Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

11 let od 11. září: 11 teroristických útoků

Po 11. září 2001 se terorismus v očích Západu scvrkl především jen na al-Káidu, což nebyla vždy pravda. Vybrali jsme 11 atentátů, které byly zlomové, a z nich je to dobře vidět. Zřejmé je také to, že Západ nebyl jediným terčem teroristů, přestože se tak sám viděl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

redusy

Az na to

Ze americani si ty dvojcata samy shodily !!!!

0/0
19.9.2012 16:16

CART09

Španělsko

Zaujala mne ta pasáž o Španělsku - v čem česká média informovala špatně? Atentáty byly načasované tak, aby před volbami zastrašily, a přiměly tak voliče dát hlasy opoziční levici, která chce vojáky stáhnout. A to se také stalo. Podle mne klasická ukázka výhrůžky a couvnutí...

0/0
12.9.2012 10:14

aristokrat:ducha

jen 11?

to jsem myslel že jsou v mossadu výkonnější:-P

0/0
11.9.2012 23:59

chriswebb

Taky za aférou chlastu v ČR

je Al Kajdá. Bylo to naplánováno právě na 11.září....

0/0
11.9.2012 13:50

aristokrat:ducha

Re: Taky za aférou chlastu v ČR

přesně

je to spiknutí muslimských temných sil a jejich multikulti přisluhovačů

matějka s lhotanem už na to téma smolí článek:-P

0/0
12.9.2012 0:16

CART09

Re: Taky za aférou chlastu v ČR

Chápu ten sarkasmus, nicméně logiku by to mělo, jsme nejateističtější národ světa, takže primární cíl.

Ale Arabové by to provedli v mnohem větším měřítku...

0/0
12.9.2012 10:22

redusy

Re: Taky za aférou chlastu v ČR

to prijde oni jen testuji..................... zatim 8-o8-o

0/0
19.9.2012 16:17

Hustý Borec

teroristé ve vládě USA

WTC si amíci shodili sami řízenou demolicí.

0/0
11.9.2012 13:49

Azreael

Cim se lisi 11 zari od ostatnich teroristickych utoku?

Nezpochybnuji pritomnost teroristickeho utoku jako takoveho ve svete, nicmene vsechny se od 11 zari celkem dost lisi a to dost (mimo jine) zpochybnuje verohodnost tohoto teroristickeho utoku.

Terorirismus lidstvo pamatuje snad od nepameti. Nicmene nikdy se nejedala o nic tak dumyslneho, tak komplikovaneho a tak vyhodneho pro nekoho aby to bylo srovnatelne s 11 zarim.

Proc investovat miliardy dolaru do armadniho prumyslu, kdyz neni kde zbrojit a maloktera zeme si troufne rozpoutat valku s USA, ktera ma nejvyspelejsi zbrane.

K cemu jen tak pozorovat lidi, kdyby to bylo bezduvodne, lide by se bourili. Nyni je to v ramci prevence teroristikych utoku. USA ma specialni veznice pro lidi podezdrele z terorismu, muze zatknout zadrzet a mucit kohokoli a kdykoli bez obvineni neomezene dlouhou dobu.

Rizene rozpoutani terorismu byl jen nastroj jak zastrasovat lidi, nastroj jak si soukrome firmy muzou vydelavat miliardy a nastroj jak se stat obeti pro cely svet v pripade USA.

+2/0
11.9.2012 13:40

Mulambo

Konspirace

je uz jenom to ze tenhle clanek davaji do rubriky Xman, nechteji aby to videlo a diskutovalo o tom prilis mnoho lidi, protoze vedi ze vse co se officialne o 9/11 rika je jedna velka lez.

+1/0
11.9.2012 12:30

Glock Mark XI

Když jsem hloupej a něčemu nerozumím, tak je to spiknutí!

Tady se dnes zase urodilo Brouků Pytlíků.

+6/0
11.9.2012 11:23

stop vidlakum v diskuzich

Re: Když jsem hloupej a něčemu nerozumím, tak je to spiknutí!

hlavne ze vy jste prispel necim inteligentnim do diskuze ;-D

0/0
11.9.2012 12:12

Cryp

Re: Když jsem hloupej a něčemu nerozumím, tak je to spiknutí!

A byl byste tedy tak hodny a vysvetlil nam to, kdyz mate tak jasno? :-)

+1/0
11.9.2012 12:13

Glock Mark XI

Re: Když jsem hloupej a něčemu nerozumím, tak je to spiknutí!

1/ Pravděpodobnost prozrazení spiknutí stoupá exponenciálně s počtem zasvěcených = velká spiknutí nikdo neudrží pod pokličkou

2/ Čím složitější je daná záležitost, tím vyšší riziko selhání - vojáci pro to mají dokonce zkratku KISS (Keep It Simple, Stupid), v "civilní verzi" je to známý Parkinsonův výrok "když se něco může pokazit, pokazí se to".

