Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poradna: Rád bych, aby přítelkyně trochu zhubla

Navázal jsem nový vztah, přítelkyně mi vyhovuje po všech stránkách, ale byl bych rád, kdyby trochu zhubla. Nevím, jak jí to naznačit, píše čtenář Libor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jitusska

Co na tom?

Zcela chápu pisatele článku. Když jsem před několika lety poznala přítele, měla jsem ideální váhu. Po pár letech soužití jsem však celkem přibrala, není to sice nic tragického, ale předtím jsem zkrátka vypadala lépe. Od přítele jsem vzala, když mi sdělil, že jsem se mu více líbila štíhlejší..

Pokud nevíte, jak to přítelkyni sdělit, možná jí to opravdu sdělovat nemusíte. Každopádně pokud poslechnete paní psycholožku a budete nějaké aktivity plánovat, rozhodně to nepřehánějte. Jakmile by to bylo velmi častější, než dříve, mohla by pojmout podezření, že tím něco sledujete a pak by se vám to vysvětlovalo ještě hůře.. Určitě však nezkazíte občasným výletem na kole nebo něčím podobným. Také například permanentka k narozeninám na nějakou ne moc náročnou, ale pohybovou aktivitu by mohla pomoci.. A pak samozřejmě - všímat si a chválit když po pohybu zůstanou na těle pozitivní stopy :-)

0/0
17.5.2012 18:09

Apophis.goauld

Nechováš se čestně..

Pokud si něco začnu se ženskou, která je "oplácaná", tak tím dávám najevo, že mi to nevadí.. Pokud mi to vadí, neměl bych si s ní začínat..

Pisatelova snaha o to, aby se teď najednou měnila není dle mého názoru správná a logicky obhajitelná, protože prostě pokud mu to tak vadí, neměl si s ní začínat..

Také jsem našel svou současnou partnerku na seznamce a předtím jsem odmítl mnoho žen mimo jiné i kvůli vzhledu, ale nikdy bych si netroufl s nějakou z nich něco začít a následně po nich chtít, aby se změnily...

Situace by samozřejmě byla jiná, pokud by jeho partnerka byla štíhlá, když se poznali a ztloustla až během jejich vztahu - tam by byly výčitky na místě.. To ale není tento případ...

0/0
15.5.2012 11:18

Neutrální Nick

Re: Nechováš se čestně..

Nesmysl. Normální člověk lidi nehodnotí podle vzhledu, nicméně vzhled je také velmi důležitý. Jinými slovy, ona jej mohla zcela uchvátit jako člověk, ale proti tělu má jisté výtky. Navíc velmi správného charakteru - obezita nesvědčí nikomu. Naopak cením snahu toho pána o zdraví své vyvolené.

+3/0
15.5.2012 15:47

DDressic

Re: Nechováš se čestně..

souhlasR^

0/0
17.5.2012 11:08

všeználek3

no a co ji to normálně říct??

snad je normální a neurazí se když ji to řekne na ferovku,je snad normální se bavit s partnerem o tom co mě vadí - nevidím nic smysluplného na tom ji nenápadně dokopat k tomu aby začala trochu hubnout

0/0
14.5.2012 21:55

netykavka

co s tim?

vypada to, ze pan by treba mohl sve partnerce pomoct pri peci o domacnost a dite - mozna by pak mela vic casu na jine veci - , ale jelikoz jsou spolu kratce a dite ani neni jeho, tak to asi nebude jeho prioritnim zamerem. jako alternativa me napada zkouset spolu aktivity, ktere zahrnuji pohyb; ve spolecne domacnosti by to ale asi slo lip, i co se tyce jidla. nebo se ji snazit naznacit, ze unava muze pochazet prave z nespravneho stravovani a nedostatku pohybu. ke sportu se rozhodne priklanim i z vlastni zkusenosti - pravidelne beham a myslim ze prave diky tomu se mi vyhladila plet, zmizely nedokonalosti a telo se zpevnilo. a jeste k p. Ddressic - obdivuji, ze si dokazete presne ciselne stanovit, od jakeho BMI a vahy je uz zena tlusta, ja bych tu hodnotu od oka na ulici rozhodne zhodnotit nedokazala.

