Diskuse k článku

Druhá míza: mít mladou milenku je „in“

Jsme rozvodoví rekordmani, věrnost se u nás nenosí a „pořádný chlap“ se pozná podle toho, že po čtyřicítce opustí manželku a pořídí si do ložnice mladou lvici. Řeč je o Češích – a potvrzují to výzkumy i statistiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zlej

No jeje

Je mi 43 a mám přítelkyni které je 23.. v sexu nám to klape perfektně a hodně moc si rozumíme, ale to je asi blbost že, přeci je se mnou pro peníze jak tady všichni píšete...Jen tam nějak nesedí to že nejsem žádný pracháč a ona vydělává dvakrát tolik co já...to je teda divný co.:-P

0/0
2.4.2008 14:59

Nedobík Josef

Re: No jeje

Asi máš velkýho čurráka a až tinebude stát, tak rě kopne do prrdele!:-):-)

0/0
20.4.2008 5:32

Slirka

milenky

No měli by tam hlavně napsat proč ty mladé milenky tyto muže chtějí;-D.Protože se ženou za penězi. Je asi velice malé procento žen , kterým se o hodně starší muži líbí jen tak. Kdyby to byl sic hezký chlap,ale nedosahoval by ani průměrného platu ČR těžko by se jen tak stala jeho milenkou.:-)No a takoví muži pak stejně nakonec zůstanou sami,neb ;-)jejich milenka si časem najde lepší oběť.

0/0
26.11.2007 11:08

gentlastwo

Adde Bendict Spinoza..

Před   Vaší   životní   moudrostí smekám klobouk..

0/0
21.11.2007 9:14

farous

Spíš máme hodně mladejch ku®ev!

Které pro kariéru a pro prachy jsou schopný všeho!

0/0
9.11.2007 9:01

Mr_gogo

Cele to je o tom, ze kazdy

hleda stesti, trvale stesti. A to se ve vztazich da realizovat velice obtizne a vetsinou pouze kratkodobe. Ze zacatku to vypada jako neco noveho a clovek je stastny. Ale postupem casu to opet zapadne do starych koleji ... Kazdy si musi svuj zivot vybojovat sam, v tom mu nikdo nepomuze a prehazovat to na sveho partnera je blahove a nefunkcni. Nejhorsi byva najit cestu a vydrzet, neni to jednoduhe, ale stoji to za to :-).

0/0
9.11.2007 5:52

nick123

Blbost

Já už mám hodně přes čtyřicet, ale žádnou druhou mízu nemám, ani manželku, ani milenku, takže to jsou pěkné blbosti.

0/0
7.11.2007 14:08

BenediktSpinoza

Poradny chlap

se pozna podle toho, ze po ctyricitce ukociruje manzelku i milenky. I kdyz je to nekdy dost narocny, zvlaste kdyz se ty potvory  skamaradi :-P

0/0
6.11.2007 20:57

Prickrose

Nejlepsi na tom clanku je...

posledni paragraf;-D;-D;-DR^

0/0
4.11.2007 9:50

eso-v-rukavu-rymr

rada

no a presne proto by si zeny mely brat starsi muze nez jsou samy (minimalne o 5 az 10 let). pokud si berou stejne stareho nebo dokonce mladsiho, je temer jiste, ze jim utece pozdeji s mladsi. zeny proste starnou rychleji...

0/0
2.11.2007 14:21

pee choose quintana

Muzi jsou od prirody polygamni

Opet to asi psala nejaka mlada redaktorka, ktera neznaje veci psychologickych a biologickych pise, ze mit mladsi milenku je in. Kdybyste vice studovala, zak byste zjistila, ze je to i kvuli tomu, ze se "moderni" pojeti krestanskeho jak mit rodinu a jednu manzelku na cely zivot je zalozeno na naprosto nepochopenem biologickem zakladu, na kterem funguji muzi a zeny. Ostatne, v kulturach starych a nekterych kulturach, kde tohle vedi, je polygamie bezna a schvalovana a kupodivu je rozvodovost nebo zahybani daleko nizsi nez ve tz. vyspelych civilizacich.

