Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme gayové a lesbičky a jsme na to hrdí! skandovalo Los Angeles

Sjela se nakonec jen polovina z očekávaného počtu, i tak ale ulicemi Los Angeles pochodovalo 200 tisíc lidí. A jednalo se o největší oslavu hrdosti homosexuálů a lesbiček v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dedko

Manželka tvrdí, že jsem impotent !

A jsem na to též hrdý !;-D

0/0
9.7.2009 9:22

petacx

O co jde GENDER (feminstickým) organizacím?

doporucuji si precist: O co jde GENDER (feminstickým) organizacím? 8-o ;-€ 8-o

www.google.com/search?hl=en&q=O+co+jde+GENDER+(feminstickým)+organizacím%3F&aq=f&oq=&aqi=

8-o

0/0
3.7.2009 0:44

Chytracisko

Úžasný

na co všechno dneska sou lidi schopný být hrdí:-)

0/0
2.7.2009 22:11

Vrah

Re: Úžasný

To mi připomnělo jeden starý vtip:

„Pane doktore, já se pomočuju.“ „Tak tady máte pilulky a přijďte za týden.“

Za týden „Pořád se pomočuju, ale už mi to nevadí.“ Dobrá, tak ještě mastičku a ukažte se zase za týden.“

Po týdnu: „Tak se sice pořád pomočuju, ale už jsem na to hrdý.“

0/0
2.7.2009 22:38

petacx

Re: Úžasný

R^ R^ R^

0/0
3.7.2009 0:45

Mat_Hawk

Medvědí služba

myslím, že právě podobné maškary dělají všem homosexuálům velmi špatnou službu. Sex. orientace je každého věc, pokud s ní neotravuje ostatní a neporušuje zákon (zvířata, děti, násilí). Pokud staví na odiv  "já jsem teplouš, kdo je víc?", pak bohužel zbytečně dráždí většinu. Chtějí-li homosexuálové být akceptování ve smyslu, napřed jsem člověk, mám nějaké jméno, nějakou povahu, nějaké zaměstnání, zájmy a pak teprve nějakou sex. orientaci, pak podobné kašpařiny staví tyto hodnoty do pro ně velmi nevítaného pořadí...

0/0
2.7.2009 20:09

fixaman

Re: Medvědí služba

Jsem gay a s tímhle příspěvkem se ztotožňuji.. Právě díky takovýmto akcím je na nás nahlíženo jako na bandu úchylů.. Nedokážu si představit, že bych svoji orientaci chtěl slavit tím, že budu pobíhat téměř nahý po ulici :-/

0/0
1.10.2009 20:11

mimouch

Nemám nic proti homosexuálům...

...pokud nejsou oblečení a nalíčení jako ti na těch fotkách 8-o

0/0
2.7.2009 16:14

Lanta2004

Re: Nemám nic proti homosexuálům...

Jsem homosexuál a tvrdím totéž:-)

0/0
2.7.2009 17:10

fixaman

Re: Nemám nic proti homosexuálům...

Jsem taky gay a mám stejný názor ;-)

0/0
1.10.2009 20:12

cibich

Všeho moc škodí

Je přeliněno a člověk nemá přirozeného nepřítele.Příroda je moudrá. Zařídit to tedy musí mikrosvět,tedy viry,no a taky genetika. A proto,čím víc homoušů,tím větší požehnání pro tuto planetu !

0/0
2.7.2009 16:07

logaritmus jedné

Re: Všeho moc škodí

...tak to jste u me vul, pane!  % homo v populaci je priblizne stejny bez ohledu na jeji pocetnost. Dle Vasi "myslenky" by jinak v nejlidnatejsich statech melo byt nejvice homo...  Boze, to je blabol. Jak jste vubec neco tak blbyho mohl napsat?

0/0
2.7.2009 18:16

toono

Re: Všeho moc škodí

tvuj primer je prinejmensim stejna demagogie jako ta jeho..

0/0
2.7.2009 23:41

moiazza

Co mám dělat?

Lidičky, jsem nešťastný. Narodill jsem se a jsem úplně normální chlap. Mám manželku , děti a vnoučata.  Je pro mě ponižující že nejsem gay! Mohl jsem být slavný, psaly by o mě noviny a byl bych možná i poulární. Na svatbu by mi přišly celebrity a dostal bych spousty dárků. Tak jsem jen ubohý normální člověk. Nikdo mi nic nedá a skoro po mě pes neštěkne. Co mám dělat?

0/0
2.7.2009 14:51

petoul

Re: Co mám dělat?

