Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je to jejich volba aneb největší mýty o homosexuálech

Člověk je jediný živočich, u něhož se objevuje homosexuální chování. Homosexualita je dobrovolnou volbou a vychovávání dětí homosexuálními páry je špatné. Představujeme vám největší mýty o homosexuálech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MiraJane

Podpora

Gayové jsou lidé stejně jako mi. Já osobně je miluju a plně podporuju. Nechápu jak to někomu může připadat nepřirozené. To že se muž zamiluje do muže nebo žena do ženy je přeci to samé jako když se do sebe zamiluje opačné pohlaví. Homosexuálové jsou úžasní a já se moc těším na příští pochod gayů a lesbiček. I když nejsem lesbička budu tu jejich vlajku hrdě držet. Jediný rozdíl v homosexuální lásce je, že tam dole mají všichni to samé. Homofobie je opravdu příšerná věc! :-P A gayové jsou naprosto boží.

+1/0
5.9.2012 20:44

9.99

homosexuální chování ze záležitost habitu (tj. zvyku)

to vám řekne každý sociolog.

Taky se nikdo nerodí s tím, že mu něco celoživotně chutná a z něčeho by se pozvracel. Zvykl si na to působením sociálního prostředí.

0/0
29.8.2012 13:50

MacLover

Re: homosexuální chování ze záležitost habitu (tj. zvyku)

Sociolog si může plácat co chce, celá sociologie je v podstatě pavěda... :-P

+1/0
29.8.2012 17:19

9.99

Re: homosexuální chování ze záležitost habitu (tj. zvyku)

a všechny varianty stravování jistě (např. lékaři, dietologové, kuchaři ap.) nepovažují za plnohodnotné a dejme tomu "rovnoprávné", i když někomu nesmírně chutnají (např. z fastfoodů, křupky, sladkosti ap.).

Nebudou např. ve školním stravování oficiálně podávané jako rovnocené a mající stejný nárok na to být dětem podávány ke stravě. :-)

0/0
31.8.2012 17:07

9.99

děti potřebují (jednoho) otce a (jednu) matku

(zejména, nejčastěji) dvě "matky" jsou moc, je to týrání dítěte, zejména chlapce, zformalizovanou autoritou zdvojeného ženského elementu. Zkuste si představit, že vaše matka a některá z jejích kamarádek mají nad vámi státem (legislativou) podporovanou autoritu usměrňovat vám život. Jedna ženská je tak akorát + jeden muž (otec) je to nejlepší co může být.

Vše ostatní je více či méně špatně, zdvojením jednoho pohlaví je to tuplem špatně.

0/0
29.8.2012 13:48

iski

jedna vlezlá...

Člověk by se až bál zeptat na křestní jméno životního partnera pana autora...:-P

0/0
25.8.2012 11:15

iski

Výskyt homosexuálních projevů v přírodě

Zeptám se následujícně: Homosexuální chování bylo pozorováno u mnoha živočišných druhů vč primátů. Dejme tomu. Dovolím si položit doplňující otázku: Konkrétně třeba ti šimpanzi, či lvi, kolik měli ve výchově potomků? Abychom tak nějak udrželi ten standard s matičkou přírodou...?EU

0/0
25.8.2012 11:08

RodoDendron0008

Re: Výskyt homosexuálních projevů v přírodě

Nějací tučňáci, psi, kočky  odchovají mladé, když je k tomu okolnosti přivedou...

+1/0
25.8.2012 14:29

iski

Re: Výskyt homosexuálních projevů v přírodě

Ano normální samci ano, já se ptám, kolik jich měli ve výchově ti s odlišnou orientací...:-P

0/0
25.8.2012 15:00

McTuzemák

výchova dětí homosexuálním párem

A Pepíčku, který z těch pánů je tvoje maminka?

