Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stodolní: od ostravského undergroundu k eurodiskotéce

Bývala neznámou ulicí v šedivé Ostravě. Dnes do ní láká na šedesát barů a klubů a za prohýřenými nocemi jezdí do Stodolní celé zájezdy. Z fenoménu se ovšem pomalu a jistě stává pozlátkový stroj na zábavu, který se sice točí, ale čím dál stereotypněji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomstersson

časově už off topic

ale zaujal mě týpek s nickem Alex... ;-D 

Má problémy s tím, že jezdí po  OVě s pražskou SPZ a lidi na něj ukazují fakáče...

No nevím, já mám pražskou SPZ 8 let a ani jednu takovou zkušenost v Ostravě nemám, jestli to nebude něčím jiným než tou SPZkou...:-P

Taxikář ho tady chtěl hned odvézt do bordelu...

Jak mí známí, tak já, jezdíme občas v OVě taxanem a zatím nemáme za x let jedinou zajímavou story s taxikářem...:-P 

0/0
12.6.2009 19:40

Tomstersson

Re: časově už off topic

Nechápu, že někoho baví přilézt do diskuze a jen provokovat. To nemá nic jiného na práci? 8-o Smutný život...

A pokud to snad opravdu myslel vážně, pak by se měl spíše zamyslet nad tím, kde je opravdu chybu, protože tohle se jiným lidem (ať už s pražskou SPZkou nebo v taxíku:-P) nestává.R^

0/0
12.6.2009 19:42

Janisss

:-D

Kdyz ta Stodolni tak upada a je to takovy des, tak proc tam je teda porad plno?!

0/0
29.4.2009 13:54

šlapal_si_to_po_pěšině

Lepší je pražák jak ostravák

skoro všichni hosté Ov, Ha, Ka a vlastně severní moravy si jenom stěžují a neumí si vychutnat krásy života... prírody.

Jsou to divní lidé jak kdosi z personálu pravil... nic jim není dobré.

Trpí mindráky, které si vylévají na nesprávnem místě. Potupit je pak pro inteligentné lidí je úplnou lahůdkou.

Naopak pražáci jsou mnohem snesitelnější a jsou v pohodě jako všichni ostatní hosté.  Moraváci  severní jsou závistliví a pro korunu by si nechali vrtat koleno.

Váš recepční EU

0/0
29.4.2009 9:53

Alex...

Lidi z Ostravy...

..nechovejte se jako závistivci, lopaty a burani. Pokaždé když jedu do Ostravy, tak potkám opravdu inteligenty. Například nácky, kteří mají potřebuji na mě ukazovat "fakáče" z autobusu, jelikož mám pražskou značku / ale když zastavíte na zastávce/ , tak se připoser*u atd atd Už toho nechte, nemáte to zapotřebí...už takhle vypadáte jak  závistivé hovada od u*lí. Je to směšné, ale i hezké...vědět, že někdo puká závistí, že nebydlí či nedělá v Praze...:)))

0/0
20.4.2009 12:45

pecuchet

Re: Lidi z Ostravy...

Tolik trapné křečovitosti na pár řádcích - to se hned tak nevidí. Já vám závidím vaši nesmrtelnou hlavu - kde nic není, ani smrt nebere - tak říká stará pravda. :-P

0/0
20.4.2009 12:49

Alex...

Re: Lidi z Ostravy...

..nevidím tam nic trapného, křečovitého či něco "divného". Je to jednuchý popisek  mých osobních zážitků v Ostravě. Prostě tam je cítit závist, hnus, neupřímnost na každém rohu...toť stará pravda.

0/0
20.4.2009 16:44

canada-goose

Re: Lidi z Ostravy...

Souhlas, souhlas.

Ostrava a lide z tohoto kraje by se nemeli vpoustet do Cech. At si zustanou v Polsku.

Akorat tady delaji ostudu.

0/0
20.4.2009 18:36

janulele

Re: Lidi z Ostravy...

ovšem pražáci jsou za to příjemní, upřímní, milí a hodní lidé... áááchachacha tak to se bavím ;-D

0/0
20.4.2009 21:23

Alex...

Re: Lidi z Ostravy...

Musím bohužel opakovat moje zážitky + slova lidí, kteří se tam narodili a žijí...Ostrava trpí tím, že Ostrava je mimo hlavní dění...ale kvůli tomu nemusíte mít chování buranů, kteží jen závidějí a ho*no dělají...

0/0
21.4.2009 9:32

thufir

Re: Lidi z Ostravy...

