší :-)

0/0
19.3.2012 12:07

Yesname

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Hau ár jú, maj dárlynk?

+2/0
19.3.2012 13:21

halagajda

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Omlouvam se- snazim se, ale proste delam chyby...(ale to nic neni, treba pro iDnes bych klidne mohla psat;-);-D)

+8/0
19.3.2012 12:53

taygete2

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

pro IDnes i se zavřenýmu očima :-D

0/0
19.3.2012 14:42

Andrea Šretrová

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

;-D

0/0
19.3.2012 15:45

síma25

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

HezkýR^ Konečně se na to někdo podíval z jiné stránky. A že vám bylo jedno, kolik má peněz?

0/0
19.3.2012 11:56

Maxx V.

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

proč ta sugestivní otázka ;-D??

0/0
19.3.2012 12:05

Yanajedna

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Třeba si Síma taky vzala chudého z lásky a nechce v tom být sama ;-D

+2/0
19.3.2012 12:12

síma25

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

R^;-D Trefa. Teda vdaná nejsem, ale vydělám víc, než můj chlap a je mi to úplně šumák. Naopak by mě strašně stresovalo, kdybych na něm byla ekonomicky závislá. A že v tom nejsem sama jsem si docela jistá, byla to spíš reakce na někoho tady v diskuzi, kdo tvrdí, že bílé ženy jsou s chlapama jen krz prachy.

+1/0
19.3.2012 12:28

Maxx V.

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

vám je to šumák...a to očekáváte asi i od svého chlapa...jakože se s tím tak nějak po chlapsku srovná a ješitnost nechá ve skříni, že jo? Ale kdyby to bylo opačně (což bývá většinou), tak vás konkrétně by to stresovalo...LOL...navíc nižší plat neznamená ekonomickou závislost!

Mě se spíš nelíbila ta předesílaná očekávaná odpověď...navíc jedna halagajda není repre vzorek, že jo?

+1/0
19.3.2012 12:36

Yanajedna

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Maxxi, když chlap vydělává víc, tak ženská s ním žijící je vyžírka, co je s ním jenom pro prachy. Když on vydělává míň, tak chudák jeho ješitnost, chudák chlap.

Jaká je ta správná varianta?

+2/0
19.3.2012 12:43

Maxx V.

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

já neříkám, že je chlap chudák, naopak souhlasím se símou, ovšem do té doby, než napsala, že ji by to hrozně stresovalo! Co se týče těch příkladů, asi by muselo jít o to, že chlap vydělává PODSTATNĚ víc, a potom o přístup ženské...zda rezignuje na práci a nechá se vydržovat, nebo dál pracuje, byť de facto nemusí.

0/0
19.3.2012 12:45

lajika

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

no - já brala tak asi poloviční plat než můj muž. Teď jsem na mateřské, takže jsem na něm v podstatě ekonomicky závislá. A stresuje mě to. Je pro mě nepříjemnej pocit, že jsem někomu za ranec, byť milovaný a s láskou a velkoryse finančně podporovaný ranec. Pro někoho (pro mě třeba) je prostě jakákoliv závislost na komkoliv (nebo čemkoliv) stresující, no.

0/0
19.3.2012 13:09

síma25

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

R^ Je vidět, že ne všechny ženy touží po tom odejít z práce a nechávat se vydržovat, když vedle sebe mají dobře vydělávajícího chlapa.

0/0
19.3.2012 13:26

AlBunda

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

nechápu,proč je to pro vás stresující?Přece nejste nějaká vyžírka někomu na krku-staráte se o dítě nebo  o děti,to je teďvaše práce a manžel je snad povinný vás zabezpečit,jste rodina! Takže jste tým.

0/0
20.3.2012 1:45

lajika

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

nevím - myslím, že je to proto, že pokud s partnerem fungujete jako dva rovnocení dospělí zodpovědní lidé, ekonomická závislost jednoho na druhým (byť dočasná a dobře zdůvodněná) tuhle rovnováhu změní, což je něco, na co si musíte trochu zvyknout. Zvlášť, když jste to vy, kdo se ocitl v pozici toho "slabšího" - závislýho.

Ono to těžko vysvětlovat někomu, kdo se v takové situaci neoctl a neoctne (předpokládám podle nicku, že žena na mateřské z vás hned tak nebude :) Ale zkuste si představit, že byste přišel o zaměstnání a živila vás vaše žena...)

krom toho to zřejmě každej vnímá jinak - chápu, že někomu to nevadí. (I když už tak úplně nechápu, že to někomu může zcela vyhovovat, dokonce natolik, že do práce děti neděti už nikdy nenastoupí)

0/0
20.3.2012 7:44

čarokrásná

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

že by stejný plat??:D

0/0
19.3.2012 12:46

hermína

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

správná varianta je nám zase po marxovsku dát všem úplně stejný plat a pak by si mohl vzít každý každou a nebylo by ani vydržování ani ješitnost. nebo ne? :-P

0/0
19.3.2012 14:17

síma25

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Ale dyť já netvrdím, že je to repre vzorek, jen mi přišlo, že se tady v půlce diskuze řeší, jak jdou baby jenom po penězích, tak jsem chtěla slyšet, že takový nejsou všechny;-)

Kdyby mýmu chlapovi vadilo, že vydělává míň než já, prostě si najde jinou práci. Jelikož je mu to jedno, dělá to, co ho baví a neřeší tolik ty příjmy. A já jsem nenapsala, že nižší plat = ekonomická závialost. Mně by nevadilo vydělávat míň, ale vadilo by mi být na chlapovi závislá. To jsou dvě dost odlišný věci, to máte pravdu.

