Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sex s příchutí násilí: podmaňte si ji

Jemnost a galantnost odložte na chvíli stranou, nebojte se a udělejte pár kroků za hranici toho, co jste v sexu již vyzkoušeli. Dnes nebudete princ, o něhož se může vaše partnerka opřít, ale krotitel, který si ji dokáže podmanit a k němuž bude ohromeně vzhlížet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DanielaZla

je to pravda

Ja to mam rada.Trochu nasili je velice dobre. Ovsem musi se predem stanovit hranice. Kazdy by to mel zkusitR^

0/0
3.8.2009 4:37

smarzka

jou! "výprask"!!

dobrý článok, ale evidentne velmi nepochopený, ako si vsimam. nad tými cajovými svieckami som sa tiež pozastavila. ten knot na pliesku je velmi labilný, takže vypadava hned, stací ked manipulujem s vonno svieckou pri sebamensom pohybe sa ten pliesok s knotom hýbe!!!

ináč, je to pár fajn rád, ktore može clovek vyskusat, ale nemusi. vyskusa sa aj dovera partnerov ( s tým hambenim, je to hlupost). Anyway, je to fajn tieto veci. aspon pre mna.R^

0/0
30.7.2009 14:28

P3tr4

Re: jou! "výprask"!!

zkus SM svicky.. prodavaji se bezne, jsou vcelku bezpecne a tolik nepali ;)

0/0
30.7.2009 15:12

ac97v2

Ještě tady chybí,

že bez plynové masky nebo potápěčských brýlích se šnorchlem není ten správný sex. To bude asi v dalším díle pro pokročilé. :-@

0/0
30.7.2009 0:01

Speedo

Re: Ještě tady chybí,

takove puritany jako ty lituju

0/0
30.7.2009 8:12

marka40

Re: Ještě tady chybí,

nevím co je za puritánství na tom, když nesouhlasím s tím, že nechci být podmaněná, ponížená, svázaná, se zavázanýma očima a při tom všem ještě spálená voskem a sešlehaná? Jsem partnerka, ne poddaná, proto jsem partnerkou i v sexu. Takovéhle ponižování  je pro mne hnus!!

0/0
30.7.2009 8:35

mattonka

Re: Ještě tady chybí,

a někdo tě nutí toto dělat? Pak by to možná už mohlo hraničit s omezováním os.svobody. Nelíbí se ti to, prostě to nedělej. Jiným se to líbí, nechť ot dělají. Je demokracie, ne?!

0/0
30.7.2009 8:59

marka40

Re: Ještě tady chybí,

těm ženám, kterým  se to líbí, ať si to klidně nechají dělat. Já jsem jen reagovala na pisatele přede mnou, který psal  pisatelce smýšlející stejně jako já, že ji, jakožto puritánku lituje. Proto jsem přidala svůj názor,  že ne každá žena chce být ponižována. Jen můj osobní názor (i když mám pocit, že tento názor sdílí vice žen), nic víc.

0/0
30.7.2009 9:20

P3tr4

Re: Ještě tady chybí,

Je uplne v poradku, ze mas svuj nazor, ale mozna by ses divila.. spousta zen o nekterych specifickych pocitech/pranich/fantaziich nemluvi prave proto, aby se na ne ostatni zeny (nekdy i muzi) nedivaly jako na devianty. Kazdy at si dela, co je mu prijemne a pokud se zene libi byt v sexu (pozor na omyly, jde zde jen o sex) submisivni, budiz ji to prano. Nektere zeny/pary temto praktikam podrizuji kompletne cely zivot, ale vetsina jen sex. To neznamena, ze by vzajemny respekt nebo ucta nebyla na miste. Spise prave naopak. To ale bohuzel pochopi jen ten, kdo vi o cem mluvi.

0/0
30.7.2009 11:36

Alcator

Re: Ještě tady chybí,

jenže dotyčná nenapsala, že se jí tyto praktiky nelíbí. Ona výsměšně zaútočila na ty, kterým se toto může líbit, tím, že jim podsunula současně i gumový či latexový fetišismus. Což bylo nevhodné.

0/0
31.7.2009 22:16

wiliz

.

No kde to berete?8-o:-P

0/0
29.7.2009 17:15

notabene9

Když..

Když to psal, byl svázanej..?