0/0
13.5.2012 19:34

_m-

Klut štíhlosti mě vyděsil poprvé - a ne naposled před

několika lety, když mi mladý muž (můj vlastní syn) přiv sledování filmu Včera, dnes a zítra, konkrétně při scéně, v níž dělá Sophila Loren striptýz řekl _ fuj, ta je TLUSTÁ......................:-/

+2/0
11.5.2012 20:23

Neutrální Nick

Re: Klut štíhlosti mě vyděsil poprvé - a ne naposled před

Výsledek nezvládnuté výchovy.

0/0
15.5.2012 15:48

pipichick

empatie, motivace

Libore,

jestli si tyto příspěveky čtete...poradila bych vám jedno. U mě bylo vždy i když se jednalo o pár kil motivující, že přítel si všiml a ocenil moje úsilí....možná bych volila cestu toho, že i když to tak není tak bych jí trošku zalhala a řekla například "Miláčku zdá se mi to nebo jsi v poslední době maliko zubla, zdáš me mi teď taková trošku pevnější a celkově vypadáš tak nějak spokojeněji, jsi teď velmi sexy a přitažlivá"...obzvlášť když zvolíte vhodný čas mělo třeba jako večer v ložnici a podpoříte to že pro vás je přitažlivá čínem, myslím třeba sex...myslím, že by jí to mělo namotivovat, tedy jestli ovšem za poslední měsíc nepřibrala 5 kilo. A upřímně..u žen to není ani tak o pohybu jako o úpravě jídelníčku...takže bych se spíše soustředila na to co a v jakém množství jí...

Jinak si myslím, že nejde jen o ženy...já jsem tuto stejnou věc řešila s přítelem který po 5 letém vztahu přibral 20 kilo...a bylo úplně jedno jestli to byla žena...také se mu to příliš nelíbilo.

+2/0
11.5.2012 15:35

aazdar

Jen otázka pro DDressica

Diskuzi jsem četla jen zběžně, ale zajímalo by mě, pokud Vaše partnerka přibere kvůli nemoci...štítná žláza, těžký úraz ... kolik má času na uvedení svého těla do "přednemocného stavu"než ji opustíte, protože je tlustá.

0/0
11.5.2012 13:11

DDressic

Re: Jen otázka pro DDressica

Otázka na vás: proč se vůbec navážíte do mě? Co konkrétního tím sledujete?

Co se týká otázky, je velmi nešťastně položená - nikdo neví jak by se zachoval "kdyby", můžeme jen hádat....navíc je to moje věc a nikomu do toho nic není, rozhodně vím, že jsem rovný a férový člověk.

Přestaňte se do mě už navážet! Díky!

+1/0
11.5.2012 13:41

aazdar

Re: Jen otázka pro DDressica

Slušně jsem se zeptala a Vy nejste schopen slušně odpovědět. Je to můj celkově první příspěvek v této diskuzi, takže Vaše "Přestaňte se do mě už navážet" zní poněkud divně.  Pokud normální otázku berete jako navážení se, běžte se léčit. Prosím!

+3/0
11.5.2012 14:00

Neutrální Nick

Re: Jen otázka pro DDressica

Já odpověď vidím. Čti pozorněji.

+1/0
15.5.2012 15:49

DDressic

Re: Jen otázka pro DDressica

Sama něco nepochopí a hned druhé posílá k lékaři.....směšné....ale tady u diskutérek velmi častý jev;-D.

0/0
17.5.2012 11:10

jadp67

Re: Jen otázka pro DDressica

Kdyz jste tak ferovy a rovny, proc nejste v diskusich pod clanky o tlustych chlapech a nenadavate jim do slonu, hrochu, vepru? Proc se navazite jenom do zen?

0/0
13.5.2012 9:39

DDressic

Re: Jen otázka pro DDressica

Upřesněte prosím (pokud jste toho vůbec schopen/schopna) jak konkrétně to souvisí s ženskou nadváhou a tímto článkem. Děkuji

0/0
17.5.2012 11:12

Mýval

Re: Jen otázka pro DDressica

To se stalo me - a nastesti muj muz je poklad. Sam velky sportovec - ja drive tez, zavodne kola i nejaky maraton jsem si zabehla.. Pak imunita, hormony, kortikoidy a  nemohla jsem udelat ani krok.Telo uvykle sportu nabiralo velice rychle. Znamenalo to plus 25 kilo. Skoro 5 let jak balon. Manzel si me dokonce v dobe nevetsi tlousky bral.. Ted uz to pomalu davam dolu a dostavam se do formy...  Jsem rada, ze je takovy, jaky je.. Pomalu se mnou zacal chodit na delsi prochazky, ted i pomaly beh nebo kolo... Upravil jidelnicek spolu se mnou, neprehanime to. Kila jdou dolu pomalu, ale jiste.... A ja pomalu zacinam oblekat veci z minulosti.