0/0
30.10.2007 18:28

Cechland

Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Myslím, že muži nejsou více polygamní než ženy.  Ženy se ale většinou zpočátku umějí lépe ovládat (mohou si vybírat) a tak spíš než opravdové lásce dají přednost jiným "hodnotám". Prostě jsou to více či méně prostitutky. No a chlap s prachama si může myslet že ho miluje, to je ješitnost nic více. Hezká tvářička,..  rozum v háji. Jenže pak holka zestárne, ztloustne a karta se obrací...

0/0
30.10.2007 21:34

Alenka A.

Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Velmi vtipný příspěvek, díky za pobavení.  Takže muži jsou polygamní z lásky ke každé sukni a ženy jsou více méně polygamní kvůli penězům, takže prostitutky  ... ne kvůli skvělému sexu, jak by ženy mohly mít potěšení ze sexu,že...  No super, nemám slov... ;-D 

0/0
1.11.2007 9:33

SultanZ

Re: Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Pani Alenko, vy jste se do tehle debaty pekne obula, dovolim si vam odpovedet. Prispevek, na ktery reagujete, je ponekud chaoticky a Vase diky za pobaveni pusobi mirne krecovite, ale o to tady nejde. Ponechme stranou i to, jestli jsou muzi polygamni a zeny prostitutky. Clanek sam vyzniva jako odsudek muzu, kteri po ctyricitce opousti rodinu a najdou si mladoou milenku. Ale je tady i druha strana, ta milenka. Starsi muz muze chtit co chce, pokud jej mladsi zena neakceptuje, nemuze takovato situace vubec nastat. A byli bychom naivni, kdybychom si mysleli, ze vsechny mladsi zeny jsou do partneru ve veku jejich otcu zamilovany zcela nezistne a z duvodu moralnich kvalit stariku. Takze kdo je amoralnejsi a co je odsouzenihodnejsi? Starik, ktery si chce jeste v podzimu zivota trochu uzit, nebo mladeznice, ktera citi prilezitost vyhnout se kazdodennimu tupemu dojizdeni sockou do kolbenky a vylepsit si zivotni standard? Koho uvrhnete na loze pekelne?    

0/0
1.11.2007 11:02

Alenka A.

Re: Re: Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Ale mně fakt přišlo roztomilé říct že jsou ženské prostitutky, když si najdou muže :-)  Máte pravdu pane SultaneZ, že  článek není úplně objektivní a skutečně žena,která rozvrátí rodinu, na tom není morálně o moc líp než ten muž. Nicméně o něco líp na tom je, protože ta žena je alespoň sama, nikomu nezahýbá a své vztahy má vyřešené - narozdíl od muže, který opustí rodinu a děti (neustále pracujeme s příkladem, že muž odejde od rodiny za mladší přítelkyní, je jasné, že to může být i naopak)

0/0
1.11.2007 13:20

Alenka A.

Re: Re: Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Asi se tu dá pitvat i jiná modelová situace - kdo je "morálně" odsouzeníhodnější - muž, který navštěvuje bordely nebo ženy, které tyto služby za peníze nabízejí.... obecně spíš každý odsuzuje ty ženy, ale podle mě si mohou všichni podat ruku .-)   Naštěstí dneska se už morálka moc neposuzuje a je to všechno každého osobní věc a tak to má být.R^

0/0
1.11.2007 13:28

SultanZ

Re: Re: Re: Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Souhlasim s Vami, ze je to kazdeho osobni vec a tak to ma byt, nesouhlasim s vami v hodnoceni, ze "moralka se uz dnes nastesti moc neposuzuje". Moralka se posuzovala a bude posuzovat vzdy, pouze se posouvaji kriteria. Nemam rad takova tvrzeni, ze "tohle za nasich mladych casu nebyvalo",  zavaneji falesnym moralismem a pokrytectvim. Ale casy se samozrejme meni a s nimi i  moralka. Nastesti ci nanestesti?  

