Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poradna: Mám problematický vztah s matkou

Snažím se matce vycházet vstříc, ale má ke mně odmítavý vztah a množství našich konfliktů se stále zvyšuje, píše čtenář Karel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anahir

3x týdně

no to je mazec. Přestaň 3x týdně opruzovat a bude pokoj. Tohle by mi teda taky lezlo pěkně na nervy mít věčně nakýblovanýho synátora za zadkem. Chceš pomáhat s dědečkem? Tak tam nejezdi s mámou jí za zadkem, ale vezmi každý druhý týden za ni úplně sám. Přestaň u ní prudit v bytě, když potřebuje odpočívat a mít soukromí. Pochop, že Ti nedokáže říct, že tvoje rádoby snažení je pro kočku a že bys spíš pomohl, kdybys ji nechal být a počkal až si sama řekne, že něco potřebuje.

Nevyžádaný rady a pomoc jsou prostě nevyžádaný a proto neoblíbený.

0/0
31.5.2012 19:42

Barbarka_CZ

možná

by mohl mamince pomoct třeba se starostí o dědečka, ne? Já zažila něco podobného - práce a starost o starého příbuzného. A řeknu vám, že jsem nemohla ostatní, co přijeli jednou za čas a nehli prstem, ani cítit. Zlepšilo se to, až když přestali "prudit" a začali se taky trochu zajímat a starat, aby mi těch starostí trochu ubylo. Do té doby jsem byla pokaždé, když se ukázali ve dveřích, velmi výbušná, stačilo fakt málo. :-/

+1/0
30.5.2012 22:13

Chytry.Levicak

jasně,práce státního zaměstnance

ve školce je pro ní vyčerpatelná:-P

0/0
30.5.2012 21:30

blond.KK

Re: jasně,práce státního zaměstnance

vyčerpatelná? Jakože za chvíli dojde? :-P

0/0
31.5.2012 8:56

Chytry.Levicak

Re: jasně,práce státního zaměstnance

moc logicky uvažovat neumíte

0/0
31.5.2012 14:35

_m-

Re: jasně,práce státního zaměstnance

A vy neumíte česky. vyčerpávající a vyčerpatelná není totéž.

+2/0
31.5.2012 15:49

Chytry.Levicak

Re: jasně,práce státního zaměstnance

lepší je neumět česky(jen připomenu,že v rychlostí psaní ty chyby dělám, jinak bych mohl psát až do večera) než neumět logicky myslet. pokud jde o tu matku v článku,tak ona má podle ní vyčerpavající práci, která jí časem najisto vyčerpá.

0/0
31.5.2012 16:15

Gizmoow

Re: jasně,práce státního zaměstnance

Jestli by Vám trvalo napsat jednu smysluplnou větu až do večera, tak bych o nějakém umění logicky myslet také pochyboval... 8-o;-D

0/0
31.5.2012 16:23

_m-

Re: jasně,práce státního zaměstnance

Není divné udělat v rychlost hrubku. Ale použít slovo zcela jiného významu - to není překlep, to je neznalost.

+1/0
31.5.2012 21:20

Chytry.Levicak

Re: jasně,práce státního zaměstnance

hlavně,že vy jste světaznalý

0/0
31.5.2012 21:27

_m-

Re: jasně,práce státního zaměstnance

Nejsem. ale nepoužívám slova, jejichž význam neznám.

0/0
31.5.2012 21:39

Chytry.Levicak

Re: jasně,práce státního zaměstnance

vy těch slov asi neznáte mnoho

0/0
31.5.2012 22:02

_m-

Re: jasně,práce státního zaměstnance

Moc ne, ale na to , abych trumfla takovýho frajírka namachrovanýho to stačí.

:-)

0/0
31.5.2012 22:05

Chytry.Levicak

Re: jasně,práce státního zaměstnance

jste asi feministka,nebot já namachrovaný nejsem.

0/0
31.5.2012 22:07

capricorni

Re: jasně,práce státního zaměstnance

hned druhá reakce tomu nenapovídá. místo slov o logickém uvažování - což je v tomto případě poznámka úplně mimo -  bych uznal svou chybu (a třeba bych to otočil v žert)

0/0
3.6.2012 11:05

kral sveta

Re: jasně,práce státního zaměstnance

jděte to zkusit... vstávat pár týdnů ve 4, celý den poslouchat rozmazlené fakany, které si rodiče neumí vychovat a jen je odkládají, aby se nemuseli starat. Až tohle vyzkoušíte, mluvte o vyčerpávajících nebo nevyčerpávajících pracích.

Navíc za to h*vn*, které tam dostávají. Kromě unikajícího významu slov Vám zřejmě unikají také některá fakta.

Ale možná jste jen tak úzkoprsí, že si je nechcete přiznat.

Klaním se Vám.

