Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poradna: Přítelkyně chce dítě, já se na to ještě necítím

Moje partnerka velmi touží po dítěti, já potomky také chci, ale rozhodně ne teď. Často se kvůli tomu hádáme a já mám strach, že náš vztah skončí, píše čtenář Šimon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vydra mořská

Já s ním souhlasím. My to měli také tak.

Nejdřív vystudovat, najít si práci, v práci si upevnit pozici a cestovat. Když už máte pocit, že jste se vyblbli, sám od sebe přijde ten pocit, že dalším krokem je dítě. Na to se pak oba těšíte a užíváte si rodičovství. Ty roky po škole a před rodičovstvím jsou nenahraditelný, je třeba si je užít. Já se stala matkou ve třiceti a bylo to akorát.

+1/0
12.10.2012 14:33

Talpa europea

Konec západní civilizace...

Chtěl bych chvíli pracovat, vybudovat si postavení, vydělat peníze, chvíli cestovat a prostě si pár let užívat svobodného života. Nechci, aby to znělo povrchně, ale beru to jako nejlepší období, kdy konečně budeme mít nějaké finance a žádné závazky. Nechci se hned uvázat k rodičovským povinnostem.... a ono to najednou po tricitce nejak nejde. Spousta "singls" a umelejch oplodneni a jedinacku... a proto nas prevalcujou asiati, arabove a podobni :-/

+2/0
7.10.2012 15:01

captain cook

Re: Konec západní civilizace...

Mluv jen za sebe. My ani mnozi nasi znami a pribuzni jsme se neprokazali po 30. beznadejne na odepsani a vhodni tak leda uz jen na pastvu.

Prave naopak;-)

0/0
9.10.2012 13:10

Talpa europea

Re: Konec západní civilizace...

... nemluvim za sebe, mluvim za statistiku. Kdyz zustaneme doma, tak cesi vymiraji a nahrazuji nas vietnamci a ukrajinci. Kdyz se koukneme za hranice smerem k zapadu, turci, arabove a jini africani.

Jop, jen si uzivejte zivota a vydelanych penez a pestujte si svoje vymodleny jedinacky narozeny tesne pred 40tkou :-/.

0/0
9.10.2012 14:13

captain cook

Re: Konec západní civilizace...

mluv za sebe, rikam. Co se vetsiny tyce, jsi mimo.

 My ani nasi pribuzni, znami atd jsme se rozhodne nespokojili s jedinacky, mame kazdy aspon 2 deti, ktere jsme privedli, diky Bohu do slusneho prostredi, o nez se zodpovedne starame a kterym jsme dali/davame vychovani a vzdelani. Zadny z nas nepotreboval IVF ani zadnou jinou pomoc a tricitka nebyla pro zadneho z nas jako "pulnoc u Popelky", protoze fungujeme naprosto normalne.

Muzi ani zeny, nezmenili jsme se ve sterilni, neuspesne, odepsane matohy uderem tricitky.;-D.

Tobe se to stalo, ze tu tak depresivne zehras?;-) Nebo jsi pouze zastance rodicovstvi jako kraliciho mnozeni, co nejdrive, za kazdou cenu bez rozmyslu a zodpovednosti?

0/0
10.10.2012 7:44

Talpa europea

Re: Konec západní civilizace...

Mluvte za sebe. To ze vy nebo vasi znami mate to stesti a mate sve pocetnejsi rodiny nic nezmeni na faktu, ze jiz nekolik let po sobe zemre vice cechu nez se narodi a ze populacni prirustek "zachranuji" pristehovalci.

+1/0
10.10.2012 9:01

captain cook

Re: Konec západní civilizace...

stekas na spatny strom a nepopisujes vetsinovou situaci.

Pro IVF a tehotenstvi ke 40tce se rozhodne jen male % populace. HLAVNIM duvodem pro to, ze ceska populace neroste jak by "mela"  (o tom co by mela nebo nemela by se dalo polemizovat) je to, ze se mnozi rodice rozhodnou mit jen jedno dite a to uplne bez rozdilu, zda to udelaji ve dvacitce nebo tricitce.

