Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sex v reklamě nefunguje, pozornost zákazníků naopak odvádí, tvrdí studie

Odhalené ženské půvaby a auto, kráska a notebook, svůdné křivky a domácí kino. Erotické prvky v reklamách mají podporovat touhu konzumentů na propagovaný výrobek, ale nedělají to. Odvádí jejich pozornost na sex samotný, zjistila studie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e73t30r 13K73ř60í76ž 1865422662

Bohužel vymizely nahaté reklamy na Fa, které jsem miloval. Byly nádherné... ;-(

+2/0
3.8.2015 14:01

M38a88r18e89k 95Z58a31h68r81a47d77i46l 6974489225641

Šmarjá, tak si pusťte péčko nebo nějaký erotický film a nemusíte slintat nad reklamama, kde je občas vidět jedno prso...

0/0
4.8.2015 7:42

T54r48u73n17g 35D84u79o37n44g 60T91h36a29n58h 5268585294287

Ale ty jsou taky s reklamama a ty reklamy eroticke vubec nejsou:-P

0/0
4.8.2015 13:02

Z50d92e56n69ě95k 60W36e48r89n24h89a10r75t 6817895182158

Nejlepší důkaz o tom, že sex v reklamě prodává, je přece existence takových reklam, sama o sobě. Za posledních pár desítek let se na zákazníky zkoušelo všechno možné i nemožné a kdyby byly reklamy s odhalenými ženskými nefunkční, dávno by se na to přišlo, zkrátka by jiné formy reklamy byly úspěšnější a zcela přirozeně by je vytlačily. A o tom, že si zejména velké firmy velmi detailně sledují, jaká forma reklamy jim přináší jaké změny v prodejích, snad nikdo nepochybuje. Pokud se holá kůže v reklamách všeho druhu stále hojně objevuje, svědčí to logicky o tom, že to funguje.

+9/−1
3.8.2015 6:58

P37e23t34r41a 53N19o79v55á45k66o93v48á 7338306284268

To jste nepochopil. Ony v jistém směru funkční jsou. Když bude nahatá ženská na krabičkách s cigaretami, a ještě na každé krabce jiná, tak si je puberťáci budou kupovat (i když dneska s internetem už možná taky tolik ne). Ale když když prodáváte kupřípkladu pneumatiky a dáte na billboard fotku nahé nebo skoro nahé krásky, která leží na pneumatikách, tak si každý chlap zapamatuje, že jel na 35. kilometru okolo billboardu, kde je nahatina, ale na co to byla reklama, to ani omylem. A že by si tam jel koupit ty pneumatiky, které jsou bez obrázku té nahatiny, tak to už vůbec.

+7/0
3.8.2015 10:26

J78a96r29o18m84í52r 23Š79t86o93h64a46n43s83l 5194469204522

Hlavne mi prijde, ze kdyz je naha holka na pneumatikach, tak je mi to podezrele. Kdyz holka laka na nakup pradla, parfemu, nebo i auta. tam holky proste patri a hlavne je tesna souvislost u pradla nebo parfemu "budte jako ona" ci "nechte manzelku at se v ni promeni", u auta je to "takovehle holky na vas ted poleti". Ale kdyz to vidim u pneumatik nebo zabezpecovacich systemu tak mi to jasne rika "koukejte na ni a ne na nas vyrobek, protoze je to sunt".

+4/0
3.8.2015 11:42

Z87d45e94n86ě95k 82W75e24r60n92h42a98r66t 6937715832968

Ale pochopil. Ale i firmy na pneumatiky nebo zámky si přece dělají průzkumy a sledují, jestli ta reklama jim přinese zvýšení prodejů. Pokud to nefunguje a prodeje to nezvýší, určitě by se to dříve nebo později "profláklo" a takové typy reklamy by si zkrátka nepořizovaly a své peníze by investovali jinak a výnosněji. Ale vzhledem k tomu, že si je pořizují stále dál, lze usoudit, že to prodeje zvýší.

+1/0
3.8.2015 12:33

O83n70d10ř30e84j 98Š53r54u58b53a43ř 1215601565576

precenujete prodejce pneumatik a zamku :-)

+1/0
3.8.2015 15:55

P37a80t41r82i30k 91H10r45a41d70i90l 9309472864370

Dobra by byla reklama na Lego s holkou v pradle :-)

0/0
3.8.2015 6:46

P70a74t58r85i34k 75H20r31a13d46i50l 9429472394420

Znamej si necha delat reklamu kvuli modelkam,jak ta reklama vypada je mu fuk on chce klatit ty holky.A kdyz koukam na nektery plakaty tak myslim, neni sam.

0/0
3.8.2015 6:44

J12a98n 45D84u70d85e61k 2870622157833

Něco na tom pravdy je, ale jen částečně. Záleží vždycky co se prodává, kde se to prodává a jak se to prodává.

0/0
3.8.2015 4:06

J34a67r59o92m78í16r 66K31r81á67l 4610739314819

Pěkná ženská přitáhne pozornost.  A až pak záleží na tom, co popisujete.

0/0
3.8.2015 7:28

J27i58r38k46a 79H59o62n15c98ů 2674904831628

Ne, studie se myli. nebo snad chce jen narovnat stereotypy?  

Ale je fakt, ze si jednu reklamu pamatuji kvuli male holcicce. " Ne ja nemusim, ja uz ho vidim"  :-)

+6/0
3.8.2015 0:16

J25a51k19u85b 95M80a50t50o51u71š 3195672432743

I když vzpomenout si na tuhle reklamu pod tímhle článkem:-/

No nebudu vás soudit :-P

+14/−2
3.8.2015 0:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.