+6/0
11.5.2012 13:44

Hroznej.puberťák

Re: Jen otázka pro DDressica

Tak to je slušné...

0/0
11.5.2012 16:39

Mýval

Re: Jen otázka pro DDressica

o to horší, že jsem byla člověk podléhající kultu těla. Nešlo o vychrtlost, to se mi fakt nikdy nelibilo - ale spíš o svaly, pevnost. Trochu škola života a pokory. Je pravda, že i te'd moje oko rádo spočine na atletech, nebo plážových volejbalistkách.. Ale snad už se podle nich nehodnotim ;-). Manžel má taky dáno do vínku sportovní tělo, na rozdíl ode mne to ale nikdy neřešil. On je vůbec tolerantní. I když za pěknou ženskou se rád ohlédne..

+1/0
12.5.2012 12:29

ort

Nevím

proč tady některé napadají DDressica za nepřiměřené výrazy na adresu tlustých ženských. O tlustých se nesmí říct, že jsou tlusté pouze oplácané nebo plnoštíhlé a obvykle to mají po dětech, nemoc apod. nerady slyší, že je to z přejídání a lenosti. Když je tady nějaká fotka hezké štíhlé holky (nedávno skupinka hezkých letušek) tak je ty tlusté, pardon oplácané napadnou, že jsou to vychrtliny, kostichrasty, podvýživy, z koncentráku, tak at se potom nediví, že tlusťošky jsou pak taky označovány nevábnými tituly.

+6/0
11.5.2012 13:04

Hrabosh136

Re: Nevím

Proc? Odpovedel sis sam ... protoze jsou neprimerene. A to nemluvim o tom, ze nikdo nevime, jak ta slecna z clanku vlastne vypada....

O tlustych se samozrejme muze rict, ze jsou tluste. Problem je, ze se to rika (resp. spis afektovane vykrikuje) o kazde zenske, ze ktere nelezou kosti.

+4/0
11.5.2012 13:09

ort

Re: Nevím

Ano, ale zárověň jsem řekl, že ty tlusté naopak také napadají ty hezké štíhlé kočičky nepřiměřenými výrazy, tak at se pak nediví na opačné reakce. A např. ty letušky byly v plavkách a žádné kosti jim netrčeli, byly štíhlé a hezké a přesto je některé zamindrákované děvy označili  za anorektičky a vychrtliny atd.

+3/0
11.5.2012 13:17

ort

Re: Nevím

y y

0/0
11.5.2012 13:18

Hrabosh136

Re: Nevím

No a kdyz tu byl clanek o tom, ze neni jaro, a na fotce byly dve uplne normalni holky na vodnim slapadle, tak o tom, jake jsou to "hrosice" byla pulka diskuse. To asi zase psali ty, co maji mindrak z toho, ze jsou ploche, ne??

Ono by vubec bylo nejlepsi, kdyby se lidi naucili respektovat nazory a vkus druhych....

+4/0
11.5.2012 13:29

ort

Re: Nevím

Tak ty štíhlé až útlé určitě mindrák nemají, protože štíhlost je dnes modní a všude propagovaná, tak nevím, proč by měly mít mindrák. A samozřejmě, že by každý měl respektovat vkus druhých. Dnes to bohužel tlusté holky mají horší, každý chce štíhou (rozuměj ne vychrtlou)

+1/0
11.5.2012 13:36

Hrabosh136

Re: Nevím

Ne, kazdy opravdu nechce stihlou a utlou. A napsat tohle v jednom odstavci s "kazdy by mel respektovat vkus druhyh" je az legracni.

0/0
11.5.2012 14:38

ort

Re: Nevím

Téměř  všichni chtějí štíhlou, jen někteří se spokojí s tím, co je. Nebo jste někdy slyšel-a, četl-a, že.... hledám tlustou, vždycky hledaj chlapi pohlednou a štíhlou.

