Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Posilujte, abyste běhali lépe, radí trenérka Radka Vandasová

Dají se provádět s minimálními nároky na prostor či vybavení a při dodržení správné techniky se při nich zdravý člověk nemá šanci zranit. Zatíží přitom téměř všechny důležité svalové komplexy a povedou ke zlepšení vaší výkonnosti. Tyhle posilovací cviky nemohou chybět v arzenálu žádného běžce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

madarek julek

Dá se nějak stahnout to instruktážní video?

Díky!

0/0
8.7.2012 18:12

Phantasm

S tou obezitou to nebude tak hrozné...

se podívejte na současnej cykloboom, každej valí dneska na kole, ještě odstranit tu nezdravou stravu a je to v pohodě, škoda že se to netýká i mladejch. Jinak konzumace sóji bych neviděl jako problém, má nižší využitelnost,ale tělo si poradí, vezme si co pořebuje z živočišných, aby využila ty kvanta bílkovin ze sóji a je to v pohodě.

0/0
7.7.2012 20:53

bjerndi

To Otoman

Netroufl bych si Vám radit a určitě by mohla být Vaše snaha pro mnohé příkladem, ale myslím si, že jídelníček nemáte zrovna moc vyvážený. Sám sportuji relativně hodně určitě aspoň cca 60 h / měsíčně a jím tuny zeleniny, každopádně jen z ní a ovoce bych nebyl schopen slušné regenerace a výživy, vlastně bych místo tuny zeleniny musel sníst asi přímo kamióny, protože bych měl pořád hlad :)

Nevyhýbám se vlastně ničemu, snad jen nezdravým věcem typu hranolky, smažák atd, ale žádnej asketickej život to teda není a když je chuť na pivko po sportu nebo s kamarády tak si samozřejmě dám atd...

Každopádně bych si nedovolil být tak kategorický jako Vy, protože názory typu, že téměř všechno co nejíte jsou jedy....právě z techto nesmyslů vznikají předsudky

0/0
7.7.2012 19:25

Otoman Bezper

Re: To Otoman

doporucuju knizku "Doba jedova"

0/0
8.7.2012 9:55

bjerndi

Re: To Otoman

doporucuji pouzivat hlavu :-)

+2/0
8.7.2012 10:24

MFD to hraje s náma

Technická

Proč v rubrice pro muže radí s kondicí žena a v rubrice pro ženy gay?

ona.idnes.cz

+4/0
7.7.2012 17:07

eržyka for prezydend!!!

Re: Technická

more to je jednoduche; bily gadžo je hlupy, slaby, neschopny, musyme mu vysvetlyt, že eržyka bude prezydénd my na to urobyme eurokvotu...

+1/0
7.7.2012 22:59

knizemiroslav

Re: Technická

ted jsem se malem zalknul :D

0/0
9.7.2012 14:50

Otoman Bezper

vzdycky me pobavi clanky nebo porady v TV o tom,

jak rychle a ucinne zhubnout. Mam pro vas nejlepsi a nejlevnejsi radu: prestat zrat, naucit se jist a hybat se ;-)

+2/0
7.7.2012 15:11

Carlos

Re: vzdycky me pobavi clanky nebo porady v TV o tom,

Žrát nepřestat :-), ale žrát častěji, menší dávky a hlavně nejíst sra***y. A HÝBAT SE!

0/0
7.7.2012 22:41

scaramango

pro všechny kritizující šašky tady

pracuji jak kardiolog, mohu říci jediné češi jsou stále vyžranější a v horší kondici. Už nechodí pouze strejcové kolem 50 s pivním mozolem, ale také mladí lidé kolem 30, kteří si každý den dají jenom 2-3 pivka, však o nic nejde, na večeři bůček, když já mám na to chuť. Mám pacientku 19 let 80 kg, 165 cm, vysoký krevní tlak, nabíhající cukrovka, neustále ji opakuji, že se musí pohybovat nic, změnit jídelníček, pořád stejný. Je to neskutečně frustrující, když se člověk snaží a z druhé strany naprosto nulová snaha. Ještě, že je zde diskuze na indes, kde se mohu vyzvracet. Takže nežvanit a cvičit.

+12/0
7.7.2012 13:22

xexyn

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Naprostý souhlas. Jenže na to nepotřebuje nikdo trenéra, ale zvednout zadek. O ničem jiném to není.