Dite je dlouhodobe nejnakladnejsi a nejnarocnejsi polozka emotivne, fyzicky a financne. Vetsina rodicu chce dat diteti slusny zaklad do zivota, vzdelani a ruzne vyhody a uvedomuji si jak kolik je to vsechno stoji.....emotivne, fyzicky i financne.

Kdyz si uvedomi, ze by to meli zopakovat jeste jednou, dvakrat a mit 2-3 deti, reknou si, ze jedno staci a ze take oni chteji mit neco ze zivota a ne vse jen obetovat pro deti. PROTO je v Cesku tolik jedinacku a proto populace neroste, jak by se ocekavalo.

0/0
13.10.2012 4:28

kazator

Co se resi?

ty dite jeste nechces tak at si trhne. prece nebudes delat ot co si ona usmysli? babovko!

0/0
6.10.2012 18:58

janiiiv

Oba jsou sobci

On, protože má potřebu po vysoké ještě trajdat po světě - sorry, ale pokud nedělal medicínu, kdy tráví prázdniny na praxi v okresní nemocnici, tak měl dost a dost času se vyblbnout. Stejně tak mohl jet na Erasmus, pokud vím, teď už to jde na Bc. i na Mgr. Upřímně, podle mě tenhle hoch nebude nikdy dostatečně vyblbnutej na to, aby byl opravdu dospělej rozumnej chlap.

Ona, protože chce jít po VŠ rovnou na mateřskou. Tu vysokou dělá jako proč? A jak je asi bude on živit z jednoho nástupního platu, 3 krky? Takhle nedostane od státu ani mateřskou. Jen ať jde děvče aspoň na půl roku do procesu.

(Jen pro úplnost, jsem v podobném věku.)

+1/0
5.10.2012 21:59

dedik

Re: Oba jsou sobci

Jen k tomu Erasmu ne z každé školy to jde tak lehce, od nás vyjede každý druhý a možnost máme jen na magistru....

0/0
6.10.2012 10:37

subnuba

Re: Oba jsou sobci

Jen poznámka: Já studuji VŠ nyní již 4.rokem a o nějakém trajdání po světě každý rok nemůže být ani řeč.. Sama se těším, až po ukončení budu někde vydělávat a jezdit po světě se svým přítelem, trošku si užívat a třeba lehce před třicítkou mít děti. Tím pádem reaguju na Váš první komentář - on není sobec, naopak ho naprosto chápu, někdo se prostě necítí na to mít hned v 25 děti, když sotva začne vydělávat. Ale ona sobec je - ano, já taky chci děti, ale také vím, že nejsou hračky, které se dají po čase odložit - je to závazek na celý život. A jestli ona tlačí na přítele, který se na to evidentně necítí, pak je sobec ona... Ve vztahu se mají dělat kompromisy a on jí ho poskytnul. Pokud ona nesouhlasí a chce ho mít hned, což se rovná chování čtyřletého rozmazleného dítěte), tak ať hledá jinde;-)

+1/0
7.10.2012 23:10

katka_diskuze

co prvne svatba, svatebni cesta, budovani domova a pak dite?

Ja soudim za sebe: pritelkyne chce mit pred sebou vidinu nejake KONKRETNI budoucnosti s Tebou, pokud ji opravdu chces, zacni se 1- SVATBOU, pozadej ji o ruku (driv nez ona zacne zadonit, mozna je dite jenom zasterka pro to a bys to udelal) Planovani svatby  nejaky ten pulrok zabere,dejte si ale konkretni datum, at se ma na co tesit a zacnete chodit do prace a na tu svatbu si nasetrete.

