Diskuze

Je to, jako bych létal, říká nejlepší inline bruslař Evropy

Na první pohled je velmi skromný, ale hned co si místo tenisek nasadí kolečkové brusle, stane se z něj doslova rebel. Ne nadarmo je Elton De Souza nejlepším evropským in-line bruslařem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je tu nějaký odborník na in-line, který by popsal výhody osazení 3 koleček vs 4 koleček a pro jaké tratě se to či ono hodí více? Všimnul jsem si, že někdy jede na 3 kolech, na dráze používají 4. Je to kvůli lepší adhezi v zatáčkách, zatímco třeba při delších závodech používaji 3 kolečka, protože lépe jedou?

0 0
možnosti

J68a26n 88S57t51o78d59o20l19a

17. 6. 2016 10:18

Problém "tříkolečka" je, že je bruslař zase o kousek výše, takže působí daleko větší "páka" na bodu, na kotník a na celkouvou stabilitu. Proto je lepší být na dráze trochu níže, ktežto u dlouhých silničních závodů se dá vydržet s horší stabilitou - nejsou tam takové síly v zatákách, není třeba ustát intenzivní momenty tělo na tělo. Ideální sestava je ta, kdy je bruslař co nejníže - třeba lední brusle, hokejové i rychlobrusle jsou téměř o polovinu nižší než závodní kolečkové sestavy, a také nesrovnatelně stabilnější. Zkušeněnší bruslař bude mezi 3x125 a čtyřkolečkovými sestavami cítit menší rozdíl, s klesající bruslařskou dovedností se bude rozdíl výrazně zvětšovat.

0 0
možnosti