Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Jaký je to pocit, roztřískat palicí auto

Odhodit lidskost, vypnout mozek a vzít do ruky klandr jako opičák z filmu 2001: Vesmírná Odyssea. Přesně to máte čas od času chuť udělat. Nic se nevede, na autě botička, seřve vás účetní, telefon v jednom kuse zvoní. Na čele začne tepat žilka. I totální pacifista má chuť roztřískat všechno kolem na kousíčky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vit.kucik

Hmm... Rudovy postřehy z Indie jsou daleko...

..lepší, než tato pubertální podívaná. Nevím, jestli to má nějaký PR efekt na připravovaný film, ale angažovat se zrovna v tomhle mi přijde jako zbytečné...

0/0
10.12.2009 15:18

Martin z Česka

Ničit by vám šlo, ale co takhle něco

postavit vy šulini

0/0
9.12.2009 16:44

don.diablo

To je mi novinka

že mlácením do vraku se člověk uvolňuje. Jako malí sme na smetišti házeli skleněné lahve do starých televizí, už v té době to pomáhalo. No pomáhalo, kluci jsou kluci ne? Získává se přehled o fyzické kondici, porovnávání síly s kamarády, muška apod.  U dětí bych to pochopil, ale u dospělých lidí? To už nemá s vývojem nic společného. To už je jak bych řekl, nasranost na svět :-)

0/0
9.12.2009 15:00

M626

?

Se tady sešli hoši ze škodafóra, ne? Ti taky hrozně brečeli, když na armádním dnu přejel tank starou Škodárnu. To bylo příspěvků, jaká je to škoda, jaká by to po generálce mohla být prima Škůdka. ;-D Škoda je jenom dobrýho člověka. Autovrak je autovrak. I kdyby si na něm Havlík nezablbnul, tak ho chytí drapák a šoupne do lisu. Nicméně i kdyby k tomu někdo nabídl novou A8, je to jeho věc. Sice mi to jako bůhví jaká zábava nepřijde a funkci "upuštění páry" to taky moc neplní, protože to není ihned když to člověk potřebuje, nicméně nikomu tím neubližuje, nic tím nikomu neničí, nezúčastnění tím k úhoně nepřijdou. Takže do toho nikomu nic není. A s tou posvátnou krávou jakou je "sport" taky jděte někam. Je to úplně stejnej důkaz, že lidi neví co roupama dělat jako je tohle.

0/0
9.12.2009 12:38

Tyler Durden

brak

zacinas mi splyvat s tím nekonečným brakem, který je všudepřítomný...hele mávám pěstičkami na politiky, hele jak jsem posrany v letadle, hele jak drtím káru...vážím si některých tvých úvah ze tvých cest, dá se na nich stavět a představují pro mne hodnotu, zmíněné však nikoliv...

0/0
9.12.2009 12:27

Rudolf Havlík

Re: brak

to vis, slozenky...krome toho, ja to v podstate nenapsal. z myho textu tam zbylo tak dvacet procent....tak to tak ber:)

0/0
9.12.2009 18:03

Tyler Durden

Re: brak

tak jesli si to začal brát takhle, tak zkus LEO... :-)

0/0
9.12.2009 18:23

apokalypsa

Proc ne? :-)

To je prece normalni, kdo cetl Neznalka na Mesici o mistni dekadentni kapitalisticke spolecnosti, ten to uz zna ;-D

To vite, ve vzorne, neprohnile spolecnosti je toto odsouzenihodne.:-P

0/0
9.12.2009 9:57

Xladi

Psycholog

Myslím že psycholog to popsal dobře rozbít něco dokáže každej v.l ale vytvořit nějakou hodnotu to už tak lehký není. Když se chce někdo vybít, může jít sekat dříví, to je taky destruktivní, ale aspoň je to užitečný a nezbytný. A ohledně jiných adrenalinových kratochvílí, je to zábava, dokud neskončím v nemocnici s trvalými následky viz. muž roku. Celý život před sebou a takhle blbě si ho zničí:-(. Proti stresu pomáhá i vykřičení se z plných plic:-)

0/0
9.12.2009 9:04

Poslední Czarnian

Re: Psycholog

Když jsme přestavovali barák, tak se mi osvědčily bourací práce.

