Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak začít nový vztah po rozvodu: nefňukejte a poučte se z chyb

Vaše manželství skončilo, ale vy pravděpodobně nehodláte nastoupit dráhu úspěšného poustevníka. Přečtěte si, co dělat a čemu se naopak vyhnout, začínáte-li po rozvodu opět randit a nechcete-li, aby to skončilo fiaskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drsňák

konečně

Když moje stará vypadla z bytu, tak jsem si našel o hodně let mladší a nestěžuju si.

0/0
7.8.2012 18:43

aristokrat.ducha

fotka

to je otec a dcera?;-D

0/0
6.8.2012 16:50

lamborgina

Re: fotka

ne ..to je pár ...dneska je to normální:-)

0/0
6.8.2012 18:36

Odborník na všechno

Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

chlapi, dobrovolně odevzdejte ženským všechno, co máte, včetně dětí a bojte se až do smrti někde v chatrči u lesa, aby vás bejvalka nenašla! Všichni to tu evidentně pokládají za normální. ;-D

+1/0
6.8.2012 14:45

Neutrální Nick

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

A kdo tady něco takového napsal?

0/0
6.8.2012 14:49

Maxx IV.

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

podobného týpka jako jsi ty znám ze svého okolí...předpokládám, že nyní odcházíš jako morální vítěz žít svůj skvělý život plný správných názorů, byť jsou vyhrocené (ale co ty chudáček máš dělat, když si s tebou chce každý vytřít, co?) a přehnané. A nás tu necháváš svému mrskému osudu, nás - neschopné lůzy.

Dej se trochu do kupy, čoveče...hlavně psychicky

+9/0
6.8.2012 14:49

Neutrální Nick

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

;-)R^

0/0
6.8.2012 14:50

lena030

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

R^

0/0
6.8.2012 14:51

MayaMoya

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

Po pročtení diskuze musím konstatovat, že je to typický internetový macho. Ve skutečnosti však ryze uťáplý muž, který má, ale opravdu doma to, o čem zde píše. Tady má prostor si anonymně zanadávat, ale pak zas na povel vypne počítač a půjde s košem, nebo na nákup.

0/0
6.8.2012 23:23

a budou mě mazat a budou.....

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

ten tvůj nick, to je pecka....Oxymoron jak vyšitej:-/

+1/0
6.8.2012 15:03

Výstřik do tmy VIII.

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

0/0
6.8.2012 15:11

pesimita-optimista

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

Já pana odborníka docela chápu... nemohu říct, že jeho názory a metody schvaluji, natož abych je používal, ale dovedu si představit, že se dostal do situace, která k takovým názorům vedla. Bohužel, pokud chlap narazí na mrchu, tak v okamžiku, kdy dojde na lámání chleba, slušným chováním nebo spoléháním na cokoliv (zákony, veřejné mínění, spravedlnost, rozum nebo slušnost ženy (!), ...) nezmůže absolutně nic. Pak mu v podstatě zbývá buď se skutečně všeho vzdát a doufat, že snad jeho děti jednou, za dvacet za třicet let pochopí, že táta možná nebyl až takový hajzl, jak jim ho maminka líčila, a vezmou ho na milost, anebo bojovat tvrdě dokud to jde. Někdo na to má žaludek, někdo ne... podle toho si asi vybere.

+1/0
6.8.2012 17:57

Neutrální Nick

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

To, co tady ale ten ňouma popisoval, nebyl ani náznakem tvrdý boj, ale směšné bouchání mentálního dítěte pěstičkama do stolu s dopředu známým výsledkem: on je za šaška a absolutně ničeho nedosáhne. Proč? přistoupil na pravidla stanovená ženou a skáče přesně tak, jak ona píská. Ona je režisérkou té komedie, ne on, i když on si to mylně namlouvá.

0/0
6.8.2012 18:23

b.bombicka

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

Milí pane, ale ve většině případů si za to můžete sami! Chcete nádherné, dokonalé krásky z magazínů a pak se divíte, že to jsou potvory. Kdyby Vám stačily normálně hezké holky, které mají i něco v hlavě a dokážou MYSLET a chápou, že poštváním dítěte proti otci akorát poškodí to dítě a to do konce života, tak pak nemusíte takto fňukat. Ale co jste chtěli, to máte a teď si nestěžujte:-P Jedním z problémů je i to, že až příliš spoléhaté na výdobytky moderní vědy (antikoncepce) a na ženy. Kdybyste si to "vošéfovali" sami, tak se pak kolikrát nemusíte divit, komu jste to naštěkali do boudy :-P Ale když holt vítězí pohodlnost a myslíte jinými orgány než je mozek, tak pak dopadáte, jak dopadáte.

0/0
7.8.2012 9:52

Yesname

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

Nojo, ale takovejch holek moc není. ;-D Teda... já si nemůžu stěžovat. Na druhý straně musím říct, že často jsou ty nejhorší megery právě úplně nezajímavý až ošklivý holky. Třeba si tím něco kompenzujou.