+1/0
7.7.2012 13:38

Heisenberg

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Ona totiž lidem chybí šikana. To je to jediné. Lidí, kteří mají nadváhu ze zdravotních důvodů je totální minimum, většina jsou líné hovada a je potřeba aby jim to každý den někdo řekl. A ještě si myslí, že hodina týdně chůze/běhání nebo výmyslůl typu fitboxu, zumby a bůhví čeho ještě je zachrání. Všichni vědí, co funguje: běh a cvičení s vlastní vahou - třeba gymnastika nebo i dnes moderní crossfit. To je základ všeho. Od fotbalu, přes box a bojová umění až po horolezectví.

Všechno, co člověk potřebuje je pevná vůle, pohodlné boty, kousek místa a když se podaří tak hrazda nebo bradla.

Je smutné, když se člověk podívá na sokolský slet a většina těch sedmdesátiletých dědků je tam v lepší kondici než kdejaký dvacetiletý kluk.

0/0
7.7.2012 13:51

každý svého štěstí strůjce

Re: pro všechny kritizující šašky tady

navíc bych řekl, že ti sedmdesátiletí jsou ve skutečnosti o dost starší, jen jsou prostě ve formě.

+1/0
7.7.2012 14:43

xixina

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Tak jsou někteří, kteří nejsou tlustí, rádi by se hýbali víc - ale nemůžou, třeba já nemůžu běhat ani dělat gymnastiku, tak jezdím na kole, chodím na dlouhé vycházky, cvičím s obručí..

0/0
7.7.2012 20:59

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

pridam osobni zkusenost - mam 182 cm, jeste pred pul rokem jsem mel pres 100 kg. Je mi kolem 25 a ozvaly se zdravotni potize (ktere primo nesouvisi s vahou, ale nebudu blize specifikovat). Kategoricky jsem odmitl klasickou lecbu a zacal na sobe makat - naproste zmena jidelnicku (75 % potravy syrova zelenina a ovoce, drubezi maso jednou za mesic, ryba jednou za 14 dni, nekdy ani to ne), naprosto jsem prestal chodit do restauraci a veskere jidlo si pripravuju sam - cloveka to donuti premyslet, co vlastne ji. V podstate jsem nikdy nesportoval, ted v kazdy den inliny, beh, plavani, posilovani, nekdy cas nevyjde, ale vzdycky aspon 4x tydne po 2 hodinach neco delam. Telo si na to zvykne a je to pak v podstate zavislost. K tomu jsem zaradil ozdravne pusty - vim, ze tomu vetsina lidi neveri, takze to nebudu dale rozvadet, je to neprenositelna zkusenost. A vysledek? Za pul roku jsem zhubl pres 20 kilo,

+1/0
7.7.2012 14:28

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

misto tuku nabiram svalovou hmotu, temer vsechny laboratorni hodnoty se vratily do normalu, citim se temer zdrav a verim, ze se muj stav bude i nadale zlepsovat... Takze kdyz se chce, tak to jde, kdo nechce, hleda vymluvy. Drtiva vetsina nemoci jde ovlivnit zivotnim stylem.

0/0
7.7.2012 14:30

každý svého štěstí strůjce

Re: pro všechny kritizující šašky tady

z vašich stravovacích návyků bych odhadl, že si ničíte zdraví.

+4/0
7.7.2012 14:33

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

cekal jsem na vas, az mi to reknete ;-)

+1/0
7.7.2012 14:41

každý svého štěstí strůjce

Re: pro všechny kritizující šašky tady

jestli fakt tvoří cca 50% vašeho denního energetického příjmu cukry z ovoce, tak si nepochybně ničíte zdraví. v dalších potravinách jsou sacharidy také, tak to vypadá, že jedete na cukr :-/

+2/0
7.7.2012 14:48

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

ja jsem nekde psal, ze 50% prijmu je z ovoce? V podstate jsem presel na stredomorskou dietu a nerekl bych, ze by tam lidi nejak trpeli ;-D A nejpodstatnejsi je, jak se citim ja sam, ne co si mysli nejaky internetovy kecalek. Ale jak jsem rekl, je to neprenositelna zkusenost a kazdy at si se svym zdravim naklada, jak uzna za vhodne ;-)

0/0
7.7.2012 14:51

každý svého štěstí strůjce

Re: pro všechny kritizující šašky tady

i vy kecko, sám jste napsal: (75 % potravy syrova zelenina a ovoce, drubezi maso jednou za mesic, ryba jednou za 14 dni, nekdy ani to ne)

+1/0
7.7.2012 14:54

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

no vsak ano, ale ta zelenina ma dost velkou prevahu nad ovocem ;-) takze asi tak. Za vetsinou nemoci stoji prekyseleni organismu, to mimochodem brani i efektivnimu spalovani tuku. Dostatek zeleniny udrzuje organismus na zasadite strane. K tomu je treba pridat absolutni abstinenci, zadna kava apod.

