Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pánská móda: začnou se muži v Česku oblékat jako džentlmeni?

Na střední škole jsem chodila s klukem z bohaté rodiny, který si potrpěl na elegantní oblečení. V obleku chodil i ke zkouškám. Já byla tehdy punkáč a nosila gladiátory, úzké džíny a úžasného zeleného křiváka. Byl ze mě nešťastný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dusan321

S krizkem po funuse

Postkomunismus je evidentne docela ve svete rozsireny, protoze na zaklade svych zkusenosti bych rekl, ze klasicky oblek s kravatou spise umira. Nosit v Americe oblek znamena, ze bud distribuujete nejakou nabozenskou literaturu a nebo pracujete v bance na prepazce. ;-D Jinak uz tam kravatu v podstate nikdo nenosi a to vcetne top managementu na top akcich. Prodeje techto obleku a doplnku klesaji a kazdou chvili je nekde nejaky clanek o "konci formalniho obleceni tak jak ho znali nasi tatinkove". To co stale funguje jsou ruzne modni kombinace sak a neformalniho zbytku obleceni, ale manika v obleku s kravatou aby clovek lupou pohledal.

0/0
27.2.2008 17:22

Englishman

Re: S krizkem po funuse

Mám stejnou zkušenost z Anglie: Kdo má na sobě oblek s kravatou, tak je buď bankovní úředník od přepážky, pouliční distributor náboženské literatury nebo přinejlepším manažer diskontního řetězce. Od sebe je lze snadno rozeznat podle barvy košile: ti od přepážky nosí modré, ti od mormonů bílé a ti přes slevy barevné.:-)

0/0
4.3.2008 20:38

myspul7

Re: Re: S krizkem po funuse

no já nevím, mám opačnou zkušenost, nedovedu si představit jednání s klientem v advokátní kanceláři bez obleku, nosím ho každý den a většina lidí z okolí, tak bych netvrdil, že patří do starého železa.

A na začátku se tu psalo že už v obleku na zkoušky nechodí ... to bych se neodvážil,ale záleží škola od školy.

0/0
3.5.2008 21:05

myspul7

Re: Re: Re: S krizkem po funuse

jsem na roční stáži v Londýně, tak jsem s tím okolím myslel Londýn

0/0
3.5.2008 21:06

uzycek

k te historce ze stredni

uz jsem dneska procet vas druhy clanek, prvni byl o obleceni celebrit(snad jsem to pochopil spravne). a reknu Vam, ze jestli chodite tak jako pisete, divim se, ze Vas tam ten clovek nenechal. co dve vety, to novy odstavec. vyse zmineny clanek jen nekolik "tvrzeni" pospojovanych v ...kdybych si to vystrihal z novin, rikal bych tomu kolaz.

a ted tohle..

u minuleho clanku jsem to zkousnul.. vygooglil jem si o Vas, co slo a mam urcity(ne uplny) obrazek.

vety jako jsme se rozhodli zjistit... kdyz to vypoti vase mysl, maximalne dve pritelkyne ze stredni u mekaca nad kavou...tak je alespon jmenujte...

xxxkoukam, ze se mi to rozhorceni zase dari krotit, tak preju vsem pekny den

0/0
25.2.2008 14:55

simca_1301

Diskriminace mužů

Nijak se netajím tím, že se, přiměřeně svým příjmům, rád dobře obleču. Problém je v tom, že v Brně, kde žiji, je téměř nemožné koupit jiný oblek než černý, šedý, nebo modrý. Snad jedině Bílý... případně doplněný "módním a elegantním proužkem" V oblasti bot a doplňků je to stejné.. černá, hnědá.... sem tam bílá nebo béžová... Copak módní návrháři zapoměni že windows rozeznávají minimálně 16 barev???  Cítím se diskriminivám při pohledu do výkladních skříní obchodů pro ženy.... ne že bych toužil po růžovém obleku s bílými puntíčky, ale trochu barevné kreativity  i u formélního oblečení by neuškodilo!!! Co vy na to módní návrháři???

