Aby však zabránila tomu, že své služby nabídne snad i ženám ze spodních příček sociálního žebříčku, stanovila hned na startu kritéria.
Rande narychlo se tak mohly zúčastnit jen ženy starší 35 let, které vydělávají přes půl milionu dolarů ročně či které se mohou prokázat hotovostí čtyři miliony dolarů.
Jejich potenciálním protějškům stačil věk nižší než 35 let a, ovšem, zevnějšek, který prošel u Janis Spindelové, jejíž profese svou bizarností z rámce celého podniku nijak nevybočuje – je dohazovačkou, která své služby poskytuje newyorským celebritám a smetánce.
Nápad najít si partnera podle kritérií, která zahrnují výši bankovního konta a svěžest zaručenou vyšším datem narození, může leckomu připadat cynický, nicméně v New Yorku je možné vše a společnost Pocket Change, která akci pořádala, si s romantikou hlavu evidentně neláme.
Proč by žena, která má peníze, nemohla mít skutečně vášnivého mladíčka na hraní? ptá se Janis Spindelová.
Ostatně, ukázalo se, že objevila prázdné místo na trhu. O rychlou schůzku v intimním prostředí luxusního baru na Manhattanu stálo přes šest tisíc mladých mužů a více než sto žen.
Čtyřiačtyřicetiletá módní designérka a bývalá modelka Gail Garrisonová byla mezi nimi. Proč? Mladí muži se o ženu obvykle více starají než ti starší, kteří přes její rameno pozorují mladší ženy, říká. Mladíci naopak podle ní na zralých ženách oceňují inteligenci, zkušenosti a to, že to jsou hotové osobnosti.
„Hrozně rád se nechávám překvapovat, hrozně rád jsem, když mě něco nadchne,“ říká poté z druhé strany břehu dvaatřicetiletý spisovatel Paul Janka a dodává, že může-li mu v tom někdo pomoci, pak to je jedna z oněch žen, které mají jmění a zdroje na výjimečnou dovolenou.
A nejen to. Některé ze zralých žen mají mnoho milostných zkušeností, i to by mohlo být zajímavé vyzkoušet, dodává.
Nad skleničkou se nakonec sešlo patnáct vybraných mužů pošilhávajících po tučném kontu a stejný počet žen toužících po věrném chlapci.
O tom, jak pro potenciální páry rande nad skleničkou skončilo, pořádající agentura mlčí. A jen stručně reaguje na kritické komentáře, kterých se jí dostalo.
Když někdo naznačí, že peníze mají s páskou něco společného, lidi to rozhořčí, jenže tak to prostě je, uvedl šéf pořádající agentury Jeremy Abelson.
Ostatně, je zvyklý, před časem agentura naopak dohazovala mladé dívky starým a bohatým pánům. A ani to nedělala zadarmo.