Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdy vám nevěra může zachránit manželství

Nevěra nemusí mít na vztah jen negativní dopady. V jistých situacích může vaše skomírající manželství dokonce zachránit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

need_brainzzz

zkusenost nenahradis

panove az Vam manzelka zahne a Vy se to dozvite pak prosim nekam napiste Vase pocity a stavy.

Vetsina tady to popisuje  ze sveho pohledu jak by si vrzli jinde. Preju pevne nervy a klid :-P

0/0
30.7.2010 12:29

Veska - Milovník cenzora

No jo zase Pešek

Hele chlape, měl jsi vůbec někdy vztah?

0/0
29.7.2010 19:38

pája_

jedno pokrytectví nahrazené druhým

Neustále se nevěra omlouvá potřebou dopřát si to co mi doma chybí ale ruku na srdce: nejsou záletníkci jenom normální děvkaři, kteří prostě musí z pudové potřeby prolézt každou dírku o kterou zakopnou? :-)

0/0
29.7.2010 13:09

TarasBulba

Re: jedno pokrytectví nahrazené druhým

Kde berete to přesvědčení, že nevěrní jsou převážně chlapi ? Já mám dokonce dojem že ten poměr je mírně opačný.

0/0
29.7.2010 13:25

plejtvák

Re: jedno pokrytectví nahrazené druhým

zajímavé na tom je, že tu nevěru páchají oni záletníci (jak píšete) se ženami...logicky tedy děvkami........trochu jinak...z mých kamarádek není ani jedna svému muži věrná.....

0/0
29.7.2010 13:28

MissKim

Re: jedno pokrytectví nahrazené druhým

jono...ale tak je to se všim... hold věrných mužů či žen je v dnešní době prostě pomálu... Vítězí mamon ;-) a když někdo říká, že je věrná výjimka, nikdo mu už nevěří.

0/0
29.7.2010 16:17

Speedo

Re: jedno pokrytectví nahrazené druhým

zijete patrne ve vetsim meste

0/0
29.7.2010 16:18

plejtvák

každému co rád

celoživotní věrnost nesplnitelný je sci-fy požadavek společnosti.....neb jsme promiskutnítní zvířátka...nechápu, proč by si měl někdo dělat nárok rozhodovat o mých tělesných prožitcích (včetně sexu) jen pro to, že má u mě doma zubní kartáček...případně děti.....kdo k sexu potřebuje lásku nechť si souloží jen v zamilovanosti, ale neříkejte nám ostatním, že jsme špatní, když máme sex prostě jen rádi...i bez omáčky kolem.....

0/0
29.7.2010 12:48

MissKim

Re: každému co rád

Milý plejtváku (obecný) ... pokud je pro tebe manželství jen jakýsi kartáček na zuby a děti jen něco, co tvoje žena vypustí z dělohy, jdi se radši někam zahrabat a zůstaň tam.. :-P

0/0
29.7.2010 16:21

Dandapanda

Re: každému co rád

Nechápete a asi ani pochopit nechcete, že? Přečtěte si znovu na co jste reagoval(a). To, že někdo kdysi někomu řekl, že manželství je na celý život, neznamená, že se tím všichni budeme řídit. Nějaké náboženství nám nemá kázat, jak dloho máme s někým vydžet. Nikdy to lidstvo tak nemělo, je to jen společenský přežitek, výplod lidí, kteří vámi chtějí manipulovat, přesně proto bylo i Křesťanství vymyšlené. Jen ovládat davy ve svůj prospěch! Proto nějaké posvátné manžeství atp. můžeme hodit za hlavu. Žijme život dle svého a ne podle pravidel vymyšlených třetí osobou. Pokud sám budu chtít být jen s jednou osobou, tak budu! Pokud ne, tak nebudu!;-)

0/0
23.8.2010 10:05

Tankard

Kdo oře pole mé,

šetří pluh můj!!!

0/0
29.7.2010 0:33

ValentinaRossi

...

