Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tom Cruise: Padesátiletý kluk, který má stále nohu na plynu

Když bylo Vrchlickému tolik let, jako je teď Tomu Cruisovi, muži s chlapeckou tváří, oslovovali jej velebný kmete. Možná že právě mladistvý obličej by pro čerstvě padesátiletého herce teď mohl být nebezpečnou pastí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hives

Co je tohle za článek?

Jeden z nejhůř napsaných článků, co jsem tady četl. Jako kdyby to bylo napsané v rychlosti o školní přestávce...Rv

0/0
19.7.2012 21:10

Spravedlivy Cech

Opravte si to

komentář hned k první fotce článku je špatně. Mission:impossible je z roku 1996 a né 2006. Ostudy Rv

0/0
17.7.2012 22:57

hives

Re: Opravte si to

A TopGun z roku 1986, ne 1984.

0/0
19.7.2012 21:08

lamborgina

Reaguji na minulé téma :)

myslíte, že má malý penis ?

0/0
17.7.2012 16:50

Yanajedna

Re: Reaguji na minulé téma :)

Utekla mu už třetí manželka.... kdo ví.

+3/−1
17.7.2012 16:57

lamborgina

Re: Reaguji na minulé téma :)

dobrej postřeh;-D;-D;-D

0/0
17.7.2012 17:13

hu_go

Re: Reaguji na minulé téma :)

Ale ta druhá mu utekla kvůli Penelope Cruz. Nejsem ženatej, ale kdyby mi někdy utekla manželka kvůli tomu, že pigluju nějakou podobnou Penelope, tak brečet rozhodně nebudu. ;-D

0/0
17.7.2012 17:59

Duke___Nukem

Re: Reaguji na minulé téma :)

no ja nevim,ale pro muze to je spis vyhoda..;-D

0/0
17.7.2012 19:49

Petr8000

Tom Cruise

Tom je homosexualni , samozrejme to nikde nepriznal a mozna ani v budoucnu nikdy neprizna. Mozna proto aby nezklamal sve priznivce, a pravdepodobne i z jinych duvodu.

Dle meho nazoru jde o prumerneho herce, zatim zadny z jeho filmu me nepresvedcil.

Nazdaaaaar :)

+2/−1
17.7.2012 16:18

mikezzz

Re: Tom Cruise

naprostý souhlasR^

0/0
17.7.2012 18:45

Duke___Nukem

Re: Tom Cruise

a i kdyby byl,nechapu o co ti jde.To si jako tim okecavas svoji bezvyznamnost,ci co..8-o

+3/−1
17.7.2012 19:04

akleen

Re: Tom Cruise

Ne, jen konstatuje fakt. Co si lecis ty?

+1/−1
18.7.2012 7:28

evelines

nazor zeny

proste si mi nelibi. ani jako chlap ani jako herec.

+6/−1
17.7.2012 16:07

barabura

Re: nazor zeny

přesně tak, a ani ve svém okolí žádnou, který by se líbil neznám

0/0
17.7.2012 16:08

barabura

......

no nevim, malej hnusnej slizoun, kterej ani neumí nějak závratně hrát :-P

+2/−1
17.7.2012 16:06

pablo_arospede

...

Nevím, nakolik je to jeho zásluhou, ale Posledního samuraje a Minority Report miluju... A nemůžu říct, že by mi tam Cruise vadil.

+2/−1
17.7.2012 15:25

rising_tiki

Re: ...

Přesně - Minority Report je pro mě taky výborná záležitost a ačkoli mě v jiných filmech moc "nebere", tak tady je to vážně dobrý výkon.

0/0
17.7.2012 17:23

mcmany

hmm

kdyby stal za ho.no nebyl by tam kde je a nepsalo by se o nem tam kde se o nem pise....

+2/−1
17.7.2012 15:23

Duke___Nukem

Re: hmm

asi tak nejak R^

0/0
17.7.2012 19:47

David___Rockefeller

Tohle je přesně ten typ chlapa,

kerym by všichni chtěli být.R^

0/0
17.7.2012 14:54

barabura

Re: Tohle je přesně ten typ chlapa,

no já teda fakt ne ;-D

+3/−1
17.7.2012 16:07

JBetak

Re: Tohle je přesně ten typ chlapa,

Nevím. Jsem přitloustlý, plešatý, je mi 57 a přesto bych takový být nechtěl.

0/0
17.7.2012 19:20

teqik

malej

je tak malej , takovej prcoun jako staloun , vo hlavu větší než pes ,

+2/−1
17.7.2012 14:07

fry

Re: malej

myslím, že na zrovna výšce postavy stejne jako třeba na barvě pleti tolik nezáleží. To jsou věci, které si nevyberete.

