- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
myslím, že některý tituly by se dost dobře prodávali. pitomců je pořád dost.
Žádný titul mě nepobouřil. Ať si každý čte co chce a kde chce. Hlavně, že je potichu a neprudí ostatní .
No jo, na to, kolik názvů se muselo vymyslet, kolik obálek se muselo graficky zpracovat, tak výsledek je minuta a půl nudy...
přerušit odpočet - taky se bojíte, že to pak dycky bouchne?
Tak jednoduchá, lacná a účinná reklama... fantastické...
Video vtipné, co už je vtipné méně jak opravdu snad 80% cestujících čumí do těch telefonů. A stačí když se Vám nebo komukoli tam stane nějaký ten faux pas a v ten moment na Vás míří telefon se zapnutým nahrádáním aby jste byli během minuty pro smích třeba nedejbože i milionům lidí na sociálních sítích. To se samozřejmě netýká jen metra ale všech veřejných míst. Není mi z toho dobře, je to smutné a zároveň docela strašidelné.
Co je na čumění do telefonu špatného? Co máte dělat, když jedete hodinu přes celé město? Také čumim, nebo si jako pán ve videu čtu knížku. Samozřejmě ne přesně ten samý titul
Mně to vtipné nepřišlo. Nevím, podle čeho v iDnes zjistili tu stoprocentní úspěšnost. Na konci ještě chybělo "... a zamávejte nám do kamery".