- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svatá pravda, když dá člověk klientovi po všech stránkách promakaný vizuál a klient to spláchne, protože nemá rád zvolenou barvu. Sám jsem to zažil, o návrhu někdy rozhodují lidé, kteří nemají výtvarný cit a nechápou souvislosti...
Já mám s filozofováním grafiků problém. Buď to skončí u toho, že je třeba oponenta shodit, nebo suše oznámit "to teď frčí".
Tohle je obor strašně na vodě.
... grafik, co dělal ... Je takový problém, pane redaktore, v publicistickém textu nepoužívat vyloženě hovorové obraty?
Naprostá pravda. I v tom, že čechy oslovuje jiný styl, než je ve světě standardem a důvodem je ono "dlouhé vedení" a lenost nad obsahem příliš přemýšlet. To nemyslím zle. Prostě je tu vžitý jistý styl vnímání, který kupodivu funguje a vytváří tak poptávku po podobné tvorbě.
...do kamene tesat - zejména poslední dva odstavce jsou, jako Déjà vu...