Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Magnet na ženy: Ignorace a nezájem

Dostal jsem úkol: Napiš o tom, jak úspěšně svádět. Já? Děkuju pěkně. "Poraďte mi,“ chodím za kamarádkami a kamarády. Přiznejte mi své triky. A pak je samozřejmě vyzkouším.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

povinny_nick

nuuda

.....pekna nuda. dodrzovat pravidla jak nekde u pohovoru...... ja se rad bavit, ne nudim. ;-D

0/0
9.10.2008 20:48

IceLander

feynman

richard feynman popsal ve svoji knizce "to snad nemyslite vazne" styl baleni ingoraci a primym dotazem

prisla slecna k baru a rekla, koupite mi piti? a on na to, vyspite se se mnou?

80% uspesnost (nejprve odejde urazene ale do konce vecera se vrati a dopadne to)

vyzkousel jsem to ctyrikrat a jednou to dopadlo, mozna by vetsi statisticky vzorek dopadl lepe :-)

0/0
16.9.2008 10:40

georgesco

tak nevim

mám z toho smíšený pocity...

na jednu stranu je to vesměs pravda, na druhou je to docela smutný... všude samá přetvářka...

ale po těch letech mám bohužel skutečně pocit, a ukazuje se, že pravdivej, že jakýsi hodnoty nebo tzv. pozitivní charakterové vlastnosti nejsou k ničemu, stačí umět hrát a každou nakonec dostane na lopatky...

:-(   

0/0
15.9.2008 11:06

gesslish

Re: tak nevim

no, tak přísně bych to nebral, přetvářka je trošku něco jinýho, tohle je spíš taková hra. Nikdo neříká, že od chvíle, kdy to vyjde, k sobě nemůžete být zcela upřímní. Je to prostě jen o tom, že nesmíme holky odradit, přece jen, když je holka aspoň trochu k světu, má v sobě vycvičený jakýsi obranný mechanismus, který ji brání proti nejrůznějším úchylům. Takže zprvu radši nenápadně, a otevřít se, až když je ruka v rukávě ;-)

0/0
15.9.2008 14:20

mmrazik

Re: tak nevim

Máš recht,do slova s tebou souhlasimR^

0/0
15.9.2008 18:05

Chevris

:-D

jaaaj Tomáše Baránka znám a tohle už na mě taky kdysi zkoušel :D sme tagle byly s kamošku v nákým elektru (to mi bylo eště 15) a on za mnou došel jesi mu prý nedám číslo... tak sem se ho zeptala na co ho xce, a von říká něco na ten způsob, že by mi xtěl prostě něco pěkného napsat :D tak sem mu to číslo dala a on zmizel :D nakonec žádná schůzka nebyla, ale stejně si myslím že na tom jeho Návodu přece jenom něco pravdy bude ;-)

0/0
15.9.2008 8:53

chassis hunter

Re: :-D

i kdyz uz ti neni 15,tak blba si stale dost;-D

0/0
15.9.2008 21:29

Poskana

Re: :-D

A dáš mi číslo? Chci ti napsat něco pěkného... ;-)

0/0
16.10.2008 12:45

Evika

Není nad dobré rady :-D

Je to všechno pěkné,možná to i funguje,ale v momentě,kdy si tyhle "dobré " rady přečtou obě strany a začnou se podle toho chovat...co myslíte,bude to fungovat?Pokud chce člověk normální hezký vztah,tak tohle neplatí...pokud si ale chcete jen tak hrát...do toho R^

0/0
15.9.2008 8:52

s33

tedy pánové

Tedy pánové, takový výplod  jako tento článek...s odpuštěním totální blbost...koho chcete sbalit na svou hranou "nedostupnost"?   to je vazne k smichu...Rv

0/0
14.9.2008 18:19

Viva la Slavia

Re: tedy pánové

Někdy to funguje někdy ne....

0/0
15.9.2008 3:20

gesslish

Re: tedy pánové

tak totální blbost to určitě není, v obecném principu má autor pravdu, samozřejmě v detailech se to vždycky bude lišit, žádný univerzální balicí postup neexistuje

0/0
15.9.2008 14:22

paskudilek

To bych chtěla vidět, koho na takové rady sbalí

;-D;-D

0/0
14.9.2008 16:27

noneno

strašná představa

Ano, pro lidi, kteří pak následují scénář: 1.svatba, 1.hádka, 1.rozvod je článek ten jedině správný návod. Obávám se však, že chcete-li si najít životního partnera je na místě otevřenost a silná osobnost obou. Pak nemají potřebu používat nějaké finty a lá ten (b.l.b) Plzák-fuj.

0/0
14.9.2008 15:35

Nunkii

Poprvé se ztotožňuji s pisatelem na XMENU

Tak poprvé musím sdělit, že tento článek je první se kterým se na XMENU ztotožňuji. Jsou to opravdu rady ze života a v podstatě to tak funguje. Já v zásadě těmito praktikami, taky řídím a funguje to tak. Samozřejmě nic není stoprocentní, to je jasné, ale můžu za sebe říci, že to tak opravdu je. Akorát jsme proti ženám co se nechávají zvát na skleničku, tuto praktiku vypouštím. 

