Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vztah by mi zničil život, bojí se muži samotáři

Mají práci, koníčky, užívají si života a tváří se spokojeně. Život singles však vedou často hlavně kvůli obavám, předsudkům a nevyřešeným zklamáním. A za údajnou spokojeností mnohých svobodných mužů se skrývá přece jen… samota.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wostrey

tywe, tak jestli je tohle pravda...

'Asi po půl roce mi oznámila, že je těhotná. Zářil jsem štěstím."

Trvalo však jen pár vteřin. "Pak mi oznámila, ať si seberu svoje věci a vypadnu."'

Tak tomu dotycnemu opravdu nezavidim. Stat se mi to, tak by mne to zrejme stalo sakra hodne sil, abych te dotycne neublizil...[>-]

0/0
24.5.2009 21:56

Jarcho

Vztah ano, ale až po kursu sebeobrany.

Kurs sebeobrany je zde:

http://www.chlapivakci.cz/jdenamezeneni.htm

0/0
30.4.2009 11:39

Arthur09

Singles jsou napadáni

Proč? Proč nejsou napadáni např. lidé trpící rakovinou nebo jinými neduhy?

0/0
25.4.2009 23:09

traveler

znám spoustu

singles - co by rádi už nebyli singles, ale jaksi o ně není zájem. Jsou nepřizpůsobiví, neumí  ustoupit, nemají šanci najít protějšek, neb se pohybují jinde, než potenciální partneři. Rád cestuji, sportuji, to se dá dělat i s rodinou a dětmi - jen je to náročnější na plánování a peníze. O to větší je pak z toho uspokojení. Navíc co tu po singles nakonec  zbude - nic...

0/0
24.4.2009 13:52

Saša

Mám single synovce, 38 r.

Když mu rodiče nebo kdokoli jiný řekne, že by se měl už usadit (eufemismus pro oženit), reaguje poukazem na svého bratra: ten "se oženil, rozvedl, přišel o dvě děti, byt, spoustu peněz a dře jak kůň, aby měl na alimenty; já jsem na tom mnohem líp, protože jsem bohatší, nezávislý, bez duševních traumat, o žádný majetek jsem nepřišel a ženskou mám, na kterou si ukážu, a zbavovat jsem si jich už taky naučil."

A co mu na to máte říct? Každý jen pokýve hlavou.

Mnozí singles skutečně nejsou opuštění, ale vybrali si to - buď nesnesou nikoho vedle sebe na delší dobu, nebo mají strach a nechtějí riskovat zkažení poměrně pohodového singl života.

Když třeba někdo vidí smutný osud svých sourozenců, rodičů nebo i přátel, kterým se manželství rozpadlo a oni na to těžce doplatili, tak prostě nechtějí riskovat.

Mají za to, že je lepší být single z vlastního rozhodnutí než opuštěný a chude osmělý z rozhodnutí nějaké jiné.

0/0
22.4.2009 15:02

blekekeke

mne to vyhovuje ...

jo, jen ta společnost je stále ve stádiu, ty ještě nejsi ženatej? ty nemáš děti? co furt děláš? ty musíš mít pěněz.... V pátek jsem odjel, dnes jsem se vrátil, zítra tohle, pozítří tamto, další den tohle a zase bude konec roku a budu se divit co jsem krásných požitků nestihl. Víte co dělají spárovaní lidé, když je již jejich vztah nudí? udělají si svatbu, a co dělají, když už je nebaví být ženatý, pořídí si děti a co když děti vyrostou? mají psa a na zahradě gril, tož pohled i z druhé strany :-)

0/0
13.4.2009 17:30

JuraK

Re: mne to vyhovuje ...

Znáš nějaký ženatý lidi s dětma? Já myslím že ne.

0/0
14.4.2009 21:58

blekekeke

Re: mne to vyhovuje ...

no právě že si to jen myslíš ... ale nevíš, já vím, že vím, že znám, toď  vše...

