- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chlapec vypadal, že mu není moc dobře už na zemi...
Jé to je ve Starém městě:_) 5 km od domova :)
On je dost podstatný rozdíl, když letadlo řídíte a nebo když tam jenom sedíte... Šonda přesně ví co bude následovat, kdežto reportér netuší jestli teď bude výkrut vlevo a nebo v pravo...
To mi připomnělo, jak jsem se před pár lety proletěl zdarma ...stačilo nesnídat a člověk neměl ani co zvracet
Pěkne mu funěl do mikrofónu
Tyhle vykonny akrobaticky specialy se paradoxne pilotujou daleko snaz nez kdovijaka Cessna nebo Piper, akorat si clovek musi zvyknout na hodne citlivej knipl. Zakladni akrobatickou sestavu v nich zvladne (v bezpecny vysce) odlitat i poucenej laik. Ale chapu, ze to musel bejt pro redaktora sok
Mohu se zeptat minusaru, s cim presne nesouhlasi? Podobnej pocit ma vicemene kazdej pilot, co presedne z "normalniho" letadla do nabrouseny Extry...
parada. neuveritelne. martina jsme mela to stesti videt na vlastni oci na leteckych dnech a pak uz mu jen fandit na red bull air force zavodech v televizi. chce to hodne odvahy si s nim sednout do kokpitu :-)
On asi taky bude rozdíl mezi tím řídit a "být vlečen". Vždycky jsem nesnášel takové ty kolotočové houpačky, když jsem tam byl s někým aktivním, kdo houpal až nad vodorovnou polohu, téměř do krajní meze. Strašně křečovitě jsem se držel a bylo to špatný. Ale vím, že když jsem sám houpal, bylo to o něčem jiném.