0/0
14.9.2008 11:52

GUHU

přetvařování je vždycky jen dočasné

K čemu je všechno přetvařování a jiné chování, než velí každého přirozenost, když je jen otázkou času, kdy ta přirozenost vyjde najevo? Do nekonečna se přetvařovat a chovat podle pouček nejde, v určité fázi vztahu se všechno ukáže a pokud to bude drhnout, tak se jen ukáže, že všechno to přetvařování byla jen ztráta času...

0/0
14.9.2008 1:21

Kopřiva007

za 1

Mě se to líbí a vážně to tak funguje a jelikož to vidím z té dámské stránky...tak pánové,vstříc novým zážitkům .)

0/0
13.9.2008 16:18

Kopřiva007

za 1

Mě se to líbí a vážně to tak funguje a já to vidím  z té dámské stránky,takže pánové...vstříc novým zážitkům R^

0/0
13.9.2008 16:17

C-l-a-u-d-i-u-s

"My to přece neděláme, vy musíte být ti aktivní."

Dejte pokoj s takovym tvrzenim. Vztah mezi dvema lidmi by mel byt budovan jejich spolecnymi silami a ne tak, ze jeden od toho da ruce pryc.

0/0
12.9.2008 17:43

wiliz

.

To je jako v tv: Nevolej ji aspoň 3 dny! Kravina

0/0
12.9.2008 17:36

kretzschmar

Vizitky

jen skoda, ze u me by ten trik s vizitkou nevysel. jelikoz na ni mam dietologicky poradce a prece jen by si to asi holky prebraly, ze se mi zdaji moc tlusty:)))

0/0
12.9.2008 16:07

useknutahlava

Re: Vizitky

napiš si do vizitky, že jsi gigolo:-)

0/0
13.9.2008 12:22

kretzschmar

Svata pravda

perfektni clanek a totalne pravdivy. nema cenu v necem hledat smysl, u zenskych je vsechno nelogicky;) osobne kdyz jdu na lov, mam uspesnost docela slusnou, jen tu marku nechcu chtit moc, to je pak spatny... takze presne jak pisou. dlouho idnes nenapasala tak kvalitni clanek...

0/0
12.9.2008 16:06

ROSES LIVE

Cetl jsem knizku - Art of seduction...

Bohuzel uz ji nemuzu najit a s podobnym nazvem jich je spousta, ale uplne o necem jinem. Tato byla psana vedci, kteri rozebirali zakladni pudy zivocichu a pak specificky pro lidi s aspektem na svadeni resp. pareni.

Jen par veci, co tam bylo

 - extremne silne afrodiziakum- smrt jedincu vlastniho druhu. V mozku se automaticky tvori reakce s cilem "dohnat soucasny ubytek" - pud na zachovani vlastniho druhu. Toto je u lidi v soucasne dobe uz hodne potlaceno.

- dlasi silne afrodiziakum- dnes je posledni moznost se mnozit, zitra muzu umrit. Toto plati u lidi neustale. Uz v pradavnych dobach, kdyz chodili lovci na lov tak se pred tim snazili sparit, aby poskytli "nahradu" pokud se jiz nevrati. V dnesni dobe hlavne ve valkach. - pud na zachovani vlastniho "kmene". V knize to bylo dale rozebirano az do konkretnich vet, ktere maji padnout, aby se zena podvolila.

 

0/0
12.9.2008 15:50

Danny_Kay

Fascinujici...

...jak lide neco odsuzuji, aniz by alespon trochu rozumeli sychologii...Na rozdil od vas s clankem skoro ve vsem souhlasim. Samozrejme se jedna o vec, kterou si clovek nemuze nacvicit se 100% uspesnosti, jde jen o to maximalizovat uspesnost.

0/0
12.9.2008 14:55

mazlikuzlik

stojí za zvážení

Něco na tom skutečně je. Ale zase bych se toho striktně nedržel. Jak tu někdo napsal, měli bychom především působit přirozeně, být zábavní, občas udělat něco nečekaného a především, s tím naprosto souhlasím, se nevnucovat.

