- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápu.., nezbývalo mu udělat nic jiného.., k tomu obrovská porce štěstí... Nevim k čemu je dobrý ten slaďák okolo...
Má poklona. Zachránil všechny pasažéry - to je hlavní.
Článek pěkný, jen opravte ten baseballový Super bowl.
Trochu se zapomíná na to, že Sully od aerolinek čestně odešel, než se nehoda vyšetří. Celou dobu byl vlastně bez práce. Pak přišla krize a přijímaly jen asijské aerolinky a ty nepřijmou nikoho kdo měl nehodu... takže šmytec...
Každý pilot má na začátku kariéry dva pytle; plný pytel štěstí a prázdný pytel zkušeností. Trik spočívá v tom, naplnit pytel zkušeností dříve, než vyprázdní pytel štěstí.
Kapitán Sully je každopádně frajer ( v dobrém slova smyslu)
Terminál kamionů? Seriously?
Asi jo, říkal to "reálný" kapitán Sully, viz nadpis.
Velmi známý příběh díky jedinečnému manévru a preciznímu dosednutí na hladinu, ale jsou i další neméně důležité příběhy, byť na první pohled ne tak atraktivní.
Např.:
- Gimli glider
- Let 232
- (nevzpomenu si přesně, nehledal jsem) Transatlantický let, kdy došlo po závadě k velkému úniku paliva a letadlo doklouzalo někam ke Kanárským ostrovům. Měli jediný pokus na přistání.
- Qantas Flight 32
- 747, která proletěla sopečným prachem a měla problém nahodit motory.
- British Airways Flight 38
- Northwest Airlines Flight 85
atd.
Navíc velký dík všem pilotům, co dopraví lidi živé a zdravé na cílové místo. Je spousta "malých" problémů, které pasažér během letu ani nezaregistruje.
Byl to Air Transat let 236 a ta sedmčtyřisedma v sopce British Airways let 9.