Náhodou... je to krásný občas se zamyslet jiným orgánem, než je mozek. ;-D

+1/0
7.8.2012 11:16

pesimita-optimista

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

Ve většině případů si za to nemůžeme sami. Nikdo nádherné dokonalé krásky nechce (teda až na těch pár jedinců, co je chtějí na reprezentaci), rozhodně ne cíleně, a normálních, hezkých a navíc inteligentních holek je jako šafránu... Taky si nikdo nestěžuje, to je pouze konstatování faktu. A o tom, kdo myslí jinými orgány než mozkem, by se daly vést sáhodlouhé diskuse s předvídatelnými závěry... Pro zajímavost - vy se řadíte do které skupiny?

0/0
7.8.2012 13:30

myska.m

Re: Já jdu pryč, tady se nedá rozumně diskutovat

Musím nesouhlasit, znám dost opravdu atraktivních, fajn holek.. a to že jsou inteligentní a dokážou se o sebe postarat (když člověk zůstane sám, tak mu ani nic jiného nezbývá) je naopak mínus. Za celé dva roky, co jsem se rozešla s přítelem, jsem nepotkala nikoho, kdo by dokázal být mě rovným partnerem a zároveň byl svobodný/rozvedený - prostě bez vztahu. Chcete abychom vás nechaly být lovci, ale zapomněli jste lovit ;o)

0/0
18.8.2012 12:06

jaaniiiccc

tak ze života

Když mi manželka oznámila, že ne já, ale Zdeněk je ten pravý, bolelo to, ale život šel dál a já potkal po dvou měsících jinou. Na konec jsme spolu už i žili, i když rozvod se táhl několik let. Moje ex se do nové nechutně navážela, no hrůza to ani nebudu psát. Když jsem jí připomněl, že to byla ona, kdo mne opustil a já si tu novou našel až jsem byl sám, pronesla památnou větu: "Hajzle, ale dlouho ti to netrvalo, asi ses už nemohl dočkat". No ta nová to nevydržela a se slovy "Ona ti nikdy nedá pokoj a já chci mít klid" odešla taky. Takže nový vztah asi až v novém životě, přicházím na pohodu singl života :-)

+4/0
6.8.2012 13:03

Odborník na všechno

Re: tak ze života

Pár facek a je to vyřešeno...

0/0
6.8.2012 13:07

jaaniiiccc

Re: tak ze života

to jako, že si mám nafackovat, až mne zase popadnou choutky na vztah?;-D

+1/0
6.8.2012 13:10

Odborník na všechno

Re: tak ze života

Jo, nafackuj si, když nechápeš. :-P

0/0
6.8.2012 13:52

Dereck

Re: tak ze života

Můžu hádat? Rozvedený, zatrpklý, jedno nebo dvě děti z předchozího manželství, tak trochu opuštěný, avšak jistě skvělý chlapík, který přesně ví, o čem život je a jak to chodí, a komu se to nelíbí, tomu jednu ubalí? Alespoň v diskusích na Xmanu. :-)

+5/0
6.8.2012 14:50

Hroznej_puberťák

Re: tak ze života

A bývalá se s tou novou potkávaly přesně z jakého důvodu?

0/0
6.8.2012 13:30

jaaniiiccc

Re: tak ze života

tak osobně snad ne, aspoň co já vím, stačily telefonáty, očkování dětí a tak podobně:-(

+1/0
6.8.2012 13:42

Odborník na všechno

Re: tak ze života

bejvalku profackuješ, děti budeš očkovat proti ní, vezmeš je na pouť nebo tak něco, budeš dělat vše proto, aby byly radši s tebou, vracej je pozdě, alimenty posílej se zpožděním, prostě neustálý naschvály. Ono ji to časem zdeptá. R^

0/0
6.8.2012 13:51

Frisby

Re: tak ze života

jasně... a jednoho dne děti řeknou, že chtěj změnit bydlení a k matce jezdit na návštěvu... a s požehnáním úřadů je táta uvidí naposledy:-/

+1/0
6.8.2012 14:10

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Hm, radíš ideální způsob, jak ze sebe udělat pomstychtivého ubožáka.

+2/0
6.8.2012 14:11

Odborník na všechno

Re: tak ze života

Chlapi, to jste všichni takoví srabi, že i kdyby vám s*ala každej den na hlavu a poslala vás bydlet pod most, tak budete jen brečet, místo abyste ji nejdřív srazili do kolen a pak zašlapali do země? 8-o?

Muslimy nemusím, ale tohle maj zmáknutý.

+1/0
6.8.2012 14:16

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Patrně máš halucinace.

Kde jsem napsal cokoliv o tom, že "budu jen brečet"?

.

Ono je to právě naopak. Těmi naschvály jen skočíš na její písničku, bude to voda na její mlýn... Navíc, brát si děti jako rukojmí pro řešení problémů rodičů může jen skutečně hodně hloupý ubožák.

+7/0
6.8.2012 14:19

Odborník na všechno

Re: tak ze života

Vždycky budu bojovat stejnýma zbraněma jako ona + nějaký ty úroky. Když půjde rozumně, půjdu taky rozumně. Když bude dělat naschvály, budu je gradovat. Klidně, ať mě zavřou, ale ona bude sedět taky.