+1/0
21.8.2012 23:59

MirekK1

Re: výchova dětí homosexuálním párem

Opakovaný Ftip přestává být Ftipem nejpozději po stém zopakování, že? :-P

+5/0
22.8.2012 9:20

_m-

Re: výchova dětí homosexuálním párem

:-)

0/0
22.8.2012 10:36

iski

Re: výchova dětí homosexuálním párem

.... sím dneska strejda Karel. On má dneska narozeniny ;-D

0/0
25.8.2012 15:11

McTuzemák

omyl

autor se mýlí. Je to jejich volba a existuje pouze tehdy, pokud je úřady tolerovaná. Není významný biologický ani psychologický rozdíl mezi homosexualitou, zoofilií, pedofilií. Je úplně jedno, jestli František miluje a brousí Karla nebo ovečku Emu. Až bude neše společnost ještě více falešná než dnes, bude tolerovat a dokonce propagovat zoofilii stejně jako dnes homofilii, budeme stejným způsobem vystaveni veřejnému propagování obcování se zvířátky či dokonce registrovanému partnerství s nimi. A jaý je v tom vlastně rozdíl, jestli se František mucká s Karlem nebo s kozou, když se mají rádi ?

+1/0
21.8.2012 23:49

MirekK1

Re: omyl

Au... to myslíte vážně? Vy si VÁŽNĚ myslíte, že si někdo DOBROVOLNĚ vybere těžší život (homosexualitu)? Vy vážně necítíte rozdíl mezi dobrovolným vztahem dvou dospělých homosexuálních osob a zneužití dítěte (nebo zvířete), co se nemůže bránit? Asi konzumujete toho tuzemáku příliš ;-(.

+1/0
22.8.2012 9:12

_m-

Re: omyl

Tayk mě fascinují pánové, kteří operují možností volby. Zřejmě to jsou bisexuálové, kteří si zvolili.....

0/0
22.8.2012 13:58

midzi

Re: omyl

To, jak člověk jedná, výsledkem JEHO volby JE. Nemluvím tedy o nějaké "platonické" orientaci, mluvím o konkrétních činech a životním stylu, kterým tato komunita žije, to všechno už je volbou člověka. Když je kluk "v hlavě orientován" na kluky, je jedna věc, pokud se s nimi rozhodne "mít praktický sex" - je už věc druhá, ten čin je už je věcí jeho svobodné volby, za kterou také nese odpovědnost.

Celá ta Prague Pride a podobné homo PR akce mi přijdou především jako demonstrace nesvobody: Jsme takoví od narození, není to otázka naší volby, my s tím nemůžeme nic dělat, tak nás proboha uznávejte! Myslím, že příhodnější název té akce by byl Prág Mindrág. Při této logice se můžeme v budoucnu těšit na jiné "Pride akce" např. kleptomanů (abych nemluvil o zoofilech a pod.), kteří se s touto orientaci také narodili a společnost, která jim brání jejich orientaci svobodně uplatňovat, prostě jednou musí uznat jejich právo být takovými, jací jsou... Proč by i oni měli být diskriminovaní, že jo?

0/0
22.8.2012 20:24

solimPC

Re: omyl

E? Kleptomanie je sexuální úchylka? Proboha, už to nekuřte!

0/0
23.8.2012 14:28

iski

Re: omyl

zvířata se nemohou zneužití bránit? Ale mohou, jen člověk má více nástrojů jej omezit a podrobit své vůli. A ano, je čistě ne mě, jestli ho tam druhovi strčím nebo ne a nebo jestli totéž provedeme s družkou. Ať už je predispozice jakákoliv, ten konečný akt je věcí svobodné vůle, stejně jako rozhodnutí, zda si ty kalhoty sundám či nikoliv

0/0
25.8.2012 11:05

jerrys22

:-((

Z téhle diskuze je mi ale hodně zle, skoro až na zvracení.

+2/0
21.8.2012 13:10

midzi

Re: :-((

A co tak najednou? Že by pravdo-fobie?

+3/0
21.8.2012 13:27

jerrys22

Re: :-((

Asi jsem jen zklamaná, já si opravdu myslela, že jsme tolerantnější. Pravdu na těch kecech nevidím žádnou.

