Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedm největších mýtů o nevěře

Podvádějí ji jen ti, kteří nejsou v současném vztahu šťastní. Nevěra musí nutně vést k rozchodu. Aféra pomůže váš vztah vylepšit. To jsou některé z největší mýtů, které se tradují o nevěře a podvádění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ZZZZZZZZ

Slovo "podvadet" je spatne

Podle § 250 Podvod je ze "způsobí tak na cizím majetku škodu".  Navic nevera je staromodni, kdysi to bylo nutne aby nekdo nevychovaval levobocka, dnes kdy udelaji geneticky test na pockani je to jedno. Sam kdykoli je prilezitost tak si soustnu, samozrejme se s tim partnerce nechlubim. Ona si mozna taky nekde obcas soustne a ja to vedet taky nechci.

0/0
30.4.2009 7:52

q33ny

Re: Slovo "podvadet" je spatne

doufám, že se necháváš pravidelně testovat

0/0
30.4.2009 21:10

tinwe666

Re: Slovo "podvadet" je spatne

to zni jako sen každé holky :-(Rv

0/0
1.5.2009 17:02

tinwe666

..

páni, tady jedou tři věci dokola..jak vylepšit sex (tři univerzální rady, děljte to jinde, jinak nebo s němým jiným), jak ženský manipulujou s chlapama a o nevěře..to je teda nůďo...RvRv

0/0
29.4.2009 14:46

devil666

Danny Kay

Panebože to jsou kecy! 8-o

0/0
29.4.2009 0:28

Danny_Kay

Podvadi 2 typy lidi...

...svine a ubozaci...Svine se daji chapat, proste to maj v povaze a neda se s tim nic delat...Svinim se da svym zpusobem zavidet. Nemaji zadne zabrany a delaji si, co chteji, vlastne vzdy voli tu cestu, ktera je pro ne nejvyhodnejsi a je to vlastne jednodussi zpusob zivota...Ubozaci jsou naproti tomu hlupaci a maji to v zivote tezke...Jsou to lidi, kteri podvedou, a pak toho lituji. Ja osobne tento typ lidi nechapu. Bud neco povazuji za spatne a neudelam to, anebo to udelam,ale pak je to za plneho vedomi a nelituju toho. Pokud by mi nekdo chtel polozit otazku, zda jsem nikdy neudelal chybu a pak toho litoval, pak odpovim - NE...opravdu jsem nikdy nic takoveho neudelal. Jiste, udelal jsem v zivote mnoho chyb, ale o techto chybach jsem v dobe, kdy jsem je delal, nevedel, ze chybami budou...

0/0
28.4.2009 15:04

Danny_Kay

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Napriklad jsem se rozhodl studovat obor, ktery me prestal bavit a podruhe bych se rozhodl jinak nebo jsem pracovne odcestoval do jisteho statu a pak se mi tam nelibilo...To je ale zcela neco jineho. Pokud mam treba neco ukrast, pak vim,ze je to spatne a proste to neudelam...pokud mam partnerku podvest, pak rovnez vim,ze je to spatne a neudelam to...Pokud mi partnerka nevyhovuje, tak ji to reknu, ukoncim vztah a je po problemu...

0/0
28.4.2009 15:04

Destroyer7

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Ó, jak krásné by bylo žít v tak jednoduchém světě. Bohužel, svět není černobílý. Mnohý na to přijde a pak se zastydí za svou naivitu. Snad to bude dopřáno i tobě.

0/0
28.4.2009 15:30

Danny_Kay

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Ja osobne doufam,ze ne...Jiste, spousta lidi muze namitat, ze kecam, ze ze sebe delam nejakeho svatouska, ale to uz proste neni muj problem. Ja chapu, ze z pohledu nekoho, kdo se chova zcela jinak, je to treba nemozne pochopit,ale ja se proste opravdu chovam podle svych zasad...Mam sve prohresky typu stahovani hudby z internetu, coz je svym zpusobem kradez, spravne bych ji mel zaplatit, ale nelituju toho. Proste uplne v poradku to sice neni, ale ja to povazuju za "maly prohresek". Tim chci rict, ze nejsem svatej, ja jen proste nedelam veci, ktere v dobe, kdy je konam vim, ze jsou spatne a pozdeji bych techto cinu litoval. Proste bud konam a nelituju nebo nekonam...

