Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Redaktoři Top Gearu trpěli v dešti ve speciálech bez střech

aktualizováno 
"Seká mě to do obličeje, to jsou muka! ... Au, au, au... a mega au!" Test tří vozů na otevřené okruhy nedopadl věru dobře. Redaktory Top Gearu na vyjížďce porazilo počasí. Silný déšť a zima kolem nuly mezi ně rozsely demoralizaci a vyprovokovaly je k ostrým slovům směrem k výrobcům.

Trojici běžně dostupných vozů na otevřené okruhy Caterham 7 R500 Superlight, KTM X-bow a hliníkovo-dřevěnou tříkolku Morgan nejprve prověřili při testu zrychlení z 0 na 160 kilometrů v hodině a následné zastavení i při otočkách na místě. Překvapivě při nich dopadla nejlépe tříkolka, kterou vyfasoval Richard Hammond.

Fotogalerie

Naopak na dráze kraloval Caterham s časem 1:17,9 , druhý byl X- bow (1:27,0), Morgan pořadí uzavíral, když se při jeho výkonu zastavila ručička časomíry na 1:40,4.

Nejdrsnější však byla projížďka v běžném provozu. Šedesátikilometrový výlet totiž trojici opepřil hustý déšť a chlad.

"Za pedály jsou v podlaze díry a vzduch, vítr a déšť mi lezou do nohavic. A taky mi po bundě teče voda do klína. A mým genitáliím je to dost nepříjemné. Takže utekly," hlásil za jízdy Richard, zatímco James May vzkazoval výrobcům svého vozu: "Jestli to v Caterhamu vidíte, dejte sem topení a přední sklo."

Top Gear

Výběr z toho nejlepšího z Top Gearu připomíná stanice Prima Cool. Na Xman.cz nabízíme na základě dohody s BBC z jednotlivých dílů ochutnávku ještě před tím, než je uvidíte v televizi.

Další díl pořadu Top Gear uvádí stanice Prima Cool  v pátek 9. listopadu ve 20:15. Reprízu můžete zhlédnout v sobotu 10. listopadu od 15:40 hodin.

Kromě toho v Top Gearu zhlédnete gigantický prototyp s názvem Brutus, do něhož konstruktéři umístili šestatřicetilitrový motor V12 od BMW, který byl dříve v bombardéru.

Sekundovat mu bude bentley, do něhož jistý Bob s týmem mechaniků pro změnu vsadil stejný motor, jako má stíhačka Spitfire.

Při testu na dráze utrpěl brutus těžkou prohru, dojel jako druhý, a stejně tak selhal i v testu jízdních vlastností. Bentley tedy vítězí, ale Jeremy poukazuje na jeho nevýhody, cenu a spotřebu, která se pohybuje okolo 100 litrů/100 km. Bentley však vyhrál i v závodě na dráze Top Gearu, zdolal ji za 1:50,3, zatímco brutus za 2:02,5.

Autoři: ,


Témata: Poradna: Závody




Nejčtenější

Základem naší práce je empatie, říká Kateřina Vrbová.
Pozůstalí volali nebožtíkovi do rakve na mobil, vzpomíná šéfka krematoria

Svěřováno jim je do péče tělo zesnulého, ústřední je však pro ně práce s pozůstalými. „Jsou bezradní, zmatení, nepozorní. Musíme být empatičtí a trpěliví....  celý článek

Poznávacím znamením akcí Bald Knobbers se staly čertovské masky. Takhle se...
Bald Knobbers: mafie nosila masky čertů a podporovali ji počestní občané

Začali jako svévolní ochránci veřejné bezpečnosti, skončili jako oficiální mafie, která si hleděla vlastního prospěchu. Dějiny americké organizace Bald...  celý článek

Na jihoafrických farmách roste víc humoru a sebeironie, než byste čekali. Parta...
OBRAZEM: Pózy jako modelky zvládneme taky, řekli si jihoafričtí farmáři

Na jihoafrických farmách roste víc humoru a sebeironie, než byste čekali. Parta tamních vousatých chasníků nafotila kalendář, v němž si utahuje z fotek ve...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.