0/0
7.7.2012 14:57

každý svého štěstí strůjce

Re: pro všechny kritizující šašky tady

zelenina je energeticky o ničem, příjem energie máte z ovoce, sóji, vajec, mléčných výrobků a pečiva. prostě jedete na cukr. schválně si to na nějaké kalorické kalkulačce spočítejte.

+1/0
7.7.2012 15:09

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

nechcete delat nutricniho poradce, urcite byste se uzivil ;-D Uplne nejzdravejsi vec na svete je se nacpat masem, vyhonenym hormony, prospikovanym antibiotiky + mega davka stresovych hormonu uvolnenych pred porazkou. Dobrou chut.

0/0
7.7.2012 15:14

Rockafeller

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Z čeho nabíráte tu svalovou hmotu když tam nemáte žádný maso? A prosim neřikejte mi že z mléčných výrobků nebo sóji...

0/0
7.7.2012 14:35

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

no jo zase mytus o tom, ze se svalova hmota tvori jenom z masa :-P Soju samozrejme jim taky, ale ne nejak prehnane, kulturisti ji papaji po kilech. 100g sojoveho masa totiz obsahuje az 45g bilkovin. Dneska maso obsahuje tolik parazitu, ze je to proste hazard se zdravim, takze jsem ho omezil na minimum a je to znat R^ Taky casto jim vejce atd.

0/0
7.7.2012 14:41

Rockafeller

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Mno tak nikde sem neřekl, že jsou svaly tvořeny z masa. Když už, tak z aminokyselin, to jen abychom tuto část uzavřeli. Jinak pokud říkáte kolik parazitů obsahuje maso, vyzjistěte si, kolik sója obsahuje těžkých kovů, pesticidů a herbicidů ;-) Sója obsahuje už téměř anti-kalorie, je pro-estrogenní a snižuje hladinu volného testosteronu, ale co je nejdůležitější, má nízkou využitelnost. Tzn. že i když obsahuje 45g bílkovin/100g tak si z toho tělo vezme tak 10g, to jsou fakta. Jinak jsem viděl tuny kulturistických videí a nepamatuji si ani jednoho závodníka, co by nějak výrazně konzumoval sóju. Většina se ji vyhýbá jako čert kříži. Pamatuji si jen jednoho "kulturistu" co opravdu frčel na sóje a mléčných bílkovinách a maso nejedl buďto vůbec nebo tak 1 za měsíc a to byl černoušek s asi 70kg a bicepsem 30cm po 2 letech cvičení.

+3/0
7.7.2012 15:04

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

vidim, ze antisojova manie zasahla i vas ;-) Samozrejme, ze soja nesmi byt made in china, ale da se poridit z kvalitnich zdroju v bio kvalite a hlavne geneticky neupravena. Jenom je krapet drazsi ;-)

0/0
7.7.2012 15:08

Rockafeller

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Žádná antisojova mánie mě nezasáhla, jen sem ji nikdy neměl potřebu žrát a po tom, co jsem stravu začal trochu blíže studovat, jsem zjistil, že jsem dělal dobře. Mimochodem ani drahá kvalitní sója nijak neovlivní své základní složení a tím pádem údaje, které jsem psal výše. Estrogen je pro muže zlo, vyhněte se mu. Jinak mohu doporučit např. www.endy.sk

PS: Víte, že když se dá koupit v bio "kvalitě" sója, dá se koupit i bio kuře bez všech s*aček, které jsou potřeba k velko-výrobě a kvůli kterým je odmítáte jíst? Think about it ;-)

+1/0
7.7.2012 15:29

Otoman Bezper

Re: pro všechny kritizující šašky tady

ja jsem maso z jidelnicku nevyradil, jenom proste nemam potrebuju ho jist vic nez jednou za 14 dni/mesic. Levne kure z kaufu obsahuje vic sra*ek nez soja z Ciny, to je proste fakt. Kdyz uz si neco dam, tak kruti maso, u krut nejsou velkochovy tak rozsirene. Ryby jim jenom ty ceske - losos a dalsi morske ryby jsou taky skvelou zasobarnou tezkych kovu... Zakladni zasadou zdrave vyzivy je jist co nejmene tepelne upravenych potravin. Uvarena zelenina je jenom mrtva hmota bez vitaminu a zivin. Ja ten rozdil na sobe vidim velice dobre, to mi staci. A nemyslim, ze bych ted mel nevyvazenou stravu - pouzivam hodne olivoveho oleje, jim nekolik deka orechu a seminek denne - to jsou pro telo prirozene tuky. Taky z toho ovoce jsou prirozene cukry, rafinovany cukr je pro telo v podstate jed.. A tak bych mohl pokracovat. Rozhodne mam jidelnicek pestrejsi, nez kdyz jsem driv jedl "vsechno".

