Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poradna: Moje matka má milence

Před časem jsem náhodou zjistil, že moje matka má velmi pravděpodobně milence. Nechci rozbít rodinu, ale nevím, co mám dělat, píše čtenář Luboš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

calver1

Luboši, ty zme..u

seš sjetej nebo nebo úchyl. Co hrabeš v cizích mobilech, co si to dovoluješ. Okamžitě přestaň hulit to svin...o a zmiz tohoto světa.

0/0
14.6.2012 22:05

rydlo1

Luboši!!

Ty bys dostal přes hubu!! Kdo ti právo šmejdit v mobilech druhých?? Jsi pěknej hajzlík!!

+3/0
8.6.2012 9:46

no fear

To je hrozny

ja jen doufam ze tata dobrak na stary kolena od mamky nic nechytne;-(

0/0
7.6.2012 21:05

Lípa srdčitá

tak má

milence, no a co. Ať nezávidí a najde si milenku.

+1/0
7.6.2012 19:10

vollfan

Re: tak má

Správně...no a? Nejlepší je, že se nad tím pohoršuje někdo, kdo nemá za sebou 25 let s jedním člověkem...A ještě na to přijde tak, že šmejdí v cizím mobilu a čte si soukromé sms. Není to vůbec přirozený, aby skutečně po tolika letech bylo vše harmonické! Moje máma už je rozvedená a kéž by někdy někoho měla...

0/0
11.6.2012 14:25

oprudil12

kdybys nestrkal rypák kam nemáš , měl bys o starost méně !!

+5/0
7.6.2012 15:58

bílákočička

Milý Luboši...

.... zasloužil bys při nejmenším pár facek za to, že lezeš mamce do mobilu.

+4/0
7.6.2012 12:25

David___Rockefeller

Co jí lezež do mobilu voe?

RvRv;-O;-O;-O

+6/0
7.6.2012 11:15

capricorni

Re: Co jí lezež do mobilu voe?

š

0/0
9.6.2012 18:06

Ajka83

Smutné

Do mobilu, e-mailu apod. nikomu nelezu, ale překvapuje mě, pro kolik lidí znamená větší morální prohřešek to, že si přečtu (třeba i omylem, ano, i to se může stát) něco, co nebylo určené mně, než nevěra samotná... :-( Smutné... :-(

+2/0
7.6.2012 11:09

_m-

Re: Smutné

1) To jste četl kde?

2) A víte že máte pravdu - on v tom není až tak velký rozdíl, urážka a ponížení partnera je v obou případech.

0/0
7.6.2012 11:46

hanibi

Re: Smutné

Mate pravdu, taky me to na diskuzi zarazilo. Pred par lety jsem si pujcila otcuv mobil (muj nemel signal) a pri psani SMSky jsem omylem preklikla ve slozce Rozepsane na jinou zpravu.. No, nebylo to hezke cteni, nikomu jsem nic nerekla, ale myslim, ze od te doby to mam otci velmi za zle. Matka tehdy tusila, trapila se, ale ja se nechtela mezi ne michat. 

Cela diskuze nize je na 2 veci. Rodina je a zustava jeden celek. Z nevery se mi chce zvracet a z tech, co ji schvaluji, taky.

0/0
7.6.2012 12:48

_m-

Re: Smutné

Ten mobil vám otec půjčil, nebo  "jste si ho půjčila"????

+1/0
7.6.2012 16:02

hanibi

Re: Smutné

Ten mobil mi otec pujcil, abych si napsala SMS. Ja respektuju soukromi ostatnich a krome toho nektere veci radeji nechci vedet. Kdo hleda, temer vzdy najde neco podezreleho - to vim a tim se ridim. Ale stalo se a myslim, ze to otci nevedomky porad zazlivam..

0/0
7.6.2012 16:07

Patolog

Re: Smutné

Co je ti do toho?