0/0
15.4.2009 18:10

wostrey

Re: mne to vyhovuje ...

doufam, ze aspon co se CR tyce, spolecnost bude vzdy ve stavu ' ty ještě nejsi ženatej? ty nemáš děti? co furt děláš? ty musíš mít pěněz...'. Protoze pokud ne, tak nas tu za chvili sezerou musulmani/rusaci/podobna svoloc.[>-]

0/0
24.5.2009 21:59

blekekeke

Re: mne to vyhovuje ...

tak tomu ale nadprůměrná porodnost nezábrání.  Tomu zabrání důmyslnější a kvalitnější politika. Jinak lidí je hodně, jinak by nebylo 400 000 nezaměstnaných.....

0/0
25.5.2009 15:07

TrueRobos

Pořadí spokojenosti

Můj názor na pořadí spokojenosti jsou: 1) Spokojený vztah - jednoznačně nejlepší, 2) Single - nic moc, ale dá se to snést, 3) Nespokojený vztah - hádky, citový chlad, manipulace a podobná svinstva... hrůza. Ten, kdo tvrdí, že být single je nejvíc super, protože si se ženskou (chlapem) sem tam užije a o víc nejde, je buď hodně citově plochý a nebo se ošklivě spálil a nechce znova. Mám li citovat Simpsny, nejlepší je, když "je partnerka tvůj nejlepší kámoš, kterýmu navíc můžeš sahat na kozy".  To, že s partnerem můžete provozovat sex je super, ale co s ním mezi orgasmy, pokud je hloupý a nudný? Proto musí být především kámoš.

0/0
13.4.2009 5:02

Crus

Re: Pořadí spokojenosti

jaja svata pravda...

0/0
13.4.2009 19:45

JuraK

Co mají společné

Všichni tihle týpci mají společnou budoucnost. Po čtyřicítce budou opravdu sami. V práci je nahradí další mladí a atraktivní borci, jejich partnerky na jednu noc o ně nebudou mít zájem a rodinu nebudou mít, protože ji nechtěli.

0/0
12.4.2009 22:58

blekekeke

Re: Co mají společné

ano, ty patříš mezi ty co nevidí dál, než na svůj plot ;-D

0/0
13.4.2009 17:23

JuraK

Re: Co mají společné

Chápu že jsi chtěl za každou cenu něco napsat.

0/0
14.4.2009 21:56

blekekeke

Re: Co mají společné

no, a tobě to viditelně hrozně moc vadí  :-)

0/0
15.4.2009 18:09

KoKocek

to by mě zajímalo

jak přišli na to, že singles jsou procentuálně míň šťastní než důchodci...?;-D podle čeho to změřili?Rv

0/0
12.4.2009 16:49

tnx

Od takoveho poradce bych teda radu nechtel

To je ale kus vola.

"A zdůrazňuje, že pořád platí, že ženatí muži jsou v průměru šťastnější než singles."

No jo, milý poradče, ale do singles se v tomto případě řadí i ti, kteří by vztah mít chtěli, ale nikdo je nechce nebo ho prostě nejsou schopni. To pak řádně zamává statistikama. Co takhle porovnat singles, kteří by vztah mít mohli, ale takhle jim to vyhovuje oproti ženáčům? Ono by to mohlo vyjít jinak a to by Vám manželka asi neodpustila. ;-)

0/0
12.4.2009 13:57

Mala morska vila

Re: Od takoveho poradce bych teda radu nechtel

To je bohužel problém většiny studií - každý si to vyloží tak, jak se mu zrovna hodí.:-)