2- SVATEBNI CESTA - co treba dlouha cestovatelska - mesic, dva, pulroku (levne pod stan etc.) a procestovat si to, co chces nez se budes chtit usadit? Tohle Vam zabere dalsi treba rok planovani etc.,

3- SPOLECNE BYDLENI ( ne nutne vlasni) - zenu urcite taky zabavi presouvani nabytku etc.:-)

Pri tom vsem pochopi, ze se do prace chodit musi, a na diteti se domluvte, az budete mit tohle vsechno za sebou ale predem, aby neocekavala, ze do 9 mesicu po svatbe otehotni, ale aby se tesila a rada prvne chtela budovat domov a pak dite.

+10/0
5.10.2012 14:06

captain cook

Re: co prvne svatba, svatebni cesta, budovani domova a pak dite?

R^

0/0
5.10.2012 14:38

tabasco

Re: co prvne svatba, svatebni cesta, budovani domova a pak dite?

dítě jako zástěrka toho, že se chce vdávat? to by vymyslela jenom krá...... Proč šetřit na svatbu? Nemusí být drahá aby dostali ten "papír". Přece jen s bodem 2 by to sedělo - alespoň by ty peníze mohli využít na cestování.

0/0
5.10.2012 14:41

captain cook

Re: co prvne svatba, svatebni cesta, budovani domova a pak dite?

v tomto pripade tak docela nesouhlasim. Povazuji za 99.9999999% pravdepodobne, ze divka si chce sveho mileho posichrovat, aby nahodou po promoci na nejake "poznavaci ceste", treba pri hledani zamestnani v jinem meste ci vyhazovani si z kopytka cestou do ciziny, nepoznal nejakou jinou a nezustal u ni.

Sice ji chapu, ze dala do vztahu za 6 let dost a chce ziskat nejakou zivotni jistotu, ale podle meho to bere za spatny konec, kdyz si zavazek vymaha prostrednictvim jednostranne planovaneho tehotenstvi. Zodpovedne rodicovstvi je podporovano obema stranami, protoze obe strany tim budou ditetem silne ovlivnene na xx let a nezodpovedne rodicovstvi je tragedii pro dite i rodice.

Proto souhlasim, ze POKUD on o ni opravdu stoji, mel by zvazit, aby se tzv. "vyjadril" a pozadat ji o ruku. Vsadim se, ze jakmile by svatba (a nemusi byt nijak nakladna) mela konkretni datum ne prilis vzdalene promoci, divka bude nanejvys ochotna s rozsirenim rodiny jeste rok-tri poseckat.

+1/0
6.10.2012 6:35

xxx090xxx

Tomu se říká trend

Po škole rovnou rup a hej děti si udělej aneb práce se shání blbě . . . R^ Ne, že bych chtěla zpochybňovat láskyplné a ušlechtilé důvody proč si rovnou po škole pořídit sviští rodinku ale jak to tak pozoruju tak ty děti snad opravdu často slouží jen jako důvod proč se další tři roky nechat živit . ..

+6/0
5.10.2012 14:06

elwara

Bezohledná manipulace je ok???

Jak tak čtu diskusi, je rozdělená v podstatě na dva názory: 1) holka je blbá a nezodpovědná, protože nebudou mít prachy, 2) naopak je zodpovědná a správná, protože vyznává "tradiční hodnoty" a touží po mateřství. Takže proti máme pouze ekonomické důvody, pro nějaké tradice a "jak by to správně mělo být". Zaráží mě ale, že se skoro nikdo nepozastavuje nad faktem, že slečna si mele svou a názor svého partnera má u zadnice. Nemělo by tohle být přednější než nějaké spekulativní ekonomické důvody, o kterých navíc nic konkrétního nevíme? Třeba mají fakt bohaté rodiče, nebo týpek studuje perspektivní obor a hned zapluje na solidní místečko, ze kterého by mohl rodinu uživit, ale proč by to proboha měl být důvod zůstávat s vyděračkou? Protože jinak se její chování nazvat nedá. Já chápu, že chce děcko, páč biologické hodiny jsou svině, a taky moc nemusím ten trend věčného užívání si, ale tlačit na partnera tímhle způsobem?