+2/0
21.8.2012 13:45

midzi

Re: :-((

Co je na tom netolerantního, když pouze řekneme svůj názor, označíme jejich způsob života za třeba nepřirozený či nenormální, ale necháme je dělat, co chtějí - tj. tolerujeme rozhodnutí jednotlivců žít zvoleným životním stylem??? Ať si dělaj, co chtějí - stejně si to budou dělat. Smysl slova tolerance znamená strpět nebo snášet něco, co je spíš nepříjemné a nežádoucí - a to dělá většina této společnosti: říká - je to . Jenomže homo komunita si pod slovem tolerance představuje: tleskejte nám, a nevyjadřujte se jinak, než si to my představujeme - a to je to, co je za hranou deklarovaných hodnot této společnosti. Chtějí od nás víc, než pouhou toleranci, chtějí naprostý souhlas. Jinými slovy: žádají, abychom si spolu s nimi malovali pravdu v růžových barvách.

+2/0
21.8.2012 15:10

jerrys22

Re: :-((

Já s tím nikdy žádný problém neměla. Nevím jestli to považuji za normální či ne,protože jsem nad tím nikdy nepřemýšlela. Po mně homo komunita nikdy nic nechtěla (ani mi nic nenutila), protože jsem je vždy považovala za něco, co tu je a nepřišlo mi to divné. Ať už to byli hlídací strejdové v dětství nebo spousta přátel v dospělosti. Když mi nevadí pochody vandasovců a hasičů a odborářů a já nevím koho ještě, proč by mi měl vadit pochod homosexuálů?

A ještě něco - sice nechápu, proč nad tím tak moc přemýšlíte ale připouštím váš názor, můj komentář se týkal hlavně tónu diskuze. To mi vadí. Musí být sprostá, vulgární, urážející?

+2/0
21.8.2012 15:42

McTuzemák

Re: :-((

Takj například tento víken nám v Praze cosi nutila a nebylo toho málo. Ale pokud se společnost rozhodla tolerovat jednu úchylku proti přírodě, proč by nemohla tolerovat jinou? Třeba velkou lásku k dětem, staříkům, nebožtíkům nebo zvířátkům?

+2/0
21.8.2012 23:52

_m-

Re: :-((

On ti někdo něco nutil???? Vážně????? Mně ne

0/0
22.8.2012 14:00

solimPC

Re: :-((

Je to divné, že. Já byl celý ten víkend v Praze a nikdo mi nic nenutil. Nebýt sdělovacích prostředků, vůbec bych o žádné akci nevěděl. Ale kdo si chce nechat něco vnucovat, tak je mu asi vnucováno, jinak Tuzemáka opravdu nechápu.

0/0
23.8.2012 14:31

100dukátů

Re: :-((

no tak se vyzvracej a dej pokoj.

0/0
22.8.2012 18:20

Peky-M(3.nick)

Žádám místní homo,

aby přestali degradovat pojem "normální". Neb pokud poukazuju na svou deviaci, a ještě to spoustu lidí pohoršuje, tak to jednoduše normální neni.. :-/ - Práv jste si tu vydupali už dost, tak neobtěžujte slušný lidi !!

+1/0
21.8.2012 7:03

MirekK1

Re: Žádám místní homo,

Asi těch práv ještě dost není, když si některá individua myslí, že jen ona patří mezi slušné lidi 8-o

0/0
22.8.2012 9:15

Sirion

...

Zajímavé, že homosexualita je oslavována, ale taková pedofilie, zoofilie a nekrofilie je snad nejhorší zločin...

Argumentace, že dvě bukvice se milují dobrovolně taky trochu pokulhává. Mrtvole snad vadí, když ji znásilní nějaký úchyl, a co ovce, vadí ji to či ne? A co se týče pedofilie, když jde o třináctiletou či čtrnáctiletou holku, která do toho jde dobrovolně?

+3/0
20.8.2012 23:35

Agrippa

Re: ...

Zcela souhlasím.

+1/0
21.8.2012 4:55

McTuzemák

Re: ...

Rozdíl je pouze jediný: co je konformní se zákonem a co je s ním v konfliktu. Ale naše společnost svou faleš nepochybně rozvine dál a za pár let budou registrovány svazky s kapříkem, užovkou či oslíkem a milovaní tvorečkové budou moci nejen obcovat, ale i dědit.

