Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Desítka nejodpornějších mazlíčků, které můžete mít doma

Jsou slizcí, jedovatí, hnusní a až na výjimky se s nimi vlastně nedá mazlit. Přesto si je hýčkáme jako domácí miláčky. Pokud už taky máte po krk roztomilých chlupáčků, které chce každý hladit, z následující desítky si určitě vyberete jejich pravý opak. Pořídíte-li si totiž některého z těchto bizarních tvorů, nejčastěji uslyšíte: „Fuj, dej to pryč!“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

packalek

Pandinus

Dovolim si poopravit malinko clanek autora. Jsem vlastnikem pandinuse :) teda vlastne mam jich nekolik :) popravde jsem je nidky nezkousel dusit :) takze s tim ze vydrzi 3 dny bez dechu = :))))) , to ze vydrzi nekolik mesicu bez jidla je pravda....ale proc je trapit ze jo.

1.Samec nevypousti na zem spermie :-D , ale semenny vacek na kterem jsou spermie :-)

2. "Jeho jed není tak silný, takže pokud vás bodne, ucítíte po chvíli svědění, které po pár hodinách odezní" ... = mel jsem tu cest jeho jed uz okusit a urcite bych to neprirovnal k svedeni :-) . Nastesti to bylo jen od malinkeho a to jsem se jen otrel = v mravenci davce a bylo to bolestive jak vosi bodnuti :) ! Nechtel bych dostat tedy od dospeleho v plne davce, ktery svym bodnutim usmrti mysku....dospely clovek na to umirat nebude , ale urcite bych to neprirovnaval k svedeni ;-)

0/0
16.10.2009 13:19

matesakoid

hm, biologie osme tridy.. :)

Teda nevim jak vy, ale ja byl vzdy presvedcen, ze mnohonozkam na vetsine clanku tela vyrustaji dva pary nohou - vyjimkou je prvni clanek (hlava), druhy (krcni) a potom prvni ctyri tekni clanky... :-(

Ale asi jsem mel v sedmicce vic zabrat a jit na kopace kterymu je to stejne jedno jako novinarum. :-P

0/0
15.10.2009 15:44

azojaši

pane autore

opravte si chybu v pejscích!

0/0
12.10.2009 19:30

Arnie

Mnohonozka X stonozka

Opravdu se mi moc libi popis rozdilu, kdy stonozky: "Na každém článku těla má gigantická "stonoha" jeden pár nohou..." A proti tomu mnohonozky: "A na rozdíl od stonožek jim z každého článku těla rostou dvě nohy". Z toho jsem odvodil, ze stonozce i mnohonozce rostou z kadeho clanku 2 nohy, ale jen u stonozky tvori par. :-))

0/0
12.10.2009 12:20

Reeve

Re: Mnohonozka X stonozka

Mnohonožky mají na každém článku samozřejmě DVA PÁRY nohou.

0/0
12.10.2009 19:00

matesakoid

Re: Mnohonozka X stonozka

s vyjimkou prvnich sesti clanku, z nichz maji ctyri jednoparove koncetiny :-)

0/0
15.10.2009 15:46

ROSES LIVE

Já si chovám např. blechy a vši ještě uvažuji o tasemnici

at mam taky neco vetsiho :-P

0/0
12.10.2009 11:54

Jezdím na neutrál

Re: Já si chovám např. blechy a vši ještě uvažuji o tasemnici

A až budete mít tu tasemnici, můžete se klidně stát novinářem. Články vám budou vycházet samy. ;-D

0/0
15.10.2009 15:48

liida

fuj

No tak já nesdílím lásku ani nadsení k uvedeným mazlíčkům, ale at si kazdy chova, co chce... My mame doma psa a kocku a nam to staci. I kdyz pes je zrovna zacerveny, coz teda neni zadne "eňoňuňo", ale Drontal snad červy zlikviduje a my budeme s pejskem zase i spat v posteli :-). 

0/0
12.10.2009 11:20

Jezdím na neutrál

Re: fuj

Takže lžete !! Máte psa, kočku a červy. ;-D;-D

0/0
15.10.2009 15:49

tinwe666

..-.

známe PSY, ne psi...ale jinak sem čekala horší, až na sklípkana a mnohonožky to nebyl takovej děs :-) dráček je docela pěknej :-)

0/0
11.10.2009 12:46

Makrosx

axolotl je nejdál..