0/0
17.7.2012 21:27

skoog

Připadne mi,

že hraje pořád frackovité typy postav. Nevyzrálé, zmatené; prostě vždycky vidím Toma Cruise, ne postavu, kterou hraje. Možná tak Les Grossman se mu vyvedl. :-)

Clive Owen je dobrej chameleon, stejně tak Michael Fassbender - jen tak namátkou, co mě napadlo jako protiklad Cruise. Chlapi s jaksi "poctivějším" charismatem a širším hereckým rozsahem.

0/0
17.7.2012 14:01

Duke___Nukem

Re: Připadne mi,

vidis,protoze se na to diva kazdy jinak a vy zeny proste sexualne.Me jako chlapovi pripada zrovna ten Owen bez charizmatu a v podstate i jako herec o nicem.Nikdy nehral poradnou roli,v ktere by osnil.Proti Cruisovi je to takovy nalesteny trabant,vypada dobre,ale netahne..:-)

0/0
17.7.2012 14:13

skoog

Re: Připadne mi,

A jak definuješ oslnění a pořádnou roli? Počtem diváků (tzn. zástupem dojatých, rozechvělých fanynek a fanoušků, kteří by rádi byli aspoň na chvíli hlavní filmovou postavou)?

0/0
17.7.2012 14:18

Duke___Nukem

Re: Připadne mi,

ano presne tak,protoze to je jedine spravedlive meritko uspechu.Pokud by to u nas bylo taky tak,tak bychom byli aspon usetreni tech kazdorocnich perel,co nam tu duo hrebejk a jarchovsky dlouhodobe dodava..:-)

0/0
17.7.2012 14:23

skoog

Re: Připadne mi,

Tak to každý máme evidentně jiná měřítka na herce... Já do kina nechodím vlhnout a sexuálně se ukájet. A o českých režisérech/scénaristech tu řeč nebyla. ;-)

0/0
17.7.2012 14:27

Duke___Nukem

Re: Připadne mi,

taky se nechodim do kina ukajet a prave proto uz to musi byt joo herec(herecka),aby me tam dostal a napr.owen mezi ne rozhodne nepatri...;-)

0/0
17.7.2012 14:32

skoog

Re: Připadne mi,

Však taky nejsi ženská, ne? Prostě patříš do kategorie snílků s touhou být na chvíli jako hlavní hrdina. Každej prostě chodíme do kina z různých pohnutek. ;-)

0/0
17.7.2012 14:34

Duke___Nukem

Re: Připadne mi,

tak fajn.Cim te teda do toho kina prilaka ten owen,kdyz sama pises,ze se tam nechodis rucne ukajet...?8-o

0/0
17.7.2012 14:36

skoog

Re: Připadne mi,

Do kina nechodím kvůli hercům.

0/0
17.7.2012 14:40

Duke___Nukem

Re: Připadne mi,

ze by sexy promitac..:-P

0/0
17.7.2012 14:52

shocker79

Re: Připadne mi,

Clive Owen byl nejlepší v reklamě na BMW M5 s Madonnou;-) tam mě oslnil docela dost :-) a mezi jeho lepší vtipné role bych přidal Shoot´em all...

0/0
17.7.2012 14:31

Jerec

Re: Připadne mi,

Říct, že Cruise hraje nevyzrálé fracky a jako protipól dát Owena, který se objevil snad pouze ve dvou dobrých filmech (konkrétně Na dotek a Pitomci lidi), jinak hraje poslední dobou spíš v akčních srágorách, to je opravdu úsměvný. Fassbender je absolutní extratřída a momentálně vládne, ale je to dané i tím, že má štěstí na dobré role v dobrých (nebo přinejmenším zajímavých a sledovaných) filmech.

Cruise byl v začátcích kariéry frackovitej, ale to bylo v pořádku, vždyť tak i vypadal :-) Jinak má docela rozmanitou filmografii, jestě jsem prve zapomněl na Magnolii a US senátora z Hrdinové a zbabělci.

0/0
17.7.2012 14:25

skoog

Re: Připadne mi,

Jak říkám - hodnotím herce podle míry věrohodnosti, ne podle počtu slintajících fandů. A filmy hodnotím jako celek, ne na základě výkonu jednoho herce.

0/0
17.7.2012 14:30

Jerec

Re: Připadne mi,

"Jak říkám" je oblíbená berlička fotbalistů a hokejistů, když nemají v rozhovoru moc co říct :-) Navíc, já nic o slintajícíh fandech nebo nějakém hodnocení filmů jako celku nepsal, takže tahle odpověď spíš patří někam jinam. Pokud vůbec někam...

Pokud mám té "míře věrohodnosti" rozumět tak, že Cruise není ve svých rolích přesvědčivý, tak bych prosil uvést nějaký konkrétní film.

0/0
17.7.2012 14:40

skoog

Re: Připadne mi,

Fandy považuje za měřítko úspěchu Duke, proto ta špatně  formulovaná reakce.