+3/0
5.10.2012 10:59

Hroznej.puberťák

Re: Bezohledná manipulace je ok???

Týpek ji má u zadnice ještě víc, protože na rozdíl od ní se jí ani neobtěžuje jasně říct, že dítě teď rozhodně ne, zřejmě ze strachu, že by si našla jiného a on neměl do čeho píchnout...

Oni jsou takoví jeden za 18 a druhý bez dvou za 20 - týpek mlčky "předpokládá", že si po škole budou nejdřív "užívat", aniž by se obtěžoval to té své sdělit, a ona zase studuje VŠ jen proto, aby z ní mohla jít rovnou na mateřskou a práci pokud možno nevidět ani z rychlíku. Prostě jeden lepší než druhej.

+3/0
5.10.2012 11:07

tabasco

Re: Bezohledná manipulace je ok???

na rozdíl od ní, jeho postoj chápu. pokud jim je 24-26 let, dle toho, že končí VŠ, mají ještě dost času na cestování a vydělávání. ona může počít třeba v 28 letech, kdy budou spolu již nějákou dobu bydlet a ona si uvědomila, že dítě není jen tak.

+2/0
5.10.2012 14:46

stará moudrá makovice

Re: Bezohledná manipulace je ok???

on píše:

Zatím chodíme oba na vysokou, takže jsem to zatím hrál na to, že nemáme dostudováno a neuživili bychom seZdroj: http://xman.idnes.cz/poradna-pritelkyne-chce-dite-ja-se-na-to-jeste-necitim-p0v-/xman-styl.aspx?c=A121001_183349_xman-styl_fro

a teď se diví, že ona počítá s tím, že až dostudují, tak to půjde

podle mě není vyděračka, ale doplácí na to, že brala jeho argumenty za bernou minci

jestli hoch není srab, měl by jí jasně říct, že děti zatím neplánuje

+2/0
5.10.2012 11:11

Hroznej.puberťák

Re: Bezohledná manipulace je ok???

Hoch je srab. Kdyby nebyl srab, nic takového nemusí řešit.

0/0
5.10.2012 11:16

stará moudrá makovice

Re: Bezohledná manipulace je ok???

pravda, spíš jsem měla napsat: hoch by se měl vybičovat a pro jednou nebýt srab

+1/0
5.10.2012 11:19

elwara

Re: Bezohledná manipulace je ok???

Se mi taky líbí, jak jsou všichni hned hotoví s názorem. Ona je nezodpovědná, on je srab, ten je takový, ten makový. Ukončit tak dlouhodobý vztah není žádná sranda, a nedivím se, že se mu nechce, když v jiných ohledech jsou v pohodě. Jasněže by se měl odhodlat něco s tím dělat co nejdřív, ale druhému se tak snadno radí, že? :-D

+1/0
5.10.2012 11:27

stará moudrá makovice

Re: Bezohledná manipulace je ok???

ano, proto sem chodíme ;-D

+3/0
5.10.2012 11:29

elwara

Re: Bezohledná manipulace je ok???

No... "Zkoušel jsem o tom se Simonou mluvit, ona ale nechce ani slyšet o tom, že bychom měli dítě ještě o nějaký ten rok odložit." Tak nevím teda... myslím, že jestli jí řekl, že chce dítě odložit o pár let, a ona ho poslala někam, je to celkem jasné. (Btw, beru teda za bernou minci jeho úhel pohledu, páč jiné info nemám, že.)

Zdroj: http://xman.idnes.cz/poradna-pritelkyne-chce-dite-ja-se-na-to-jeste-necitim-p0v-/xman-styl.aspx?c=A121001_183349_xman-styl_fro

+1/0
5.10.2012 11:22

stará moudrá makovice

Re: Bezohledná manipulace je ok???

já vám řeknu, jak tomu rozumím já

celou dobu jsem jí říkal, až doděláme školu...teď jsem zjistil, že to bere vážně a že se to blíží, tak jí to zkouším rozmluvit

+3/0
5.10.2012 11:34

tabasco

Re: Bezohledná manipulace je ok???

on: partnerka nechápe, že na to nemáme (peníze, práci). a nehodlá se o tom bavit. budu raději používat kondom, protože jí ohledně antokoncepce nevěřím. její uvažování postrádá zdravý rozum a logiku. o budoucnosti nepřemýšlí a dítě chce ihned.