Lidičky, jsem šťastný. Narodil jsem se jako úplně normální gay. Mám přítele, rodinu, přátelé. Jsem hrdý na to, že jsem gay... Jen mi neříkejte, co mám dělat. Jsem opravdu šťastný :-)

0/0
2.7.2009 15:46

freeLook

Re: Co mám dělat?

;-DR^

0/0
2.7.2009 16:08

Lanta2004

Re: Co mám dělat?

R^Jsem na tom stejněR^

0/0
2.7.2009 17:11

fixaman

Re: Co mám dělat?

To já taky R^R^

0/0
1.10.2009 20:14

Zanys

Re: Co mám dělat?

A z čich zadku tu rodinu máte?

0/0
3.7.2009 6:21

petoul

Re: Co mám dělat?

Ty jsi přesně ten důvod, proč je nutné občas bojovat s tupostí. Pokud jsi své rodiče, sourozence atp. vyškrtl ze své rodiny, já to neudělal a patří do ní dál. No a tím Ti může být už ji jasné, odkud se vzali :-) A kdyby ne, mrkni do zrcadla.

0/0
3.7.2009 8:13

Kamka1985

Brýle Mámení...

Moje babička ten pochod viděla v televizi a řekla: "...zvrácený svět." Neměla jsem sílu a ani chuť jí to vymlouvat, tak jsem mlčela.  Hmm, ani nevím, co tím teď  tady chci říct:-)   ...možná...každý máme svůj svět, ve své hlavě, a to mě fakt děsí...:-/  Když dokážeme sundat brýle Mámení, budeme si rozumět? ?

0/0
2.7.2009 14:07

Fuck_the_people

Re: Brýle Mámení...

Nechápu mámení - to, že má člověk vlastní názor, je snad mámení??

0/0
3.7.2009 9:46

Kamka1985

Re: Brýle Mámení...

Ne, to ne...Mámení je něco jako brýle, které "možná" máme každý na svých očích, takové brýle, které nám nasadila společnost. Možná bych to nazvala jako předsudkové a stereotypní vidění. Pokud si přečteš Labyrint světa a ráj srdce od Komenského, tak to pochopíš :-) Teď je jen otázka, zda jsem to dobře pochopila já, a to nemůžu nikdy vědět :-) Věčná klec :-) :-/

0/0
4.7.2009 8:38

wellbload

A já su asexuální

Hádám, že to tady taky všechny hrozně zajímá ;-D;-D;-D

0/0
2.7.2009 11:45

afrousek

Re: A já su asexuální

Já též:-) A je jedno jestli to někoho zajímá či ne, je to každého věc a není žádný důvod k diskriminaci, nebo by spíš neměl být.

0/0
2.7.2009 12:46

atg.redneck

K čemu všechen ten humbuk ...

... lidi nezajímá, kam ho kdo strká nebo jestli si jí ta či ona nechává protáhnout od chlapa či pohonit od baby, tak proč všechen ten bordel. Těch 200 tisíc, co se tam sjeli, jsou ta sorta homosexuálů, který to potřebujou všude dávat na odiv a všem to cpát. A ukazovat polonahý vytahaný zadnice v koženejch tangách.

0/0
2.7.2009 10:28

molok

Re: K čemu všechen ten humbuk ...

tak i to ohromné číslo 200.000 je asi jedno procento homosexuálů v USA, takže bych  dle toho neposuzoval celou komunitu. Uplně dobře nechápu smysl těchto pochodů, ikdyž tento měl prý být za konkrétní zákon, budiž, ale jednou jsem viděl podobný pochod v Londýně. Vězte, že podobných zmalovaných kreatur a zadnic v kožených kalhotech tam bylo po skrovnu, zbytek mladí, staří, naprosto obyčejní lidé v průvodu, chápu, ale že fotky obyčejných holek a kluků v tričkách by nikoho "nenadchly"  ...

0/0
2.7.2009 10:44

petoul

Re: K čemu všechen ten humbuk ...

... ale pokud ty zadky ukazujou (nejen) baby např. při karnevalu v Rio de Janeiro, tak je to OK a ještě se nad tím slintá ;-D Důležitý je důvod akce: oslava hrdosti a připomenout (nezapomenout) na události ve Stonewall -  proto to všem cpou. Naštěstí to je v zahraničí zábavná událost i pro mnohé heteráky a podporu svých homosexuálních přátel a známých berou tak nějak normálně ;-)

0/0
2.7.2009 11:00

molok

Mnoho povyku pro nic

To že se někde promenáduje pár excentrických jedinců, ještě nedává nic vědět o životě 12.000.000 homosexuálů v USA nebo 400.000 v ČR. Takže to chce klid a nohy v teple ;-)