0/0
1.11.2007 14:20

carpcarp

Re: Re: Re: Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Nesouhlasím s vašim populistickým tvrzením, že to, jak se kdo nemorálně chová, je jeho osobní věc a že to tak má být. Morálka není samoúčelná. Je to soubor kritérií chování, které si lidstvo vypracovalo životními zkušenostmi tisíců generací. Nemorální chování například prostitutek ma za následek stovky dětí bez rodin, pohozených v dětských domovech. Když pominu náklady, které s jejich zaopatřením vzniknou celé společnosti a tím i každému z nás, je zde jeden podstatný problém: Tyto děti se většinou v dospělosti nedokážou sociálně zařadit do "normální" společnosti a stávají se z nich pachatelé kriminálních činů, alkoholici, narkomani a podobně. A to již přímo ohrožuje nejen vás vážená paní, proto nemůže být zvrhlá morálka nikdy pouze osobní věc toho, kdo tuto pokleslou morálku má a nedovede se přizpůsobit.RvRv

0/0
17.11.2007 12:05

StanleyP

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Ty bolševiku já se nestačím divit, k čemu všemu se ty vyjadřuješ,;-D

0/0
22.11.2007 23:19

Re.pe.te

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Nechápu, jak může mít nemorální chování prostitutek za následek "stovky dětí bez rodin, pohozených v dětských domovech". To bych si tedy opravdu rád nechal vysvětlit.

0/0
23.11.2007 12:56

Alenka A.

Re: Re: Muzi jsou od prirody polygamni

Dodatek, ale souhlasím s tím, že muži i ženy nejsou monogamní.

0/0
1.11.2007 9:34

Cechland

Re: Re: Dodatek

Je třeba si uvědomit rozdílný přístup a potřeby muže a ženy. Je uváděn zajímavý názor, že žena sex tzv. má a tudíš ho nepotřebuje, zatímco muž v produktivním věku ano. Muži jsou tedy manipulovatelní a ženy toho umí velmi dobře využívat. Žena se naopak může ukájet i např.  nakupováním, životem v přepychu, společenským postavením..., takto se chová většina žen. Proto se může žena skutečně "zamilovat" i do peněženky majitele. Na tom není nic nového, jen se mi zdá, že to je poslední dobou nějak populárnější. 

0/0
2.11.2007 13:23

ovoce.zelenina

Moudří

afričtí šamani, dobře věděli, proč realizovat obřízku u dívek. Moudrá církev věděla, proč je neodkladné vytvořit ideál čisté Madony.

Vševědoucí Bůh za neuposlechnutí vyhnal Evu z ráje, chudák Adam musel jít s ní, poněvadž ji poslechl.

Dokud žena nechce, muž se může snažit sebevíc, nejde to (vynechávám brutální praktiky).

Čili nositelkami hříchů jsou ženy, často svou nenasyceností , nezřízenou touhou a rozmařilostí.

Chudáci naše sedřené mámy a babičky, ty jsou zasypány prachem zapomnění, bohužel !!

0/0
30.10.2007 10:29

Alenka A.

Re: Moudří

Máte štěstí, že uznávám svobodu slova, takže vás jen žádám, přečtěte si něco o ženské obřízce. Toto smutné téma otevírat v těchto souvislostech...Rv

0/0
30.10.2007 11:03

Re.pe.te

Myslím si, že

muži si hledají milenky proto, že zákonité partnerky příliš často "bolí hlava" a málokterý muž kolem těch zmiňovaných 45 let je ochoten pravidelně akceptovat Aničku Dlaňovou. Je to naprotosto stejné, jako by muž nabídl ženě místo návštěvy super, hyper, giga a já nevím ještě jakých marketů pouze sledování akčních letáků doma v obýváku.

Nová mladá partnerka pak v žádném případě není výhra, ale spíše z nouze ctnost. Pokud se chytrý muž rozvede, již si podruhé žádnou ženskou domů nenastěhuje natrvalo!!.

0/0
30.10.2007 10:28

Alenka A.