Jsem z Ostravy a  cca jednou týdně jezdím na centrálu do Lighthouseu v Holešovicích a musím říct, že každý máme něco. Tobě vadí, že na tebe ukazují fakáče kvůli pražské značce, což je kravina, protože tu má na služebním autě kdekdo a neznám nikoho, na koho fakáče někdo v autě s A ukazoval, mě zase vadí, že chodníky tak podělané od psů jako v Holešovicích se v Ostravě nevidí ani na Palalckého a v jiných ghettech.

0/0
27.4.2009 21:18

honza83

Re: Lidi z Ostravy...

Tak proč tu jezdíš, zůstaň si v Praze, tam je ti blaze, pepíku. Kdyby se Pražáci nepovyšovali nad ostatní, tak by je zbytek republiky neměl důvod nenávidět.

0/0
20.4.2009 20:44

Alex...

Re: Lidi z Ostravy...

Musím tě zklamat, nejmenuji se Pepík /ano, neexistuje jen jedno křestní jméno v ČR..:)/  Proč tam jezdím? Toť otázka pro vědce....protože tam jezdím pracovně? Ano, bingo, jezdím tam pracovně...:))))) Zbytek republiky? Opravdu NE, to je nějaký omyl vás závistivých zakrnělců..:) Jezdím skrz celou republiku, mám i přechodné bydliště mimo Prahu a mohu tě říci, nenávidí nás jenom "Ostrava", protože tolik závistivých, labilních, buranských lidí na tisíc metrů čtverečních jsem nikde jinde neviděl...:)))) Bohužel tento můj názor je potvrzený i lidma, kteří tam žijí či se tam narodili. Prostě závist....

0/0
21.4.2009 9:30

honza83

Re: Lidi z Ostravy...

Tak to bavíš, jen si dokázal, že tvé znalosti jsou na úrovni bodu mrazu, pepík = Pražák jen pro tvou informaci. A co máme Praze závidět - podrazácké taxikáře apod.? Nebýt lidí mimo Prahu, tak se Praha dodnes nevzpamatovala ještě ani z povodní.

0/0
21.4.2009 14:07

Alex...

Re: Lidi z Ostravy...

Aha, jestli posuzuješ znalost lidí podle toho, jestli chápe co znamená Pepík v Ostravě, tak ano...no comment...:))) Já nazývám lidi podle jmen a né podle toho, kde bydlí...asi máte nějaký osobní problém...:)) Jinak taxikáři, to je síla co? Já jezdím taxíkama naprosto standardně a pokud neni člověk hloupacatý, tak není problém jezdit -  v Praze za cenu 17 Kč/km s přistavením zdarma /přes jednu centrálu/ A nemyslete, že taxikáři v Ostravě je něco bomba - když jsem tam jel naposledy, tak jsem musel taxikáři třikrát vysvětlit, že opravdu nechci odvést do bordelu /a km určitě nestál 17 Kč...:))/, ale do jedné restaurace na večeři...:))))))))))))) a kdyby, kdyby, kdyby...víš jak ti to říkala maminka...:))))  Uf, ta Ostrava...:))))

0/0
21.4.2009 19:40

thufir

Re: Lidi z Ostravy...

Kdybys nebyl chuj, tak vůbec neřešíš kilometry a kolika za ně, ale zeptáš se za kolik Tě hodí...

0/0
27.4.2009 21:24

Freddy_1

Re: Lidi z Ostravy...

zvláštní jediné urážky které tu těd vidím je ze strany pražáka na stranu ostravy,tak ti pane nevím kde je chyba.

Budeš se asi divit,ale já jako stravak dokonce taky jezdím pracovně po celé republice a všude je pojem "pragocentrismus" poměrně známy a třeba moc nemají pražáky rádi v brně,hodně jsem podobné rekace viděl v českých budějovicích,ale nikoliv jsem tam neviděl negativní reakce na ostravu.

takže co s tím budeš dělat?

poradím ti....napiš tady sorry asi jsem to přehnal.

Rv

0/0
21.4.2009 16:40

Alex...

Re: Lidi z Ostravy...

ehm...jaké urážky?

Opakuji: to jsou osobní zážitky + názory lidí v Ostravě

pragocentrismus: ano, to je problém jen Ostravy - nikdo jiný s tím problém nemá. Jen nechápu, proč za to může "standardní" občan. Já opravdu nebojuji za to, že tu má být vše /ministerstva, parlament, soudy atd atd/

Brno: ano, lehký náznak nesnášenlivosti Brna vůči Praze je také známé, ALE velmi minimální oproti Ostravě

České Budějovice:..:)))) ano, kousek od tohoto města mám přechodné bydliště a žádný problém jsem tu nezaznamenal...a to sem jezdím pravidelně cca 30 let...:)))))

0/0
21.4.2009 19:34

Alex...