0/0
5.10.2012 14:55

stará moudrá makovice

Re: Bezohledná manipulace je ok???

tohle jste tam vyčetl kde?

+1/0
5.10.2012 15:17

petrph

Re: Bezohledná manipulace je ok???

Víte -ta otázka zní i obráceně, i ten kluk si "mele svou", "žádné děti", a má názor své partnerky u zadnice...A "po 6 letech vztahu tlačit na svou partnerku "dítě ještě ne, ještě si budeme užívat, jezdit po světě (o což ona asi zájem nemá, radši by chovala)...Prostě, v tom vztahu jsou oba rovnoprávní...a když se neshodnou, tak půjdou od sebe...

+3/0
5.10.2012 11:28

captain cook

kdyby takhle prisel jeden z mych synu "tato porad"

zeptal bych se ho ze vseho nejdriv, jak se citi on. Zda je pripraven vzdat se te docasne relativni bezstarostnosti, ktera nastane po skonceni VS a po te, co absolvent najde misto podle svych kvalifikaci, pokud nema zivotni zavazky? Zda je pripraven nedelat pauzu na nejaky oddech a vyhozeni z kopytka a vzit na sebe hned po promoci rodicovske povinnosti, z nichz nebude moci vycouvat po nasledujicich 20+ let, dokud se jeho potomek/ci neosamostatni? Zda se citi pripraven byt zodpovednym rodicem a v budoucnu nevycitat sve partnerce "ty jsi me hned uvazala do chomoutu", protoze pocit te "nevyblbnutosti" na jedne nebo druhe strane dost casto vede k pozdejsimu rozchodu/rozvodu?

Pokud by syn rekl, ze ano, doporucil bych mu at si s partnerkou udelaji co nejpresnejsi odhad rozpoctu, aby oba meli realistickou predstavu, jak na tom budou a odkud prijdou penize. Nekdy si jeden partner maluje sve rodicovstvi idealne a pri tom nadale ocekava financni pomoc od jeho nebo jejich rodicu.

To neni fer.

+3/0
5.10.2012 9:29

captain cook

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

A jeste bych se ho zeptal, zda ona nahodou neplanuje rodicovstvi par mesicu po promoci, jen jao prostredek, aby si ho "posichrovala"? Je tu totiz jeste jedna alternativa, pokud on je presvedcen, ze ona je ta prava, ale chce s rodicovstvim par let pockat. Co takhle na to jit "konzervativne a staromodne", mit po promoci svatbu, spolu neco uzit dokud jsou jen dva a ne tri, vybudovat zaklad pro rodinu a za par let (spolecne dohodnuto kolik) privest na svet dite.

My jsme se s manzelkou dohodli, ze rodinu zalozime po trech letech naseho manzelstvi a tak to take dopadlo.  Vzpominky na casy, kdy jsme zacinali a jeste nemeli rodicovske povinnosti patri mezi ty, na nez radi myslime i po 35 letech.

+4/0
5.10.2012 9:48

stará moudrá makovice

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

kdyby za mnu přišla jedna z mých dcer "mámo poraď"

zeptala bych se jí, jestli chce dál setrvávat s chlapem, který po šesti letech nemá potřebu vztah někam posunout, zda je ochotná čekat až se chlapec vyblbne, tak dlouho, že už třeba nebude moct mít děti a bude vyměněna za mladší model a zda se chce pořídit dítě s chlapem, který si potřebuje dát po škole oddech

já VŠ nemám, fakt je to takové vypětí? :-)

+3/0
5.10.2012 10:02

captain cook

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

vidim predevsim chybu v tom, ze ona pouziva tehotenstvi v pouhych 24 letech jako ten prislovecny 'nuz na krk". To je recept na rozvod po nekolika letch a znicene detstvi pro potomka ci dva.