Tom Cruise je pro mě věrohodný jako Tom Cruise, málokdy jako hlavní postava. Nesahám ti na něj, uvádím vlastní názor.

Klidně nesouhlas, mně to nijak nevadí. :-)

0/0
17.7.2012 14:45

Jerec

Re: Připadne mi,

Vtipné je, že já nejsem žádný fanoušek Toma Cruise a v této diskusi vypadám jako fanynka, co s ním má polepený celý pokoj.;-DR^

Ale zpět k tématu - můžu jen opakovat, tvoje "kritika" je veskrze obecná, nekonkrétní a vede nutně k závěru, že prostě Cruise "moc nemusíš" (z jakýchkoliv důvodů) a tím to pro tebe hasne.

Třeba ve Valkýře jsem neviděl Cruise ani vteřinu, Interview s upírem dtto, Collateral taktéž, v Samurajovi jsem si na něj nevzpomněl. V podstatě jediným (aktuálním) filmem, kde Cruise hraje Cruise, je Mission Impossible, což je ale naprosto v pořádku.

0/0
17.7.2012 14:55

skoog

Re: Připadne mi,

Mně jako fanynka Cruise nepřipadneš, ale zastávat jinačí názor možná vede k představě, že musím být na druhém konci škály.

Maverick, Ethan Hunt, Frank Mackey, Roy Miller nebo jak se jmenoval, Jerry Maguire, Algren, ta prostě nevidím postavy, ale Cruise.

Stauffenberg a Grossman, to už by šlo.

0/0
17.7.2012 15:05

Jerec

Re: Připadne mi,

Beru, ale pak se ptám, jestli to je na škodu ? Maverick, Hunt, Miller - to jsou vysloveně jeho postavy, tam to má být vidět, že je to ON :-) 

Navíc, ty Cruise osobně neznáš, takže nemůžeš říct, že je to "on". Ty postavy jsou si docela podobné (opět, poměrně logicky, spousta herců spadne do nějaký škatule, ve který natočí pár stejných rolí), takže je normální, že ti všechny přijdou jako Cruise.

Příklad z podobného soudku :-)- Alice Bendová hraje pořád mrchy, takže to skoro vypadá, že nic jinýho hrát neumí. Ale přitom je to těma rolema, co jsou si tak podobný.

0/0
17.7.2012 15:18

skoog

Re: Připadne mi,

Jasně. Jak moc je to na škodu a jestli na počátku scénáře stojí postava nebo herec, to je zas jiný úhel pohledu. Ne, Cruise neznám, nemůžu tvrdit, do jaké míry je to on, znám jen jeho mediální "imidž".

A shrnu to postě stejně jako v zakládajícím příspěvku: existují pro mě rozmanitější herci. A při výběru filmu na základě obsazení nevybírám podle hvězdnosti, ale podle výrazové nevypočitatelnosti.

+1/−1
17.7.2012 15:26

kata-skubanek

Re: Připadne mi,

ze by to bylo to herecke umeni? clovek skutecne veri, ze herec je takovy, jako postava, kterou ztvarnuje. co vy na to? ne, lepsi je uverit, ze je skutecne fracek nevycvalanej a nevychovanej. vy me bavite ;-D

0/0
17.7.2012 14:49

skoog

Re: Připadne mi,

Ale tak jó, máš pravdu... Bav se dál.;-)

0/0
17.7.2012 14:51

kata-skubanek

Re: Připadne mi,

jj, budu, protoze tvrdit o cloveku, ktery dosahl takoveho uspechu (nejen hereckeho), ze je fracek je fakt usmevny. spis se mi jevi jako pedant a dric ;-)

0/0
17.7.2012 14:55

skoog

Re: Připadne mi,

Píšu, že je fracek? Kdepak?

0/0
17.7.2012 14:56

kata-skubanek

Re: Připadne mi,

"frackovité typy postav. Nevyzrálé, zmatené; prostě vždycky vidím Toma Cruise, ne postavu, kterou hraje" me proste prijde, ze je vyzraly a docela ma v hlave srovnane sve cile. ale to je taky jen muj osobni nazor;-)

0/0
17.7.2012 15:10

skoog

Re: Připadne mi,

Tak to jsme kapánek jinde, než že je Cruise fracek, že?

Osobně si myslím, že (obecně, nejen v případě Cruise) hrát určité typy postav a být cílevědomý a vyzrálý nemusí být vůbec v rozporu.

0/0
17.7.2012 15:13

kata-skubanek

Re: Připadne mi,

huh? am lost, never mind ;-) venku se kupodivu udelalo krasne, tak koncim diskuzi herci, ktery je mi vicemene putna a jdu za slunkem.

pekny zbytek dne a jen same pekne filmy k pokoukani R^

0/0
17.7.2012 15:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.