Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vztah po porodu: pravidla přežití

Sex nestojí za nic, mluvíte spolu jen o obsahu plenek vašeho dítěte a už si ani nepamatujete, kdy jste spolu byli naposledy sami. Tak daleko to ale po narození vašeho potomka zajít rozhodně nemusí. Abyste však vztah před vřeštícím „vetřelcem“ uchránili, budete potřebovat jistou porci empatie a budete muset slevit z vlastního pohodlí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papaja76

Respekt a ucta

Zajimavy clanek, pravda je, ze ne kazde mimco je stejne.  Zastihlo  me tehotenstvi po tricitce a vzala jsem to asi celkem pragmaticky, kdyz jsem si behem 9 mesicu tehotenstvi stihla vzit extra prace, abych si udelala financni rezervu na splatku hypoteky po dobu roku, kdy nebudu vydelavat, rodila jsem  pocatkem prvniho semestru na universite, necelych 12 hodin po porodu jsem  z "pohodli domaciho krbu" vyrizovala s jistou spolecnosti nefungujici internet a tri dny na to zpet ve skole (samozrejme za velke pomoci placene detske sestry) a nejak jsem u toho vseho stihla i spat nejmene 5 hodin denne, kojit, varit, nakupovat, uklizet...no a ten sex? Uprimne jsem dostala chut az tak tri mesice po porodu, mozna i proto, ten pan, co tu s nami zatim bydli, se po dobu posledniho roku ukazal, jako naprosto neschopny jedinec, ktery mi nakonec jeste navrhl, zda bych jeste nechtela stihat chodit do prace, kdyz dostal vypoved. Panove, ukazte nam, ze si Vas mame za co vazit a pak nevidim problem.

0/0
22.11.2009 8:10

mysak_25

Re: Respekt a ucta

To je smula.. Spatny partner..

0/0
12.12.2009 10:41

mazlicek

Dite?dekuji ne

Tak nevim,co ta psycholozka radi,protoze je mozna nekdo z Vas sobec,mozna lakomec,nebo zahledeny sam do sebe a nevzdava se tak rychle pohodlicka a nebo je opravdu paradni pitomec pokud si mysli,ze potrebuje zenska jen to nejlepsi z Vas,co by ji pomohlo dat mrneti ZIVOTV a pak uz  jen sponzora.;-€A,ze se ma diskutovat?Pokud jiz diskuze zkoncily davno pred rozhodnutim mit dite,nepomuze uz nic.A v praxi jsou to pak jen KECY V KLECI,PROTOZE TO ROZHODNUTI JE STEJNE JEN NA CHLAPECH,ZENSKA MUZE CHTIT milionkrat dite,ALE POKUD CHLAP NECHCE NIC JI NEPOMUZERv

0/0
17.11.2009 22:27

starej pardal

ja bych se nebal

bud to psala zenska, nebo autor co chtel bejt mermomoci ftipnej. (tedy pravdepodobne zase zenska)

kazdopadne vychazi z toho, ze jste si za partnerku poridili neschopnou hysterickou slepici co doted byla obletovana kolegy v praci (he?),nemela konicky a veskery cas venovala  peci o vzhled.

bezny pary maj jiny starosti nez rozebirat nejaky svoje vykonstruovany  bebicka. ;-D

0/0
15.11.2009 11:47

Destroyer7

Kdo to psal?

Tohle musel psát nějaký otec teoretik. Je to jen snůška teoretický keců, které jsou na hony vzdálené realitě. Okolo novopečené matky můžete skákat jak chcete, stejně to nic nezmění. Jen ji ujistíte o svém zájmu o ni, ale nic se nezmění na její fixaci na dítě.

Jedinou radou je vydržet to a doufat, že si jednou všimne, že je doma i někdo jiný ne dítě,kdo stojí o její přítomnost.

0/0
12.11.2009 21:19

darkhalf

...