0/0
12.9.2008 14:28

DeDust

nezajimavej ignorant

to ja jsem, takze sance :-P

0/0
12.9.2008 14:08

AKSAMIT

Haha,

tak tohle je napsane tak maximalne z knihy,urcite ne z praxe;-DBudte prirozeni a to zabere nejvic...;-)

0/0
12.9.2008 13:00

AKSAMIT

Re: Haha,

nehlede na to,ze nechapu,proc bychom se my meli neustale prizpusobovat zenskym,ony taky maji potreby,tak je v tom nechte pekne plavat,ony se taky nakonec zacnou vzdycky mrskat.....;-)

0/0
12.9.2008 13:03

dj giovanni

Re: Haha,

Proč bychom měli být přirozením? Nestačí jen přirození jako takový vlastnit?;-D

0/0
12.9.2008 21:06

AKSAMIT

Re: Re: Haha,

Ne,to nevis,ze na velikosti zalezi...........;-D

0/0
13.9.2008 9:32

JelenoviPivoNelej

hm

Ja myslim ze je  to napsany  vystizne., zas to vsechno  nehonte  do extremu. Kdyz pise ze je dobry byt nedostupny tak to neznamena ze budu uplnej ignorant a nezajem,  ale proste jak to pise v clanku ji nebudu psat sms/emaily 10x krat denne, jestli ta schuzka plati. Jde o vyvazenost, ne ze budu uplne  netecnej, nebo naopak ze budu dolejzat.  Kdyz je clovek extremne aktivni, vypada to ze se strasne boji jestli ten vztah vyjde - tj. musi to byt  nejakej zoufalec v ocich zeny. Nepodcenujte tuhle psychologii, funguje(mozna az na ty samaritanky:D) - a na to se i ten clanek snazi spravne upozornit. Takovych aktivistu je hodne, ja patril mezi ne kdyz jsem byl mladsi.

0/0
12.9.2008 11:55

Zuzi.ik

Re: hm

Souhlasím s vámi. Na začátku vztahu je pro mne důležitá ta hra, kdy nevím, na čem jsem. Když mi někdo vyzná lásku po první schůzce, je to nuda a ztrácím o takového člověka zájem i když se mi předtím líbil. Navíc je jasné, že to nemůže myslet vážně, protože mě zdaleka nezná a stejně tak by to mohl říct jekékoliv jiné - což působí jako zoufalá snaha o vztah, jak jste napsal. A takového člověka bych si ani nemohla vážit. Také potřebuji vědět, že má zájem o mě a ne  že hledá jakoukoliv ženu. 

Mimochodem jsem šťastně zadaná.

0/0
12.9.2008 16:32

dj giovanni

Re: Re: hm

Jak by mohl normální člověk vyznávat lásku na první schůzce pokud by nebyl totál na šrot? Nechápu proč tuhle možnost vůbec zmiňujete?

0/0
12.9.2008 21:21

socna

Re: Re: Re: hm

asi láska na první pohled V

0/0
16.9.2008 15:10

tom.ondra

pekny

me se to libilo, dobre jsem se u toho zasmal a o srandu nam soudruzi jde predevsim

0/0
12.9.2008 11:39

JosePedro

Pozadí

Tady psát příspěvky je trošku jako ruleta koukám....:-)

0/0
12.9.2008 10:52

Solič

chudaci

to by me zajimalo kterej chudak se tim bude ridit.a jeste jedna vec.kdyz tu pisu prispevek je to bila na sedym pozadi, ale chapu,moc to jeste neumite :o))

0/0
12.9.2008 10:46

Nom

dobra rada

Myslim, ze jestli se bude nejaky muz vasimi navody ridit - stane se maximalne nestastnym - zeny hledaji cloveka se kterym mohou sdilet zivot a to s ignorantem a chlapikem, ktery nejevi zajem nejde - kazdou zenu takovy chlap odradi. Ovsem je jeden typ zen, ktere ne a to jsou  ty, ktere si jeste potrebuji zvedat sebevedomi na tezce ulovene koristi - vetsinou jim byva 20 let a sotva ji ulovi, ztraci zajem - je to typicky muzska reakce mladych dam.Takze panove, jde o to, co hledate - pokud zenu, ktera vas bude mit rada - musite ji otevrit srdce i sebe - pokud chcete byt korist - ridte se navodem viz clanek:-);-D

0/0
12.9.2008 10:17

bazmeg

Re: dobra rada

S otvorenym srdcom ta kopne do (Y) bud uz na prvom rande alebo ti potom utecie s kamaratom ;-(;-D

0/0
12.9.2008 11:47

Nom

Re: Re: dobra rada

Ja jsem holka - tohle jsem napsala za zensky;-)

0/0
12.9.2008 12:53

useknutahlava

Re: Re: dobra rada

přesně tak. v praze jsou už všichni z toho zdegenerovaní.

0/0
13.9.2008 13:01

m.magdonova

Re: dobra rada

Souhlasím, tyhle balicí taktiky dobře fungují na to sbalení, ale aby z toho byl hodnotný vztah, měl by i muž ukázat, že má nějaké city... Nejde žít neustále s pocitem nejistoty, které se chlápek snaží při balení v ženě vyvolat.

0/0
12.9.2008 22:32

tomas_s

jantaři

To sou zase kydy....

0/0
12.9.2008 10:16

michael.f

Re: jantaři

R^R^R^R^

0/0
12.9.2008 10:28







Najdete na iDNES.cz