+2/0
1.6.2012 9:08

Chytry.Levicak

Re: jasně,práce státního zaměstnance

bohužel nemám vysudovaný pajdák

0/0
1.6.2012 12:39

blond.KK

Dneska hodně slabý..

..opruz lezoucí za maminkou 3x týdně, pochybuju, že jí jde třeba posekat trávník, spíš se k ní nakýbluje, vyžere lednici a zase se odvalí do svýho bytečku.. to bych byla kyselá taky :-P

+1/0
30.5.2012 14:05

RichardŠ

Já navštěvuju matku 1x za měsíc

A naše vztahy se výrazně zlepšili, když jsem u ní bydlel, akorát jsme si překáželi. Teď se vídáme 1-2x za měsíc a těšíme se na sebe.

+1/0
30.5.2012 13:45

čarokrásná

..

Jeeeeeeeeeeeeeeee...... ;-D;-D;-D Ale stejně.. postrádám v tomto smyšleném příběhu nějakou pořádnou zápletku..

+2/0
30.5.2012 13:17

Roman37c

Re: ..

Takhle vražda kdyby se zadařila:-)

+1/0
30.5.2012 13:21

čarokrásná

Re: ..

No tak tohle asi po redakci ani nemůžeme chtít..:)

0/0
30.5.2012 13:37

Deka de Ntni

Dnes je to

slabe:-P

+1/0
30.5.2012 12:21

veraliz

Re: Dnes je to

Hodně slabé..asi docházejí nápady, protože tohle je fakt jak kdyby to psal dvanáctiletý kluk, co si stěžuje na maminku..

0/0
30.5.2012 21:58

Vass

Ve školce 9 hodin denně.

Který pracovník ve školce dělá 9 hodin denně ?8-o

Učitelka to není určitě, kuchařka, školnice taky ne. Ledy že by THPčko. To možná, jako výjimka potvrzující pravidlo, ale nevěřím. :-P

+3/0
30.5.2012 11:59

Hroznej puberťák

Re: Ve školce 9 hodin denně.

Proč by to nebyla učitelka? Znám školky, kde může být dítě do 17h, tam ty učitelky budou těch 9 hodin určitě. Třeba ne všechny každý den, to pak záleží na tom, jak si to rozdělí, ale některá z nich ano.

+4/0
30.5.2012 12:10

skopinda

Re: Ve školce 9 hodin denně.

učitelky se za směnu vymění 2, tzn. že každá má 4h denně:-)

+2/0
30.5.2012 12:49

Hroznej puberťák

Re: Ve školce 9 hodin denně.

Se schválně poptám, jak si kde dávaj dlouhý směny. O 4 hod dost pochybuju.

0/0
30.5.2012 13:07

čarokrásná

Re: Ve školce 9 hodin denně.

Moje mamina taky pracuje ve školce, ale vždycky se střídaj tak cca po šesti hodinách, pokud ta druhá nemá volno. Kolem obědů, kdy je největší frmol jsou tam na ně dvě.. Každá tedy denně pracuje cca 6 až 7 hodin.. A mají to do čtyř hodin.

0/0
30.5.2012 13:19

cepice

Re: Ve školce 9 hodin denně.

tady je někdo chytrej... byl jste někdy ve školce? ráno je školka od půl sedmé, většina rodičů tam vodí děti na první chvíli, aby stihli být v sedm v práci. Poslední děti odcházejí v půl páté. to mi vychází na deset hodin. a to nepočítám, že tam musí být o trochu dřív než první dítě a neodchází s posledním. bylo běžné potkat stejnou učitelku ráno i odpoledne při odchodu.

+4/0
30.5.2012 12:17

Mustrum Ridcully

Re: Ve školce 9 hodin denně.

Málokdy mají učitelky celodenní směnu. Většinou jsou na třídu dvě a jedna má ranní a druhá odpolední - tyto se překrývají v období oběda, aby se v tomto čase o děti postaraly obě. 9 hodin denně by se na psychice člověka opravdu podepsalo hodně.

+4/0
30.5.2012 12:43

skopinda

Re: Ve školce 9 hodin denně.

ano, tak to je. Mám dítě ve školce, vím o čem mluvím.

0/0
30.5.2012 12:50

Yesname

Re: Ve školce 9 hodin denně.

Tady je někdo ještě chytřejší. A takhle že by mohly bejt ve školce ranní a odpolední směny se souběhem přes oběd?

+2/0
30.5.2012 12:49

skopinda

Re: Ve školce 9 hodin denně.

zas jeden smyšlenej článek, nebo synátor, co rád předimenzovává, aby zakryl, že s dědou nechce pomáhat a že k matce jezdí na jídlo a se špinavým prádlem:-);-)

0/0
30.5.2012 12:51

nenovak

Jedenkrát za měsíc na den stačí.

Pak je třeba zase měsíc nabírat protilátky a připravovat se na další návštěvu.