0/0
29.7.2009 14:38

Kašpárek007

:-(

Vosk tedy určitě není lehké SM. Mimo zvráceného porna nevím o nikom kdo by si nechal dobrovolně kapat vosk třeba na něžný zadeček či bříško. Snad nějaká hrošice. Možná by si měl pan redaktor zkusit vzít do ruky kalíšek s rozpuštěným voskem a jen tak si jej kápnout na hřbet ruky 8-o

0/0
29.7.2009 13:40

Hanyz01

Re: :-(

Ubezpečuji Vás, že osobně znám pár žen, které tohle přímo zbožňují, znám takové, které vzrušuje výprask rákoskou nebo kopřivou přes intimní místa, znám lidi, kterým se líbí propichování jehlami. Prostě stupně masochismu jsou takřka bez konce.

O tom, že to pan redaktor osobně nevyzkoušel, o to se nehádám, celková úroveň článku to vypovídá jasně.

0/0
29.7.2009 13:58

netykavka

k zaplakani

"Bez pout si už sex ani neumím představit, na internetu se navíc dají koupit za pár korun. Sice jí

můžete svázat ruce stuhou nebo šátkem, ale už samotné objetí chladného

kovu navodí pocit podmíněnosti. Zvlášť, pokud jí zavážete oči. To má

další výhodu: můžete s partnerkou dělat prakticky cokoli a nemusíte se

stydět před jejím pohledem."  Tak tenhle clovek ma podle mne dost vazny problem sam se sebou...

0/0
29.7.2009 12:47

Hanyz01

Re: k zaplakani

Ten člověk jen ví, co chce. Každý má rád v sexu něco, nebo vy si vážně myslíte, že zrovna podle vás se bude brát etalon sexuality pro zbytek lidstva? ;-D;-D;-D

0/0
29.7.2009 13:23

msk

Re: k zaplakani

nechte ji...dyt je to netykavka.....

0/0
29.7.2009 13:41

nakej_nick

Re: k zaplakani

vždyť má pravdu

kdo normální se stydí před nejintimnějším partnerem?

jinak tyhle návody jsou fakt ubohost ... nevím proč sem furt lezu :o)

0/0
29.7.2009 17:50

Alcator

Re: k zaplakani

Pokud máš dvacet kilo nadváhy, rezavé vlasy a dobrácký obličej, a zkusíš na svou partnerku udělat "drsný výraz", pravděpodobně se nedokáže ubránit a rozesměje se. Když bude mít zavázané oči, neuvidí, jak komicky vypadáš, a rázem to bude mít úplně jiné grády.

Takhle jsem to alespoň pochopil já, a souhlasím s tím.

0/0
31.7.2009 22:19

netykavka

Re: k zaplakani

evidentne jste me nepochopil...prispevkem jsem myslela to, ze mi prijde divne, ze nekdo zavazuje partnerovi oci, aby se pred nim nemusel STYDET. wtf??? ten kdo ma podobne problemy, je podle mne bud absolutne nezralej na sex nebo by mel vyhledat psychologa.

0/0
29.7.2009 21:38

Sara13

každému dle chutě

No já se bavím... ;-D Koukám, že během letních práznin vládne na IDnesu sexuální nálada. Každý den, máme nějaký článek o sexu... Chápu, co v tom  vedru dělat jiného.... ;-) Ale ještě víc mě baví některé reakce.... Sexuálních praktik je přece dost a myslím, že každý si vybere. Tak každý dle libosti. Já osobně si myslím, že sešvihaná prcka může mít někdy něco do sebe... I když si druhý den nemůžu pohodlně sednout.... ;-)

0/0
29.7.2009 11:52

hanibi

názor ženy

No tak to snad ani není pravda, autor článku se musel úplně zbláznit. 

---"....Bude překvapená, když jí při líbání krku dáte ruce za záda a nasadíte želízka..." Tak to ano, budu překvapená a nejspíš partnera "za odměnu" kopnu do jistých míst.   ---"...Až se začne chvět pod jeho chladnými dotyky, kápněte na její tělo trochu vosku..." tak to budu překvapená ještě víc - spáleniny od vosku, to je moje.

 

 

0/0
29.7.2009 10:34

hanibi

Re: názor ženy

----"... našlehejte jí na holou, jako malé zlobivé holce. Nemusíte mít důtky, stačí kožený pásek..." Cože?!! Pásek?! Tak to už jdu rovnou volat Bílý kruh bezpečí.  

----"...Zkuste ji chytit za vlasy a párkrát přetáhnout po zadečku páskem…" Nemám slov.

 

Podotýkám, že nejsem žádná puritánka a s partnerem se umíme hodně odvázat (např. sex na veřejnosti, různé pomůcky nebo anální praktiky). Ale kdyby mi provedl něco výše uvedeného, tak je po sexu (a možná i po vztahu).

Takže pánové, BACHA, neveřte všemu, co se tu píše!!!