0/0
11.10.2009 8:57

Albína

axolotla

měla ségra, dokonce dva - světlého i tmavého.:)jsmenovali se po mušketýrech (už nevím, po kterých) a já jsem je moooc ráda pozorovala. začínám uvažovat, že si ho pořídím taky;-)

0/0
11.10.2009 7:11

Z-S

Axolotl v larvalnim stadiu

neni obojzivelnik... ma pouze zabry.

0/0
10.10.2009 21:00

peanutka

Re: Axolotl v larvalnim stadiu

Takže podle Vás je to ryba? Velice zajímavé... Evidentně by Vám neuškodilo si prostudovat jeho taxonomii. Podle téhle teorie je delfín obojživelníék, neboť žije ve vodě aniž by měl žábry........

0/0
11.10.2009 14:30

Z-S

Re: Axolotl v larvalnim stadiu

aaa, tady nekdo utrpel vzdelanim ... tak si ho zkus chovat doma v obyvaku ...

0/0
11.10.2009 15:16

hujersehlasi

Re: Axolotl v larvalnim stadiu

doporucoval bych si o nem neco precist... je uzpusobeny i k dychani vzdusneho kysliku Rv (cimz nechci rict, ze se da chovat, jak rikate, v obyvaku)

0/0
11.10.2009 22:11

mysh.82

Re: Axolotl v larvalnim stadiu

Já myslím, že není na škodu vědět o svém zvířátku co nejvíc. Nebo aspoň vědět, ke které živočišné třídě patří;-) A mimochodem, axolotl je opravdu obojživelník, a ne vždy zůstává po celý život v larválním stádiu - existují ojedinělé případy, kdy i on dosáhne dospělé formy.

0/0
12.10.2009 10:14

Mat_Hawk

nevím, ale mně

ta zvířata nepřipadají odporná. Kdo se tady zase staví do role arbitra "toto je hezké, toto je odporné?"  Nezvyklá zvířata dejme tomu, ale odporná? Co je odporného na bezsrstém morčeti, které ke všemu takto "vyšlechtili" lidé? Co je odporného na obojživelníkách, na rybičkách? Někdo chová psa a někdo promězamě třeba strašilky... Když těm živočichům dokáže poskytnout vhodné prostředí pro život. Sama se hmyzu štítím, ale rozhodně nemám potřebu jít a postříkat chovateli pavouků jeho miláčky biolitem, páč na íděsu psali, že to je odporný.

0/0
10.10.2009 19:51

kibl96

Re: nevím, ale mně

souhlas. mam jednoho sklipkana a pripada mi krasny a fascinujici.

0/0
10.10.2009 22:21

Sarka-3

Re: nevím, ale mně

Pavouk není hmyz, ale členovec;-)

0/0
14.10.2009 7:08

macik28

hezké žouželky

Jenom k tomu štířímu  tanečku..on ji  omámí uštknutím a dávkou jedu..pak teprve koná...

0/0
10.10.2009 14:14

Albert.Pes

Až na to hnusný morče

jsou to fajn tvorové!R^

0/0
10.10.2009 12:00

trhač

Re: Až na to hnusný morče

přesně. naopak bych v seznamu čekal jxd, paroubka, ...

0/0
10.10.2009 12:20

Albert.Pes

Re: Až na to hnusný morče

;-D

0/0
10.10.2009 12:29

Hekynen

Re: Až na to hnusný morče

Vynechali ještě moji ex...:-P

0/0
10.10.2009 14:22

iuos

hmm

my ho máme doma a je super - hřeje při dotyku jako kamínkaR^R^ ;-D

0/0
10.10.2009 19:48

macik28

přežily bez asistence-

Jsou dokonalí .Malí dokonalí obyvatelé....srandičky.Domu ne.;-)

0/0
10.10.2009 12:00

Lanta2OO4

To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

Takový pes nebo kočka mají celkem slušnou inteligenci. Červi a mnohonožky a podobnej bordel nemají skoro nic RvRv