0/0
28.4.2009 15:36

Krak

Re: Podvadi 2 typy lidi...

No ty ze sebe neděláš svatouška ale idiota...;-D

0/0
30.4.2009 22:43

auvergnat

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Presne tak. To je tak naivni pohled, ze to snad ani neni mozny. Jasne, kdyz je cloveku 20 rika si, nu coz, tak to ukoncim, uz to neni jako na zacatku. No jo, jenze celej zivot nejde zit ve vztatich, ktery za dva roky skoncej. A kdo tvrdi, ze je do svy manzelky zamilovanej i po deseti letech, je podle me peknej pokrytec. Ze bych prisel z prace a prede dvermi se mi rozbusilo srdce, jak tu svou zas dnes uvidim, to fakt ne. Rikejte si co chcete, ale nejlip to proste vystihl Plzak- laska manzelska a laska milenecka spolu nemaji co delat. Laska manzelska je zalozena na POTREBE, laska milenecka na TOUZE. Po manzelce muzu tezko touzit, kdyz ji mam k dipozici 24 hodin denne. A kdo tvrdi, ze kdo zahne, je ubozak nebo svine, tomu bych to pokuseni pral. Nejcasteji dostavam lekce od lidi, kterym je kolem 35, stridaji to jak ponozky, ale budou to tak mit nejspis celej zivot. Sorry, ale vedle takovejch lidi si jako svine proste neprijdu (jo, podvedl jsem teda jednou)

0/0
30.4.2009 18:56

Mala morska vila

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Podle mě láska není ani o touze, ani o potřebě.:-)

0/0
30.4.2009 19:55

Mala morska vila

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Když tohle je všechno hezký, dokud v tom nejsou děti - takže výměna partnerky jen proto, že Ti nevyhovuje, nemusí být nutně jediným správným řešením.

0/0
28.4.2009 15:45

RumBum

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Presne tak. Strasne se mi libi "jedine spravne" nazory 25tiletych "dedu vsevedu". :-)

Jenze zivot neni jenom o tom, co se mi neco libi, nebo nelibi - kdyz se mi to nelibi, spalim mosty a zacnu znovu.

0/0
28.4.2009 16:45

blecha1

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Klid, on by pálil mosty i s dětma. :-P

0/0
28.4.2009 20:59

Polárníliška

Re: Podvadi 2 typy lidi...

Ale nelitoval by a stál by si za tím, no není to krásný ten čistej charakter :-P

0/0
28.4.2009 23:41

tnx

Bod 1 je mimo

No nevim, ale prijde mi, jako by v bode 1 automaticky predpokladali, ze to praskne. Prijde mi uplne mimo misu.

Predstavte si situaci, kdy jeden z parneru proste nema chut na sex. Druhy ano. Ten druhy sex vyzaduje, vadi mu, ze s nim ten prvni nechce spat. Ten prvni je zase nastvany, ze ho ten druhy nuti do neceho, co nechce. To nema sanci dlouho vydrzet. Pokud si ten druhy nekoho najde, tak se sklidni, prestane tlacit na toho prvniho a je sance, ze se to zlepsi.... pokud se to ten prvni nedozvi.

0/0
28.4.2009 13:09

Mala morska vila

Re: Bod 1 je mimo

S tím souhlasím. A navíc, pokud je nevěra důsledkem krize ve vztahu, kterou třeba ten druhý nechce řešit, může být určitým alarmem pro něj, že je něco špatně a ať kouká něco dělat, pokud nechce o svého partnera definitivně přijít.