Re: Myslím si, že

Pánové, proč jste tak zahořklí vůči ženám??? Já to vážně nechápu, vždyť jste si své ženy vybrali sami, pravděpodobně z lásky,ne?  Proč máte pocit, že mj. ženy zbožňují nakupování v marketech??  Kdyby jste začali obstarávat nákupy vy, tak se vaše manželky určitě zlobit nebudou, protože na sebe budou mít víc času .-) 

0/0
30.10.2007 11:06

socna

Re: Re: Myslím si, že

akorát by vymejšlely kraviny...

0/0
30.10.2007 15:57

Re.pe.te

Re: Re: Myslím si, že

Milá Alenko A., nemám pocit, že bych byl zahořklý, ani vůči své ženě, ani vůči ženám obecně. Se svou ženou jsem spokojen, ale vím, že pokud bych se rozvedl, žádnou jinou si už domů nenastěhuji, leda bych se snad pomátl.

Možná, že ženy nakupování nezbožňují, ale ještě jsem neviděl v marketu chlapa, který by tahal ženskou ještě tam k tomu regálu a ještě tam a když už jsme tu tak pojď, ještě okouknem tam to, a co si ještě tak zkusit tohle na sebe....

Jinak jsem obstarávání nákupů před léty zkusil a výsledek byl, že jsem pak byl v obchodě dvakrát tolik, protože má bývalá (ex-přítelkyně) měla pocit, že ji v obchodě jaksi něco uniká.

Ale odbočila jsi od tématu. Stále jsem přesvědčen, že pokud ženu nebude doma stále "bolet hlava", muž se na milenky vykašle, resp. nebude mít důvod si je hledat. Zkus to a uvidíš sama. :-)

0/0
31.10.2007 7:02

běžná žena

Re: Re: Re: Myslím si, že

Milý Re.pe.te, asi to bude přeci jen složitější. Mě nikdy " hlava nebolela", na nákupy jsem muže nehonila, a stejně jsem si tu nevěru nějak vysloužila. Takže v tom to asi nebude  :o)  Ale já už jsem " délesloužící" manželka, to už se asi tak nějak předpokládá - jak to vidíte Vy jako chlap?

0/0
6.11.2007 12:07

Re.pe.te

Re: Re: Re: Re: Myslím si, že

Při nevěře jste je přichytila či se jen domníváte, že nevěra byla? Nejsem s váma doma, takže se mi ze dvou až tří řádků obtížně usuzuje, čím jste si případnou nevěru vysloužila. Možná by stálo za to mít i reakci vašeho manžela, třeba si o těch nákupech či "bolení hlavy" myslí něco jiného. Znáte jeho názor? Já osobně si myslím, že hlavní problém je stejný jako zhruba u 90% párů, tedy v nedostatku komunikace. Taky jsme měi doma období "pod mrakem", ale vše jsme vyřešili rozhovory a mohu říci, že těch témat se ale postupně vynořilo......

0/0
23.11.2007 12:50

Reprezentace

Re: Myslím si, že

Moje řeč,ve 40 rozvod v klidu bez potíží,dcera šla bydlet se mnou a máme klid,jsme zabezpečený a ženskou si domů rozhodně už nenastěhuju.Stejně nemám čas,až mi dcera uteče do světa,tak se možná po něčem poohlédnu,ale dva tři roky chci mít klídek.:-):-):-)R^

0/0
30.10.2007 16:36

Alenka A.

Re: Re: Myslím si, že

Vážně to s tím klídkem nechápu, jako bychom my ženy  byly nějaké narušitelky klidu... Podle mě, jak si to kdo doma zařídí, na jakých pravidlech se dohodnou, takové to mají... My jsme se dohodli, že si prostě nebudeme zakazovat, když někdo chce jít tam nebo jinam a dodržujeme to a máme klid. Oba dva. Svoboda je přece jednou z priorit, za které se odjakživa bojovalo.