+1/0
6.8.2012 14:25

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Krystalický příklad uvažování ubožáka, který neumí být osobností, je si toho vědom a proto mu nezbývá nic jiného, než se nechat smýkat tím, co dělá žena.

+3/0
6.8.2012 14:28

lena030

Re: tak ze života

pořád se nestačím divit, že existují lidé jako vy co se neštítí ničeho. Kvůli nějakému pochybnému vítěství nad svojí ženou vzít jako rukojmí vlastní děti a co vlastně získáte tak cenného? Je to přece Pyrrhovo vítězství a co se dětí týká ty prohrají na celé čáře. Budou svědky žabomyší války, kde je jen poražených.

+5/0
6.8.2012 14:31

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Ale chápej: pan "domnělý macho" bude mít falešný pocit vítězství. Co na tom, že jeho děti budou díky jeho svatému boji strádat?

+1/0
6.8.2012 14:32

lena030

Re: tak ze života

Neuvěřitelné co někteří dokáží jen kvůli vlastní ukřivděnosti. Nemá potřebný nadhled ani životní rozhled. Možná by fakt potřeboval tu pomoc psychologa. Když tu obhajuje fanatismus muslimského postoje k ženám a obdivuje jak to mají "zmáknutý" je jasné že to normálně nezvládá, tak by raději násilím. Navíc někom kdo je fyzicky slabší. No je to nízké uvažování úplně kompletně

+2/0
6.8.2012 15:11

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Tak tak...

0/0
6.8.2012 15:56

Odborník na všechno

Re: tak ze života

Tak toho stačí nezneužívat. Vy to dobře víte, že by na tom byly bity děti, ale přesto spoléháte na to, že chlap uhne a jdete si za svým jak buldozer.

+1/0
6.8.2012 14:35

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Chlap uhne tím, že začne dělat ty dětinské naschvály, které jsi popsal. Opravdový chlap svým přístupem a jednáním nedá ženě žádný prostor k tomu, aby jej k něčemu takovému zmanipulovala.

.

To, co popisuješ, není jednání chalap, ale jednání bábovky.

+2/0
6.8.2012 14:37

Odborník na všechno

Re: tak ze života

Normální chlap si nevybírá ženskou, která by měla potenciál na to, ho zmanipulovat. 

proto taky takový procento intelektuálek zůstane pannama až do důchodu. ;-D

+1/0
6.8.2012 14:43

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Pak asi nejsi normální chlap. Protože "recept", který hlásáš, je dokonalým příkladem ovládnutí muže ženou.

0/0
6.8.2012 14:50

Yesname

Re: tak ze života

Tymede, buď tak laskav a přemejšlej o sobě. Nevybereš si babu, která by s tebou manipulovala a pak tě zmanipuluje na to, abys před ní dělal takový divadýlko. Rv To by mě zajímalo, co z toho, cos tedy nakokrhal, je skutečně pravda.

0/0
6.8.2012 14:50

lena030

Re: tak ze života

Vlastně nevím o jakém konkrétním chování se bavíme. Nezneužívat čeho? A uhne od čeho? Jdeme jako buldozer za čím? Styl kterým se bavíte mi spíše ukazuje, že nemáte rozumné požadavky a jednáte pomstychtivě, lstivě a takřka hulvátsky a násilnicky se vyjadřujete Vy a bez konkrétního důvodu. Spíše tak všeobecně strašíte otřesných chováním Vy.

0/0
6.8.2012 14:50

Scarlett from Scottland

Re: tak ze života

víš jak dopadne takovej "tatínek" co manipuluje a očkuje děti proti matce a skze ně se chce pomstít? dětičky se na něj vykašlou :-)

0/0
8.8.2012 14:28

Yesname

Re: tak ze života

A co takhle jí důrazně oznámit, že si nepřejete, aby to ještě jedmou udělala?

0/0
6.8.2012 14:23

Odborník na všechno

Re: tak ze života

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
6.8.2012 14:23

Yesname

Re: tak ze života

No, smát se může jenom ten, koho po tomhle varování neposlechne. Pokud se tě nebojí, tak je jasné, že si tohle dovolit nemůžeš a že před ní budeš pořád jenom za kašpárka.

+1/0
6.8.2012 14:28

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Což evidentně je, když si z něj žena dělá jen dobrý den, zatímco on se může přetrhnout v naschválech.

0/0
6.8.2012 14:28

Yesname

Re: tak ze života

Taky mi to tak připadá. Takovej vhodnej týpek pro článek do X-mana.

+1/0
6.8.2012 14:31

Neutrální Nick

Re: tak ze života

A proč ses s novou partnerkou bavil o manželce?

A proč jsi s manželkou komunikoval jinak než prostřednictvím právníka, když byla taková?

.

Spíš bych řekl, že to celé bylo úplně jinak...

0/0
6.8.2012 14:10

Odborník na všechno

Re: tak ze života

právník, ještě tohle do domu... ;-D

+1/0
6.8.2012 14:17

Neutrální Nick

Re: tak ze života

Proč do domu?

O tom jsem nepsal. Čti pozorněji.

0/0
6.8.2012 14:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.