0/0
29.7.2009 10:35

Zuzana.

Re: názor ženy

Puritánka nejsi, možná jen trochu hysterka... Já si třeba zase neumím představit, že bych to dělala na veřejnosti, ale to neznamená, že bych hned volala měšťáky. Vždyť je to hra. Ať si to každý v posteli (nebo jinde) dělá, jak se mu to líbí. A zrovna bondage apod. mi nepřipadá zdaleka tak ujetá jako sex na veřejnosti :-)) Ale hlavně - je to každého intimní věc a nikdo tě nenutí ;-)

0/0
29.7.2009 10:40

Radek1979

Re: názor ženy

to co jsi napsala budeme brát jako recesi, jinak by jsme si o tobě museli myslet nepěkné věci, OK? ;-D;-D

0/0
29.7.2009 10:48

Jxyz

Re: názor ženy

jestli mas normalniho partnera tak snad zhruba pozna kam az muze zajit, jinak ja myslim ze takove lehoucke SM muze byt hodne rajcovni :-)

0/0
29.7.2009 11:48

iuos

hmm

jsi zvrácená ;-D

0/0
29.7.2009 15:19

marka40

Re: názor ženy

naprosto souhlasím, jsem na tom úplně stejně. Mám pocit, že tento článek je výplodem nějakého chorého mozku;-(

0/0
29.7.2009 11:41

sCZECH

Re: názor ženy

vas dve bych teda v postely mit nechtel...vzdyt to neni o zadnych SM praktikach, jen ze sex nemusi byt vzdy jen nezny a  romanticky RvRv

0/0
29.7.2009 11:45

marka40

Re: názor ženy

 já bych zase nechtěla v posteli někoho, kdo by mě chtěl ponižovat. Celý článek je psán ve smyslu ponížení, podmanění, sešlehání, atd. ženy . A to vážně nemusím. Jsem partnerka, ne poddaná nebo otrokyně!!

0/0
30.7.2009 8:30

P3tr4

Re: názor ženy

Promin, ale nemas sajnu o cem mluvis. Je rozdil mezi tim byt poddana a oddavat se necemu/nekomu. Nebudu to rozebirat, protoze to nema smysl. Zkus si o tom neco precist, pochopit a pote diskutovat. A pokud nemas zajem o tom ani premyslet, pak nevim proc reagujes v diskuzi.

0/0
30.7.2009 11:44

smarzka

Re: názor ženy

R^

0/0
30.7.2009 14:18

smarzka

Re: názor ženy

v tomto pripade naozaj nejde o otroctvo. to ma uplne iný charakter. toto je navrh na okorenenie si sexualneho života. ak sa vam to nepaci, tak to nerobte! a ani taketo clanky necitajte, ked už ste natolko proti tomu!

0/0
30.7.2009 14:17

laik.a

jo

Kromě bičíku a vosku prossím:-/

0/0
29.7.2009 9:39

Tondach

Ano !

Nejlepší je, když manželka při takovém sexu, připoutaná k pelesti, pohlédne na strop a řekne, že by se mělo vymalovat !

0/0
29.7.2009 8:55

chessfan

Re: Ano !

tak hned rovnou dostane na (_._).;-D

0/0
29.7.2009 9:29

smajlik :)

Re: Ano !

No, tak co, tak ať SE klidně vymaluje :-P

0/0
29.7.2009 14:14

Milan_Seliga

No...

Nejlepsi sex jsem zazil kdyz sem u toho seslehal partnerku kabelem od baskytary :)

0/0
29.7.2009 7:52

Hanyz01

Re: No...

Tak ještě tu chybí nějaký další "dobrý" tip: bužírka, honácký bič... alespoň budou mít v černý kronice na idnesu o čem psát...;-€

0/0
29.7.2009 7:55

Randall Flagg

Re: No...

epsi jsou treba dutky nebo jezdeckej bicik.

0/0
29.7.2009 8:46

Hanyz01

Re: No...

Můj příspěvek, na který reaguješ, byl myšlen ironicky...Jinak ale souhlasím, bičík a důtky jsou lepší i bezpečnější.

0/0
29.7.2009 8:57

Randall Flagg

Re: No...

Nojo, sorry, nekoukam kdo co pise, myslim ze podle toho navodu niz bych to pochopil lepe :-)

0/0
29.7.2009 13:29

Hanyz01

Redakce zase perlí...

Vážení, pokud znáte bdsm jen z googlu, tak nedávejte na web takhle blbé články, nebo dojde k něčímu zranění...

