- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
manévrovací schopnost s těmi "contraptions" musí být hodně omezená. tipuju, že to byl ten airbus, kdo se přizpůsoboval lidem, ne naopak.
Video nad demokratickou, mírumilovnou a tolerantní zemí.... du se vyzvracet....
Ale je tam bezpečněji než v Německu..... To je jediná muslimská země kam bych se podíval, ikdyž jsem tam už byl...
V Adobe After Effects rozdílné rychlosti letících těles řešit netřeba
V case 0:08 je na displeji (vlevo nahore) GS 246 TAS 259 pod tim 176/14. Tedy Ground Speed (rychlost vzhledem k zemi) 246kt, True Air Speed (prava vzdusna rychlost) 259kt. Vitr je ze smeru 176 stupnu, rychlost 14kt. Na nasledujicich zaberech, konkretne v 0:18 jsou videt plne vysunute klapky a limitni rychlost VFE flaps extension pro full flaps je dle Airbusu 177kt. Z cehoz vyplyva ze Airbus pred setkanim s letci zpomalil, tedy je doletel, a ze rychlost spolecneho letu je pod 177kt (328km), pravdepodobne nekde mezi 150kt a 177kt vzhledem k tomu ze pri manevrech i zataci coz pri rychlosti blizke padove nelze, system rizeni Airbusu to ani nedovoli.
Myslíte si, jaký nejste detektiv, a takové úsilí jste tomu věnoval a přitom jste si rychlost mohl jednoduše přečíst v článku
moc hezká kreslená pohádka ... čti Pavla Mikulu a Martina Vavříka a přemýšlej
Pilot má sedadlo pokryté kožešinou jak moje babička