Článek je možná zajímavý, vše je ale vylíčeno značně přehnaně a co nejextrémněji....a hlavně každý rozumný člověk ví, že jsou věci, které ty starosti zase vyváží. A kdo tvrdí, že kvůli nějakým starostem navíc si dítě nikdy nepořídí tak je buď naprostý idiot nebo je mu teprve 17 a v tom případě mu rozumím, taky jsem to říkával....;-D

A rada na konec, tak jako píše X-Man blbosti o sexu, píše odboně i o tomhle tématu...moc to nežerte.

0/0
11.11.2009 13:36

Sir Humphrey Appleby

:))

"Ostatně, už jste přece dospělí a nemáte zapotřebí žárlit na "něco", co měří šedesát centimetrů."

 

no nevím jak ostatní, ale kdyby si moje přítelkyně narazile nabíječe co ho má 3x tak velkýho jak já, asi bych přecejen žárlil :))

0/0
11.11.2009 12:40

Pjotr_Pjotrovic

Re: :))

No záleží asi na tom, jak moc svou přítelkyni znáte. Já bych třeba na takového borce vůbec nežárlil, protože moje přítelkyně by 60cm "hovado" opravdu nezvládla a brzo by se vrátila k mým přiměřeným 17 cm. :-)

0/0
11.11.2009 15:07

iuos

hmm

tak tak, a nejvíc se mi líbí frajeři, co se chlubí obří velikostí - ti nikdy nepoznají kouzlo deepthroatu ;-D

0/0
12.11.2009 14:01

andreas

Děkuju

R^ článek se mi moc líbí.... je naprosto pravdivý a výstižný.

0/0
10.11.2009 21:34

HolyMountain

dítě? děkuji, ne

Děkuji za tento článek R^ 

Až nyní jsem si skutečně uvědomil, jak velkou cenu má vlastní svoboda a nezávislost... Dobrovolně se těchto hodnot nikdy nevzdám... !

0/0
10.11.2009 18:55

kores

Re: dítě? děkuji, ne

Jo, a zhebneš sám chlape, byť pln své vzácné svobody a nezávislosti;-D

0/0
10.11.2009 19:05

HolyMountain

Re: dítě? děkuji, ne

kdo si pořizuje dítě kvůli tomu, aby nezemřel sám, tak je pouhý sobec :-/

0/0
10.11.2009 19:08

kores

Re: dítě? děkuji, ne

Ten kto nechce děti, kvůli vlastnímu pohodlíčku -taky:-)

0/0
10.11.2009 20:04

Destroyer7

Re: dítě? děkuji, ne

Proč? Copak existuje povinnost přivádět na svět své kopie?

0/0
12.11.2009 21:21

kočka

Re: dítě? děkuji, ne

A blbec!

0/0
11.11.2009 10:56

Delirium Tremens

Re: dítě? děkuji, ne

Kdo si pořizuje děti kvůli tomu, aby nezemřel sám, je pouhý naiva.

0/0
10.11.2009 20:10

andykli

Re: dítě? děkuji, ne

Ještě, že Vy jste nikdy dítě nebyl a pouze jste se vyskytl, takže jste nikoho neobtěžoval.  Neskutečná sobeckost.

0/0
10.11.2009 21:14

Mik8

Re: dítě? děkuji, ne

Dítětem jistě byl, ale o svém příchodu na svět nerozhodl. Tohle rozhodnutí bylo učiněno někým za něj. On se může zase  svobodně rozhodnout, zda mít či ne děti.

0/0
10.11.2009 21:37

kočka

Re: dítě? děkuji, ne

Jako žena naprosto souhlasím!

0/0
11.11.2009 10:56

Destroyer7

Re: dítě? děkuji, ne

Právě že jako žena. Smysl vaší existence je v přivádění potomků na svět. Dříve či později vás přepadne nutkavá touha mít miminko. Manžel je jen cestou k němu. Jakmile vím jej zajistí, přestává být potřebným. S výjimkou ekonomického zajištění. K tomu ale není zapotřebí se před ním nakrucovat, protože pokud by se zpěčoval, soudy by ho donutily vám zajistit pohodlný život.