Alespoň pár základních rad:

1) Vosk - je nesmysl tvrdit, že horký vosk je bezpečná praktika - žádná praktika v bdsm není a priori bezpečná, to je nutné mít neustále na paměti!!! Zvláště to platí o horkém vosku a dvojnásobně v momentě, kdy ho kapete z čajové svíčky - knot je totiž připevněn k takovému kovovému plíšku, ne ke dnu kalíšku a ten plíšek se hrozně rozpálí a jak ten vosk lijete, může vypadnout na tělo a velmi bolestivě a viditelně popálit.

2) Pouta - kovová pouta jsou fajn, ale pozor na utažení u těch policejních(v návalu vášně si toho nemusíte ani všimnout a jsou z nich nepěkné otlaky) a samozřejmě pozor na to, ať od nich neztratíte klíček:-),  lepší a bezpečnější jsou pouta kožená.

0/0
29.7.2009 7:36

Hanyz01

Doplnění:

3) Tzv. "safe word" neboli "stopka" - nespoléhejte se na to, že odhadnete partnerčiny meze při takové hrátce, zvláště jste-li nezkušení. Stopka je bezpečnější - může dojít k náhlé křeči, nevolnosti atp.

4) Při svazování doporučuji provazy z přírodních materiálů, ne "umělotinu" a velký pozor dejte na utahování provazů kolem krku, či na krkolomné polohy (do kozelce ap) - to, co vypadá úžasně na fotkách na netu chce ve skutečnosti hafo praxe a tréningu od obou zúčastněných a i tak v té poloze vydrží dotyčná jen chvilinku.

5) Nikdy nenechávejte svázaného nebo jinak znehybněného partnera samotného - křeč může přijít kdykoliv (a jsou i jiné komplikace - omezení krevního oběhu, náhlá nevolnost atp) a se zavázanýma očima může ztratit rovnováhu i když jinak s tímhle problémy nemá.

6)Výše zmińovanými body jsem nechtěl nikoho od BDSM odstrašit (ono by se toho dalo napsat víc, ale na to tu není místo), když se to líbí oběma, je to krásný zážitek, naprosto nesrovnatelný s běžným sexem.

0/0
29.7.2009 7:42

P3tr4

Re: Doplnění:

R^  plne souhlasim. Pro zacatecniky je dulezite pripomenout, ze si musite uvedomit zodpovednost za partnerku (partnera). Neznamena to, ze se nemuzete oddat viru vasni, ale prubezne kontrolovat stav partnera, mrknout na svazane ruce/nohy atd. Partnerka si v tu chvili vubec nemusi uvedomovat tlak nebo bolest. Po ruce mit nuzky pro pripad nouze. A po bondazi partnera zachytit/pomoci se uvolnit, popr. trochu promasirovat.. a nechat at se v klidu vrati do normalu. Hodne stesti a zazitku ;)

0/0
29.7.2009 12:13

Zuzana.

Re: Redakce zase perlí...

Hanyz, chce to nepoužívat při sexu policejní pouta, ale pouta ze sexshopu, u kterých nevadí, když ztratíš klíček, je u nich totiž ještě navíc taková malinká páčka, která je otevře i bez klíčku.

Ad vosk - jak píšeš, nepoužívat čajové svíčky, ale klasické svíčky, a kapat z větší výšky, aby se vosk stačil před dopadem trochu ochladit.

0/0
29.7.2009 10:44

Hanyz01

Re: Redakce zase perlí...

Zuzano: já mám proti jakýmkoliv pomůckám ze sexshopů zásadní výhrady - zaprvé je to nesmyslně předražené, zadruhé je to fantasticky nekvalitní - viděl jsem v sexshopu pouta z měkkého plechu - co to udělá v momentě, kdy s nimi někdo zavergluje je asi evidentní. Takže já radím začátečníkům - ocelová želízka raději ne, jste-li fanda do ocele, existují krásné kvalitní ocelové obojky a okovy a pokud je nakoupíte od soukromých výrobců, vyjde vás to zhruba stejně draho, jako v sexshopu nějaký nekvalitní šmejd.

S tím voskem souhlas. Jen jsem zapomněl dodat - bacha na barevné vosky a speciálně na stříbrné a zlaté - jsou v nich částečky kovu, který samozřejmě pálí o to více.

0/0
29.7.2009 13:22

notabene9

notabene9

To psal ředitel věznice, aby získal další svěřence..?

0/0
29.7.2009 7:17

AlBunda

jasně,pár po šňupáku a to by bylo aby ke mě nevzhlížela

;-D

0/0
29.7.2009 1:14







Najdete na iDNES.cz