0/0
2.7.2009 9:12

freeLook

Re: Mnoho povyku pro nic

kratce jasne trefne napsano R^

0/0
2.7.2009 9:17

Lanta2004

Re: Mnoho povyku pro nic

R^

0/0
2.7.2009 17:12

1gomez

to je krása

;-D;-D víc se ztrapnit nemůžou

0/0
2.7.2009 7:45

shorticek

Nemám

nic proti tomu,aby si gayové a lesby žili spolu.Ale nejsem zrovna nakloněn tomu,aby se tento svazek pojmenoval "rodina". Slovo rodina má pro mne skoro posvátný význam a možná jsem trochu patriarchální,ale pořád mám vžitou skutečnost muž+žena+děti.Pokud nebude fungovat dál tento "starý" systém,tak společnost bude stárnout a "mizet" rychleji.Nemusím zrovna pohled na holé zadnice gayů,kteří takto prezentují svůj hlavní znak příslušnosti ke 4%,ale nedokázal bych asi překousnout skutečnost,jak dva gayové v "rodině" vychovávají adoptovanou dceru.....

0/0
2.7.2009 6:39

misost

Re: Nemám

uplny suhlas s kazdym slovom R^

0/0
2.7.2009 10:35

Euronymos

Re: Nemám

Takže doufám, že stejně tak jako odsuzujete takovéto rodinné soužití, budete odsuzovat i soužití muž, žena, děti bez manželského svazku, protože to také není RODINA a kdysi dávno jsem slýchával, že rodina je základ státu, čož je blbost, protože základ státu jsou inteligentní, vzdělaní lidé, kteří dokáží posunout směřování státu dále. Co tokhle zakázat samoživitelkám mít své dítě, protože to není rodina. Děti z rozvedených rodin dát do domova, protože již nikdy nebudou žít v rodině a mít nevlastního rodiče není představitelné pro původní vidění rodiny.

Nevím, ale možná by bylo pro děti lepší vyrůstat v milujícím prostředí, které se vzdáleně přibližuje k rodinnému soužití a ne v často vězeňských podmínkách dětských domovů. Ať již po finančních stránkách, možnosti prosazení, získání určitých konexí, atd. Jinak již jsem byl kolikrát svědkem drtivého dopadu svobody u studentů, kteří si toho nemohli dříve moc dovolit.

0/0
2.7.2009 12:17

puik

Re: Nemám

Adoptovaná dcera bude asi deviantní, že?

Víte- mí rodiče jsou oba heterosexuální a já jsem buzna.A nikdo to nepozná, nikomu to necpu. Holá řiť v gatích není můj oblíbený způsob projevu, ale když můžu koukat na plakátech na ksichty politiků, tak mne ani toto neurazí. Takže vzorec "muž+žena+děti" tak, jak jej uvádíte, není asi všemocný.. Pokud to funguje na bázi Vaší úvahy, tj. že homosexuální pár svojí výchovou negativně ovlivní dítě, tak heterosexuální pár udělá to samé.

Opravdu parádní zkratkovité myšlení.. Odpovídá tomu, co většina heterosexuálů o homosexualitě vůbec ví (rozuměj nic). Nikomu do hlavy nevidíte. Svou orientaci jsem si nevybral, chovám se slušně a dovolím si s klidem tvrdit, že své rodině dělám dobré jméno.

Jenže to je asi to "nechutné a hnusné", nebo? Je asi lepší masturbovat nad silikonovým poprsím, denně se vypít v místní hospodě a doma potom zmlátit ženu, co? To jo.. Přesně tohle je totiž taky ten "posvátnýí" vzorec "muž+žena+děti" - resp. přesně stejně zkratkovitý.

0/0
2.7.2009 22:04

Meera82

Re: Nemám

R^R^R^

0/0
2.7.2009 23:48

Meera82

Re: Nemám

Tedy, abych citoval bratra ze Slovenska: "uplny suhlas s kazdym slovom R^"

;-D

0/0
2.7.2009 23:50

fixaman

Re: Nemám

R^R^R^

0/0
1.10.2009 20:18

Meera82

Na blití??

Jo, možná tak z vás, a z vašich reakcí. Stále je vidět, že v čr problematika homosexuality není tak známá - bohužel.

Kdyby byla, takové reakce by tu nebyly mezi prvníma..

Vás jdině omlouvá to, že reakce podobného typu jsou schopni vyjídřit lidé z menších měst a vesnic, lidé se zákldním vzděláním a s IQ 90.

Je vidět, že ČR je stále jen rozlezlá vesnice, ale zase je tu hezky ne? Až se homosexualita projeví třeba u vašich dětí nebo ve vašem okolí, možná ji budete  mít možnost poznat z blízka a nebudete ji tak odsuzovat.. 