Jak jsem napsal nahore, proc hned pospichat do rodicovstvi? Pokud to oba mysli s tim druhym vazne, proc to neudelat "po staru", vzit se a v klidu a bez paniky urcit kdy zacnou rodinu?

Zminena holka nejspis ze vseho nejvic panikari, aby ji on po VS nenechal a chce si ho posichrovat prostrednictvim ditete. To je to nejsobectejsi a nejhorsi, co nejaka mama muze svemu diteti udelat - zneuzit rodicovstvi aby navlekla na chlapa chomout. Dite to pak nejvic odnese kdyz se rodice zacnou stekat a zneuzivat ho k vyrizovani vzajemnych uctu a pomsty.

Kdybych mel dceru, rekl bych ji, ze si ma byt vedoma vlastni hodnoty jako clovek, ze se nikdy nemusi "prodavat"za dite a ze ten spravny chlap ji oceni, aniz by ho musela nalapat pres tehotenstvi, virvaly, ultimata a pod. nedustojne tyjatry.

+3/0
5.10.2012 10:32

stará moudrá makovice

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

asi si do toho projektujeme každý něco jiného :-)

mě přijde, že holka po těch letech dospěla do stavu, kdy chce rodinu a panice propadá chlapec, protože to pro něj představuje závazek, o který nestojí

model "po staru" vzít se teď a děti si pořídit, až se trochu zaopatří, není špatný

+2/0
5.10.2012 10:51

tabasco

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

no ale znova: ve 24 by ona mohla (jako vysokoškolačka) ještě v klidu počkat. čas na to má. ona není slepá a vidí jak to muži v tomhle věku mají. podle mě mu také dává nůž na krk. možná kvůli tomu, že neví, že dítě život nenávratně změní a již na dlouhé cestování nebude čas ani peníze. asi si to představuje moc jednoduše, když vůbec neřeší finance.

+2/0
5.10.2012 14:53

stará moudrá makovice

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

to mě poučte, jak souvisí VŠ s biologickými hodinami :-)

a pak by mě ještě zajímalo, podle čeho predikujete, že neví, že dítě život změní

+1/0
5.10.2012 20:06

captain cook

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

17-18 leta holka, ktera zacala chodit se 17-18 letym klukem ma hlavne smulu v tom, ze holky dospivaji drive nez kluci. Po 6 letech je ona pripravena se uhnizdit, zatimco on jeste plne nedospel a je nadale mladym potrhlym jelenem.

Je potvrzeno vedecky,  ze vetsina muzu-belochu dospiva prumerne v 25letech, fyzicky, dusevne, psychicky protoze teprve kolem 25 konecne dospiva jejich mozek. Pokud je nejaka holka presvedcene, ze chce byt ve 24letech matkou, mela by nechat sve spoluzaky z gymplu na pokoji a zamerit se na muze aspon o 3 roky starsi.

+4/0
5.10.2012 10:38

stará moudrá makovice

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

to před ní staví dvě možnosti, buď si najde někoho jiného, nebo bude čekat, až tenhle jelen přestane být potrhlým, což jí vystavuje riziku, že pro ní bude pozdě, protože nám laním čas na množení odtikává rychleji(tímto jsem napsala jinými slovy to samé, co výše)

bohužel málokterá holka v 16-ti tuší, co bude chtít v 25-ti, takže prevence je téměř vyloučená

+2/0
5.10.2012 11:04

AA00_multinekulturni_5

Re: kdyby takhle prisel jeden z mych synu

stará moudrá makovice:

ano, ano, mám podobný případ svých známých, kde hoch se také nechtěl nikam "posunovat" téměř deset let a pak stačil jeden výlet se společným kamarádem. A mladá žena je spokojeně vdaná...A dotyčný se neposunuje dodnes.:-/

+1/0
9.10.2012 10:38

Atlaua

hmmm....