0/0
12.4.2009 14:12

minx

Směju se,

protože znám strašnou spoustu single borců a kariéristek. Jak je člověk pozná trochu blíž, zjistí, že ač se tvářej jako suveréni, vztah by chtělo 99 % z nich. Čímž samozřejmě nevylučuju, že existujou lidi, kterým samota opravdu celej život vyhovuje. A přidám malou rodinnou zkušenost. Můj tatínek nás vždycky miloval, ale celej život jsem měla pocit, že by vlastně radši byl s kamarádama než trávil čas s námi....ovšem jak šel čas, tatínek tu chytil nějakou nemoc, tu se mu přestalo dařit podnikání a nakonec po letech přišel na to, že jedinej kdo ho vždycky podrží je jeho rodina. Teď je z něj šťastnej dědeček, kterej dá ve 100 % případů před posezením s kamarádama přednost hlídání vnučky. Tak bacha na to, singlisti :-)

0/0
12.4.2009 12:15

mindwarp.cz

Re: Směju se,

To s těma nemocema a neúspěchem je asi jediné, z čeho mám strach, že se o mě nikdo nepostará, až budu potřebovat. Ale jsem na to připraven.

Já zažil opačný problém - tatínkovi se dařilo v podnikání, po revoluci si nahrabal spoustu milionů, za komančů také, byl u STB, jeho otec zase kamarádil s NSDAP, krásné kořeny. Skončilo to tak, že si uvědomil, že mu rodina akorát ukrádá z jeho nahrabaných penízků, rozvedl se, nekomunikuje, nepracuje, firmu (kterou nám měl odkázat) totálně zrušil. Je sám, má penízky, nemusí do smrti pracovat, má na kvalitní děvky, nic mu neschází a o mě a bráchovi nemusí ani slyšet. Běda, že bych potřeboval peníze na školu. Musím se starat sám. Nechtěl bych se takto zachovat někdy ke svým případným dětem, tak i také proto se nikam nehrnu. Navíc, přivést na svět tvorečka, který víš, že jednou umře krutou a bolestivou smrtí, není zrovna fajn. Život je smrtelná nemoc přenášená pohlavní cestou.

0/0
12.4.2009 15:38

tekanna

Re: Směju se,

Řekněme, že ani rodina není zárukou, že se o tebe někdo postará, až ti nebude do zpěvu. Máš-li mít peníze, dá se určitá péče koupit. Umění je ale rozlišit tu hranici, kdy ještě chceš být při tom a kdy už ne. Ostatně, útěchou může být to, že určité rozhodnutí už zopakovat nebudeš moci a s tím, jestli to bylo špatně či dobře, si už taky nebudeš muset lámat hlavu. :-)

0/0
12.4.2009 16:55

mindwarp.cz

Re: Směju se,

Počítám samozřejmě s tím, že rozhodnutí, které jsem učinil, je nevratné a že ho můžu litovat, nebo že můj cíl nikam nepovede. No a co, alespoň jsem zkusil být jiný než většina, ostatně vždycky jsem jiný byl. Tak ať to skončí, jak chce.

Můj otec, raději, než rodině, dá peníze cizím lidem, aby se o něj postarali, protože pro něj již my, jeho děti, úplně cizí jsme. Já ovšem nikdy na penězích nelpěl, stačí mi čtyři stěny, voda, jídlo a počítač, víc nepotřebuji. Takže pravděpodobně, protože mě peníze nezajímají, skončím špatně a nikdo se o mě nepostará, protože ani ty peníze na to mít nebudu. Počítám s tím, že skončím zle, no a co, odchod beztak čeká každého a medový není nikdy. Mě uklidňuje, že moje projekty jsou zaplaceny na 100 let dopředu, takže tu budou snad dlouho existovat a rozvíjet se i bez mé účasti.

0/0
12.4.2009 17:19

tekanna

Re: Směju se,

To nevratné rozhodnutí, o němž jsem mluvila, je smrt (ve výše uvedeném kontextu sebevražda). Ostatní rozhodnutí jsou nevratná jen ve výjimečných případech. Většinou je však lze zvrátit, uzpůsobit, dá se jich litovat, těšit se z nich, cítit z nich zadostiučinění atp. Tady nejde o peníze, hrdinství, výjimečnost atd., ale o schopnost reálně ve své samotě posoudit, jestli se životem ještě chci zabývat nebo už ne, a podle toho (a svého přesvědčení) jednat.