0/0
25.2.2008 14:05

Todd Berrtuzzi

Re: Diskriminace mužů

Nejlepší je fialový sako , pod ním havajská košile , na krku a na zápěstí půlkilovej řetěz ze zlata nebo chirurgické oceli. To se to pak v autobazaru prodává. :-P

0/0
26.2.2008 6:53

mLsH

Re: Re: Diskriminace mužů

kdybys chtel nejaky bony tak rekni...neni problem;-)

0/0
3.3.2008 1:11

jamares

jee to mi neco pripomina :)

Vizitkovou scenu z Americkeho psycha...

urcite spolecenske tridy nemaji k reseni co jineho nez kvalitu obleku eventuelne dalsiho povoleneho vybaveni... ostatni maji zase sva temata, ale princip je stejny...:-)

http://www.youtube.com/watch?v=qoIvd3zzu4Y

0/0
24.2.2008 18:33

Wes Parmalee

!

Jak dlouho tu bude ta přihřátá fotka strašit?!

0/0
24.2.2008 10:46

mLsH

***

POPRAVDE TEN CLANEK SEM ANI NECETL,.. PRESTO SI NEODPUSTIM POZNAMKU ZE CESI BY SE KONECNE MELI PRESTAT OBLEKAT JAK BURACI OD HNOJE, CI JAKO HOROLEZCI CHYSTAJICI SE ZDOLAT MOUNT EVEREST,.. JE TO OPRAVDU DIVNE CHODIT TAKHLE PO MESTE, UZ TO POCHOPTE A PRESTATNE NAKUPOVAT VE STANKACH A KDO VI KDE... ROZDIL MEZI KALHOTY ZA 5000 A ZA 300 NENI JEN V NAPISU, U DALSIHO OBLECENI TO PLATI STEJNE,..NEMATE NATO?.. NEVADI, I TAK SE DA OBLEKNOUT SLUSNE A DOBRE [>-](Y)X

0/0
24.2.2008 2:23

Wes Parmalee

Nemel blbosti...

... a vypni si Caps Lock!

0/0
24.2.2008 10:47

spatka

Re: ***

Upozorňuji, že někteří lidé mají v pracovní náplni sportovní a outdoorové akce. A v některých případech musí být připraveni vyrazit za klienty poměrně rychle. Oblek je pak fakt dost na nic.  Ale jinak mám radši kvalitní outdoorové oblečení - je to mnohem pohodlnější než oblek a dá se v tom makat i manuálně.

0/0
24.2.2008 23:57

mLsH

Re: Re: ***

nemam nic proti outdorovemu obleceni, ale vetsina lidi se tak obleka na nakupy, do kina, nekteri i do divadla,..proste vsude, kdyz se postavim do centra prahy a rozhlednu se, tak vidim slusne oblecene cizince a potom cechy ktery se chystaji zdolat hory mezi prikopy a narodni... proste takovy bezny den,.. o jinych mestech radeji nemluvit,... nic proti ale hodnotim cechy jako nejhur oblekany narod minimalne v evrope,.. staci zajet kamkoliv na severo zapad, zapad ci jih a ten ohromny rozdil je videt,... mimo jine, o oblek tu preci nejde,.o tom jsem nepsal:-)

0/0
3.3.2008 1:09

Stiller

Saty delaji cloveka

ale kdyz si buran oblece drahy oblek, stejne zustane buranem. Premyslejte o tom. Rekl bych, ze hlavni problem je , ze neni dostatek obchodu, kde by si mohli muzi koupit relativne levny, ale kvalitni oblek. Vsechny ty navrharske obludnosti plne kovovych odlesku atd. jsou jen pro urcite lidi  a jen na jednu sezonu. A jak se oblekaji pani navrharky? NIc moc.

0/0
23.2.2008 20:27

Viper1

Hrůza

Už tato věta ukázala, že je autorka mimo, respektive, že článek napsal nějaký počítač na základně náhodně vybraných slov: "Na střední škole jsem chodila s klukem z bohaté rodiny, který si potrpěl na elegantní oblečení"

0/0
22.2.2008 20:15

J i ř í

Oblečení není všechno?

Člověk, který se chová jako gentleman, může mít na sobě cokoliv a gentlemanem zůstává. Křupan je křupanem i v saku od Bosse. Přeji autorce, aby jednou poznala, že jsou i vyšší hodnoty, než vnější zjev, a aby poznala, že se vyplatí zajímat se více o to, co má kdo v hlavě než na hlavě.

0/0
22.2.2008 16:30

Honza423

Re: Oblečení není všechno?

100% Souhlas. Není co dodat.