To není ve zlém, to je prosté konstatování faktů. Málo kdo si toto uvědomuje a proto je tolik rozvodů. Muži do žen investují veškerou energii a těžko se pak smiřují s pocitem zneužití.

0/0
12.11.2009 21:27

q33ny

Re: dítě? děkuji, ne

a žena která se rozhodne dítě nemít je póvl nehodný soucitu..zaslouživší vymření po přeslici.

0/0
16.11.2009 20:25

Lam0r

panebože

Když čtu ten článek, tak vůbec nemám touhu nějaké dítě mít. Není svoboda lepší? Cestovat, pracovat, střídat ženy? ;-):-P

0/0
10.11.2009 17:31

valerieq

Re: panebože

ono to tak uplně není. ten první šok přichází sice po porodu (většinou po dvou až třech dnech doma) ale s koncem šestinědělí odezní a můžu všechny uklidnit, že při druhém a každém dalším dítěti už nenastává. snažit se musí oba, protože dítě má dva!!! rodiče. není to o tom, přijít z práce a lehnout si, protože "manželka je přece doma tak co by celý den tak asi dělala", ale není to ani "teď jsi doma, tatínku, tak se starej ty, per, myj nádobí, uklízej... protože je rovnoprávnost. (oba krajní případy znam). chce to hodně si vyjít vstříct, nemuset mít všechno hned teď, dát druhému prostor. ani by mě nenapadlo, líčit večer urvanému manželovi, že má dítě ... (jedno ze tří) pupínek na prdelce, nebo ušmudlanou košilku, a jemu by zas nenapadlo vyčítat mi, že když jsou děti nemocné, tak není honem vyžehleno a je plná koupelna svečených cích. držím palce všem rodičům a přeji hodně trpělivosti.

0/0
10.11.2009 17:52

kores

Re: panebože

Je to jasně že skvělé, ale po nějaké době to přestane bavit. Mít děti, to je už jiná kvalita vztahu - všechny partnerské splíny musí stranou, je třeba kolem prťat makat a makat, ale stojí to za to. Já už bych neměnil. I ten největší tupec je upřimně milován a je pro svoje dítě nejdůležitějším člověkem na světě a i ten největší tupec může být dobrý táta, když svoje dítě miluje.

0/0
10.11.2009 19:00

andreas

Re: panebože

.. svým způsobem svoboda určitě lepší je.. otázka je,  zda si jí člověk bude pořád vážit, když nepozná, co je to " dětský teror"  :-).  Ale bohužel článek je opravdu výstižný a já naprosto přesně prožívám toto období s 2 malýma dětma ... pak je tam samozřejmě i ta druhá stránka ... okamžiky štěstí a radosti, ale zatím je to hlavně dřina pekelná od rána do večera.  Mějte se a užívejte svobody, dokud ji máte.:-)

0/0
10.11.2009 21:42

jmen0.prijmeni

Co to je?

Sakra o čem to tu chlapi melete? Plánujeme dítě, chtěl jsem znát pohled a rady chlapů a místo toho tady najdu rady zážitky a rozplyvaní se na miminama, jako na serverech znuděných matek na mateřské. To jsem rovnou mohl vlézt na www.tehulky.cz (slovo těhulky je něco strašného). S tím nechoďte na xmana ale do prd....

0/0
10.11.2009 15:09

bárt

Re: Co to je?

a copak bys chtěl vědět?

0/0
10.11.2009 15:28

cufir-mufir

Re: Co to je?

no je to jednoduchý. Jaký si to uděláš, takový to budeš mít.... buď děti hodíš na krk manželce/družce nebo je ona hodí na ten tvůj.... :-P

0/0
10.11.2009 15:35

yrral

Re: Co to je?

Na nějaký rady kašli, vůbec to neřeš a ono to půjde tak nějak samo. Hlavně si to užij, strašně to utíká. :-) 

0/0
10.11.2009 16:01

kores

Re: Co to je?

