Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škola síly: Floor press a úplný program na posilování s velkou činkou

„Naplánuj cvičení, odcvič plán,“ specialista školy StrongFirst pro cvičení s velkou činkou Michael Hartle. Dnešní díl Školy síly tedy nejen dokončuje výukovou část floor pressu, ale přináší i intro cvičební plán pro oba cviky s velkou činkou, tedy mrtvý tah (deadlift) i tlak vleže na zemi (floor press).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a87r52o48m92i36r 75C78e97r27m32a57k 7539774788772

Já jsem už vystřídal dost programů, ale deadlift 5x týdně to jsem tedy ještě neviděl. Dokonce jsem neviděl ani program s deadliftem více než dvakrát týdně. A vzhledem k tomu, že ani po pětiminutovém googlování jsem nic takového nenašel, tak se obávám, že se autor asi pomátnul.

0/0
22.11.2015 8:28

M45i33c41h84a79l 48F49r23e76i19s 3623894181449

já cvičím čtyřikrát týdně a deadlift zapojuji při každém tréninku - je to jeden z nejuniverzálnějších cviků vůbec, takže proč ne?

0/0
22.11.2015 21:13

J29a24r35o90m96i97r 61C74e64r27m41a24k 7909774818342

Právě proto, že je to cvik, který zapojuje celé tělo a je náročný na regeneraci, tak se obvykle cvičí jednou týdně. To děláte na vlastní pěst, nebo to je nějaký osvědčený program?

0/0
23.11.2015 16:25

M48i73c36h74a11l 56F28r81e94i30s 3153894291809

žádný konkrétní „program" nemám, snažím se během každého tréninku procvičit celé tělo - deadlift je výborný na nohy, bench na ruce, kettlebell a shyby na břicho, respektive ramena... co se regenerace týče, ta je jistě důležitá, ale podle mě by tělo mělo hravě zvládnout tréninky s jednodenní pauzou, ale to už asi záleží i na věku a celkové kondici

důležité je zkrátka cvičit správně a nehonit si ego těžkými vahami, které můžou opravdu spíše ublížit:-)

0/0
23.11.2015 20:16
Foto

P25a10v76e69l 91M98a55c43e33k 1914516472386

Zdar a sílu, Jaromíre

nepomátnul. Přečtěte si Power to the People od mého učitele Pavla Tsatsoulina - léty a tisíci cvičenci ověřený program. 

Deadlift lze naprogramovat X různými způsoby pro Y lidí a Z účelů - od téměř každodenního cvičení (program výše, anebo kupř. singly alá Steve Justa), až třeba po cvičení 1x za 10 dní, s pauzami 15 minut+ mezi sériemi, anebo 40 sekund. Záleží však na tom kdo, jak a proč. 

Zdraví PM

0/0
23.11.2015 20:22
Foto

M15a40r70t44i84n 97F82a32l39t58ý24n 9941796884308

Devět z deseti výživových odborníků doporučuje nejíst před tímto cvičením luštěniny, ;-D

0/0
17.11.2015 17:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.