0/0
12.4.2009 17:28

mindwarp.cz

Re: Směju se,

Z tvých slov ale vyplívá, že pokud nebudu mít ženu a potomstvo, tak je můj život k ničemu a nemám proč žít a musím se zabít nebo co. To je přece blbost. Já ti dám příměr a nikdo to prosím neberte jako nějaké vychloubání nebo tak - žádný z potomků svých slavných otců, třeba Da Vinci, Newton, Darwin, nepřekonal hodnotnost odkazu svého otce. Někteří takoví lidé ani ženu a děti neměli, přesto jim to nebránilo v tom, vykonat něco pro lidstvo. A ve vzpomínkách lidstva žijí dále. Tak to je jedna alternativa, na kterou asi nemám, ostatně jsem Čech, nemám úplně ideální rodiče, vzdělání a tak. Ale beztak už jsem tu cestu načal, tak jí nechám probíhat volně. Když přijde vztah, přijde, ale musel bych cítit inspiraci a jasnou podporu mojí činnosti, to ovšem takhle většinou nefunguje, ženy mají jiné potřeby.

0/0
12.4.2009 17:47

tekanna

Re: Směju se,

Jsi úplně vedle. Nikde nehodnotím tebe ani jiného člověka podle toho, jestli je či není schopen najít si protějšek a založit rodinu. Mluvím o tom, že lidi žijící o samotě jednou budou muset (většinou naléhavěji než lidi s rodinou) řešit umírání.

0/0
12.4.2009 17:55

mindwarp.cz

Re: Směju se,

Aha, tak já ti nerozuměl. Teď to bylo řečeno dostatečně jasně a mohu se k tomuto tématu vyjádřit. To mám také dávno vyřešené a domluvené, mám dvě možnosti. Buďto mám domluvenou asistovanou sebevraždu ve Švýcarsku, bezbolestně. A nebo přátele z buddhistických kruhů a kontakt na Lamu, který ovládá provedení člověka do smrti. Umíráním, jsem si, ostatně, již klinicky prošel a mám s tím zkušennost, vím o čem to je a to si také člověk dokáže zařídit sám, resp. se na to připravit. Tibetští buddhisté se na smrt připravují celý život, každý den. Odlišnou mentalitu, velmi odlišnou to chce mít od té naší západní pro takové činy.

0/0
12.4.2009 18:35

tekanna

Re: Směju se,

Jo, to chce asi jinou mentalitu nebo dost jiný náhled na svět, než má většinová společnost. Díky za odpověď, jsem ráda, že jsme si porozuměli. Nechtěla jsem to tu nejdřív psát natvrdo, maže se tu za prkotiny. Tak ať se rozhodneš v pravou chvíli a hodně štěstí vůbec... :-)

0/0
12.4.2009 19:53

telmah

Re: Směju se,

Hm... prostě mi to nedá.... Když Ti nejde o hmotné statky, tak proč o nich furt meleš ????? Jak vám otec nic nedává, nic neodkázal a tak.....

0/0
14.4.2009 22:42

mindwarp.cz

Re: Směju se,

Protože život neni jednoduchej...

0/0
15.4.2009 0:21

h(r)ochy

Re: Směju se,

Tak to pozor. Při nemoci pomohli kamarádi. Při hmotné nouzi zase jiní. A na hlídání dětí(narozených i těch teprve plánovaných) jsem objednán na několik let dopředu ;-D. Ale je fakt, že se budoucím vztahu...tak za miliardu let rozhodně nebráním. Holt zklamání no. ;-D

Je fakt, že rodinu mám velkou a prošel jsem si tímhle i s ní...není v tom zásadnější rozdíl...s tím že zakomplexované členy rodiny si nevybíráte...PŘÁTELE ano. Opravdoví KAMARÁDI jsou také moje rodina.

