Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Tanky, torpéda, ponorky. Na mořském dně leží svědci válek

Odpočívají v zapomenutí desítky metrů pod hladinou Atlantiku, pořád však vyhlížejí zlověstně a nebezpečně. U irského pobřeží leží na mořském dně gigantické lodě, výhružná torpéda i groteskně pózující tanky. Do hloubky se za vraky vydává fotograf Darragh Norton.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V22á38c47l65a51v 89H75o78s67c67h 8266718182441

Hezké, ale málo fotek :-)

0/0
5.9.2016 6:54

J34i96ř44í 82K24u15n66e51š 4270300325800

Operace Deadlight, tj. potopení 156 ukořistěných německých ponorek, proběhla až po válce, na přelomu let 1945 a 1946.

0/0
27.8.2016 21:09

V45l96a91d84i13m45í15r 44F68i89b40i46g50e13r 5294501411744

za 100-150 let po nich nezbude nic:-). Titanic se prý taky dost rychle rozpadá a bortí za pár let až desítek let jako by tam nikdy nebyl maximálně sklo a keramika kov se zrecykluje.

0/0
27.8.2016 18:39

J59a29n 97P11a49v77e16l 8503842878766

No, ono to trvá déle. Máte strašně moc vraků z druhé světové, které stále slouží potápěčům. A to jsou staré přes 70 let. Tanky jsou dělané ze skutečně silného pancíře, takže ty vydrží o dost déle než loď.

0/0
27.8.2016 19:43

H70o21n27z43a 70S53l77e85p82i63č79k66a 4721748437652

Že by tanky měly silnější pancíř, než válečné lodě? :)

0/0
27.8.2016 20:18

J97a42n 20P84a25v20e51l 8693122818436

Většina lodí z druhé světové, ke kterým se potápíme, jsou cargo lodě. Battleships jsou bohužel většinou hodně hluboko. Měl jsem to štěstí se potápět u x vraků na Filipínách a jen USS New York se dala označit za válečnou.

+1/0
27.8.2016 22:09

H57o24n78z62a 60S26l66e97p78i23č13k78a 4591508647572

Ok, jde o to, že třeba i Tiger měl nejsilnější pancíř 100 mm. U obchodních lodí se pravděpodobně neudává síla trupu jako u válečných lodí, ale řekl bych, že slabší nebude.

0/0
28.8.2016 11:31

D20a78n62i34e36l 15J21a18n18k73o 9139609590682

to pridejte jeste mnoho set let - neb se stale nachazeji lode jeste ze dreva a tady mame lode s pancirem mnohdy vice jak 50 cm

0/0
28.8.2016 20:55
Foto

J56u40r87a19j 29G71r14i11g28a49r 4162756647521

Věděli jste, že v moři je víc letadel než ponorek ve vzduchu?

+7/0
27.8.2016 10:12

K93a62t60e43ř60i61n40a 89V49ý56b17o52r12n69á 6540869239

To se mi moc nezdá. Nějaký odkaz na zdroj by asi nebyl, co? :)

0/0
27.8.2016 11:20

H15o47n20z65a 71S89l49e30p92i52č19k59a 4221288597502

Tak schválně, kolik asi tak bude ponorek ve vzduchu? :D

0/0
27.8.2016 12:44

P67e23t54r 23P68a10l97e37č66e89k 3410115764682

Pár se jich jistě najde, ale bude se to blbě počítat.

+1/0
27.8.2016 21:41

L43u55b41o35š 10B37ř54e86z31i72n20a 2232673180311

To jim stálo za to zrekvírovat pro vojenské účely loď z r. 1614?

0/0
27.8.2016 0:43

H39o37n37z57a 12P43a56n10s72k54ý 3153492810980

Taky jsem koukal.. Nějaká drsně přestavěná, ehm, galeona. Že by Adler von Lübeck II.?

+5/0
27.8.2016 2:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.