Diskuse k článku

Automobilky uchvátilo retro, oživují legendy

Trabant, brouk, mini, kachna... automobilové ikony ožívají. Na stejně dlouhou kariéru, jakou měli jejich předchůdci, to ale moc nevypadá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zlej_protiva

New Trabi

Před dvěma lety s nápadem na NewTRABI vtipkovali tady:

http://www.vysemnesmite.cz/content.php?id=14

a teď s tím vtipkují němci? Takovou krabici s maličkými okny snad nemůžou myslet vážně.

0/0
6.11.2007 0:23

Vifon

Ledwinka

Hans Ledwinka opravdu s Porschem konstruoval Brouka, jako předchůdce by se dala vidět Tatra V570 z roku 1933, Ledwinka se dokonce po válce s koncernem Volkswagen dlouho soudil a skončilo to tuším mimosoudním vyrovnáním.;-D Syn Hanse Ledwinky, Dr.Erich Ledwinka působil v rakouské automobilce a zbrojovce Steryr.

0/0
12.10.2007 16:33

natvrdlý

napodobeniny...

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
12.10.2007 10:36

Gandalf007

Malinko nepřesné...

Házet do jednoho pytle všechny návraty legend s jejich takřka identickým hodnocením je nesmyslné. Model VW byl jednoznačně předražený a na tom skončil. Mini se skvěle prodává, i když jezdit s ním mimo dokonale rovné silnice je, přes skvělý podvozek, utrpení. Fiat není nijak zvlášť drahý a proto má skvělý prodejní nástup a řadu zájemců si najde i u nás. Velikostí může konkurovat i Mini a přitom je o polovinu levnější (ale je to Fiat, ne BMW). A Citroen se pokusil linie "kachny" promítnout i do C3, ta se teď prodává s tak obrovskými slevami, že o zásadním prodejním úspěchu lze asi těžko hovořit. Ale některé ženy ji mají rády. Zkrátka, každý model je zcela odlišný charakterem, cílovou skupinou, technikou i cenou. Některé se mohou i dnes prodávat relativně "masově" - např. nový Fiat 500.

0/0
12.10.2007 8:49



Najdete na iDNES.cz