Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S Davidem Vávrou nás čeká etapa Gira na Passo Stelvio. Už za dva týdny

Pojedeme nejtěžší etapu letošního Gira: 219 km s několika šílenými horskými prémiemi a závěrečným výšlapem na mýtické Passo Stelvio. Týden po hlavním závodě ve stopách Kreuzigera a ostatních. Už teď s Davidem Vávrou víme, že to nedostaneme zadarmo. Ostatně, již nyní to bolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vyrizena_troska

PP

Přijde mi trochu zbytečné používat ty powerbreathy a kyslíkové stany, zvlášť když začali makat před dvěma měsíci. Ale marketing je marketing. :)

Mimochodem, minulou neděli u nás taky bylo okolo 8 stupňů a občas sprchlo. Přesto jsem strávil skoro čtyři hodiny na MTB a vracel jsem se domů mokrý, ale s dokonale čistou hlavou. Výhodou bylo, že se nikde nemotali cyklo lufťáci, pejskaři a bruslaři. :)

0/0
21.5.2012 8:56

Sauron-Duel

Hm

Já sa zapotím aj při výjezdu nahoru autem a ne tak na kole... Blázni :)

0/0
20.5.2012 22:30

czechdaytrader

No chlapi...nebude to lehky !!

Preju Vam vydatnej trenink a kvalitni regeneraci. Ja si tenhle rok netroufam,neb mam h***o najeto. Ja bych to proste nedal. Budu se tesit a fandit vam,at to prezijete !R^!!

0/0
20.5.2012 20:34

Kurri-22

Re: No chlapi...nebude to lehky !!

Kdybyste měl PowerBreath a Compex, neměl byste s tím problém.;-)

0/0
20.5.2012 21:08

czechdaytrader

Re: No chlapi...nebude to lehky !!

Hel..mam je oba ceeece . Powerbreath sice jen od zimy a zatim nejakej extra rozdil nevidim (asi proto ,ze malo jezdim) . Ale Kompex uz mam par let a v aktivnim obdobi to mi to fakt pomahalo. Zejmena k regeneraci . A ted to vypada,ze tomu delam taky reklamu co ? haha . KAz\dopadne co si budem povidat...je to v nohach a hlave ...

0/0
21.5.2012 10:04

Kurri-22

Kurňa, dokonce PowerBreath a Compex?

Co to je za pitomosti?

+3/0
20.5.2012 14:52

Chudým bral, bohatým dával..(25)

Myslíte, že bych to vyjel, když mám 120 kg ?

V nejlepší sezóně jsem najel 4 500 km, jinak běžně mívám 2 000 -  2 500 km. :-)

0/0
20.5.2012 0:04

chacharostravsky

Re: Myslíte, že bych to vyjel, když mám 120 kg ?

tak určitě...;-D

0/0
20.5.2012 7:28

S.R.

Re: Myslíte, že bych to vyjel, když mám 120 kg ?

Stelvio bys vyjel, etapu neujel...

+1/0
20.5.2012 18:18

Hroznej puberťák

Re: Myslíte, že bych to vyjel, když mám 120 kg ?

Spíš ne, je tam zákaz vjezdu nad 100kg :-P

0/0
20.5.2012 22:00

Falcon21

Přeju hodně štěstí

Letos se chystám na konci července právě na Stelvio, z východní strany výjezd a na sever do Švýcarska sjezd. Okruh zhruba 100km bude stačit, ročně přitom najedu cca 3500km.

Celá etapa bude opravdová dřina i "výletním tempem", jsem zvědav, jak vám to půjde.

0/0
19.5.2012 21:29

pesimita-optimista

Re: Přeju hodně štěstí

Já plánuji totéž, ale možná spíš až na konec srpna, jedeš sám?

0/0
19.5.2012 23:42

Falcon21

Re: Přeju hodně štěstí

jedu sám, možná bysme se mohli domluvit na nějakým termínu...

0/0
20.5.2012 0:27

pesimita-optimista

Re: Přeju hodně štěstí

ok, když tak napiš na m0928@email.cz, já jsem na to zatím taky sám...

0/0
20.5.2012 10:12

halaker

to je jak ten vtip o motorove pile

z USA, se kterou jde porezat hektar lesa za den, ale Ivan z Ruska udela necelou pulku, pricemz pointa je ta, ze ji neumi nastartovat ....

Aneb jinymi slovy, kupte si auto nebo motorku a prestante blbnou slapanim na kole do extremnich kopcu... Pouzivat mozek je nekdy prospesne ... ;-D;-D;-D

+1/0
19.5.2012 20:20

pesimita-optimista

Re: to je jak ten vtip o motorove pile

Řídíš se někdy svou vlastní radou?

+2/0
19.5.2012 23:44

VN63

Já když se dívám na ty silnice,

tak se divím, jak to, že je v takových oblastech vůbec postavili. U nás není možné mnohdy postavit ani potřebný obchvat vesnice, aby nějací ekoteroristé do toho nekecali. Závidím těm zemím, kde to v klidu jde.