Re: Lidi z Ostravy...

Jen pro upřesnění:: když vidím člověka, který řídí auto s brněnskou či s ostravskou značkou, tak ho klidně pustím /v Ostravě je to velký problém, jet tam s pražskou značkou/,nemám k těmto spoluobyvatelům žádné předsudky či problémy, ale prostě tak to je....lidi z Ostravy nesnáší pražáky, proč? Protože je to závist nebo lítost? Jestli závist, tak pojdťe taky do Phy, jestli lístost, tak díky...:))))))))

0/0
21.4.2009 19:35

cleverikx

Re: Lidi z Ostravy...

Zajimave cteni...Ja jsem se v Ove narodil, ziju tady doposud a proti Prazakum vuubec nic nemam.......

0/0
22.4.2009 18:25

Alex...

Re: Lidi z Ostravy...

..tak to je fajn. To jsi jeden z mála...bohužel tento názor je kombinace mých zkušeností + názory lidí z Ovy...ale vyjímky jsou... Já jsem to ani nepochopil, všichni jsme v jednom státě a takové nenávisti...

0/0
23.4.2009 10:19

thufir

Re: Lidi z Ostravy...

Pražskou značku má v Ostravě každý druhý na služebním autě...Meleš tady nesmysly

0/0
27.4.2009 21:26

thufir

Re: Lidi z Ostravy...

To máme stejnou zkušenost

0/0
27.4.2009 21:25

Etistuta8

Jaroslave Halamko

tolik nesmyslů jsem pohromadě dlouho nevidělRv

Pepík si sednul do pendolína,rychlým tempem proběhnul stodolní,napsal tuhle prolhanou rádobyreportáž a ještě mu za to zaplatili;-DR^ Já ti snad budu muset závidět:-P

0/0
20.4.2009 0:56

Alex...

Re: Jaroslave Halamko

Opak mladíku. Ty mu již závidíš...stejně jako většina lidí z Ostravy závidí "pražákům", ale neni co...neboj.

0/0
20.4.2009 12:47

Espey

Re: Jaroslave Halamko

Alexi,

copak škaredého Tě v Ostravě potkalo? Svěř se a přestaň to zastírat... :-)

0/0
27.4.2009 8:43

janulele

Re: Jaroslave Halamko

souhlas... prostě kecy prdy..:-/

0/0
20.4.2009 21:21

Terezka0102

co to je?

Je mi sice jen 18, ale i tak mě naprosto zaráží stylistická úroveň tohoto článku. Vypadá, jakoby jej psal nějaký "vyspělý" a Stodolní unavený puberťák.

Nejsem si jistá, zda mě má obsah navnadit k návštěvě Stodolní, odradit či jen informovat o tom, jak to tam vypadá. Nepsal náhodou autor tento text bezprostředně po návštěvě baru?

A k výroku, že v Ostravě není kam jinam jít, než na Stodolní, bych se jen zeptala "publicisty", v jakém městě žije, že kromě hospod je v sobotu v 22hodin k dispozici spousta "jiných lákadel". Zajímalo by mě jakých..

Abych trochu opravila image Ostravska, musím přiznat, že Stodolní není nic nejluxusnějšího, ale každý si tam najde "své". Pokud Vás neláká trsat na disotéce, není problém si jen tak posedět u piva s přáteli na zahrádce nějaké hospody, zajít si na pizzu nebo na sushi.

0/0
19.4.2009 10:31

kidoolb

Re: co to je?

... aneb Tezky zivot vesnicana :-)

0/0
20.4.2009 16:42

rock-bar.cz

Měníme tvář Stodolní

Jako ja s tim clankem v zasade souhlasim, Stodolni stoji za kulove uz dlouho, jedine co se meni klub od klubu je interier, jinak tam hrajou vsude ty same sracky, vsude je narvano k prasknuti, ulice je ucpana taxikama, kolikrat je tam pres tyden vic taxikaru nez hostu. Co se drog tyce tak si je taky muzete koupit na kazdem kroku. Celkove to vlastne ridi albanci, kteri mimo jine zasobuji celou ulici "chutnyma" hamburgerama. Neda se na to koukat, takze jsem vzal par tisic a otevrel bar, ve kterem se hraje rock, metal atd. narvano tam nemam nikdy a vubec mi to nevadi, protoze nez to mit plne vyjetych smazek, ktere se nachazeji vsude jinde, tak tam radeji budu sedet v klidku sam s orosenym pullitrem radegastu. Mozna nezmenim tvar stodolni, jak to mame v reklame, ale kazdopadne ted na stodolni je rockovy bar a to opravdu rockovy a komercionalizovat to nebudeme. Adresa je www.rock-bar.cz a na stodolni pokud by chtel prijit nekdo normalni, tak si nas urcite najde.