0/0
19.3.2012 12:45

halagajda

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

R^R^R^Jee, tak to vlastne mame uplne stejne!!V Jsem myslela ze me obvinujes ze jsem si ho vzala pro prachy;-)

0/0
19.3.2012 12:49

síma25

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Ježiš to mě vůbec nenapadlo, mě jenom ten tvůj první příspěvek tak nějak pohladil po duši, tak jsem chtěla ještě;-) Spousta lidí dělá z lásky bláznivý věci a ne vždycky to musí skončit fiaskem. Ono když si to tady pročteš, tak pochopíš, proč jsem se hned ptala na prachy, ale je fakt, že jsem to vypálila trošku naprudko..

0/0
19.3.2012 13:08

halagajda

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

R^ JJ procetla jsem az se zpozdenim:-)

Je ale pravda ze nasi(i jeho matka, tchan me zboznoval:)) nam nasi znamost rozmlouvali az do svadby(po 3 letech) a az do narozeni naseho syna(4 roky po svadbe) porad remcali, ze to nevydrzi, ze jsme blazni- takze fiasko ocekavali vsichni naokolo... No snad uz si zvykli;-)

0/0
19.3.2012 13:21

síma25

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Tak to je dost drsný, co jim tak vadilo, cizojazyční příbuzní? Že zeťákovi nerozumí, že odejdeš a budete se vídat třikrát do roka, že si neužijí vnoučátko...? Nebo měli opravdu nějaké výhrady k manželově osobnosti? Tak mě napadá, jak mluví syn? Jako jestli ho učíš i česky, nebo tím, že žijete tam, na něj mluvíte doma jen anglicky? Klika že aspoň ten tchán je fajn. A tchyně asi vyměkla nad miminkem, ne?

0/0
19.3.2012 13:34

halagajda

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

To ani ne, on je z Polska a ja jsem z hranice. Jim vadilo, ze jsem hodila "celou budoucnost" do kopru kvuli nemu... Proti nemu osobne nikdy nic nemeli- to jen tchyne ma proti me(porad jeste ma). Proste nejsem katolicka zenuska co sedi doma a vyvaruje no..., navic jsme nemeli svatbu v kostele, nepokrtili mladeho bla bla;-) Tchan uz nanestesti umrel Mlady mel strasne problemy s reci a zacal mluvit pozde jen anglicky, trosicku polsky(rozumi vsem trem-doma mluvime polsky). Maly je vzhledove moje kopie- tchyne k nemu neprilnula, ale to je jeji minus...

0/0
19.3.2012 14:00

síma25

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

No tak svatba v kostele je fakt stavební kámen manželství;-D A výhrady tvých rodičů jsem si doma taky vyslechla - ve třeťáku jsem zdrhla z vysoké a maminka to vydýchávala prakticky deset let. I když už jsem dávno studovala při práci mnohem lepší obor, stejně jsem si čas od času vyslechla, jak jsem si zkazila život kvůli snowboardingu. Já jsem toho nikdy nelitovala - zdrhala jsem z pedáku, splnila jsem si svůj sen, žila jsem na horách, skákala jsem a užívala si. Já jsem si tu školu nakonec dodělala, ale až jsem objevila obor, který mě prostě nadchl. Pedák byla nouzovka.

Jazykový maglajz je to teda dokonalý - žijete v anglii, doma mluvíte polsky a rodina v čechách mluví česky.. Tchyni nechápu, ale souhlasím, že je to její mínus, ona se připravuje o spoustu hezkého.

0/0
19.3.2012 14:43

halagajda

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Jo, to teda;-D;-) Ale i mladi polaci me prekvapili(jak dokazou byt na toto tema-katolicke cirkve, radikalni) se nedivim, ze muj chlap odtamtud zdrhnul... Myslim ze oboji(mi i tvi) nasi rodicove asi nemohli prekousnout to "uzivani"- vis jak- nejdriv prace, potom zabava...a jake jsem ted sikuly:-);-)

0/0
19.3.2012 17:16

čarokrásná

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

Je to trochu blázinec ale stále souhlasím se Símou..:) Taky je mi jedno, kolik si který z partnerů vydělá, když jim to oběma vyhovuje - teď narážím na ten spor s mužskou ješitností a ženskou závislostí. Pokud jim to vyhovuje, je to fuk, pokud ne, mají to řešit..

Nejsme všechny stejné, někomu je opravdu jedno, jestli má muž na kontě miliony a nebo jestli si vystačí s obyčejnou výplatou..

+1/0
19.3.2012 12:51

lajika

Re: Ja jsem udelala silenou vec...

se připojuju v plným znění...R^

0/0
19.3.2012 13:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.