+3/0
19.5.2012 14:11

Stoura

Re: Já když se dívám na ty silnice,

Možná jde o to, že do těchhle končin se protestující bez auta nedostanou a když už tam vede silnice, je pozdě na to, aby protestovali.

0/0
19.5.2012 23:20

pesimita-optimista

Re: Já když se dívám na ty silnice,

Asi to umí postavit bez velkého ničení přírody. Na druhou stranu, konkrétně v případě P. Stelvio, ta silnice vcelku krajině nebo životnímu prostředí neublížila, stejně tam byla jen skála, kamení, štěrk...

0/0
19.5.2012 23:48

Pravda stojí dukáty

Re: Já když se dívám na ty silnice,

Tyhle silnice jsou většinou na místě obchodních stezek starých několik stovek let

+1/0
20.5.2012 18:48

Howard

Zajimave a soucasne smesne...

Mnoo dva mesice pilne trenovat, ale predtim X let nic nedelat je nic moc. A vselijake doplnky stravy, treninkove plany apod. urcene pro vrcholove sportovce mi pripadaji u zacatecnika smesne - radeji bych doporucil pravidelny pohyb a pak by autor nemel problemy s nadvahou a fyzickou kondici.

Takhle bych to spis nazval "Dokaze tloustik po dvou mesicich ujet etapu Gira?" Totiz clovek, ktery pravidelne sportuje a obcas si zajezdi i na kole, s tim totiz nemuze mit sebemensi problem i bez treninku (samozrejme v patricnem tempu).

I tak ale drzim palce a hlavne bych doporucil vytrvat a hybat se po cely rok a ne jen kvuli clanku.

0/0
19.5.2012 12:58

a budou mě mazat a budou.....

Re: Zajimave a soucasne smesne...

Pravdu nemusím, ale trochu mu křivdíš, už něco ujel...na běžkách dal taky pár laufů v celkem slušným čase...;-) ;-)Ale je fakt, že když se navlíkne do dresu a začně rozumovat, tak  je to k smíchu

+1/0
19.5.2012 13:42

wro25

Re: Zajimave a soucasne smesne...

Já si nemyslím že by se pan Pravda (ač jej neznám osobně) nehýbal a pak najednou začal něco dělat. Pokud vím, tak "rekreačně" sportoval vždycky, nějaký ten roček už tady píše a za tu dobu stačil zvládnout dost výkonů, o kterých se řadě z nás ani nesní. Stejně tak na ně průběžně trénovat. Takže jednorázovka to určitě není. A že člověk který pravidelně sportuje s tím nemůže mít žádný problém? Jde samozřejmě o to, co to dle Tebe znamená pravidelně sportovat. Ale ročně ujedu tak 1500-2000km, zajdu zahrát tenis, squash, občas bazén, v zimě běžky... ale jsem si jistý, že bez tréninku "jen tak z voleje" bych tohle určitě nedal - nejpozději v polovině Mortirola byste mne sundávali z kola mrtvého

+2/0
19.5.2012 19:54

S.R.

Re: Zajimave a soucasne smesne...

Přesně....Mortirolo sem jel, bez zastávky i vyjel...ale byl sem tam stejně rychle, jako člověk, kterej možná třetinu kopce tlačil:))))...Je to prostě něco šílenýho.....

0/0
20.5.2012 18:24

S.R.

Re: Zajimave a soucasne smesne...

je vidět, že si na kole nic pořádnýho nejel...Abys tu etapu ujel, musíš fakt hodně jezdit na kole...to normální jen sportující smrtelník nedá a už vůbec ne v pohodě....(btw. mám přejetý veškerý sedla 2000+, jen pro pořádek, že celkem vím o čem mluvím...)..Prostě cokoliv kolem 150 km v tomhle terénu je extrémní...

0/0
20.5.2012 18:22

Howard

Re: Zajimave a soucasne smesne...

Ne, takovou etapu jsem opravdu nikdy nejel, ale napr. maraton po castejsim behani posledni mesic jsem si dal a bylo to celkem v pohode - holt mam z ceho cerpat. Pan Pravda, pri vsi ucte, by se svou nadvahou dle meho nemel narok. Takze si myslim, ze i tuto extremni etapu bych zvladl, i kdyz tempo by bylo nic moc a v dlouhych stoupanich by to bylo dost o psychice.

Co mi prijde smesne a nesmyslne, kdyz zacatecnik zkousi aplikovat treninkove postupy, vybaveni a stravu vrcholovych sportovcu. Dle meho je to uplny nesmysl s nulovym ucinkem - o dost lepsi vysledek by byl dosazen delsim pravidelnym sportovanim a shozenim 15-20 kilo. Pak by tuto extremni etapu zvladl v lepsi pohode treba i na horskem kole s patricnymi plasti.

Zkratka pristup "poridim si co nejlepsi vybaveni a je jedno, ze vlastne nic neumim", se mi celkem prici. Mam to rad naopak, cimz ovsem nerikam, ze me nezajima rozdil mezi normalnim a profi naradim ;o)

0/0
20.5.2012 18:54

S.R.