+1/0
21.8.2012 23:55

MirekK1

Re: ...

Au...  nikdo homosexualitu neoslavuje. Každému homosexuálovi by se žilo líp jako hetero... Dvě bukvice(bože, jak jste ftipný) se opravdu milují dobrovolně. S těmi ostatními záležitostmi to spojují jen demagogové. Máte-li zájem o mrtvolu, nějaké to zvířátko či o lolitku, pokuste se laskavě inciovat změnu legislativy. Jinak jste vedle, jak ta jedle :-P.

0/0
22.8.2012 9:19

midzi

No...

Homosexualita se může rozvíjet jen v prostředí heterosexuálním. Heteosexuální společnost přežije i bez homosexuálů, zatímco homosexuálové ne - pokud jsou opravdu na 100% věrni svému způsobu života - to nepřežijí do další generace; prostě potřebují ty, kdo žijí heterosexuálně - i pro ty své adopce a "výchovu" dětí., Pokud by se společnost stala 100% homosexuální, končí. Tak je přirozená, nebo ne? Pro mě je homosexualita svým způsobem pouze parazitem na heterosexuální společnosti;

nic ji nedává, jen z ní bere, v ničem ji nerozvíjí a neobohacuje, ale v konečném důsledku ohrožuje. Stejně tak se v organizmu projevují rakovinové buňky, berou sílu ke své existenci ze zdravých. Největším mýtem o homosexualitě tedy je, že je přirozená.

+5/0
20.8.2012 22:20

MirekK1

Re: No...

Omyl je v tom, že homosexuálové nic společnosti nepřinášejí. Mají více času, zpravidla se více věnují práci, mají vyšší příjmy (a tudíž odvádějí vysoké daně) - v čem společnost ohrožují? V čem berou sílu "zdravým"? Že někteří neplodí děti? Takže neplodní heterosexuálové také ohrožují společnost? Smělá myšlenka, že...;-(

0/0
22.8.2012 9:32

solimPC

Re: No...

Klídek. Ne každý je ochoten uvažovat hlavou. Připadně je, ale kde nic není... ;-)

0/0
23.8.2012 14:34

tomnika

Kdo je homosexuál?

je to člověk kdo nemůže mít děti?není, homosexuál je mít může. Proč chce mít homosexuál děti? cítí pudy že potřebuje potomka. Proč cítí tyto pudy ? Je to přirozená vlastnost živočichů ( nejen). Proč příroda určila že tento základní pud je otázkou spojení dvou jedinců různého pohlaví? Na to ať mi odpoví nějaký homosexuál....

Chci tím jen říci, že homosexuál má stejná práva jako každý člověk, ale jsou určitá práva, která neurčujeme mi lidé, ale určuje je příroda. Ty Vaše protesty, prosazování, domáhání jsou slabé...zákon přírody mluví jasně - pouze heterosexuální jedinci jsou pro přírodu normou!! ostatní jsou "odchylka"

+4/0
20.8.2012 22:01

McTuzemák

Re: Kdo je homosexuál?

a synonymem odchylky je úchylka, i když falešná společnost deklamuje opak. I bukvice je volič a kandidát leze tímto voliči do (jinak obsazeného) zadku.

0/0
21.8.2012 23:57

MirekK1

Re: Kdo je homosexuál?

Nenechte se tou anální představou přiliš rozrušit. K Vašemu smutku to tak hodně bukvic nedělá ani omylem :-P

0/0
22.8.2012 9:34

sarumánek

hezký trendy a "politicky korektní" článek

Mezi "největší mýty" je dokonce zařazeno přesvědčení, že homosexuálové by neměli adoptovat děti. To snad psal homosexuál, který nechápe význam slova "mýtus". Rovněž tak by mne zajímalo, kde bere autor tu jistotu, že homosexuální rodiče se nebudou cizímu malému chlapečkovi, kterého adoptovali, zálibně koukat na pinďourka. Možná je to pravděpodobnější, než u "vlastní krve", tedy tatínka a holčičky. O pedofilii jít nemusí, psychické následky to má. Hlavně na to nemůže odpovědět žádný výzkum. A také - je úplně jedno, jestli je to vrozené nebo vlastní volba. Pedofilie je taky geneticky podmíněná, násilné sklony zrovna tak, primitivní jednání také, ale to neznamená, že budeme takto "vybavené" litovat a dopřávat jim veřejně, co hrdlo ráčí. I s tím divadýlkem kolem.