0/0
7.7.2012 15:39

Rockafeller

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Tak stejně jako vy jste nařkl mne z anti-sójové mánie tak vy trpíte ukázkovou anti-masovou mánií. Co se týče těch sra*ek v mase, tak na toto máme díky bohu hodně přísné kontroly, které nedovolují dovážet do ČR maso které by bylo byť jen trochu nebezpečné pro lidské zdraví. (viz. když naposled kontrola zarazila tu obrovskou dovážku vajec do ČR z Polska). Hrozně oblíbená je poslední dobou pohádka s penicilinem v mase, na to vždycky kontruji mou kamarádkou, které je těžce alergická na penicilin a i sebemenší množství by ji mohlo přivodit smrt ale maso jí neustále a nikdy se ji nestalo absolutně nic. Co se týče ryb a zásobáren těžkých kovů tak znovu odkazuji na sóju která je díky způsobům pěstování obsahuje také více než by bylo zdrávo. Tu Vaši zásadu zdravé výživy slyším prvně a pokud se nad ní pořádně zamyslíte, tak je to totální blbost. Neznám Váš kompletní jídelníček ale opravdu si myslím, že ho nemáte vyvážený. S takovou se za chvíli dostanete na postavu modela s 50 kilogramy váhy.

+1/0
7.7.2012 16:03

sport_is_my_life

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Svaly rostou hlavně při dostatku komplexních sacharidů, což se zeleninou a ovocem rozhodně nemá

Ale jinak souhlasím, tohle je dieta, která asi nebude dlouhodobě udržitelná.

+1/0
7.7.2012 17:20

každý svého štěstí strůjce

Re: pro všechny kritizující šašky tady

zrovna dnes jsem potkal v obchodě matku s dítětem, které mělo ve svých cca 5 letech určitě 20kg nadváhu. stoj spatný by u něho nebyl možný, krk nebyl vidět ... a hádejte, co měla dáma (s nadváhou tak 50kg) v košíku? Pokud hádáte sladkou limonádu, džus, čokoládu, rohlíky, bábovku a opravdu velké balení zmrzliny 8-o normálně by jí člověk nafackoval.

0/0
7.7.2012 14:31

O.Sindler

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Ti lidé za to svým způsobem nemohou. V pdostatě žijí způsobem života jaký jim předali jejich rodiče. Já když jdu nakoupit a vidím tam ty rodiny s dětmi a samé jupíky, pišingry, slazené umělé pseudojogurty a sladké limonády tak se mi z toho dělá blbě. Pokud se v rodině od útlého dětsví dětem nevštěpují stravovací a pohybové návyky tak se to později dohání blbě a navíc jenom po nějakém tom stimulu. Třeba školní jídelny vás prakticky násilím naučí se přežírat nečím co vám ani nechutná, taky dost nebezpečný zlozvyk. Sám jsem se za rok dostal do docela slušné formy a při 179cm sjel z 103kg na 99 takže vím o čem mluvím. A abych byl spravedlivý, ten bůček si k večeři taky někdy dám. La dolce vita jak se říká. Jako kardiologa by vás nejspíš z mé oblíbené snídaně (3 vejce 15dkg parmazánu a 10dkg dokřupava grilované pancetty) klepla pepka ale myslím si, že každou druhou neděli to nikoho nezabije.

0/0
7.7.2012 16:37

O.Sindler

Re: pro všechny kritizující šašky tady

oprava. z 133kg na 99

0/0
7.7.2012 16:38

jozko skocdopole

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Ty neduhy, co popisujete, jsou ze stresu a prepracovanosti.

0/0
7.7.2012 18:42

Inkvizitor Johny

Re: pro všechny kritizující šašky tady

Jo, je to na hlavuR^

0/0
7.7.2012 21:54

Kurri-22

Já si popravdě myslím, že když začátečník udělá .....

...... to, co je v tom rámečku napsané (hlavně ty výpady), tak si tak 5 dní nezaběhá.;-D

0/0
7.7.2012 12:36

trenchard

Re: Já si popravdě myslím, že když začátečník udělá .....

začátky jsou krušné, ale vydržet se vyplatí ...