:-)ono tě to rozplývání chytne taky. Příroda je moudrá, mláďátko si umí i nevrlého samce naklonit. Chceš fakt dobrou radu? Když přijdeš domů, vem ji to alespoň na hodinu z rukou a vykopej ji do vany. Oddechne si, nebude smrdět natráveným mlékem a bude mít pocit jak má skvělého muže. Případně ještě: přes víkend ji nech vyspat. Normálním ženám tohle stačí, pak je všechno v pořádku. A ještě jedno moudro od 3 násobného otce: kojení není pro ženu žádný relax, jsou z toho šíleně unavené, je to hrozný zápřah pro celé tělo, takže nenuťte ji jestli nechce, nebo nemůže, nebo se rozhodne s tím seknout.

0/0
10.11.2009 16:10

jmen0.prijmeni

Re: Co to je?

Nechytne, už jsem v tom taky a to to malé ještě nečekáme. Jenom tady hraju drsňáka;-). Jen tak mimochodem, ten překlep "vykopejte ji do vany" se povedl.

0/0
10.11.2009 16:15

kores

Re: Co to je?

:-)No jo. Jinak jako profesionální fotr, si neodpustím ještě jedno moudro: jedno dítě-žádné dítě. Ale člověk to zjistí až už......:-)

0/0
10.11.2009 16:22

cufir-mufir

Re: Co to je?

jestli nechceš, tak nemusíš odpovídat, ale trochu mě děsí ekonomická náročnost rodiny... nepřepočítávám vše na peníze, ale chci být zodpovědný otec a manžel a zabezpečit rodinu aby nestrádala. Kolik vaše pětičlenná rodina propálí měsíčně, žijete ve městě nebo na vesnici, všechno kupujete nebo něco pěstujete, pracujete oba nebo jen ty? Neber to špatně, ale také uvažujeme o rodině a tak se mi občas tyto myšlenky honí hlavou.

Díky

0/0
10.11.2009 17:06

kores

Re: Co to je?

Žijeme v pronajatém 3 pokojáku v Roztokách u Prahy, měsíčně platíme včetně energií cca 13 tisíc. Já beru 25 čistého, manželka 12 zrychlený rodičovský příspěvek - měla plat lepší než já. Takže nám na domácnost zůstane těch 24. Dá se z toho vyžít i když si moc nevyskakujeme, kupujeme levné plenky (dle zkušenosti nejsou o nic moc horší než pampersky a dítě do toho stejně jenom se,,,, tak co:-)) a dětské oblečení po sekáčích. Taky jsem měl obavy ale výbava pro dítě se dá pořídit celkem levně a než přijde doba, kdy budeme muset kupovat všechno nové, to už budeme oba dva v práci. Společenský život momentálně nestíháme, nejúžasnější věc je zakotvit před 23,00 v posteli, ale děcka jsou skvělá věc a čas při nich letí jak šílený. Všude se straší jak jsou děti drahé - tak myslím, že ty málé ani ne, to začne až s nástupem do školy. Když má člověk vedle sebe normální ženskou, tak to jde.

0/0
10.11.2009 18:49

Destroyer7

Re: Co to je?

Ale ono to je v podstatě jasné. Nejkrásnější období je to před dětmi. Pak už jen peklo. Doporučuji se připravit na věčné výčitky, zákazy, příkazy a večer prakticky nulový sex. Pokud si pořídíš sviště v době, kdy ti bude stát 3x denně, doporučuji se psychicky připravit na to, že si budeš muset najít milenku.

0/0
12.11.2009 21:33

kores

Člověka to hodně naučí

Do doby než jsem poprvé držel dcerušku v náručí, nevěděl jsem co je to "láska až za hrob" a nepoznal jsem co je to skutečný strach.:-)

0/0
10.11.2009 14:35

Chytracisko

Re: Člověka to hodně naučí

Láska až za hrob? On ti někdo umřel? 8-o

0/0
10.11.2009 16:10

kores

Re: Člověka to hodně naučí

Zatím ne, ale stát se může, žejo?