0/0
28.4.2009 13:12

blecha1

Re: Bod 1 je mimo

Pokud na bouchneš někoho s kým po chvíli zjistíš, že tohkle vadí, tamto bolí, že hračička a klasika do zblbnutí je nejlepší, zatímco ty rád experimenty a mnohem častěji než když už teda musím, tak až po seriálu v TV a max 30 min, aby se vyspala, tak to je nejlepší to fakt zabalit. Dlouhodobě to nefakčí. :-P

0/0
28.4.2009 13:13

Mala morska vila

Re: Bod 1 je mimo

Ona se chce občas i vyspat?8-o;-D

0/0
28.4.2009 13:17

blecha1

Re: Bod 1 je mimo

No, normálně uvažující člověk se na hovadinu v TV vyprdne a věnuje se tomu druhýmu, a pak se oba v klidu vychrápou do sytosti, ne že tenhle móres si prosazuje už po 2 měsících. Ale jsou různě inteligentní lidé. Občas se holt hrábne vedle, no, se stane a tohle je za trest. :-P

0/0
28.4.2009 13:29

Mala morska vila

Re: Bod 1 je mimo

Chceš říct, že inteligence člověka se posuzuje podle toho, jak často a jak dlouho souloží?:-P

0/0
28.4.2009 13:30

blecha1

Re: Bod 1 je mimo

Ne, ale dle toho jak moc vyžaduje čumět na totální hovadiny v TV. :-P Viluš čti co píšu a snaž se do mého textu vžít, já taky musím být furt telepat, přece. ;-D

0/0
28.4.2009 13:33

Mala morska vila

Re: Bod 1 je mimo

Já se snažím vžít, ale vzhledem k rozdílnosti náhledu nás obou na tuto problematiku mi to moc nejde.:-)

0/0
28.4.2009 13:41

jaryk1

Re: Bod 1 je mimo

naprostý souhlas, viz moje diskuze ve zdraví a porodech, jak chce ženská chrápat místo sexu a ještě se nestará o dítě, tak s dítětem si hochu už nevrzneš doma vůbec. Nejlepší je opravdu ihned zapudit nemáš-li sílu ji převychovat

0/0
29.4.2009 18:41

Lukke-Luk

Pane bože

Kristepane to jsou zase rady... ;-D

0/0
28.4.2009 12:31

Chytracisko

kariéra

Navíc díky své kariéře a životnímu stylu potkávají mnohem víc mužů.....

....hezká definice postelové karieristky R^

0/0
28.4.2009 11:41

Polárníliška

Pokud jde o jednorázovou nevěru,

vždycky to z mého pohledu fungovalo jako utvrzení se, že jí mají v zásadě všechny stejnou a zlatá stálá partnerka, se kterou si člověk rozumí nejen v posteli, ale taky lidsky, ovšem holt na člověka občas, když je příležitost, přijde chuť si to zase ověřit....

0/0
28.4.2009 11:17

cufir-mufir

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Naprostý souhlas... tohle razím už hodně dlouho... ženské se mohou vzteknout, když jim říkam, že žádnou bokovku nepotřebuji, protože už dávno vím, že každá jí má stejnou a u každé je třeba se smířit s něčím jiným. No a když už u té své jsem se se vším smířil, tak nemám důvod měnit !

No a wo tom to je ;)

0/0
28.4.2009 12:25

Mala morska vila

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Chceš říct, že už jsi nevěrný byl?

0/0
28.4.2009 12:36

blecha1

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Ten je tady nevěrnej s náma všema. Prase! :-P ;-D

0/0
28.4.2009 13:01

Mala morska vila

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Jsem nevěděla, že i diskuse se počítá.:-P;-D

0/0
28.4.2009 13:04

blecha1

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Samozřejmě!

0/0
28.4.2009 13:07

Destroyer7

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Ty to jednou budeš mít hodně těžké, ale to nejdřív budeš muset dokončit školu a nastoupit do výrobního procesu. A to, jak tě tak na tomto serveru pozoruji, bude ještě chvíli trvat.