+3/0
11.5.2012 15:16

Hrabosh136

Re: Nevím

Jak spokojí?! Dokážete pochopit, že někomu se líbí něco jiného, než vám?! A že "hledám tlustou" se objevuje asi tak často, jako "hledám vychrtlou" - aneb, na blbou otázku, blbá odpověď. DDressicu, ddressicu ...

+1/0
11.5.2012 15:38

ort

Re: Nevím

Co máte pořád s tou vychrtlou, jsem psal, že hledaj pohlednou a štíhlou, copak štíhlá je vychrtlá, to máte nějak pomýlené z pohledu tlustého člověka. Pro Vás je každá štíhlá vychrtlá a ta, která je tlustá je podle Vás akorát. A prsa si nechává upravovat i  tlustá, která je má velká a povislá, nevím proč to tady zmiňujete. A nejsem DDressic, to máte pomýlené, Vy si myslíte, že jedinému pod sluncem, komu se nelíbí tlusté je  DDressic ?

+2/0
11.5.2012 17:38

Hrabosh136

Re: Nevím

Nechopil ... vyčítáte mi, že používám slovo "vychrtlá", ale přitom používáte úplně stejně slovo "tlustá" + zbytečná invektiva o "pomýleném pohledu tlustého člověka". Jde o to, že pokud někdo bude hledat hubenou holku, tak

nenapíše "vychrtlá" a pokud bude hledat holku krev a mlíko, tak nenapíše "tlustá".

Jinak já dokážu pochopit, že která je pro mě akorát je pro jiného tlustá a která je pro jiného akorát je třeba pro mě moc hubená .... nikomu to neberu, nevnucuju mu svůj vkus a neporovnávám jeho vkus s nějakými univerzálními, nebo nedejbože módními měřítky ....

Jestli jste DDressic samozřejmě nevím, ale máte stejný způsob vyjadřování a jemu se začaly objevovat +1čky ...

0/0
11.5.2012 18:46

ort

Re: Nevím

DDressic nejsem.  Tlustá opak hubená, nikoliv vychrtlá. Jestli Vy můžete používat vychrtlá, pak já můžu použít tlustá. Kamarádka má manžela, který je dost štíhlý a každou chvíli slyší poznámky, jé ty mu asi nedaš najíst, že je hubený, když se kámoška naštvala a řekla jedné své známé na takovouto poznámku a co děláš ty, že jsi tak tlustá, tak se dotyčná urazila.

+2/0
11.5.2012 19:04

Hrabosh136

Re: Nevím

Tak co je opak vychrtlá? A používat můžete co chcete, akorát pak těžko můžete někomu něco vyčítat ....

0/0
11.5.2012 21:39

DDressic

Re: Nevím

Smiřte se s tím, že jedině já mám tady právo dělat osvětu štíhlým ženám a být proti ženské nadváze. Vy už to právo nemáte, leda by jste zalhal a vydával se za mě:-).

0/0
17.5.2012 11:14

pesimita-optimista

Re: Nevím

Značná část těch štíhlých až útlých určitě mindrák má, protože jejich štíhlost je důsledkem tohoto mindráku. Zdůrazňuji "značná část", ne všechny.

0/0
11.5.2012 15:16

ort

Re: Nevím

Nevím, proč by holka s hezkou štíhlou postavou měla mít mindrák, podotýkám štíhlou, ne aby tady zas někdo pořád argumentoval s nějakými vychrtlinami.

+1/0
11.5.2012 17:41

Hrabosh136

Re: Nevím

Jo štíhlost je strašně módní, a prsní implantáty si ty ženské nechávají "instalovat" aby se nepřevažovaly dozadu, ne? :-)

0/0
11.5.2012 15:43

ort

Re: Nevím

A nevím, proč by si měly  štíhlé holky nechat implantovat umělá prsa, aby nepřevažovaly. Znám jich dost a prsa mají svoje přírodní akorát, žádné balony ale taky žádné plochodrážnice. Vy prostě nechápete, že štíhlá holka má hezky tvarovanou postavu  taky proto, že cvičí, proto má hezký pevný zadek a ne rozteklou zadnici. Vy prostě máte utkvělou představu, že štíhlá = tyčka bez prsou a zadku.