0/0
23.2.2008 10:08

pstrosss

Re: Oblečení není všechno?

Mluvíte mi z duše. Absolutní souhlas R^

0/0
23.2.2008 18:38

simca_1301

Re: Oblečení není všechno?

Máte pravdu, ale představte si například přijímací pohovor do zaměstnání - když tam přijdete oblečený jako bezdomovec, nikdo Vám ani neumožní abyste předvedl co máte v hlavě   ....:-):-(;-D:-/ 

Je třeba chodit oblečený PŘIMĚŘENĚ stavu. Ale vždy čistě, upraveně a tak abyste se sami sobě líbili.... A mít doma aspoň jeden oblek pro zvláštní příležitosti je prostě nutnost.....!

0/0
25.2.2008 13:50

sungolf

to je furt dokola

No, je hezké, že se paní návrhářka rozčiluje, jak to tady vypadá... Ale může mi někdo říct, kde teda v ČR (řekněme například v Praze) něco slušného nakupovat? Když jdu do obchodního centra, je tam 100 obchodů, z toho 75 obchodů s harama pro ženský, pak leccos a pak tak 3 obchody pro chlapy. To je pak těžký něco nakupovat a nevypadat tak, jak paní návrhářka říká...

Na druhou stranu odmítám si nechat šít obleky na míru. To potom srovnáváme nesrovnatelné.

Nějaké tipy na konkrétní obchody? Třeba i zahraniční internetové, které dodávají do ČR?

0/0
22.2.2008 13:56

Montu

Re: to je furt dokola

Ja nakupuji uz nekolik let v Metzingenu u Stuttgartu. Jsou tam uzasne outletove obchody Hugo Boss, Ralph Lauren apod. A co se cen tyce, oblek od Bosse za 350 - 500 EUR, kosile kolem 35 EUR, kravata podobne..... Moje slecna je tam take nadsena, kvalita i cena tech veci je vazne uzasna.

Vrele doporucuji, uzasne nakupy a pak je to kousek k Bodamskemu jezeru nebo do Svycarska.

www.outletcity-metzingen.com

0/0
23.2.2008 8:06

aladdinek

Re: Re: to je furt dokola

Jo Metzingen :-) Z Bad Urachu kousek :-)

0/0
23.2.2008 12:54

SlusnyClovek

Nechci urážet anglické gentlemany

Krome Sherlocka Holmese by tam počítali aristokracie a třídu zvanou gentry (nižší šlechta, majitelé půdy bez erbu). Tj. lidi s vyšší příjmové třídy. Pokud bych měl příjem jak princ Charles či majetek jak ministr Schwarzenberk, asi bych si kupoval taky jiné oblečení. A pokud bych žil z minimálního platu, tak by asi posloužila vietnamská tržnice nebo sekáče apod. Kupodivu i Charlesovi synové nechodí stále jen v obleku, ale i ve sportovním.

Nemá smysl si hrát na něco, co nejsem. Přenechám to rád jiným. Neoblékám se z tržiště, ale nebudu oblekem předstírat, že patřím meji nevyšší spol. třídu.

K oblekům obecně. Dosti firem je vyžaduje. Lidé pak leckdy nakoupí levné obleky, košile, kravaty. Jsou v jistém druhu uniformy, ale lépe by vypadali v kvalitnějším neformálním oblečení. Levný oblek neoslní, nevypadá lépe než běžné oblékání. Zase chápu, pokud někdo v zaměstnání to má jako montérky, tak proč si řídit nejdražší oblek, když si jej pak v práci třeba umaže.

V Americe je víc tradice chodit v obleku, v německu chodí lidi oblečeni neformálně. V Americe není problém sehnat slušné oblečení, předpisové do práce - v odpovídající kvalitě i ceně. Určitě souhlasím s příspěvky, že řada oblečení u nás je kvalitou nic moc, a cenou značně předražené. Obchodníci těží ze snobismu.

Ty mladí manažeři (a nejen manažeři) v černých oblecích, obleky často nic moc, to už je taková kasta lidí, když je pozoruji v dopravě. Připadá mi to dosti hloupé. Obleky bych nechal - pěkný, kvalitní - do divadla, na svatbu, na funus apod. Do práce vyšší manažerům, kteří si bez problémů koupí kvalitní šaty. Ale ty levné obleky, to je tak trochu k smíchu. Na jednu stranu se tím předstírá zařazení mezi elitu, na druhou stranu z toho kouká láce.