+5/0
20.8.2012 19:37

tomnika

Re: hezký trendy a

přesně jste to vystihl. nikdy jsem neměl nic proti homosexuálům, ale myslím si že se jim ta jejich touha po svobodě a právech, trochu vymkla z rukou!!

+3/0
20.8.2012 21:39

peanutka

Re: hezký trendy a

Podle takovéhle logiky by se ženské nemohly podruhé ženit, protože ten novej mámin strejda lecky kouká zase na holčičky...Rv

0/0
21.8.2012 0:14

iski

Re: hezký trendy a

ženské se taky nežení, tedy většinou...

0/0
25.8.2012 11:19

peanutka

Re: hezký trendy a

ale kruci;-D

0/0
25.8.2012 13:38

Rafaelou

hmm....

Dobře,dejme tomu. Je však nutné dávat svou homosexualitu tak okázale najevo?Je opravdu nutné pořádat pochody a to i v případě,že s tím většina lidí nesouhlasí:Nejsem odpůrce,ať si každý dělá co chce ale stejně jako se mi příčí příliš lascivní chování heterosexuálů na veřejnosti jsem odpůrce i těchto předváděček.Pořádat podobná setkání pod záštitou primátora hlavního města je už úplně na hlavu postavené.

+2/0
20.8.2012 17:54

midzi

Re: hmm....

Je to i vnitřní nejistotě, potřebují především sami sebe přesvědčit, že jejich konání je OK, proto Prague PRIDE...

+2/0
20.8.2012 22:23

lspeedy

co je a co není úchylka, co je a co není normální

je otázka společenské dohody...pokud většina společnosti považuje heterosexualitu za normální, logicky pak považuje homosexualitu za nenormální...žádný mustr na normálnost neexistuje...

představa genetických dispozic homosexuality je stále pole neprobádané, v současnosti se nejčastěji přikládá působení mixu genetických dispozic, prenatálního působení hormonů a "výchovy" v prvních letech života...jsou pozorovány fyziologické odchylky ve vývoji mozku u homosexuálů, homosexualita tedy zřejmě není otázkou volby...stejně jako pedofilie, zoofilie, nekrofilie, paranoidní schizofrenie, ...

0/0
20.8.2012 16:17

Pytlík

Re: co je a co není úchylka, co je a co není normální

Ale existuje mustr normálnosti: Heterosexuální chování je normální, protože vede ke vzniku potomků, kdežto homosexuální chování ne. Představte si společnost, která by se skládala se samých homosexuálů. Vydržela by jednu generaci, vyhynula by z důvodu homosexuality. Proto je homosexuální orientace z hlediska biologického nežádoucí a přírodě se prostě něco nepovedlo. Jenomže homosexuální jedinci za svoji orientaci nenesou sebemenší odpovědnost, není to otázka jejich volby a nelze je za tuto orientaci trestat. To je však neopravňuje svojí orientací vnucovat ostatním.

+2/0
20.8.2012 18:32

midzi

Re: co je a co není úchylka, co je a co není normální

Proč se asi homosexualita, pokud je tedy "vrozená", neléčí podobně jako jiné genetické poruchy? Proč tito postiženi "vrození homosexuálové" neusilují o léčbu a nevytvářejí tlak na vědce a lékaře, ať hledají řešeník jak vyřešit tuto jejich vrozenou odchylku? Nenaznačuje to, že se rozhodli pro své homosexuální jednání víc, než by se zdálo? Proč po ulicích nepochodují davy jiných lidí se svými  vlastními vrozenými vadami, jakože jsou "pride" apod?

+2/0
20.8.2012 22:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.