0/0
31.10.2007 10:33

Re.pe.te

Re: Re: Re: Myslím si, že

To, co jsi nyní napsala je O.K., pod to se Ti podepíšu. Ale Reprezentace hovoří o trochu něčem jiném. Uvedu pár příkladů. Je-li v televizi seriál, předpokládá se od muže nevyrušování. Jsou-li v televizi zprávy, žena to bere jako prostor k volné diskuzi. Pozve-li si žena domů kamarádky, je vše O.K., optimání by bylo, kdyby muž obsluhoval. Pozve-li si muž domů kamarády, chovají se jako hulváti a měli by raději vypadnout do hospody. Veljde-li na partnerské procházce žena do obchodu s hadrama, očekává se, že muž vejde taky a bude nadšeně hodnotit módní novinky, vejde-li se na stejné procházce do obchodu s nářadím, budou ženy stejně nadšené? A nebo absolutní prkotina. Muž po sobě na toaletě nesklopí prkýnko a musí si vyslechnout jeden velký proslov. Podle mne je ale sklopení prkýnka ženou úplně stejně náročné, jako zvednutí prkýnka mužem po návštěvě toalety ženou. :-)

Prostě z pohledu muže ženy domácí klídek narušují. Jen by si to měly připustit.

0/0
1.11.2007 6:44

Alenka A.

Re: Re: Re: Re: Myslím si, že

Tak já fakt nevím, asi se budu muset jít kouknout do zrcadla, jestli nejsem chlap. Opravdu na mě  žádný z vašich příkladů neplatí, ani to prkýnko. Rozhodně se nenechám nějak obsluhovat, na druhou stranu ani manžel neočekává totéž od mě. Možná je to tím, že jsem "mladší" generace? Je mi 28, i když s tím svým bydlím už 10 let. Je pravda, že taky si často dělám z mužů jako pánů tvorstva srandu, ale tady ta diskuze mi přijde trošku vážnější, jako by jste opravdu něco měli proti ženám... to nechápu, protože pak je tedy lepší být sám,ne?

0/0
1.11.2007 9:29

Re.pe.te

Re: Re: Re: Re: Re: Myslím si, že

Nemám nic proti ženám. Je mi 38 let, mám suprovou manželku, jsem s ní 15 let, z toho 10 jako manželé, nezahýbám. Nicméně i jí jsem řekl, že pokud se někdy rozvedeme, už si nikdy žádnou jinou domů nenastěhuju. Ne proto, abych BYL sám, ale abych BYDLEL sám. A to je obrovský rozdíl.

To co jsem napsal v příspěvku o něco výše, bylo jen pár asi nejčastějších příkladů, co mužům vadí a samozřejmě to nelze generalizovat.  

S těmi milenkami je to obtížně vysvětlitelné, protože muž a žena uvažují odlišně. Já si to vysvětluji tak, že muž sňatkem obětuje to nejcennější co má, tedy svou svobodu a tu obětuje proto, že si bere partnerku tak, jak ji zná. Jenže ona ta partnerka po sňatku poměrně rychle "projde vývojem" a z usměvavé, roztoužené bytosti, pro kterou skoro nic není problém se stává neustále mentorující mamina s bolavou hlavou. A to prostě ne všichni muži ustojí.

Já netvrdím, že my muži jsme dokonalí, to ani omylem, spíše se pokouším napsat svůj názor, proč si někteří muži pořídí milenku.

0/0
2.11.2007 7:19

Cechland

Ne, jen přibývá prostitutek

Ženy jsou jen vychytralejší a vlastně hloupé. Vidí prospěch a za tím jdou. Včera jsem slyšel na chodníku, jak taková dívenka vytýkala klukovi "jsi jenom chlap", fajn, co teda chce - konto v bance? Ženy jsou jenom falešné mrchy nic více. Zbohatlíky a v podstatě grázly kteří neuznávají žádné hodnoty ale také neobhajuji.

0/0
30.10.2007 8:06

tnx

Re: Ne, jen přibývá prostitutek

Copak? S nekym ti utekla?