0/0
7.7.2012 14:29

sport_is_my_life

Re: Já si popravdě myslím, že když začátečník udělá .....

A co teprve když to bude dělat ne z "placatý" nohy, ale nejdřív hezky výpon na špičky a pak teprve výpad, to je pošušňáníčko ;-D

0/0
7.7.2012 17:22

Fake nick 2

Pro borce, pro něž je rok dlouho,

je zde zcela "legální" způsob, jak bez zobání svinstev transformovat tělo. Já to tedy objevil, až když jsem cvičil rok, nicméně ten nápad, ta forma a hlavně hrátky s psychikou, to je geniální a motivující. www.youtube.com Chris Krueger je prostě machr. 

.

Celá kniha je ke stažení v souboru PDF, stačí napsat "chris krueger pdf", Sice v angličtině, ale to jistě pochytíte.

+2/0
7.7.2012 12:02

Ezau

Re: Pro borce, pro něž je rok dlouho,

Velkou roli hrajou také genetické předpoklady. Ten borec na tom videu nemá problém s postavou i když je "přežraný" s mírnou nadváhou. Pak už se jenom vyrýsuje. Takže nesouhlasím s jeho tvrzením, že každé tělo lze transformovat - jistě, můžeš zhubnout, můžeš mít kondičku, ale to neznamená, že budeš mít vyrýsovanou postavu jako on.

0/0
7.7.2012 12:28

Fake nick 2

Re: Pro borce, pro něž je rok dlouho,

Lidé, na nichž by ani po letech dřiny nebylo nic vidět, podle mě neexistují.. Tady jde hlavně o to, že máte motivaci něco dělat, že se důsledkem té činnosti cítíte spokojenější. Nárůst svalů a zlepšení fyzické kondice je jen přirozená odměna za to, co děláte.

.

A jinak, jasně, člověk zhubne, zlepší kondici, nějaké svaly pochopitelně narostou. To není transformace? :-) Člověk nemusí vypadat jako Chris Krueger, aby to byla transformace.

0/0
7.7.2012 12:40

trenchard

Re: Pro borce, pro něž je rok dlouho,

zkus to vyprávět několika lidem z mého okolí ...

0/0
7.7.2012 14:31

Yanajedna

Re: Pro borce, pro něž je rok dlouho,

Postavu jako Chris Krueger mít nechci, ale kdyby tak vypadala aspon polovina chlapů v mém okolí, to by byla pastva pro oči R^ Fešák.

Mám výhodu, že mi stačí 20min pohybu, abych se vznášela ve vlně endorfinů a vracím se z každého pohybování veselá a spokojená. I přesto se občas mám problém vykopat. Jestli to ale každý nemá takhle jednoduše...

0/0
7.7.2012 14:34

Stenkovan

Re: Pro borce, pro něž je rok dlouho,

Přesně tak. Jediná pravda na tom videu je ta, že se dá tímto způsobem odstranit přebytečný tuk. Ty svaly co má po 70 dnech měl už před začátkem. Celé to na mě dělá dojem, že je to uměle vytvořený kde maník nejdříve cíleně obalí tělo tukem a pak pod dohledem kamer se za 90 dní tuku zbaví. A tlouštíci hned sypou penízky za zázračný plán který moc nebolí a trvá 70 dní. Nelze hubnout a zároveň nabírat svalovou hmotu do podoby toho borce. Obojí funguje pouze u tlouštíka, který nic nedělá dlouhodobě a pak začne cvičit tak chvíli mizí tuk a rostou svaly. Ale tento stav se velice brzy zastaví.

0/0
7.7.2012 18:36

skoog

Re: Pro borce, pro něž je rok dlouho,

Tak to uz radsi "stronglifts"... Chce to tedy aspon trochu ovladat techniku cviku, ale je mi to mnohem sympatictejsi nez Krueger.

Navic jsem zaznamenala fakt dobre vysledky.

0/0
8.7.2012 12:43

Enil

?

1min/1min izometrie?? to snad ne. misto silenych cisel opakovani pridat zatez. izometrie 30s a jen pro ty co se nikdy nezranili v kloubech

0/0
7.7.2012 11:56

Fake nick 2

Cvičení je oslavou

Vypadáte lépe, cítíte se lépe, jste sebevědomější, zvyšuje se vám fyzická kondice příp. se vám tvarují svaly. Je to to nejlepší, co na celém světě můžete dělat. R^

+1/0
7.7.2012 11:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.