3/ lidi nejsou stroje = mají výrazně vyšší chybovost

4/ ve vládních službách (a v tajných službách) nepracují žádní supermani (James Bond je pohádka pro dospělé, akční filmy jsou vždy pohádky pro pitomce), naopak je tam dost takových, co se jinde neuchytí.

5/ následky odhalení toho, že by k nějakému takovému spiknutí jako bylo 9/11 došlo, jsou tak vysoké, že by to nikdo nepovolil - protože by to byl skandál, který by smetl kohokoliv (včetně prezidenta) - proč zabíjet nějaké lidi v NY, když z toho kouká nejméně doživotí? A že by se to neprofláklo? Politická opozice by za takovou aféru dala poslední pětník....

+3/0
11.9.2012 13:21

Cryp

Re: Když jsem hloupej a něčemu nerozumím, tak je to spiknutí!

Se vsemi body souhlasim a presne z techto duvodu jsem nikdy nechtela verit tomu, ze by to konspirace byt mohla. Soucasne ale nedokazu najit vysvetleni pro vsechny duvody minimalne pripustit, ze by to konspirace byt mohla, pokud jste anglofonni doporucuji shlednout jiz zminovany dokument Loose Change - kdybych mela vice casu, vypisu sem vsechny "nesrovnalosti", ale za to me zamestnavatel neplati (a vy je urcite znate, kdyz tomu vsemu dobre rozumite) :-)  Pokud byste nasel logicke vysvetleni pro tyto nesrovnalosti, tak prosim pisnete, dekuji :-)

0/0
11.9.2012 15:58

aristokrat:ducha

Re: Když jsem hloupej a něčemu nerozumím, tak je to spiknutí!

1) spekulace

2)dtto - navíc to vyvrací i verzi o teroristech

3)to samé

4)ty tam zřejmě dělal a ted si užíváš důchodu :-P

5)následky odhalení jsou dva davy troubů z nichž jedni obvinují muslimy (mimochodem to není víra ve spiknutí? nevšiml jsem si že by v TV když o tom mluví něco nevyvratitelně dokazovali) a druzí obvinují židy (v zastoupení americké vlády) což je v obou případech nesmysl protože evidentně chybí dostatečně pádný motiv takže skutečná pravda uniká a těžko bude někdy dostižena

0/0
12.9.2012 0:06

bembinka

Rusko a jeho "záchranné" akce

To je děs... povedlo se jim tam vůbec někdy něco? 8-o

0/0
11.9.2012 10:55

M@lis

Anders Breivik

zajímalo by mě, jestli pan novinář četl Breivikův manifest, že může psát o snůžce nesmyslů, já osobně ho nečetl, ale pár pasáží publikováno bylo a v dost věcech má ten vrahoun celkem pravdu, tim rozhodně nezlehčuju to, co udělal, to ani omylem (zasloužil by trest smrti), jen chci poukázat na to, že i přesto, že je to chladnokrevnej vrah, tak hloupej úplně neni

0/0
11.9.2012 10:41

spliTTer

Re: Anders Breivik

vacsina manifestu je okopirovana a jeho vlastny prinos je minimalny

0/0
11.9.2012 11:51

M@lis

Re: Anders Breivik

četl jste ho?

0/0
11.9.2012 12:20

spliTTer

Re: Anders Breivik

nie cely, ale verim tym, co to citali cele :)

0/0
11.9.2012 12:27

M@lis

Re: Anders Breivik

pak musíte uznat, že v některejch věcech má pravdu a neřešim, jestli to někde přebral, nebo to vymyslel sám

0/0
11.9.2012 12:46

spliTTer

Re: Anders Breivik

ja som nepovedal, ze nema pravdu. len som chcel poukazat na fakt, ze ak niekto dokaze ctrl+c/ctrl+v hromadu textu, neznamena to hned, ze je inteligent.

0/0
11.9.2012 14:58

JDRbk

u dvojčat mám pochybnosti

jsem na 98% přesvědčen že u dvojčat nešlo o terorismus v hlavním smyslu slova, ale o defacto vlastizradu za účelem obsazení země s přístupem k ropě a k oživení ekonomiky prostřednictvím zbrojního průmyslu.

Je zajímavé , že jsou důkazy o tom, že k výbuchům došlo v suterénu dvojčat a na nosníkách to bylo jasně zdokumentováno.Toto nikdo neřešil a pozornost všech byla směřována na Írák.