0/0
28.4.2009 15:35

blecha1

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Odhad jak prase. ;-D Proč lidi, co si myslí, že umí ostatní odhadnout píšou nesmysly. :-P

0/0
28.4.2009 20:53

Polárníliška

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Protože myslet znamená houno vědět - klasika...:-)

0/0
28.4.2009 23:43

Gaspaccho

Re: Pokud jde o jednorázovou nevěru,

Ono i nejlepsi odhad zhati "starsi clovek" s mysli a vyjadrovanim týn-ejdžra.

0/0
30.4.2009 17:18

TarasBulba

Ten bod číslo 6 není mýtus ale pravda

0/0
28.4.2009 10:28

Seb Loeb

Re: Ten bod číslo 6 není mýtus ale pravda

Taky si myslím. Řekl bych že většina nevěr připadá na ty, kteří mají, řekněmo to kulantně, trochu volnější morálku, jsou zvyklí ještě z doby za svobodna střídat partnery, zkoušet, "užívat si".

0/0
28.4.2009 10:42

Lexxik

Re: Ten bod číslo 6 není mýtus ale pravda

Jj souhlas, už si to zkusili a to je 50% strachu pryč:) To je jako když se člověk bojí vsokých skokánků u vody:)

0/0
28.4.2009 10:45

Terezicka_O.O

Re: Ten bod číslo 6 není mýtus ale pravda

Naprostý souhlas R^.

0/0
28.4.2009 12:18

Daniel Pudil

jednoduchy jak facka

Kdo podvede, je to ubozak a slaboch. Kdo podvede, podvede vetsinou, kdyz je ve vztahu nespokojeny. Kdyz podvede chlap, je to jen aby zkusil nejakou novou zenskou a pak se vrati k tvy svy. Kdyz podvede zenska, vetsinou se do toho novyho chlapa zamiluje a vznikne problem.....

0/0
28.4.2009 10:04

cufir-mufir

Re: jednoduchy jak facka

Když podvádíš ve chvíli, kdy je vztah v krizi, jsi blázen a nevíš co činíš.

0/0
28.4.2009 10:25

Chytracisko

Re: jednoduchy jak facka

jasný, tyhle nevěry se nepočítaj

0/0
28.4.2009 11:42

cufir-mufir

Re: jednoduchy jak facka

Ne, jde o to, že když je vztah v krizi, neni dobré zanášet. Druhá polovička je podezírava a snáze objeví nesrovnalosti. Paradoxne je nejvhodnější čas pro zálety, když je vztah v pohodě....

Tím neříkám, že to dělám :-P

0/0
28.4.2009 12:23

tnx

Re: jednoduchy jak facka

a co kdyz je vztah v krizi kvuli druhe polovicce, treba najednou zjisti, ze neni jedina a ze se ma trosku snazit...

0/0
28.4.2009 13:11

Mala morska vila

Re: jednoduchy jak facka

Tady asi záleží na typu vztahu a taky na tom, jaký to může mít na druhého vliv.

0/0
28.4.2009 13:13

a-c

Re: jednoduchy jak facka

přečti si ten článek ještě jednou. nevěra neplyne z nespokojenosti ve vztahu. sexuální pud je naprosto primitivní záležitost a pokud nejsou dostatečně silné zábrany, tak se může stát, že padnou. a to, že chlap si užije a ženská se zamiluje... to je taky mýtus.

0/0
28.4.2009 11:12

Mala morska vila

Re: jednoduchy jak facka

To je podle mě blbost. Když je člověk zamilovaný, nemá důvod ani chuť být nevěrný, no a pokud někdo není schopen ve fungujícím vztahu udržet libido na uzdě, je pro mě slaboch.

0/0
28.4.2009 12:39

blecha1

Re: jednoduchy jak facka

No, jednou jsem zažil, že jsem byl zabouchlej do 2 ženskejch najednou, bylo takový hektický období. ;-D Nevěřil jsem, že to jde, ale jo. Ať jsem viděl tu nebo tu, tak vnitřně jsem hormonálně reagoval úplně stejně na obě. Stálo to celkově za prd. :-P

0/0
28.4.2009 13:05







Najdete na iDNES.cz