0/0
10.10.2009 10:34

Lanta2004

Re: To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

Nojo,když on musí mít někdo zvířátko jen na ťuťu ňuňu mazleníčko,žejo?;-DJá rád pozoruju zvířata jak se chovají ve nějakém jim přirozeném prostředí.Nemusím se s nima olizovat.Na to mám partnera;-)

0/0
10.10.2009 10:42

RmN321

Re: To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

Si dovolím nesouhlasit... Škorpioni a pavouci postrádají inteligenci jako takovou, ale jednají na základě instinktů... Kočka a pes je nepoměrně inteligentnější, ale štíři a pavouci jsou dokonalí predátoři, kteří se na téhle planetě vyskytují prakticky 380 až 400 milionů let bez nutnosti dalšího vývoje... Pavouci i štíři dokážou přežít za podmínek, které jsou pro drtivou většinu zvířat i lidí smrtelné...

PS: jedna vědecká studie tvrdí, že pokud by pavouci byli velcí jako psi lidé by nebyli na vrcholu potravního řetězce... ;}

0/0
10.10.2009 10:52

dineder

Re: To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

No pavouci uz o moc vetsi byt nemuzou, protoze maji vnejsi kostru. Ta by takovou hmotnost a sily uz neutahla. Maximum se povedlo v druhohorach s nekterymi druhy blanokridleho hmyzu.

0/0
10.10.2009 11:15

Lanta2OO4

Re: To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

to je ono mají instinkty, v podstatě jsou to jenom naprogramovaní roboti. Je jasné, že když jich bude hodně, klidně sežerou celou planetu :-/ Totéž dokáže horda člověkem vytvořených a naprogramovaných umělých robotů.

0/0
10.10.2009 11:19

RmN321

Re: To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

V podstatě ano, ale reakce založené na instinktech jim poskytují obrovskou výhodu... Srovnávat evolucí vzniklého tvora s robotem je tak trochu mimo...

0/0
10.10.2009 15:03

blekekeke

Re: To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

jj, příroda je příroda s tím souhlas. U těch koček a psů, zase tak inteligentní nejsou, když jim nasypeš do misky a oni přiběhnou, i když te viděli poprvé v životě. Tak říkajíc za misku všechno :-)

0/0
11.10.2009 18:08

Josefína Mutzenbacher

Re: To je k ničemu. Ne, že by to bylo ošklivé, ale je to především úplně blbé!

Tak to jste na tom zhruba stejně, že?!

0/0
12.10.2009 14:32

markousekh

Axolotl mexický

je krásnej,já jsem si pořídila,sezral toho i ryby co byli větší něž on.Bohužel potřebuje zimu a mě se potom nakazili od krmnejch ryb a uhynuli mi.Ale jsou úžasní.Kdyby manžel nebyl proti,hned bych brala další

0/0
10.10.2009 10:31

Lanta2004

Hmm

Fakt nechápu co je na sklípkanech či strašilkách odporného.Pokud má někdo nepřekonatelnou arachnofobii,pak snad,ale pro všechny ostatní musí být tato zvířátka sympatická.Některé druhy  strašilek a sklípkanů mají nádherné barvy a pokud se jim udělá pěkně terárium,tak je na co koukat.Sám jsem doma kdysi sklípkany choval a byla to paráda.Dnes už mám doma jen mořský akvárko a papouška(žako),ale o terárku s nějakým krasavcem zase uvažuju;-)

0/0
10.10.2009 10:26

AKSAMIT

Re: Hmm

a neni ti toho papouska lito....,cely zivot v male kleci,misto aby lital v prirode tam,kde se mu zlibi.Hodne lidi by to pochopilo,az by do te klece nekdo zavrel je..

0/0
10.10.2009 10:56

Lanta2004

Re: Hmm

Tak za A jsem kupoval papouška z umělýho odchovu,kterej by ve volné přírodě nepřežil ani den,za B zase tak malou klec nemá.Pořídil jsem mu celkem slušně velkou volieru s přírodními větvemi a za C je žako převážně šplahevej papoušek a i v přírodě toho moc nenalétá.Většinou jen přelétne ze stromu na strom a po něm pak leze,což může doma v tý volieře taky;-)

0/0
10.10.2009 11:04

Jandik73

Re: Hmm

Zase další týpek, který si myslí, že zviřátka v přírodě skotačí jenom tak pro radost. Papoušci celý den létají, rybičky se prohánějí v moři a ještěři uhánějí pralesem, stepí nebo pouští, že?