0/0
22.2.2008 12:12

dřevorubec460

Re: Nechci urážet anglické gentlemany

V posledním odstavci bych si dovolil upozornit na jistý formální - gramatický nedostatek. U nás v lese totiž s oblibou mluvíváme nejlépe dle Trávníčka, proto jako těžaři ( v přestávce mezi broušením  řetězu -kulatým pilníkem 5.2 mm a  doplněním  provozních kapalin) důsledně dbáme na gramatiku. Tedy ...ti mladí manažeři... či snad hovorově... ty mladý manažeři.... Nicméně k obsahu nemohu než vyjádřit  naprostý souhlas . (Myslím, že je poměrně velká šance, že neprořezné obleky s kravatou jako standard  u nás zavedeny nebudou.)

             Co se týče vyžadování obleku firmou, je to důsledek mechanického - bezmyšlenkového  uplatňování zvyklostí, jež nejsou zcela v souladu se zvyklostmi v daném místě. Výsledek je potom takový, jaký popisujete.

0/0
24.2.2008 3:05

paskudilek

To je zase článek

muži chodí do zaměstnání v tom, co jim vyhovuje a taky se musí přizpůsobit zaměstnavateli, co požaduje. Jen blázen by byl celý den v obleku. Asi, jako být celý den v lodičkách, to je pak už asi úchylka.

0/0
22.2.2008 11:34

eso-v-rukavu-rymr

oblek...

tzv. "kvalitni" oblek je jen trapny (ale bohuzel ucinny) zpusob jak dat samickam najevo, ze jsem zazobanej. a proto samicky jedou po chlapicich v obleku jako slepice (temer doslova) po flusu. po par letech stravenych jako konzultant, kdy jsem se v obleku plazil v prachu pred klienty, si ted velmi uzivam dobu, kdy do prace chodim jen v dzinach a svetru. a zadny stupicky snobsky clanky me o opaku nepresvedcej. muj oblek visi ve skrini a tam taky zustane!!! :-)

0/0
22.2.2008 10:55

IRC

Re: oblek...

dovre. zname vas nazor. me se kvalitni oblek treba libi. co z toho plyne? nic.

0/0
23.2.2008 21:58

teta1974

Re: oblek...

hahaha. je to smutne, ale mate pravdu - bohuzek hodne zenskych jede po prachach a kdyz ma nekdo drahy vci, usoudi slipky, ze je bohatej, a hura na lob. osobne mi to prijde spis uhozeny a obvykle sem se vzdy zamilovala do nekoho, kdo byl zajimavy, ale oblekal se tak-nejak:-) s narustajicim veku preferuji kvalitni nadcasove jednoduche veci (i pro sebe), neprezdobenost, a radsi kvalitia trochu drazsi, ale rozhodne podle toho netridim chlapy. nejsem zlatokopka, nybrz dama:)

0/0
24.2.2008 14:25

hayley

Panske obleky

Jelikoz jsem vdana v GB pres 20 let, tak snad si muzu dovolit dat par informaci ale nebyt patronizing. Obleky od Salvatora Ferragama, ktery vyrabi hlavne boty a kabelky a propagovat je, tak to je trochu silna kava. Obleky "znackove" po kterych sili managery v Cechach ( napr.Armani) se u nas povazuji za vulgarni. Pokud nekdo jezdite do Londyna, zajdete se podivat do Jermyn street.Je to kousek pod Picadilly a cela ulicka jsou jenom obchody s panskym oblecenim,botami,doplnky atd.Nakupuje tam muj muz i princ Charles.Tim chci rict,ze jsou tam i drahe, ale i za rozumnou cenu veci. A hlavne v dobe vyprodeje dostanete napr.boty Church, ktere jsou povazovany za top, za GBP 140, misto 280-300. Nadherne klasicke kosile a vyberete k tomu ze stovek kravat, nebo vam poradi. Kosile znacky Pink (opet velice kvalitni) vas stoji kolem 60GBP, nebo 3 za 100GBP. A to mluvim o top kvalite. Pokud si pamatuji ceny z Prahy, tak kazdy smejd stoji pres 3tisice. Videla jsem obleky od nas z Next pro mlade, ktere vyjdou na 7tis a tady stoji kolem 70GBP.  Kdyz jsme v Praze na navsteve a vidim jak vas zdiraji obycejne znacky, vre to ve mne.    