0/0
19.4.2009 0:56

janulele

Vsadím se, že článek psal nějaký chytrý pražák

Já v Ostravě žiju a dokonce bydlím na Stodolní. Jelikož tady bydlím, tak mám možnost Stodolní každý den vidět v denním světle.... Nesouhlasím s názorem, že se člověk nemá kde najíst a že se vaří pouze přes týden či co to tam psal za bludy. Dá se tady vybrat opravdu z dobrých restaurací... kdo neví, má smůlu. Chytrolíni, kteří přjedou na čumendu a čekají nevím co jsou asi zklamáni, ale díkybohu za naši "malou" Stodolní, člověk tam najde všechno... je to prostě taková všehochuť. Když někdo nemá rád dredaře, tak ať nechodí do takových podniků, kde se vyskytují. Kdo nemá rád diskaře, tak ať nechodí tam kde se hraje house, techno, disko apod. Proč někdo naráží na to, že po ulici chodí pipinky a nagelovaní frajírci? Pochybuji, že kdyby nějaký nadržený pražáček přijel na stodolní tak by byl rád, kdyby tam viděl nějaké staré babky o berlích v roztrhaných hadrech... :-P

0/0
18.4.2009 14:56

maud

Re: Vsadím se, že článek psal nějaký chytrý pražák

Když jsem byla poprvé  v Černém pavouku, byl to pro mě šok.  Staré kožëné sedačky, stoly posbírané ze smetiště, židle rovněž., stěny v cihlovém surovém stavu.  Ale co mě překvapilo, byla úroveň hostů  a   h u d b a ,  kterou tam pouštěli.  Jedním slovem , super!!!!

Černý pavouk má přes týden stále tu svoji atmosféru.

0/0
19.4.2009 1:41

amelie22

Re: Vsadím se, že článek psal nějaký chytrý pražák

až na to, že černý pavouk už několik let neexistuje:-PRv

0/0
20.4.2009 16:17

MH4

Dělají z komára velblouda...

Ze stodolní může být mimo akorát ten, co tam nikdy nebyl a akorát o ní slyšel nadnesené kecy, nebo nikdy neopustil českou kotlinu...

Jedna obyčejná ulice kde jsou místo obchodů bary...no a co jako :-P

0/0
18.4.2009 13:12

0xf

Toz tak sinci

Ja tam chodil za pradavnych dob cerneho pavkou a td.. opravdu to bylo hudebne i literarne rozmanite misto. I kdyz zrovna literatura mi az tolik nerika. Dal jsem tam i par piv z mejlou. Ted je to obsazeno kluby ktere nabizeji uz jen podobne styly bud cesky hnus (david.. a td...) a nebo house a td.. tohle zase mi nic nerika. Takze obcas zajdu do irske kde obcas neblbnou a fakt poustej irskou a vzpominam na irsko :-) ale jinak nic moc i to pivko uz clovek dostava z lahve. Stara stodolni mne vyhovovala vice.

0/0
18.4.2009 11:48

darkhalf

???

Proč mám pocit, že Xman je nejslabší článek už tak slabé a nedůvěryhodné (jejich slogan  ať jde někam)  iDnes a místní autoři jsou slabší než Saiver na sportu (ten aspoň o sportu něco ví)?

A proč mám pocit, že autor tohodle článku je I-D-I-O-T? A to teda Stodolní zrovna moc nemusím....

0/0
18.4.2009 8:06

SpamSpam

A o tom to je

Není podstatné, jestli je Stodolní taková nebo maková. Podstatné je, že článek o žádné jiná ulici v ČR nevyvolá takové vášně a takovou diskusi.V

0/0
18.4.2009 7:35

Robin Ood

Re: A o tom to je

Krátká paměť... Matiční :-P

0/0
18.4.2009 12:47

Kaiser_Soze

Stodolni - nafouknuta bublina

kdyz jsem tam prijel poprve, musel jsem se zeptat, to je jako vsechno?