0/0
10.6.2012 16:39

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Smutné

Nějak jsem si nevšimla, že by tu někdo schovaloval nevěru. Jenže nevěra je vždycky mezi dvěma lidmi. A nikdo další do jejich vztahu tak dobře nevidí, aby mohl jednoznačně určit, co se v něm děje. Nevěra je špatná. Zrovna tak je špatné někomu narušovat soukromí takovýmhle způsobem.

0/0
7.6.2012 12:52

hanibi

Re: Smutné

Jestli reagujete na me, tak ja jsem nikomu soukromi nenarusovala. Ono to tak byva, ze omylem neco vypluje. Dokonce jsem nekde cetla, ze snad nejcasteji prozradi neveru prave mobily a pocitace. Nestaci si v mobilu mazat prichozi a odeslanou postu, clovek si musi smaznout i koncepty.. Kdyz uz ho teda pujcujete nebo nekoho zadate o pomoc (jako se to v pripade rodicu casto deje).

0/0
7.6.2012 16:19

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Smutné

Reagovala jsem na Ajku. Ano, může se stát, že něco vyjde najevo omylem, jako jste na to přišla vy. Ale šmírování popsané v článku je nepřípustné. Souhlasím s tím, že je lepší, když se lidi nevzájem nepodvádí. Ale když už se to děje, nechala bych to na té konkrétní dvojici, ať si svůj vztah řeší sama. Představa, že syn kontroluje matčiny esemesky, je mně odporná.

+2/0
7.6.2012 18:50

Gotrong

Re: Smutné

"nevěra je špatná".... s tímhle přišla kdysi církev a přitom polygamie je pro člověka mnohem přirozenější.... Navíc v dnešní době vynikající antikoncepce už jde JEN o pocit že toho druhého vlastníme..... Co je to nevěra..? Choroby se dají pohlídat kondomem, "sousedovy" děti problém nejsou, ... Tak v čem je ta nevěra špatná??

0/0
9.6.2012 21:08

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Smutné

Tak já nezpochybňuju, že každý to může mát nastavené jinak. Já to mám prostě takhle. Ne že by byla nevěra neodpustitelná, ale pro mě je špatná. Když si má můj muž se mnou vyžrat to špatné, co s sebou život přináší, pak by měl mít exkluzivitu i pro to dobré. A naopak. Klidně si buďte přirozeně polygamní, já vám to neberu.

0/0
9.6.2012 21:40

Gotrong

Re: Smutné

Ono já taky nevěru neschvaluji, přece jen jsme tak vychovaní.... Ale taky už ji beru jinak kdybych ji viděl u rodičů (předpokládám že jsem zhruba ve stejném věku jako dotazující se muž) třeba po 30 letech, než u partnerky třeba po třech letech.... Nutno uznat že to je sakra rozdíl :-))

0/0
9.6.2012 22:17

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Smutné

Tak on to každý samozřejmě vidí jinak u druhých a jinak, když se ho to bezprostředně týká...

0/0
10.6.2012 7:34

Gotrong

Re: Smutné

špatně jsem to formuloval.... Jinak bych bral nevěru partnerky po třech letech vztahu a jinak třeba po třiceti....

0/0
10.6.2012 11:01

_m-

Re: Smutné

Myslíš?

0/0
10.6.2012 12:26

Gotrong

Re: Smutné

Ano, sice nejsem kdovíjak starý, ale i po té delší době co s partnerkou žijeme moje chuť klesla... Samozřejmě teď bych jí nevěru neodpustil, ale třeba za dvacet let... Kdy ona bude na sexuálním vrcholu a já v podstatě na čím dál nižší úrovni..... Proč ne...

0/0
10.6.2012 13:21

_m-

Re: Smutné

No právě že nejsi kdovíjak starý. On pohled na stáří se mění - jiný máš ve dvaceti a jiný v padesáti, ale věř mi, že pohled na sexuální i jinou věrnost partnerky se rozhodně s věkem nezmění. Nejvejš ji budeš hlídat víc než teď.