Jen házím do kolečka protiklad, aby bylo vidět, že to jde vpodstatě mnoha způsoby a mnoho z nich je naprosto vpořádku. Tož žijte šťastně a spokojeně svobodní i zajatí...a hlavně...v klídkuuuuu...vždyť je nám fajn ne? :-)

0/0
12.4.2009 17:20

teta1974

Re: Směju se,

souhlasim, ze kupa singlu vztah chce. muzu mluvit hlavn o holkach, s klukama to resim jen nekdy, ale vidim to celkem jasne. takove to halaseni "ja se nechci vazat" je casto spis vykrikem zoufalstvi, a nebo eufemismem pro "on me nikdo nechce" nebo "porad miluju XY". na druhou stranu, pokud nekomu vztahy nejdou, je urcite lepsi venovat se praci a konickum, nez fnukat a narikat:)

0/0
25.4.2009 17:42

MJAK

:-)

Mno...když tak čtu ty zasvěcený komentáře, tak blbost mi přijde řešit život toho druhýho a úplně nejlepší je říct, že když je někdo v určitým věku single tak je to divný atd. Mně může zase přijít divný, když někdo v 18 vlítne do chomoutu nebo svoji ohromnou šikovnosti přivede na svět dítě do zajištěnýho zázemí v podobě pokoje v bytě u rodičů. Každýmu co vyhovuje a hlavně nedávat nikomu přátelský rady ve stylu, že to s ním myslíme dobře, takže by měl už jako dělat tohle a nedělat tohle. Cesta do pekel bývá většinou dlážděná dobrými úmysly :-))

0/0
12.4.2009 11:45

Mala morska vila

Re: :-)

R^:-)

0/0
12.4.2009 14:04

mindwarp.cz

Re: :-)

Asi tak no. Ale mě to štve, mí přátelé jsou zvyklí řešit, když mám nějaký problém, musel jsem je trochu pustit do svého soukromí. Takže vědí, že nemám stálou partnerku. Občas padne dotaz, kdy už si najdu holku a oženim se. To mě dokáže hodně vytočit a rozhodit, protože na tohle téma s nikým v reálu nehodlám diskutovat. To, že se někdo vyžívá ve tření sliznic a potřebuje se každému chlubit, kolik měl holek a co dělali a kolik jich má teď, to mě nezajímá.

Můj brácha vpadnul v 18ti do chomoutu. Je docela jednoduchý člověk a ta jeho stará je vysokoškolačka, úplně ho ovládla, jasně to vidí celá naše rodina. Takhle jsem naštěstí neskončil, ačkoliv jsem k tomu měl také v určitém věku blízko. Už jsem ale zjistil dávno o čem to je. Jsem rád jak jsem.

0/0
12.4.2009 15:45

Kei: polib si věrtel, Bingu...

Nesmysl

Nesmyslem je všeobecně protěžovaný názor, že single-člověk vojede i patník u silnice. Denně novou buchtu z diskotéky a ráno vykopat z baráku atd. To je hovadina z telenovel na Nově.

Co znám single lidi, tak vesměs je to varianta B z článku - obrovsky zklamaní lidé, kteří si nikoho nepřipustí k tělu a jsou spokojení s tím, že je nic nezraní tak, jak už to zažili. Vím, o čem mluvím.

0/0
12.4.2009 10:20

ac97c

Re: Nesmysl

R^

0/0
12.4.2009 11:56

smoochy

pravda

kdyz takovej chlap vi, ze by vztah nezvadl form; to je totiz pravej duvod, proc je sam ] tak je lepsi kdyz se o to ani nepokousi...  jen at je dal single a nenici druhy

0/0
12.4.2009 10:12

arrosage

Re: pravda

jak ví, že by nezvládl.. tedy pokud to není otázka pohodlnosti či neochoty? Pokud je to otázka pohodlnosti čiu neochoty.. pak souhlas..