A přitom jsou druhy, které celý život neopustí svou větev. Svou noru opouští jenom kvůli tomu, aby si sehnali potravu a pak peláší zpět.

0/0
10.10.2009 11:40

Lanta2004

Re: Hmm

Přesně tak.Většina zvířat se pohybuje i ve volné přírodě v rámci přesně vytýčeného teritoria,přičemž hranice tohoto teritoria opouští jen zřídka.Mnohdy je velikost teritoria zvířat třeba v zoologických zahradách větší než má zvíře ve volné přírodě.Proto mě vždy pobaví,když od nějakých lidí  slyším ,že zvířata v ZOO trpí,nebot mají málo místa.Jediné co je na chovu v zajetí většinou špatné je to,že se zvířatům podává strava v pravidelných cyklech a na jedno stejné místo( i když některé ZOO už nutí zvířata potravu si hledat).Zvíře by si mělo i v zajetí potravu hledat.Proto třeba našemu papouchovi nedávám nikdy pamlsky z ruky,ale různě mu je schovávám po volieře,pokaždé na jiné místo.Za A se hledáním zabaví a za B je to takto přirozenější.;-)

0/0
10.10.2009 11:53

Jezdím na neutrál

Re: Hmm

A vidíte, to mne nikdy nenapadlo. Díky za výborný tip. Sice máme "jen" anduláka, ale je to miláček rodiny. Taky mu ty pamlsky zkusím dávat na různá místa. Ale pravda je i ta, že je zvědavý jak, no jako andulák a ochutnal by snad všechno.....  co najde.. ;-D

0/0
11.10.2009 20:58

AKSAMIT

Re: Hmm

jasne,presne jako zako,no ty mas dost...;-D

0/0
10.10.2009 13:59

Jandik73

Re: Hmm

Jasně, on ten žako lítá v přírodě jenom tak pro radost, že má křídla, že? Prostě se ráno přesune někam, kde se nadlábne (např. na kukuřičná pole), kde se nacpe a letí "domů". Možná si po cestě zalítne vomrknout východ nebo západ slunce. Pak se si dá pár hodinek letu jenom tak pro radost.

Ale já osobně jsem přesvědčen, že příroda zbytečně nehýří. Stejně tak šetří s energií zvířata.

0/0
10.10.2009 17:34

AKSAMIT

Re: Hmm

ty voe,to se jen tak nevidi,takova vypatlana hlava,jak ty.Budes si tady porad vymyslet nejake nesmyslne argumenty,aby sis ulehcil svedomi.Vis co,nech se na cely zivot zavrit do klece a pred tvoji smrti si popovidame na tvuj nazor...,fakt ztrata casu s takovym...:-/

0/0
11.10.2009 10:39

Wolfling

Re: Hmm

Zkuste si o tom neco nastudovat. Pokud se budete orientovat jen podle toho "jak by se libilo lidem, kdyby to udelali jim", tak si zkuste predstavit, ze budete nahy behat nekde po stepi, neustale ohrozeny predatory a muzete zacit litovat kone mimo chovy.

Tyhle vykriky sice svedci o jiste citlivosti vuci zviratum, bohuzel taky svedci o nedostatku vzdelani.

0/0
12.10.2009 15:12

AKSAMIT

Re: Hmm

No,ted si mi to nandal,ty vzdelance.Vis co,nechame zavrit vsechny zvirata do klece,at jsou v bezpeci pred dravci a vsichni budou spokojeni,ju..;-D

0/0
12.10.2009 16:52

pepa01

Re: Hmm

ano, například krkavcovití ptáci si létají jen pro radost a zvědavost

0/0
11.10.2009 3:25

pepa01

Re: Hmm

možná ještě horší je když někdo chce mít v kleci dravce nebo krkavce

0/0
11.10.2009 3:26







Najdete na iDNES.cz