0/0
22.2.2008 9:07

honzasl

Re: Panske obleky

"Tak to abych se při nejbližší návštěve v Londýně poohlédl po knihkupectvích " - tedy pardon po  "oblekkupectvích"

Bohužel,  se zpáteční  jízdenkou jsem na stejné ceně jako tady a mám na to asoň záruku.

Oblečení na západě stojí (prý) míň než u nás. Je to proto, že tam lidi ty hadry víc kupují a prodejců stačí menší marže. Ovšem je jasné, že zákazník nic neušetří, jen má doma plnější skříň. Nakonec, proč mít šest obleků, když stačí tři. Rifle mám taky dvoje a to identické, bo je kupuji po dvou, abych se memusel otravovat věčným zkoušením:)

0/0
22.2.2008 9:24

hayley

Re: Re: Panske obleky

Zaruku tady mate taky.A nikdo se s Vami nehada a nepresvedcuje Vas, ze to neni jejich chyba a "pani,my to posleme do vyroby a dame Vam vedet za 3 mesice" a podobne argumenty,jak je zaziva moje kamaradka. Jsou zdvorili a oblek muzete vratit, nebo vymenit, ani sem nemusite jezdit. 

0/0
22.2.2008 10:12

hayley

Re: Re: Panske obleky

Jelikoz panove tady maji vice nez jeden oblek, tak kdyz ho daji do cistirny maji co na sebe a taky ten oblek stalym nosenim, omlouvam se, nenasakne tim osobnim a jinym pachem. A jelikoz v Cechach se vsude kouri, tak i toho je pozehnane na jeden oblek.

0/0
22.2.2008 10:13

plexisplexis

Re: Panske obleky

takze tvuj obsahly prispevek by se dal zkratit asi takhle: v CR je obleceni drahe....ja sice v UK zil jenom asi 5 let nicmene o tom, ze by byl Armani vulgarni mi opravdu neni vubec nic znamo. je to jenom dalsi top znacka

0/0
22.2.2008 9:31

hayley

Re: Re: Panske obleky

Bohuzel Vam na to musim rict, a omlouvam se, ze znim ted patronizing, ze se asi jinde, nez ja. A to nemyslim, ze se vyvysuju, ale lidi, dejme tomu ze showbusiness, nebo manzelky a pritelkyne fotbalistu-wags, a chavs asi toho Armani nepovazuju za vulgarni, protoze cely jejich pohled na svet je pres Armani. Ja mluvim o tech, co ziji v "normalnim" business svete a office napr.na urovni FCO.

0/0
22.2.2008 10:06

hayley

Re: Re: Re: Panske obleky

omlouvam se, vypadlo mi ze se asi pohybujete jinde,nez ja.

0/0
22.2.2008 10:07

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Panske obleky

To je tak krásné slovo - OBCHOD...

0/0
22.2.2008 10:10

eizoeizo

Re: Re: Re: Panske obleky

No já myslím, že tady se nikdo nebaví o obrovských zlatých knoflících a lesklých fialových košilích... neměla byste ostatní tak podceňovat.:-/

0/0
22.2.2008 10:26

hayley

Re: Re: Re: Re: Panske obleky

Nemluvime o zlatych knoflicich. Mluvime o pohledu, co je tady klasika, do ktere se oblekaji bankeri a  co se libi jinym vrstvam i kdyz nesmirne bohatym. 

0/0
22.2.2008 10:29

aladdinek

Re: Panske obleky

Je pravda že v Londýně je super výběr co se týká pánského oblečení. Chce to ale počkat na slevy protože jinak je tam také dost draho. Řekl bych, že i cena po slevě je na kvalitu zboží stále celkem vysoká. Přítelkyně mi přivezla krásný svetr zlevněný ze 100 liber na 40. Opravdu příjemný materiál, výborně ušitý, ale za chvilku z toho vylezla vlákna takže po pár nošeních už bych si musel koupit nový :-) Řekl bych, že to je všude stejné a když chci opravdu kvalitní oblek tak si ho nechat ušít na míru :-)

0/0
22.2.2008 9:33

eizoeizo

Re: Re: Panske obleky

Asi tak nějak. Bez slev je to všude dosti podobné.