Re: Zajimave a soucasne smesne...

no, na horskym kole by to byla teprve pohoda...ach jo:))) a co teprve na tříkolce:))...A promin maraton?srovnáváš nesrovnatelné...Tam i kdyz pulku pujdes, tak to za 5 hodin dopadne....V těhle kopcích se prumer k 20kmh prostě nedá....Takže je to minimalně 10 hodin jízdy...Na Mortirolo bys udělal prumer 6-7kmh a byl bys rad...Takze jen tenhle kopec je hodina a pul totalni kaše, žádnej poklus po rovině...a Stelvio? To jsou dalsi 3 hodiny....Takže jen ty dva kopce jsou casově tvuj maraton...ale v totálním nasazení, bez vteřiny odpočinku....Jestli to daj, ten výkon je prostě extrémní a obdivuhodný....

+2/0
20.5.2012 19:22

kluknakluky

Re: Zajimave a soucasne smesne...

Nevím co máte proti tomu horskému kolu? Cosi jsem dříve na kole najezdil (silnici i MTB), ale dnes si tuto štreku na silničce nedovedu představit, to bych ji v polovině musel hodit ze skaly dolů. Na MTB s 1,5" slickama a uzamykací vidlicí v pohodě.

0/0
20.5.2012 19:59

S.R.

Re: Zajimave a soucasne smesne...

proč byste silničku zahodil? Kvůli prevodum? Jinak je to tezky, neohrabaný, kola tlusty, ac hladky....Proste silnicka je silnicka(jezdím oboje...)

0/0
20.5.2012 20:21

Mistr světa v truchlení

Hned bych

se k nim přidal :-(

0/0
19.5.2012 12:05

drexa

Dnes tam

odjizdim,a tesim se jak malej kluk,jestli stelvio nebudou snizovat tak to bude bomba.

0/0
19.5.2012 10:40

budem

trosku matouci obrazky

Pokud se nepletu, tak letos se na Stelvio jede od Bormia, tudiz ty krasne serpentiny, ktere jsou zde jako lakadlo na obrazcich jezdci vynechaji. Ty jsou totiz z druhe strany!!

0/0
19.5.2012 10:04

k.marco

Ach jo bez reklam by to asi nešlo

Už jsem se obával že tam nebude trocha toho Product placementu celý poslední odstavec to zabil.

0/0
19.5.2012 9:32

wro25

Re: Ach jo bez reklam by to asi nešlo

Nevím co vám na tom vadí. Prostě Scott nebo jakákoli firma určitě nebude dávat podporu jen tak, my Ti půjčíme kolo, materiál, a bude nás hřát u srdce že jsi vyjel na Stelvio, pošli nám fotku. Je to obchod - my dodáme podporu, Ty dodáš podporu. Když by to tak nebylo, nebyl by žádný článek. Mne osobně všechny tyhle zkušenosti zajímají a tak jako tak stejně budu jezdit na Treku. Když vás to tak irituje, tak to nečtěte. Já všem třem pánům držím palce a těším se na další články R^

+1/0
19.5.2012 9:42

mife93

Re: Ach jo bez reklam by to asi nešlo

Přesně tak. Stelvio je fantastický zážitek pro každého kdo ho vyjede. Tam si uvědomíte ten výkon profíků, kteří ho jedou za hodinu a čtvrt (jak jsem někde četl) a ještě mají v nohách třeba 180km. Jakmie nemá hoby cyklista před Stelviem najeto aspoň 2000Km, tak bude muset mít velikou morálku, aby to neobrátil. Jsem zvědavej za jak dlouho to vyjedou.

0/0
19.5.2012 20:40

Annie_O

Re: Ach jo bez reklam by to asi nešlo

Já se divím p. Beranovi (alltraining), co chystá tréninky, že naordinuje po 2 měsících chlápkům, co mají problém ujet 100km, už i silové tréninky - s těma se začíná až když je solidní vytrvalost, takhle si hoši naběhnete... po tréninkových silničních 100km (i kdyby s intervaly) nemáte nárok být tak moc vyšťavení.

Jde to vzít jako varování, jsem na vás s tímhle tréninkem fakt zvědavá :-P

Hodně štěstí.

0/0
19.5.2012 22:44

plooton

to jsem teda zvědavý, a dost

Těším se na to skoro jako na, co tam předvede Kreuziger. Rozhodně daleko náročnější, než Vaše etapy z Tour. Už jste viděl profil letošního stoupání na Mortirolo? - Nepojede si sice až nahoru, zato jde o nejnáročnější cestu, tady je odkaz z Gazetty: www.gazzetta.it

BTW: ve výpravě mně zásadně chybí jeden půvabný člen, tak jako minule - Lenka Křížová!!;-D

+1/0
18.5.2012 3:00

workaq

Re: to jsem teda zvědavý, a dost

Dík za odkaz. Dobrý obrázek.

0/0
19.5.2012 23:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.