+3/0
11.9.2012 8:54

Bazinga:D

Re: u dvojčat mám pochybnosti

a ta letadla tam prostě zrovna jen tak náhodou narazila když to v suterénu vybouchlo ;-D

+6/0
11.9.2012 9:00

stop vidlakum v diskuzich

Re: u dvojčat mám pochybnosti

shledl jsem par dokumentu o 11. zari a po shlednuti jsem byl opravdu na vazkach, otazniku byl vic nez dost..konkretne k tem letadlum, byl udajne jenom maskovaci manevr, nikdy v minulosti nedoslo ke zriceni budovy po narazu letadla, pak takovy detaily jako ze pojisteni dvojcat proti narazu letadla probehlo tesne pred utoky a ze zriceni budovy odpovidalo rizene explozi, coz u nekterych zaberech postupnych vybuchu pri zriceni ukazuje

+4/0
11.9.2012 9:21

Vážný

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Ty budovy nespadly kvůli letadlům, ale kvůli požáru. Pochybnosti jsem měl, ale přesvědčil mne jiný příklad: Kdysi jsem studoval v Delftu v Holandsku a chodil kolem jiné budovy - fak. architektury -  tamní technické univerzity. Po čase jsem uviděl na webu požár této budovy, shodou okolností stavěné podobnou technologií jako dvojčata. A následný pád jednoho z jejích křídel právě vlivem poškození konstrukce teplem.... http://www.youtube.com/watch?v=A4aKQXJtBdE

0/0
11.9.2012 11:19

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Koukla jsem na to a bud to v tom kouri blbe vidim, nebo se to nesesunulo az k zakladum, ale jen ta horni polovina, takze me to bohuzel nepresvedcilo :-)

0/0
11.9.2012 11:37

qbko-

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Nevím, jestli si ze školy vzpomínáte na Newtonovi zákony. Hned ten první se jmenuje zákon zachování energie.

Celá ta velká budova měla obrovskou potenciální evergii, protože byla velmi vysoká. Pustíte-li těleso z výšky volným pádem, VEŠKERÁ jeho potenciální energie se mění na energii kinetickou.

Z pouhého televizního záznamu se dá změřit, že budovy 1, 2 a především 7 padali několik vteřin volným pádem. To znamená, že veškerá jejich energie se "spotřebovala" na zrychlení neboli se měnila na kinetickou energii. Žádná další energie už nezbyla na zničení dolních pater budovy (neboli tam kam vršek budovy padal). A to když říkám zníčení, tak tím myslím rozdrcení na jemný prášek.

Toto je prosím NEZVRATNÝ důkaz toho, že pro zřícení budov muselo být v jednom okamžiku (těsně před zřícením) dodáno obrovské množství energie. Mnohonásobně více a rychleji, než které může způsobit požár.

Prosím všechny, aby se při diskusi na takto závažné téma drželi vědecky naměřených faktů.

+1/0
11.9.2012 11:58

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Vsak ja s vami souhlasim :-)

0/0
11.9.2012 12:06

Vážný

Re: u dvojčat mám pochybnosti

A co se dole stane s tou kinetickou energií?

Podle mne se začaly šířit budovou rázové vlny v čase kdy se začaly skládat nejvyšší patra a tyto vlny rozrušili primárně nejzatíženější část - dolní část budovy. Pak se horní část již mohla bez problémů "zasouvat" dolů.

Ta budova v Delftu se zřítila až dolů, najděte si jiná videa, je to tam vidět. A to přesto, že hořelo v hormí části. Rozdíl je, že se zřítilo jen jedno křídlo a dlouhé spojení mezi budovami po délce to poněkud brzdilo.

0/0
11.9.2012 13:31

CART09

Re: u dvojčat mám pochybnosti

a hoření 100tun leteckého benzínu vám přijde málo?? ;-D;-D

0/0
12.9.2012 10:26

Mulambo

Re: u dvojčat mám pochybnosti

zadna letadla tam nebyla, bylo to vsechno zincenovane, pouzili bomby nebo rakety. Letadla, to byl filmovy trik nachystany dopredu, taky se jim par zaberu nepovedlo, takze napr. na jednom zaberu projede nos letadla zkrze celou budovu a vyleze na druhe strane uplne neporuseny.

0/0
11.9.2012 10:10

bembinka

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Miluju konspirační teorie.... :-/ 

Tak mi teď jen povězte jak to udělali, že umlčeli tolik lidí, kteří to viděli? To je všechny jen poprosili, aby tvrdili, že tam ta letadla byla a hodní američani samozřejmě souhlasili?Rv

0/0
11.9.2012 10:52

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Ta letadla tam byla, ale nebyla pricinou zriceni tech budov.