:-)

0/0
10.6.2012 13:41

vollfan

Re: Smutné

Omlouvám se, ale co je za morální prohřešek mít milence po 25 letech s jedním člověkem??? Nerozumím...A skutečně mě víc pohoršuje lození v soukromých záležitostech jiného člověka. K tomu bych se skutečně nesnížila. Všechno má nějaký důvod, nic není černobílé...

0/0
11.6.2012 14:28

jenik221

Nech to být, chlapče,

až vyrosteš, taky někdy rád pomiluješ něčí matku...

(mimochodem, chybí mi diskuze pod Kamilou před fotoaparátem... chtěl jsem se tam zeptat, jaký je smysl tohoto typu článků)

+3/0
7.6.2012 10:38

krysa007

Re: Nech to být, chlapče,

to je proto, aby nikdo nezmeškal ty její pondělní fotky...

0/0
7.6.2012 12:08

Jitřní dar

Ach synku synku

Co je ti do toho? Co když se rodiče takhle domluvili? Třeba to už taťku neba, nebo mamce nestačí, nebo mají oba bokovky a jen se jim nechce rozvádět, ať už z důvodů majetkových, citových, nebo jiných.

Taky mi nejdou na rozum ty urážky typu „Šukám tvoji matku!“ No a? Co je mi do toho?

+2/0
6.6.2012 21:56

Tipeq

Jediná rada

Jistě, jde o modelovou situaci, ale i tak je jediná rada, aby si onen fiktivní Luboš sám sobě nafackoval, že leze matce do mobilu a nestrkal do toho nos.;-)

+1/0
6.6.2012 21:37

as400

no comment

Jo to korunovanej idiot.

- 1) se hrabe do cizích mobil a čte si v nich - po tlamě.

- 2) stará se do cizích věcí - dvakrát po tlamě

- 3) aby toho nebylo málo, tak se nedokáže sám rozhodnout a podobné zhovadilosti medializuje - po tlamě, ale tentokrát nehoblovanou deskou.

Má někdo námitku v mému řešení spojeném s výchovnou lekcí?

+10/0
6.6.2012 20:16

Realista

Re: no comment

Klídek, to jsou nakašírováné - modelové dotazy, reálný tazatel možná není :)

0/0
6.6.2012 21:22

johny12

Chlape

ty seš na ránu !!;-O

0/0
6.6.2012 18:49

forticek

=D

V ČR kde si to rozdává šutr s cihlou se tu budou lidi pohoršovat nad tim že někdo přečetl vlastní mámě smsku 8-o

+1/0
6.6.2012 18:21

Lachenauerin

Asi tak:

1. Mobily, deníky, dopisy či e-maily druhých lidí včetně nejbližších příbuzných jsou naprosté tabu.

2. Intimní život vlastních rodičů je oblast, do které děti nemají nárok vstupovat.

3. Stejně jako dospělí potomci mají nárok na veškerou samostatnost a volnost, mají ji i jejich rodiče.

Výsledek? Kdybyste neporušil bod 1., nemusel byste se vůbec zabývat úvahami o bodech 2. a 3.

+7/0
6.6.2012 18:16

já George XVII

Re: Asi tak:

bohužel před každou zásadou či pravidlem existuje prvek náhody. Já se lidem do mobilů, mejlů či podobných záležitostí necpu a ani nechci, zbytečně to pak vyvolává morální dilemata. Nicméně občas mi dávají na opravu své elektronické pomocníky (mobily, počítače) a chtě nechtě se občas stane, že při kontrole funkčnosti na mě vyskočí některé informace, které bych raději neviděl. Naposledy jsem opravoval kamarádce její iphone a při kontrole funkčnosti fotoaparátu, resp. při zobrazení fotek jsem zjistil, že podvádí mého kamaráda :-/. Nebo opravím PC, nabootuju OS, zkusím jestli jde net, takže otevřu prohlížeč a tam je seznamácká stránka s otevřenou emailovou schránkou s náhledy mejlů a mezi nimi je třeba "miláčku, chybíš mi" od jiného odesílatele než od partnera :-/

+5/0
6.6.2012 18:45

Jitřní dar

Re: Asi tak:

Máte chytré kamarády... Já mít ve telefonu/počítači něco podobného tak přestanu být škrt a dám to raději někomu neznámému než riskovat, že svého známého postavím před takové dilema, případně že na mě něco praskne.

