Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Chlapské léto. Vyjeli jsme na motorkách, co nejsou pro každého

aktualizováno 
Opékání, koupání se, něco pití, hodně humoru, hodně drsného. Hlavně ale vůně benzínu a jedinečné, ikonické stroje. Old Fox, Grey Eminence a Scarface Six Days jsou motorky s osobností a charismatem. Vyrazili jsme na nich po jižních Čechách a na výlet vzali foťák a kameru.

Že chci svou první opravdovou motorku právě z dílny Gas & Oil Bespoke Motorcycles, mi došlo asi před třemi lety. Fotil jsem tehdy jednu motorku z této garáže a učarovala mi. S každým strojem, který Matěj Sysel z této firmy dokončil, touha sílila.

Prohlédněte si fotoreport z putování

Když Matěj nedávno dokončil další dva stroje a na mě bylo, abych je nafotil, rozhodli jsme se je zachytit v akci na silnicích i polních cestách. Matějovy motorky jsou totiž neoddělitelně spojeny s dobrodružstvím a volností.

Obešli jsme se bez konstruování umělých scén a haldy osvětlovací techniky, výsledné fotky jsou spíš reportážní než reklamní. A o to šlo. Jsou výpovědí o tom, co na unikátních strojích, které jsou protikladem k „sériovkám“ a které nejsou pro každého, můžete zažít.

Tři krásky

Old Fox

Yamaha SR 500, rok 1984. Hrdinský jednoválec chlazený vzduchem má nepopsatelnou akceleraci. Je předělaný do stylu brat.

Grey Eminence

Honda CX, první vodou chlazený motor této značky, rok 1982. Je to velký držák, který se dokáže roztočit. Je předělaný do stylu street tracker, má snížený podvozek, je odlehčený, má otevřené sání, nové výfuky, vlaštovky s hrazdou, boční plechy, pneumatiky Firestone.

Scarface Six Days

Honda NX 650 Dominator z roku 1992. Původně cestovní enduro je předělané na křížence scrambleru a trackeru. Má jednoválec ve čtyřventilu s krouťákem, který tahá a tahá. Celý stroj byl odstrojen, odlehčen, zadní část rámu se tvarovala nová. Má menší nádrž, kožené masivní sedlo, velké vlaštovky, motor po celkové generálce, nové blatníky, svody svedené pod motor, výfuk Megafon. Název získal na počest Šestidenního závodu, na jehož slávu se nesmí zapomínat.

Autoři:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.