0/0
10.11.2009 16:19

yrral

Když se dítě narodí

tak to je pohoda, v podstatě jenom leží a docela často spí. Horší je, když začne lézt, to se pak člověk teprve nezastaví.

0/0
10.11.2009 10:03

honzagm

Re: Když se dítě narodí

Nestras :-). Nase ma tri mesice a mam pocit, ze ted vsechno zvladame relativne v pohode.

0/0
10.11.2009 11:16

yrral

Re: Když se dítě narodí

3 měsíce, to je pohoda, kam ho položíš tam ho najdeš. Přijde doba, kdy se nebudeš moct od něj ani otočit, pokud ho nezavřeš do klece. ;-D

0/0
10.11.2009 11:31

lajos.bacs

Re: Když se dítě narodí

jednoznacne nejhorsi sou ty prorvany noci, ale kdyz ma nekdo kliku na spavy dite, tak verim ze  neustaly hlidani se muze jevit jako narocny.

0/0
10.11.2009 12:54

opas

Re: Když se dítě narodí

Souhlas...

Mladymu panovi je 15 mesicu a jeho dnesni vykon zatim je:

- roztahani rolicky papiru po chodbe a natrhani na kousky

- premisteni klicku od auta na zatim nezname misto (obvykle veci premistuje do nejakeho supliku, ktery zase zavre)

- vylezeni na stul, pad dolu a nasledny petiminutovy rev

0/0
10.11.2009 12:57

jenicek25

Re: Když se dítě narodí

My mame taky trimesicni slecnu a nastesti spi dobre. Ale kdyz nespi, tak si casto vyzaduje pozornost a pomalu zkousi na co reagujeme. No, az zacne lezt, to bude jine kafe - vsechno pozavirat, pozamykat, vsechno co se da rozbit schovat, schody zabezpecit, kosmetiku a chemikalie minimalne do 1,5 vyse, chranice na rohy a oostatnim se dozvime az to znici nebo si o to natluce :o)

Ale je to super pocit, kdy se rano probudite a vedle z postylky se na vas smeje prcek, rozhazuje rukama a  ma radost, ze si s nim povidate.

0/0
10.11.2009 13:38

opas

Re: Když se dítě narodí

Nejlepsi je ale udelat par nastrah, treba ve vane nechat povolenou studenou vodu a utahnout horkou. Takze zvedave ditko se potresta, ale neublizi si.

Chranice na rohy jsou zbytecne, proste si natluce a pak si da pozor.

Bloky na supliky a skrinky ma docela dobry treba IKEA.

0/0
10.11.2009 13:43

hedlik

Re: Když se dítě narodí

dovolte abych se vam s tou ikeou vysmal...tohle sem opravdu nepatri , sefe...a psat to velkym fontem taky zavani ... nezetre tolik tu posr. svedskou drevarnu...

0/0
10.11.2009 14:35

radimdrv

Re: Když se dítě narodí

Je to přesně, jak píše yrral (nebo jak). Pravé orgie začnou, až dítě leze nebo nedejbože chodí, to je opravdu supermasakr a hlídání takového děcka je práce na 100% úvazek, stačí půl minuty bez dozoru a může být průser jak mraky. Ale stačí, když jednou přiběhne s roztaženýma rukama řvouce Táta nebo Máma a v tu ránu na všechno zapomeneš. Nepopsatelné.

0/0
10.11.2009 12:55

jaryk1

Dnes

Jelikož mám v dnešní době velký pocit, že mnoho mladých lidí je hodně sobeckých a sebestředných, tak mám celkem obavu, že dětí v manželství bude hodně ubývat. Děti se budou spíše rodit neplánovaně a jen matkám, vychovávat je budou babičky. Co bude dál, snad vylidnění české kotliny zabrání jen přísun asiatů. Manželství s dětmi je oběť 95% volného času.

0/0
10.11.2009 9:45

Kerapsak

Re: Dnes

Ty ses sam obet, jaryk. :-)

Rv

0/0
10.11.2009 13:10







Najdete na iDNES.cz