- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reklama hezka, ale autor uz pri tvorbe vedel, ze nedela reklamu na superbowl, ale jen viralni video s pribehem zakazane reklamy
Reklama je fajn, ale nefungovala by. Kdo si bude pamatovat značku?
Reklama je super, ale slovo 'vyzývavá' je to nejmírnější, co mě napadá.
Nejlepší umění je to umění, které je zakázané.
Moc hezká reklama, která zdůrazňuje ladnost a krásu ženských křivek a zakáží ji. To asi zasedal spolek buzíků, který takto rozhodl, nebo možná spolek obézních dam, které závidí tyto křivky.
Zakázána nebyla kvůli zdůrazňování ladnosti a krásy ženských křivek.
Televizní stanice ji odmítly vysílat kvůli absurdní sexualizaci něčeho tak obyčejného, jako je pití alkoholu. Vizuály v této reklamě mají připomínat ejakulát stékající po různých částech ženského těla.
Zdeňku, pokud jsi skutečně tak hrozně nadržený na takový vizuál, což ti nevyčítám, tak prostě jdi na pornhub a dej si vyhledat kategorii cumshot.
Ale proč by se to mělo vysílat během sportovní šou?
Který osvícený má právo určovat co je pro nás dobré a co ne. Snad máme vlastní rozum a nepotřebujeme samozvané mravokárce.
Nikdo nic takového nedělá. Televizní stanice se rozhodly, že vysílání sexualizované reklamy s alkoholem, který je vydáván za ejakulát, během sportovní šou na kterou se dívají celé rodiny, se nesetká s pozitivní reakcí, nepřinese jim to peníze, a tak to odmítly.
Kapitalismus, ne "osvícenství" nebo "mravokárnost".
Tak snad ani ten nejnaivnější člověk by si nemohl myslet, že tohle video by mělo šanci objevit se v americké televizi. A myslím že takové ambice neměl ani samotný autor.
Doufám že můj komentář nebude opět označen za neetický.
Ta reklama mně připadá trefná. Nahaté ženské tělo a nad ním slyntající člověk. Muž nebo žena, dosaďte si každý sám.
na vodku po týhle reklamě chuť nemám...