0/0
30.10.2007 9:13

Cechland

Re: Re: Ne, jen přibývá prostitutek

Ne, mám úplně jiné zkušenosti se kterými se běžný člověk nesetká. ALE. Je pravda že dnešní ženy od mužů utíkají velice rády a bez rozpaků jdou rozbít manželství někomu jinému... Ženy jsou kruté, nelítostné a nekompromisní. Děláme si iluze pokud si namlouváme něco jiného.

0/0
30.10.2007 9:35

Teleke z Téléké

Re: Re: Re: Ne, jen přibývá prostitutek

tak tak, bohužel se na to musí přijít až vlastní zkušeností nebo svých blízkých přátel. ale 9 z 10 zapadá do tvé koncepce. na tu jednu se mě neptejte.

0/0
30.10.2007 10:14

Alenka A.

Re: Ne, jen přibývá prostitutek

Vážený pane, v první větě si poněkud odporujete, ale to mě nepřekvapuje.  Jakým právem o mně píšete, že jsem falešná mrcha a nic víc?? Jsem totiž žena.  

0/0
30.10.2007 11:02

socna

Re: Re: Ne, jen přibývá prostitutek

stejně jako když řekneš, že romové jsou zloději tak se mezi nimi najdou slušní lidé...tady je to stejné, prostě zná většinu žen jako falešné mrchy

0/0
30.10.2007 15:59

Alenka A.

Re: Re: Re: Ne, jen přibývá prostitutek

Aha, tak to klobouk dolů, jestli zná většinu žen... pán má na mysli, u nich ve vsi, městě,kraji, v České republice nebo snad v Evropě?? ;-D  Nechápu, proč vás falešné mrchy tak vzrušují, obzvlášť když jste tak dokonalí a upřímní pánové tvorstva ;-)

0/0
31.10.2007 10:36

+++++

Re: Re: Ne, jen přibývá prostitutek

To máš z toho, že lezeš na stránky pro chlapy 8-o

0/0
31.10.2007 13:38

divizni

Re: Re: Re: Ne, jen přibývá prostitutek

správně,má louskat Cosmopolitan a bojovat na rotopedu proti celulitidě /ale pokud už má vše vyžehlený / !!! :-)

0/0
3.11.2007 17:41

SultanZ

To neni zadny modni trend

Starsi muzi si hledali mladsi zeny co svet svetem je, neni to zadny modni trend. Jde jen o to, ze dnes se vse mnohem vice medializuje a otevreneji se o vecech hovori. Stejne tak si starsi zeny hledaji mladsi muze a ani to neni nic noveho pod sluncem. A proc tohle vse odsuzovat? Mnoha manzelstvi se rozvadeji jiz po kratke dobe bez ohledu na deti, pokud je maji. Pokud nekdo setrva ve vztahu 20 let jen proto, aby netrpely jeho deti, a potom odejde, zaslouzi si spise pochvalu za to, ze se nezachoval jako rada jinych. Maloktere manzelstvi je skutecne tak dobre, ze spolu lide vydrzi opravdu spokojene cely zivot. Tim samozrejme neobhajuji ulety nasich politiku. Jestlize se nekdo dostane do manzelske krize a rodina se rozpada, mel by si nejdrive vse vyresit v soukromi a teprve potom vyrukovat na verejnost s novym vztahem.   

0/0
30.10.2007 7:30

tnx

Re: To neni zadny modni trend

Hezky receno. Navic je zivot dost kratky a pokud nekdo porad ceka, ze se jeho vztah zlepsi, tak muze prosvihnout sanci na mnohem lepsi zivot.

0/0
30.10.2007 9:19

SultanZ

Re: Re: To neni zadny modni trend

Dekuji za doplneni, snad bych jen dodal, ze zivot je nejen kratky, ale kazdy mame jenom jeden (ne najakou reinkarnaci bych nesazel). Bohuzel, clovek ve dvaceti o tomhle nic netusi, a prijit na to v petactyriceti uz byva nekdy dost pozde.   

0/0
1.11.2007 14:26

Najdete na iDNES.cz