0/0
9.12.2009 9:52

Rudolf Havlík

Re: Psycholog

Tak jdeme na to. Souhlasím s tím, že tvořit je mnohem složitější.

Zvláštní ovšem je, že to opravdu funguje. Jasně že i proto, protože to

nemusíte uklízet. Kdyby jo, získalo by to ještě další rozměr. a na každého zabere něco jiného. bourací práce nebo křik. adrenalin je fajn. ale tohle bych rozhodně za adrenalinovou akci nepovažoval.

0/0
9.12.2009 10:13

Mat_Hawk

dětinské

i sebeméně prestižní auto slouží nějakému účelu. Někomu patří, slouží... I to pitomé autosklo z vrakáče může někdo potřebovat zrovna pro svůj dávno nevyráběný model. Možná jsem staromódní, ale držím se toho, že jak se lidé chovají k věcem, tak se často chovají i k ostatním lidem Možná předbíhám, ale co tu bude příště? Dneska rozmlátíme auto, zítra někomu celý byt, příště upálíme psa zaživa a pak umlátíme támhle dědu s berlema, co přechází ulici? Jenom proto, že neumím vybít napětí jinak? Co takhle jít se z toho vysportovat? Vytancovat? Vybrečet? Vysouložit? Vykecat? Ale rozbíjet auta? Nevím, ale takvoý tlak okolností, aby se člověk neovládal, přece nenaroste za den... Ne nadarmo se říká, že ničit umí každý idiot...

0/0
9.12.2009 8:49

apokalypsa

Re: dětinské

Jeste ze nedelate u filmu. To by vam plakala ocka. ;-)

0/0
9.12.2009 9:58

Mat_Hawk

Re: dětinské

že někde na vrakáči rozmlátím staré auto ze mě Michaela Baye neudělá ;-)

0/0
9.12.2009 10:16

Rudolf Havlík

Re: dětinské

R^R^R^

0/0
9.12.2009 10:44

Rudolf Havlík

Re: dětinské

ten názor s tím sklem je fakt trochu podivnej, ale budiž, každej jsme jinej. beru to. a souhlasím. rozhodně je lepší se jít vysportovat a ja to tak dělám.To že jsem absolvoval tohle je proto, že mi to bylo nabidnuto a chtel jsem si to zkusit. A jak bylo ostatne v clanku zmineno, kazdej se vybiji jinak a jestli si tahle zabava najde sve priznivce, to uz je prece jenom na nich. diky za slusnou reakci.

0/0
9.12.2009 10:15

Mat_Hawk

Re: dětinské

víte, když člověku takzvaně bouchnou saze, že už to fakt nejde dál (a není nic méněcenného se v takové situaci zachovat zkratkovitě), tak si najdete první věc po ruce a vybijete si tu zuřivost na ní (obvykle do chvíle, než vás ta pěstička začne bolet). Ale napsat si do diáře dejme tomu "sobota v devět ráno, vrakáč, rozbíjení aut, odvoz zajištuje Franta..." nevím.

0/0
9.12.2009 10:21

Rudolf Havlík

Re: dětinské

taky nevím. je to na lidech, ale když se tak občas dívám na ulici na nás, řekl bych, že si to pár týpků jistojistě objedná. Zase to musíte brát tak, že ti lidé nenabízí jen tohle, ale třeba jízdu ve formuli jedna, bungee jumping a spoustu jinych zazitku. Jen je proste neposkytnou k vyzkouseni, jestli mi rozumite. Taky jsem mohl jit bagrovat. A to byste mi teprve dali do kozichu:))) Tak se to snazte vzit jak to je. Ja si sve stresy vybijim jinak. ale nevadi mi si vyzkouset jake to je. A spousta z vas by udelala to same.

0/0
9.12.2009 10:26

vasek001

Re: dětinské

No, ale nekomu to pripadne uchylne tak to tak berte ;-) A rozhodne bych se neobhajoval stylem: "a spousta z vas by udelala to same".

