Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Co našel forenzní expert Top Gearu v ojetinách: moč, hleny i sliny

aktualizováno 
Ojeté, levné, ale též se spoustou stop po svých předchozích uživatelích. Když nechali redaktoři Top Gearu v dalším úspěšném díle, jehož reprízu uvidíte na stanici Prima Cool, nahlédnout do dvou ojetých vozů forenzního experta, nestačili se divit.

Kuličky nosního hlenu, odér moči, krev, pozůstatky slin, kamínek a stopy po vaginálních tamponech, to vše objevil odborník ve vozech Mercedes CL600 a BMW 850CI, které mu redaktoři naservírovali. A také zbytky bílého prášku, které však blíže neanalyzoval. Raději.

Jinak ale Top Gear především porovnává obě auta s Nissanem Pixi, nejlevnějším vozem, který se dal v době natáčení na trhu sehnat. A jehož výkon a výbava odpovídají ceně, má totiž jen ASB a posilovač řízení.

Ve stejné cenové relaci, do sedmi tisíc liber, však lze obstarat mnohé kvalitní ojeté vozy. Kromě úvodní dvojky je to i například Mazda MX5, Subaru Impreza WRX, Honda S2000 či Mitsubishi Lancer.

Top Gear

Výběr z toho nejlepšího z Top Gearu připomíná stanice Prima Cool. Na Xman.cz nabízíme z jednotlivých dílů ochutnávku ještě před tím, než je uvidíte v televizi.

Další díl pořadu Top Gear uvádí stanice Prima Cool  v pátek 6. dubna ve 20:15. Reprízu můžete zhlédnout v sobotu 7. dubna od 16.05 hodin.

Po forenzním testu vyrážejí redaktoři s mercedesem a BMW na silnice, aby vyzkoušeli jízdní vlastnosti. Zjišťují ale i to, jak auta působí na kolemjdoucí. Všichni hádali, že je jejich cena mnohem vyšší než ve skutečnosti. Verdikt Top Gearu je jasný, za cenu sedmi tisíc liber jsou tyto luxusní ojetiny mnohem lepší než lacině vybavený Nissan Pixo. Je však pravděpodobnější, že na nich dojde k nějaké poruše a liší se též spotřebou.

Údolím smrti

Vydáme se ale i do proslulého Údolí smrti u Las Vegas, právě tam projde testem Range Rover Evoque. V úmorném vedru auto pohodlně zvládá nezpevněné cesty, ale i velmi náročné stoupání i klesání mimo jakékoliv cesty.

Suverénní jízdu nezastaví ani písečná duna, řidič jen přepne na režim "písek" a vůz opět září. Redaktor za volantem však už méně, ztrácí v dunách orientaci a z dun jej musí vyvézt dva místní borci v buginách. Cestou však alespoň předvádí v písečných závějích efektní kousky.

Ve studiu uvítají redaktoři Sebastiana Vettela, aby s ním probrali F1 a jeho začátky, a porovnají dvě žihadla, McLaren MP4-12C a Ferrari 458.

Autoři: ,






Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.