To, s kým kdo spí, může být druhým úplně jedno. Setkáváte se s nimi denně, a jen proto, že to nemajá napsáno na čele tak je (zatím) neodsuzujete? No nic, jdu blejt velebnosti.

0/0
2.7.2009 6:25

freeLook

Re: Na blití??

Ja bych rekl, ze lide jsou (az na par primitivu) schopni prijmout odlisnost jakou je homosexualita, nicmene negativni reakce na tyto "street parade" kde jde o exhibici jsou  v celku prirozene.

0/0
2.7.2009 9:02

f0rr35t

Re: Na blití??

Taky to tak vidím. Ono je něco jiného nadávat anonymně milionům lidí na netu a nadávat homosexuálovi přímo do obličeje, obzvlášť kdyby to byl třeba někdo z rodiny.  Mezi 4 očima už by většina diskutujících nevolila tak drsná slova, většina by dokonce asi otočila o 180 stupňů.

0/0
2.7.2009 10:33

Meera82

Re: Na blití??

Je otázka, jestli jste podobnou "akci" zažili, já teda ne, ale když jsem se na to podíval z jiného hlediska, není to nic jiného, než jako nějaká show pro pobavení v televizi. Ti, co do toho jdou, si totiž ze sebe umí udělat srandu a naštěstí, s některými negativními reakcemi počítají, takže je to nerozhodí.

Na tyto akce chodí i "normální a slušní" heterosexuální občané a někteří si to i vyzkouší (myslím jít třeba v průvodu a bavit se). Než se toho lidi přestanou bát v ČR a zjistí, že jde o pobavení se, tak to bude hodně dlouho trvat.

Stejně jako u televize má člověk možnost volby: přepnout, nebo dál sledovat.  Stejně jako tady, buď si nevšímat (stejně s tím nic neuděláte) a nebo se povznést a bavit se. Samozřejmě se najde i pár jedinců, kterým se to nelbí, ale nepřepnou, protože můžou kritizovat a nadávat. A to se taky nikdy nezmění.

0/0
2.7.2009 20:55

quido

A ne a ne a ne ....

"právo na manželský svazek má každý, i sexuální menšiny..." NE, nazývejme věci pravými jmény - nemám nic proti soužití homosexuálních párů, ale důrazně protestuji proti tomu, aby tento svazek byl nazýván MANŽELSTVÍM - je to v mých očích poplivání toho nejzákladnějšího svazku muže a ženy. TEČKA.

A teď se do mě můžet epustit, jaký jsem xenofob a já nevím co ....

0/0
2.7.2009 0:18

petoul

Re: A ne a ne a ne ....

...xenofob ne, ale malinko mimo asi jo :-) V čem je ten svazek muže a ženy tak jedinečný, vyjímečný a nedotknutelný? Čeho se tolik obaváte? Toho,  že nazývání svazku za manželství nějak naruší Vaše soužití s Vaší ženou? Nebojte, chlap si vezme chlapa, ženská ženskou, a doma - ve vašem manželství to ani nijak nepocítíte ;-)

0/0
2.7.2009 9:35

celim

Re: A ne a ne a ne ....

To je pěkná blbost! Mně je šuma fuk co si teplouši doma dělají, neboť je to jejich problém, ale ani já nevidím rád, když oni nejsou schopni se vyrovnat s tím, že mají problém a tak to řeší tím, že exhibují a myslí si, že je tak majorita začne uznávat! Ale oni bohužel nejsou normální, alespoň v tom sexuálním slova smyslu. A oni si toho jsou velmi dobře vědomi a proto ten neustálý humbuk!A ta jejich "manželství" zůstanou vždcky v uvozovkách! Maximálně to může být partnerství.

0/0
2.7.2009 11:58

petoul

Re: A ne a ne a ne ....

A kdo píše, že mají doma problém a že se s "tím" nejsou schopni vyrovnat. A s čím vlastně? S orientací? Někteří možná ano (včetně těch "100% heteráků", kteří se jen bojí přiznat si, že je více zajímá chlap než ženská:-)). Nebo vyrovnat s tím, že rádoby normální vetšina diktuje homosexulům, zda si někoho mohou nebo nemohou vzít a jak to nazývat? V obou případech jim/nám držím palce a Vám třeba jednoho takového teplouše v rodině, protože se Vám možná rozšíří obzory a možná změní náhled na věc (ale chudák kluk nebo holka, pokud byste zůstal omezený v toleranci a respektu k nim).

0/0
2.7.2009 12:55







Najdete na iDNES.cz