 

0/0
9.12.2009 10:45

Rudolf Havlík

Re: dětinské

0/0
9.12.2009 18:00

Rudolf Havlík

Re: dětinské

me prijde uchylnych spousta veci, jedna z nich je detinska reakce v diskuzi bez jakychkoliv smysluplnych argumentu. ale co s tim nadelam. nic. lide jsou ruzni tak to tak berte. :)

0/0
9.12.2009 18:04

dr_dlaha

tahle rubrika

by se z XMAN mela prejmenovat na XPUBOS

0/0
9.12.2009 8:34

Rudolf Havlík

Re: tahle rubrika

to neni spatny napad...

0/0
9.12.2009 10:16

Hanyz01

Už chápu...

...autor článku je tedy blbec - nejen, že se neumí vyřádit jinak, než destruktivně, ale ani nezná kultovní sci-fi (to by mu ještě člověk i odpustil, ale když už o tom nic neví, ať cituje raději scény z VKV, tohle "dílo" by mu asi vyhovovalo svým filosofickým zaměřením lépe).

0/0
9.12.2009 7:10

Rudolf Havlík

Re: Už chápu...

na VKV mrknu. za kultovní sci fi se omlouvam, redakce moje texty vzdy upravuje dle sveho, takze pokud tam udelali chybu, vyridim si to zase s nimi a omlouvam se. Co se tyce urazek, tak to je v poradku. od lidi, kteri se neumi podepsat to neberu. a jestli fakt mate pocit, ze kdyz jsem napsal tohle tak pokazde kdyz se nastvu, tak nešco rozmlatim bejsbolkou, tak nevim kdo z nas je hlupak. Kdyz jsem nastvany, jdu varit. uklidnuje me to, ale koho to zajima co?:) kdyz me tak dobre znate. hezky den.

0/0
9.12.2009 10:21

Hanyz01

Re: Už chápu...

Ne, že by Vesmírná odysea nebyla kultovní scifi, to jistě je, akorát ta scéna s opičákem je tuším z Planety opic.

Nicméně to je celkem drobnost, mě spíš děsí, že vám přijde jako odreagování něco zničit - to bych snad chápal u tříletého caparta, u dospělého je to příznak asociálního chování, nebo sníženého IQ (koneckonců, psycholog v rámečku to rozebral dobře).

Jaký nick používám, to je celkem moje věc, vystupuji pod ním na diskuzích na všech serverech (koneckonců, jak mohu vědět, že píšete skutečně vy;-)).

Výběr tématu a jeho ztvárnění prostě bylo kolosální šlápotou vedle, což jste ostatně mohl poznat i z dalších reakcí čtenářů - ale zřejmě jste již rezignovali na zajímavá témata (neřku-li na novinářskou práci jako takovou) a přetahujete raději čtenáře Blesku a AHA?

0/0
9.12.2009 11:41

Rudolf Havlík

Re: Už chápu...

bylo to ve vesmirny ..ne v planete opic, ale o tom asi nema smysl debatovat:)))))

0/0
9.12.2009 18:02

grinderman

Re: Už chápu...

Rudolfe v pohode, 2001 A Space odyssey je kultovni sci-fi a opicak s klandrem v pazi se v ni nachazi, nevim co Te tu neznalci prudej.:-)

0/0
9.12.2009 15:23

Mike Patton

Taky pomáhá zmlatit někoho kdo rozbije auto

gumovou hadicí s broky až se pomočí. :-PR^

0/0
9.12.2009 6:56

Rudolf Havlík

Re: Taky pomáhá zmlatit někoho kdo rozbije auto

směle do toho. už nědávno jsem vyzval politiky, aby šli do ringu. Já se nebojím, co vy?:)

0/0
9.12.2009 10:22

mrfreak

Ruda

Koukám že je tu opět Ruda. Ještě že neměl tu palici při jeho premiérovém letu :)

0/0
9.12.2009 6:32

ajchi

A ted jako ve filmu pozpátku

Tak pánové, a teď to dát nazpět zase všechno dokupy, to bude adrenalinu na pos****  :-P

0/0
9.12.2009 2:31

Rudolf Havlík

Re: A ted jako ve filmu pozpátku

přesně to jsem si říkal. kdyby si to lidi, kteří si tohle koupí museli uklidit, asi by to bylo jiné. Jenže to je holt byznys. prijdou silenejsi zabavy. verte mi.