+2/0
11.5.2012 18:16

Hrabosh136

Re: Nevím

Ať si mají třeba jedničky .... určitě najdou někoho, komu se to bude líbit a budou všichni spokojení. A hezký pevný zadek do dlaně mě neosloví :-) Tyčka bez prsou a zadku to být nemusí, ale pokud nebude, určitě se najde někdo, kdo bude na základě toho tvrdit, že "je tlustá" ....

0/0
11.5.2012 18:52

ort

Re: Nevím

Tak, tak ort a jiní si najdou s dvojkama nebo trojkama a ty co mají velikost větší si taky určitě někoho najdou komu se budou líbit a budou všichni spokojeni až do smrti. Amen.

0/0
11.5.2012 19:14

Hrabosh136

Re: Nevím

No, sláva! Howg!

0/0
11.5.2012 21:39

FirstIdea

Re: Nevím

Tak jedna věc je říct o někom, že je tlustý nebo tlustá, a druhá je nadávat do hrošic, slonic, prasnic a tak podobně. Nemluvě o tom, že DDressic to ještě vylepšil o to, že každý člověk s jiným názorem než je ten jeho, je zákonitě tlustý nebo "úchyl" , kterému se tlusté líbí. Případně to rozšířil na slepice, pipiny a tak podobně, pokud se jedná o ženu.

To samé samozřejmě platí i opačně, když se o vychrtlé řekne, že je vychrtlá, tak je to OK. Pokud se o ní mluví jako o hubené krávě, mrtvole a podobně, tak to v pořádku není.

+2/0
11.5.2012 13:23

DDressic

Re: Nevím

říkáš A a neřekneš B - moje výrazy byly už jen reakcí na ataky těch slepic....!!

+2/0
11.5.2012 13:44

FirstIdea

Re: Nevím

Jaké ataky? Jdete do diskuze, a nepočítáte s tím, že se vám bude odpovídat, nebo co? Když si projedu diskuzi, vidím, že jste to převážně vy, kdo začíná útoky v osobní rovině.

+6/0
11.5.2012 13:51

ort

Re: Nevím

Tak to je na diskusích často, že ten kdo má opačný názor je úchyl, viz ty nesčetné kecy, že komu se líbí štíhlé-útlé ženy je teplouš. Vždycky mě ale pobaví, že když je fotka nějaké holky, která je tlustá, nemyslím abnormálně obézní to je jiná věc, ale prostě je neštíhlá, tak když ji někdo nazve tlustou ,tak se ozvou hned, asi ty potrefené, že tlustá není a že se mu asi líbí vychrtliny atd.... když ukážou fotku štíhlých holek, jak jsem zmiňoval např. ty letušky, které byly štíhlé, tak je některé ženské označí za vyzábliny, vychrtliny, zdechliny a přitom jsou to hezké, úplně normálně štíhlé holky, kterým žádné kosti netrčí, tak v tom už vidím opravdu závist, jinak si to nedovedu vysvětlit. Nebo ty řeči Hrabosh ... komu se mohou líbit hubené ženy..... stejně tak můžou jiní říct ... komu se mohou líbit plnoštíhlé... tak at si každý vybere podle svého gusta a to se líbí někomu,  se nemusí líbit jinému.

+1/0
11.5.2012 13:57

FirstIdea

Re: Nevím

Ano, souhlasím, každý dle svého gusta a nebýt zbytečně vulgární u projevů svého vkusu.

0/0
11.5.2012 14:20

Hrabosh136

Re: Nevím

Nestihla = tlusta? Nic mezi tim neni?

0/0
11.5.2012 14:48

stará moudrá makovice

Re: Nevím

nemůžete prosím používat diakritiku, já tu 5 min. přemýšlím, co ta tlustá nestihla ;-D

+2/0
11.5.2012 14:58

perthuis

Re: Nevím

Paráda, blížím se tedy kategorii Stará Moudrá Makovice, protože mám úplně stejný problém...:-)R^

0/0
11.5.2012 18:04

Hrabosh136

Re: Nevím

Už, už ... ;-D

0/0
11.5.2012 18:53

l.kotatko

Re: Nevím

Když se o hzbené řekne, že je vychrtlá, tak je to to samé, jako říct o tlusté, že je prasnice

0/0
11.5.2012 20:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.