0/0
12.4.2009 11:06

ddo

Re: pravda

Jaké pohodlnosti a neochoty? Má to být partner nebo slouha?

0/0
15.4.2009 15:58

mindwarp.cz

hmm

Hmm, tak na me se asi nehodi nic z toho, co tu popisujete. V 6ti letech jsem si to rozhodnul - nebudu mit zenu ani deti, budu se venovat vyzkumu nebo proste nejake kreativni cinnosti, 24h denne. A od te doby jsem na tom nic nezmenil, me to prijde v pohode. Kdyz mam chut na sex, zavolam si nejakou kamaradku. Kdyz mam chut se bavit, jdu s kamarady na pivo. Navic diky praci pres net muzu byt kdekoliv a delat cokoliv. Tak si predstavuji pravou svobodu. Co se tyce souziti dvou pohlavi, zkousel jsem si to parkrat, nikdy jsem nebyl nijak zklamany, ale proste pokud se clovek necemu chce venovat naplno, chce se dusevne rozvijet, tak vztah tomu akorat brani. Chlap, narozdil od zenske, si dokaze udrzett konstantni naladu bez emocnich vykyvu, zena ne, ta se emocemi ridi, coz je jeden z problemu. No nic, beztak me zase nekdo jiste odsoudi, me to je jedno.

0/0
12.4.2009 10:06

arrosage

Re: hmm

co je to "duševně rozvíjet"?

0/0
12.4.2009 11:03

mindwarp.cz

Re: hmm

Studuji buddhismus, takže třeba tak.

0/0
12.4.2009 11:07

arrosage

Re: hmm

aha.. jezdec na módní vlně... ;-D.. ono duševně rozvíjet se dá i ve vztahu.. jen to není tak "cool"..:-)

0/0
12.4.2009 11:11

mindwarp.cz

Re: hmm

Studuji ho od 6 třídy základní školy, kdy mě k tomu přivedl kamarád.  Přibližně tedy tak 12 let průběžně něco čtu, diskutuji s přáteli buddhisty a tak. Jestli ti to přijde jako módní vlna, ok, tvoje věc. Pokud mě ale neznáš, nesuď, jinak nic ve zlém.

0/0
12.4.2009 11:19

Mala morska vila

Re: hmm

V šesti letech? Tak to gratuluju rodičům, že mají doma génia.:-)

0/0
12.4.2009 14:07

mindwarp.cz

Re: hmm

Jo, já vim že je to divný, geniální asi ne. Šlo o to, že v pohádkách i dětských filmech jsem vždycky obdivoval ty různé vědátory, kteří veškerou energii vkládali do svého bádání. Takže skutečně, už v 6ti letech jsem si řekl, že budu jako oni. Původní začátky malého dítěte byly naivní, samozřejmě, neměl jsem žádné odborné znalosti a obor jsem si vybral až časem a beztak nemám jen jeden. Mě to prostě baví víc, než cokoliv jiného.

0/0
12.4.2009 14:20

nejchytrejsi

Re: hmm

koukal sem na tvuj web, v textech to mas samou 404, not found

0/0
12.4.2009 20:13

mindwarp.cz

Re: hmm

Které texty konkrétně myslíš? Jmenuj prosím. Já teď namátkově na některé klikal a v pohodě. Tak prosím napiš, co ti nejde, napravím to.

0/0
12.4.2009 20:28

mindwarp.cz

Re: hmm

Aha, už to vidím. Všechny texty jdou, kromě buddhistických. To napravím, ty jsou tam od samého začátku a několikrát jsem to měnil a bohužel, buddhistické texty nejsou vůbec aktualizované a dlouho jsem žádný nepřidal, asi dva a půl roku. Takže to se omlouvám, dám to do pořádku.

0/0
12.4.2009 20:30







Najdete na iDNES.cz