0/0
9.12.2009 10:23

mrfreak

Re: A ted jako ve filmu pozpátku

Třeba jaký? Budeš u toho? Mlátit do lidí? Zvířat? Krást "jen tak na oko jako bussiness"? Prostě nevím. Napověz.

0/0
9.12.2009 22:10

pitta

Hned bych do toho šla

a to nejsem podle tzv. psychologa blbec. Jde o pocit!!!! A nejlepší by bylo auto nějakého politika!!!!!!!! Pořád lepší rozbít auto, než někomu h...u,že?

Ten názor psychologa /nevím jakého blbce to našli/ byl ubohý. To spíš on by potřeboval někoho. Každý v životě měl pocit něco rozmlátit. Je to lepší než v sobě ten vztek tlumit a pak vybuchnout v nepravou chvíli. Známe to z černé kroniky denně.

Musí to být opravdu fajn pocit ;-D;-D

0/0
9.12.2009 1:03

ajchi

Re: Hned bych do toho šla

Doporučuju si postavit z písku na zahrádce krásný hrádeček, stačí tak 5 hodin práce, uplácávaní, uhlazování, napouštění jezírek a až Vám to bude vše maximálně vyhovovat, pusťte na to svou zlost a rozbijte si to, rozkopejte, rozhrabejte. Kdo chce říct B, musí prvně umět říct A. Kdo neumí, ať si veme ty tenisky, a radši si vážně zaběhá, pomáhá to úplně stejně. Jen se na ten kopec pořádně nasrat a 5x ho sejmout (vyběhnout/vyšlapat/vyplazit)...

0/0
9.12.2009 2:38

pitta

Re: Hned bych do toho šla

jsem už velká holka a hrady nebo bábovičky už z písku nestavím, takže tuto radu zamítám!!!!!! Asi si ještě hrajete na pískovišti, jen tak dál....

0/0
10.12.2009 22:49

Poslední Czarnian

Re: Hned bych do toho šla

Proč politikovo auto? Proč ne rovnou politika? Nepotlačuj to v sobě!

0/0
9.12.2009 9:55

pitta

Re: Hned bych do toho šla

Protože politik si za naše peníze pořídí hned jiné, takže jej snadněji oželí.

Několik politiků by se našlo, protože jsou zralí na ránu;-);-), ale myslím si že dobrovolně by mi nestáli figurínou:-)

0/0
10.12.2009 22:52

Rudolf Havlík

Re: Hned bych do toho šla

shodli jsme se na tom, ze nejvetsi ulet by byl kdyby to bylo lambo a jeste kdyby bylo vase:) jenze to je jina liga. jo je to takova no brain legrace. Ale i ty se v zivote obcas deji.

0/0
9.12.2009 10:28

pitta

Re: Hned bych do toho šla

mi jsme se shodli zas na tom, že lambo je s......a a to bych si nekoupila i kdybych na něj měla. Bohudík mám lepší vkus než vy;-)

0/0
10.12.2009 22:54

Hanyz01

Re: Hned bych do toho šla

To auto za něco může? Mimochodem, kohopak jste volila?

0/0
9.12.2009 11:44

pitta

Re: Hned bych do toho šla

já taky za nic nemůžu. Tak to je. Někdo rozbije talíř, jiný vázu, někdo někomu hubu atd. Zkrátka jsme jenom lidi,že?

Co mají volby společného s tímto tématem? Vás bych jistě nevolila, jelikož nevím co jste zač!!!! Jinak na politiky nemám slov /nechci být sprostá/!!

0/0
10.12.2009 22:57







Najdete na iDNES.cz