Problém těch slev je dále v tom, že do slev se většinou dostává oblečení ve velmi malých nebo velkých velikostech a také to, které není tak žádané nebo už "po sezóně". No a když připočtu čas potřebný na jízdu do ciziny, náklady na cestu, tamní ubytování a také to, že úspěch akce vůbec není jistý, je podle mě výhodnější si nakoupit v Praze, nabídka se v poslední době opravdu dramaticky zlepšila.

Další možností pro ty, co hodně cestují, je nechat si vyrobit vysoce kvalitní oblek na míru třeba v Hong Kongu nebo podobných oblastech, za lidovku. Ovšem pokud tam člověk nemá služebku, tudy cesta prostě nevede.

0/0
22.2.2008 10:02

hayley

Re: Re: Re: Panske obleky

To same o sluzebni ceste plati i pro Anglii. Nenavrhovala jsem Vam, aby ste se dneska rozjel si koupit oblek do Anglie, i kdyz znam spoustu muzu, kteri si to muzou taky dovolit a prileti i svym letadlem.

0/0
22.2.2008 10:09

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Panske obleky

Takové znám také. Létají si i do USA apod. Zrovna s jedním takovým půjdeme k soudu :-) Myslíte, že mu ušije Armani vězenský oblek? :-D

0/0
22.2.2008 10:12

hayley

Re: Re: Re: Re: Re: Panske obleky

Bohuzel Vy asi mate trosku jine zname nez ja. Tady sme o nekolik par desetili v demokracii a taky si tady nasi znami vydelavaji legalnim zpusobem. V Barclays Bank napr., na Vase asi podiveni, muze odmena cinit po naseho znameho cinit 10milliber. To, ze se u Vas za par let vsechno rozkradlo a je v podstate jediny zpusob, jak lidi zbohatli, nastesti neni zpusob, jak se vydelavaji penize jinde ve svete. Krome par jinych kraju, jako napr.byvale USSR. Taky u nas existuji aristokraticke rodiny, ktere maji jmeni cele generace, takze pozor na zevseobecnovani a urazky. 

0/0
22.2.2008 10:20

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panske obleky

Doporučuji si to ještě jednou v klidu přečíst ;-) Za prvé to není můj známý. Je to jeden z mnoha arogantních idiotů okrádajících naše hloupé spoluobčany. Bohužel i moje maminka krapet nepřemýšlela, ale tak už to chodí...

Člověk si zaslouží odměnu v takové výši jakou odměnil své zákazníky bez kterých by nemohl fungovat :-)

0/0
22.2.2008 10:27

hayley

Re: Re: Re: Re: Re: Panske obleky

Na to Vam muzu jenom rict a mozna je to pro Vas novinka, ze u nas lide z aristokratickych rodin maji penize cele generace a ze soucasnosti, ze nas znamy, ktery dela v City, dostane bezne odmenu 10mil.liber. Takze pozor na zevseobecnovani a posmech. Krome par statu, a bohuzel tam parti i CR, se penize vydelavaji a ne kradou, nebo ziskavaji podvodem z tunelovani.  

0/0
22.2.2008 10:25

eizoeizo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panske obleky

A jéje. Na začátku jste vypadala fajn, ale koukám, že se z Vás klube klon Rosse Hedvíčka. Tady je každá diskuze marná, lituju Vás.

0/0
22.2.2008 10:29

teta1974

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panske obleky

presne tak, zad jedna chytram co musi delat z absolutne kazdeho cecha debila, a urazet vsehcno ceske. mam se stydet za to, ze bydlim v CR a do UK jezdim jen na vylety?

0/0
24.2.2008 14:29

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panske obleky

Doporučuji si ještě jednou přečíst má slova. O ničem takovém tam není zmínka.

Jinak i slavné aristokratické rodiny ke jmění nějak přišly. Jakým způsobem, toho už se nedopátráme. Takže netvrdím, že to mají nakradené ani poctivě vydělané. Já je prostě nesoudím protože jsou mi kdesi ;-)

0/0
22.2.2008 10:29

thufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panske obleky

znamy, ktery dela v City, dostane bezne odmenu 10mil.liber - aole no tak nepřehánějte. Leda, že by seděl třeba v představenstvu Lehmann Brothers nebo Anglo-American či někoho takového.

0/0
24.2.2008 18:03







Najdete na iDNES.cz