0/0
11.9.2012 10:55

bembinka

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Pán nade mnou tvrdil, že se jednalo o filmový trik.... Já se radši budu držet toho co bylo sděleno na začátku.... Pochybuju, že se kdy nějaká konspirační teorie potvrdila, ale tak snílci a "rebelové" musí být...

0/0
11.9.2012 11:00

stop vidlakum v diskuzich

Re: u dvojčat mám pochybnosti

filmovy trik je blbost, na to bylo az moc svedku z ruznych uhlu pohledu...jestli ma konspiracni teorie neco do sebe, tak to byl pouze maskovaci manevr pred rizenou explozi..ale vsem doporucuju shlednou, kdo nevidel, konspiracni teorii loos change, ma myslim dva dily, v jednom se resi samotne utoky letadlama, v druhem vztahy a okolnosti mezi amerikou, bin ladinem atd

0/0
11.9.2012 11:09

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Diky diky, ja jsem si prave na jmeno toho dokumentu nemohla vzpomenout, uz to tady pul hodiny zbesile hledam a ted se jako bonus dovidam, ze je i druhy dil :-)

0/0
11.9.2012 11:23

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Stejne tak ovecky, ktere veri vsemu, co videly v televizi ;-)

0/0
11.9.2012 11:29

bembinka

Re: u dvojčat mám pochybnosti

v tomhle jsem možná ovečka... a co? Aspoň nemusím každý den plakat nad tím v jak prolhaným světě to žijeme a hledat důkazy o tom, že nám ZASE lžou.... Radši budu ovce než paranoik....;-)

0/0
11.9.2012 12:08

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

No ja teda neplacu, ze nam zase lzou, copak neni nic mezi ovci a paranoikem? :-) Samozrejme jsou lidi, co najdou konspiracni teorii uplne ve vsem (videla jste "dokument", jak je Paul McCartney uz asi 40 let mrtvy a nastrcili nam dvojnika? ;-D), ale proste na 9/11 hodne veci opravdu nesedi a prestoze nechci verit tomu, ze by tohle Amici udelali vlastnim lidem (at uz z jakychkoliv duvodu), tak nejsem vubec presvedcena o tom, ze to bylo tak, jak nam to prezentovali v mediich a klidne me za to mejte za blazna ;-)

0/0
11.9.2012 12:28

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Tak urcita letadla tam byla, myslim, ze je videlo dost lidi ;-D Zase z toho nedelejme Bondovku, ale faktem je, ze sesun dvojcat odpovida organizovane demolici a dalsich otazniku je tam vic nez dost...

0/0
11.9.2012 10:52

Mulambo

Re: u dvojčat mám pochybnosti

letadla nevidel vubec nikdo, vsichni svedci byli dopredu objednani, navic drtiva vetsina z nich byli zamestanci TV stanic, ti co vypovedeli ze videli pouze expolodovat bombu, tem nebylo umozneno to rici to televize. Presto jsou zabery svedku snazicich se vyvratit svedectvi o letadle v primem prenosu a byli vykazani pryc s z prostoru kde se natacelo...

0/0
11.9.2012 11:54

Cryp

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Tak to nevim, to uz mi prijde jako moc velke sci-fi :-)

0/0
11.9.2012 12:11

stop vidlakum v diskuzich

Re: u dvojčat mám pochybnosti

letadla skutecne byla pouzita, na dvojcata urcite..do pentagonu se treba zpochybnuje ze vubec naky letadlo narazilo (zadne trosky, zadne zaznamy kolem kamerama obsancovaneho pentagonu, neporusene lampy v trajektorii nekolikametroveho rozpeti kridel letadla..to same v pensylvanii, kde spadlo 4. letadlo, zadne trosky, jenom dira v zemi...ale samozrejme to beru s nadsazkou, jenom je proste zarazejici, kolik je otazniku a podivnych nahod kolem a clovek se nad tim musi zamyslet

0/0
11.9.2012 11:05

Rony.

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Vy tak lžete jako odvetu útoku na dvojčata USA zautočilo na Afghánistán, Irák s tím nemá nic společného a v Afghánitánu jen tak mimochodem ropa není. Zbytek agrumentů má k pravě asi tak stejně daleko

+4/0
11.9.2012 9:03

mamamija

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Sadám byl ve veřejném projevu Blaira před útokem na Irák spojován s Al-Kaidou.

0/0
11.9.2012 9:08

Mulambo

Re: u dvojčat mám pochybnosti

Nikdo snad nerekl ze v Afganistanu je ropa, tam si prece CIA otevrela pestirnu opia.

0/0
11.9.2012 10:07

tucnak v exilu

A kde jsou

teroristé z NATA?

0/0
11.9.2012 8:49

Bazinga:D

Re: A kde jsou

na Marsu

0/0
11.9.2012 9:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.