Inak by ma zaujímalo, ako vlastne Šimon mohol dovoliť, že si partnerka takto naplánovala budúcnosť. Veď jej už dávno mohol povedať, že on to takto nechce. Skôr by som povedala, že on jej doteraz ani poriadne neoponoval keď o deťoch rozprávala, ona to brala ako súhlas a teraz si uvedomil, že má malér.

+3/0
4.10.2012 22:20

petrph

Re: hmmm....

No asi právě proto že kdyby jí "už dávno " řekl že takto to nechce, tak už ho dávno opustila a našla si někoho jinýho...:-)

+2/0
5.10.2012 9:28

Hroznej.puberťák

Re: hmmm....

Šimon má pohodlně dostupnou štěrbinu, o kterou by tím dávným sdělením, už dávno přišel. To bude podstata toho, proč doteď dělal mrtvého brouka a řeší to, až když mu teče do bot.

+5/0
5.10.2012 9:46

tabasco

Re: hmmm....

no v podstatě mu to může být u pr**le. on má na rodinu ještě hóódně času a zatím si může pouze užívat s těma, co nejsou zfetované hormonama.

0/0
5.10.2012 14:59

Hroznej.puberťák

Re: hmmm....

Hódně času má, o tom žádná, akorát je to trouba, co se nedokáže zvednout a jít o dům dál, když to tady nikam nevede.

0/0
7.10.2012 19:37

dedik

To by mě zajímalo,

jak si to slečna představuje, bez mateřské (pokud ještě nepracovala) a on absolventský plat za předpokladu, že bude mít práci. Aha to on pak bude maket těch 12-13 hodin a ona bude ta ublížená manželka, která je na všechno sama.Přitom ve 23 ji stále ještě nic neutíká,pánové vážně, někdy vám to nezávidím....

+6/0
4.10.2012 22:05

ifox

Re: To by mě zajímalo,

Pokud nemá nějaké extra známé, bude nejspíš nezaměstnaný a budou žít oba z její mateřské. Pěkná představa, při tom všem, co provoz rodiny stojí.

+2/0
4.10.2012 23:51

petrph

Re: To by mě zajímalo,

Jak asi- prostě budou žít ze sociálních dávek jako naši bratři Romové. V tom problém není..

0/0
5.10.2012 9:26

Atlaua

hmmm....

Keby to bolo opačne a v tejto situácii by sa ocitla žena, ktorá si chce užívať život, nie je finančne zabezpečená a má priateľa, ktorý chce dieťa, tak by ju každý obviňoval, že je kariéristka a toho chlapa si nezaslúži. Celá debata by sa zvrhla na to, že kedy je pre ženu vhodné počať a že ženy po 30-ke sú už vhodné akurát tak do šrotu, nie na materstvo.

Ale k téme, chlapec by sa s ňou mal rozísť a dať jej možnosť, aby si našla partnera, ktorý dieťa chce. On dieťa nechce, ona dieťa chce. V tomto proste konsenzus nenájdu. A ono je aj zo zdravotného hľadiska naozaj lepšie, aby materstvo žena príliš neodkladala.

A tie reči o tom, že ona sa len chce váľať doma na materskej, tak to si chlapi niekam strčte. Materstvo je práca ako každá iná, navyše najzodpovednejšia, lebo ide o vaše vlastné dieťa.

+7/0
4.10.2012 14:09

tabasco

Re: hmmm....

no pokud si chce upíchnout dítě ještě, když ani jeden nemá práci a studují, silně pochybuji o její zodpovědnosti. spíše se chová jako zvířátko se kterým cloumají pudy.

+2/0
4.10.2012 14:18

OBČAN NIKOLIV OVČAN

Re: hmmm....

Kazdy clovek se chova jak zviratko. Kazdy clovek jedna jen a jen pudove. ;-D chodil jsi vubec do skoly?

+3/0
4.10.2012 14:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.