+3/0
6.6.2012 21:53

RustyRyan

Trochu slušnosti a prozření

Hochu, nejsem promovaný špecialista na tyhle věci, ale má rada Ti pomůže

1) Nelez lidem do soukromí

2) Dej si pár facek za to, žes to udělal vlastní mámě

3) To, že otec je věrný jsi poznal tak, že jsi mu taky prolezl mobil, nebo jen intuice či jeho řeči?

4) Tyhle blbosti piš do Brava, ne sem... :-)

+8/0
6.6.2012 17:55

i-vet

syn je na pár facek:-(

Jak si vůbec dospělý člověk může dovolit komukoli nahlížet do mobilu? To ji prohrabává i kabelku? Prostě FUJRv

Hochu starej se o sebe, matka je již plnoletá a do toho ce dělá se svým časem ti vůbec nic není!

+5/0
6.6.2012 16:49

stefi_ul

Re: syn je na pár facek:-(

presne to me taky napadlo... a v tolika letech by mel mit rozum...

Zase na druhou stranu, dobre tem rodicum za to, jak nedobre synka vychovali.

0/0
6.6.2012 17:49

babička_Boženy_Němcové

Re: syn je na pár facek:-(

nenapadlo tě, že je to pohádka?

+1/0
6.6.2012 17:52

i-vet

Re: syn je na pár facek:-(

a máte snad pocit, že ho půjdu do terénu hledat?;-D;-D;-D

+1/0
6.6.2012 22:15

jizanskavlajka

tak sejí do toho

nepleť ty zakomplexovanej chudáčku!!!!

0/0
6.6.2012 16:10

Achille Volfoni

ty články si vymýšlíte sami?

Začínají být čím dál víc bizarnější .Synáček už nebydlí doma,ale pročítá matce vesele zprávy v mobilu.A o co jde?Pokud si našla chlapa,tak zřejmě něco nefunguje.

0/0
6.6.2012 15:28

Duplo

Mobil --- to asi nebude ten hlavní problém

V první řadě, neřešte mobil, o ten tady nejde, a pokud

nemám co skrývat tak je mi jedno kdo si ho půjčí. Spíše bych řekla, aby si s maminkou

promluvil, a zjistil, jak se věc mají. Ono vše co navenek působí idylicky vždy

tak být v uvozovkách nemusí (vztah jeho maminky a tatínka).

0/0
6.6.2012 14:55

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Mobil --- to asi nebude ten hlavní problém

Jakože se mu má matka svěřovat se svým sexuálním životem? To jako vážně?

+2/0
6.6.2012 15:03

Duplo

Re: Mobil --- to asi nebude ten hlavní problém

No a jako kdyby zjistil, že si dopisuje se svým lékařem, a

řeší vážnou nemoc, to by asi taky měl

nechat jen tak.  Já neříkám, aby moralizoval a matku odsuzoval,

každý má právo na vlastní život, jen zjistit proč musí mít milence a proč to

nějak neřeší.

0/0
6.6.2012 15:12

_m-

Re: Mobil --- to asi nebude ten hlavní problém

Klasická otázka - kolik vám je let? Já si nedovedu představit, že bych se svým synem řešila náš sexuální život - a že s ním řeším ledacos, protože můj syn je velmi moudrý a chápavý muž.

+5/0
6.6.2012 15:22

Duplo

Re: Mobil --- to asi nebude ten hlavní problém

Je mi 31 a mám 5letého syna, a můj sexuální život s ním opravdu

neřeším, ale to že s jeho tatínkem si nerozumím a proto jsme se

odstěhovali, to jsem s ním probrala. A myslím, že jsem chybu rozhodně

neudělala, než ho nechat tápat a říkat, že na tohle je malý a nic mu do

toho není.

0/0
6.6.2012 16:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.