0/0
30.5.2012 11:57

_m-

Re: Jedenkrát za měsíc na den stačí.

na obou stranách ;-)

0/0
30.5.2012 18:01

ESKADOMI

Jednoduse,

predstav si, ze tebe bude tva maminka 3x tydne "nervovat".

Ona ma starosti plno, ty jsi z domu a sedis tam 3x do tydne. Nech maminku trosku dychat. Take potrebuje trochu casu pouze pro sebe! V

+3/0
30.5.2012 10:51

_m-

Nejdůležitější věta:

K bratrovi je milejší, ale ten tam jezdí tak dvakrát za měsíc.

jasně - brácha je návštěva, ty jsi vlastně domácí, resp. se tak chováš. Nech matku žít, ona je velká a zvládne to. Když se můj mladší syn od nás stěhoval, měl především strach, jak to bez něj vydržím.  Pořád se chodil ujišťovat, jestil nebudu nešťastná, nevím jak na to přišel (že by z podobných článků?). Nebyla jsem a nejsem. V současnosti  tak 2x do měsíce zajdem spolu na oběd - a vycházíme výborně.

+5/0
30.5.2012 10:41

Yanajedna

Zkrácení pracovní doby

které navrhuje psycholožka, to je rada nad zlato.

Pár let do důchodu a radit jí, aby si snížila příjmy....

+10/0
30.5.2012 10:34

skopinda

Re: Zkrácení pracovní doby

paní psycholožka hlavně sedla na lep....učitelka ve školce nepracuje 9 hodin denně, ale 4-5 hodin denně, střídají se na ranní a odpolení....

a synátor jezdí ne za matkou, ale za kuchařkou a pradlenou...tak to vidím já....

pokud to není celé výplod fantazie

+1/0
30.5.2012 12:53

lepidlo999

Re: Zkrácení pracovní doby

Ona to taky nemusí být učitelka ale třeba ředitelka MŠ, která do té "pracovní doby" započítává i pauzu na oběd.

+1/0
30.5.2012 17:19

_m-

Re: Zkrácení pracovní doby

naše ředitelka (za hlubokého socialismu) ve školce i uklízela, protože žádná uklízečka jí nebyla dost pořádná. Taky mohou mít učitelky na mateřské, nebo na paragrafu - co víme.

0/0
30.5.2012 18:03

aprilia

jako ženská

Jednoznačný souhlas s některými příspěvky níže. Matka pracuje 9 hodin denně, soboty má zabitý a ještě 3 odpoledne v týdnu tam má nakyblíkovanýho synáčka. Tudíž na nějaký odpočinek a takové ty osírací domácí práce a pokec s kamarádkou jí zbývají tak nějaký cca 3 odpoledne. Nevěřím, že tam synáček chodí uklízet a luxovat případně jí navařit :-)

Doporučuju jí volat, jestli se může synáček stavit, nebo jestli něco nepotřebuje a jinak jí nechat žít. Zjevně to ona zvládá vcelku dobře sama a stačí jí pokec po telefonu než vysedávání.

+2/0
30.5.2012 10:30

Slystall

*

A co tam teda lezeš třikrát do týdne? 8-o8-o8-o

0/0
30.5.2012 10:24

tramtadadá

Prudíš tam moc často,

mamka chce prostě klid a ne přijít domů a sedět s návštěvou.

0/0
30.5.2012 10:08

angr

to si Báro

hrubě nezvládla, Tobě musí být snad 30... a jestli snad 37, tak leda teplota.... Ano, hlubší kořeny to má, ale takhle to zjednodušit, to si pěkně odflákla - to neznáš ženský?

+1/0
30.5.2012 10:00

Yanajedna

Přestaň matku 3x týdně opruzovat

a bude jí líp :)

Pochopila jsem správně, že dospělý syn se tři odpoledne v týdnu nakýbluje k matce? Jestli tam nechodí s výpomocí, tak jí jenom bere její čas na odpočinek a vlastní život.

+1/0
30.5.2012 9:58

Rohatá

jej

to na mne působí spíš tak, že je tady závislák synáček. Nech maminu oddechnout....

0/0
30.5.2012 9:15

lena030

Já bych teda mamince pomohla

když to potřebuje. A klidně bych si s ní o tom promluvila, proč se na mě utrhuje a co je za tím, když se jí snažím pomoct a co jí vadí, jestli můžu něco udělat. Určitě bych slyšela že to tak nemyslela, jenom je toho hodně, to vím jistě. Maminka je poklad. Nestačím se divit kolik lidí tady by se na matku vykašlalo a nechalo to jen na ní, když evidentně potřebuje pomoc.

0/0
30.5.2012 9:14

Duke___Nukem

Re: Já bych teda mamince pomohla

vzdy,kdyz nekdo popisuje nejakou udalost,je to jen jeho uhel pohledu.Realita byva vzdy trochu jina..:-)

+1/0
30.5.2012 9:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.