Takhle v Praze vypada kazda ulice v centru.

Krom toho jsem musel pit celou noc striky, protoze tam nikdo nemluvi cesky a objednavka typu "bily vino" zustala vzdy nepochopena.

No a zalohy na sklenicky, to uz me uplne rozsekalo. ;-D

0/0
18.4.2009 7:29

dewils

Re: Stodolni - nafouknuta bublina

ty si lopata

0/0
18.4.2009 8:02

PAVEL5

Re: Stodolni - nafouknuta bublina

Když říkáš, "když jsem tam přijel poprvé", tak je jasné, že jsi přijel vícekrát. Můžu se tedy logicky zeptat, proč, když je to o ničem? Vždyť můžeš zůstat v Praze. Z takových příspěvků mám pocit, že jediným jejich účelem je sdělení o naprosté výjimečnosti Prahy a podřadnosti Moravy potažmo Slezska. A co se týče gramatiky a řeči všeobecně, věz, že patvary typu citovaného bílého vína (každé malé dítě ví, že je to nesmyslný tvar, nicméně proti bonbónkům typu příjdu dýlejc je to drobnost), kazí češtinu stejným způsobem jako ostravština. Osobně nesnáším extremisty jedné i druhé strany, kteří plivou na druhé jen proto, že bydlí jinde. Na závěr-Stodolní je slušné centrum zábavy.

0/0
18.4.2009 8:19

Kaiser_Soze

Re: Stodolni - nafouknuta bublina

Ano, byl jsem tam 2x. :]

Jen rikam, ze pro mesto jako Ostravu je to asi neco vyjimecneho, ale kdo bydli ve meste vetsim, nez je Ostrava, muze byt zklaman.

A to nemluvim o te naproste absurdni nenavisti pomerne velke casti ostravskych smerem ke vsemu, co pochazi z Prahy. :-©

0/0
18.4.2009 8:22

Danny_Kay

Re: Stodolni - nafouknuta bublina

Tak ono kluby v Praze samozrejme taky nic moc...restaurace a hotely jsou kvalitnejsi, o tom zadna...kazdopadne myslim,ze turista se v Praze musi treti den pekelne nudit...v Ostrave uz ten prvni den :-)

0/0
18.4.2009 8:40

wiliz

Re: Stodolni - nafouknuta bublina

Větší město než Ostrava je pouze Praha a Brno :-P

0/0
18.4.2009 9:17

x_2

pekny clanek

V Ove sem studoval, mam to mesto moc rad, ale Stodolni mi k srdci nikdy moc neprirostla.. je to komercni hampejz plny nagelovanych metrosexualu a pipinek. jeste je tam par klubu kam stoji za to zajit E99, Pecival, ale jinak je to vsechno stejny komercni diskarna.. byvalo to lepsi. Nesouhlasim, ale ze se v ove neda najist, naopak v centru je  spousta kvalitnich restauraci a kavaren.. mozna byl autor nekde na periferii, tezko rict. Ova ma svoje kouzlo, pro Prazaka je to urcite zajimavejsi tip na vylet nez nudne Brno.

0/0
17.4.2009 23:01

Buraking

Re: pekny clanek

Nudné Brno:) Možná by jsi tam měl jet se podívat:) Co se týče noční zábavy, tak se mi Brno zdá rozhodně lepší a je tam mnohem víc možností kam zajít - jen vše není na jednom místě, nesmrdí to tam špínavým promýslem a není tam tolik cigánů.......Nejlepší je Praha:) poté logicky Brno a na třetí místo bych zařadil Olomouc.[>-]

0/0
18.4.2009 5:46

Buraking

Re: pekny clanek

÷ průmyslem:)

0/0
18.4.2009 5:47

Danny_Kay

Re: pekny clanek

Ostrava smrdi prumyslem? Kdy's tam naposled byl? Praha je na tom v tomto pripade hur.

0/0
18.4.2009 8:41

pecuchet

Re: pekny clanek

Jo jo, Brno i Olomouc jsou fajn, rád tam přijíždím. Ovšem ne kalit, nebo jak se to správně nazývá?:-P

0/0
18.4.2009 8:58

x_2

Re: pekny clanek

V Brne sem teda byl.. a uz nikdy vice, je to nudne mesto. Olomouc ma krasne centrum, ale jinak tam skoro nic neni, to mi potvrdili i mistni.

0/0
18.4.2009 10:36







Najdete na iDNES.cz