Jsem asi dost liberalni, ale mne nevera nevadi, resp., a to je treba rict, nevera fyzicka. Ja totiz rozlisuje dva typy nevery: fyzickou a emocionalni a kazda ma pro me jinou vahu. Fyzickou bych neresila, protoze jde jen o sex (a mezi nami, predstavit si, ze budu cely zbytek zivota spat jen s jednim clovekem, je i pro me, a to jsem pomerne konzervativni, celkem neatraktivni..., natoz pro muze), o obcasne povyrazeni, o zmenu bez nejake citove investice. Co je ale zavazne, je nevera emocionalni, protoze toho druheho cloveka uz jste prakticky ztratili. Kdyz se zamiluje jinde, je to konec...

0/0
28.7.2010 15:49

Duke_Nukem

Re: ...

no,vsak takhle to bere vetsina zen.My to zas mame obracene,nam vadi spis primo ten telesny akt...:-)

0/0
28.7.2010 19:11

ValentinaRossi

Re: ...

Jo, to jsem taky zjistila :-), trochu me to prekvapilo, ale pri delsim zamysleni se tomu ani nedivim (tomu, ze chlapum vadi ten akt, nikoliv city) :-). Nejhorsi asi je, ze je to vlastne neslucitelne... ja si reknu, ze kdyz jsem priteli dala bianco sek, takze bych teoreticky, kdyby se naskytla prilezitost a hlavne chut, take mohla, v ramci zachovani rovnosti, zkusit nekoho jineho... Mne by to prislo OK, jelikoz nejde o city, ale pritel by se se mnou proste rozesel, protoze by mu nekdo sahnul na majetek :-).

0/0
28.7.2010 19:16

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Nezlob se na mě, sice sem nepíšu, ale plácáš nesmysly, asi si toho moc nezažila v sexu a podvádění. Já za sebe můžu říct, že ženský, který takhle trojčej s jinejma se u mě kously po zažití orgasmu se mnou + moje chvání - ještě po půl roce sms a co dělám a přiznání, že si nemůže pomoct, že má se mnou problém, nebo jiná, že se mnou už nechce, ale neví a nemůže se taky odtrhnout- - v tomhle máte problém - jakmile máte s chlapem při sexu, který se k vám chová normálně opravdový orgasmus, tak jste v  kelu apřevezme vliv hormon, ale spoň na nějakou dobu.

Že sem sem vůbec po delší době vlze. Ale odpouštím tobě i sobě. :-)

0/0
28.7.2010 23:55

ValentinaRossi

Re: ...

V podvadeni jsem nezazila nic, to mate pravdu, rekla bych, ze na to mam asi jeste cas, zatim necitim zadnou "potrebu", ale znam se velice dobre a navic, a to je z hlediska vaseho prispevku dulezite, se svym soucasnym pritelem si rozhodne nemam na co v sexu stezovat (rozumej: je to proste genialni). Ja zkratka neverim, ze by mohlo byt mnoho lepsich a ze by to navic byli zrovna ti, kteri by me mohli nejak "pritahovat", abych s nimi pomyslela na neveru. Mimochodem, co konkretne je nesmysl?

0/0
29.7.2010 8:14

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Že si začneš s jiným a udržíš se jen ve fyzičnu, ano, ale NESMÍŠ s ním zažít orgasmus. S tímhle mají třeba problém nezkušené šlapky. Ty si teď řekneš, dobře, jen 1x si s ním šu....u a hotovo, berme to fyzicky. Pokud s ním ale zažiješ psychicky uvolnění a hezky, tak ti to původní přesvědčení bud k prdu a budeš koukat, že to nezvládáš, protože se v tomto chování NEZNÁŠ, většina lidí si myslí, že se zná. Nezná, ano lze se poznat, ale to pak lidi koukají a chce to sílu a odhodlání se skutečně poznat. Pokud se budeš chtít v takoé situaci ovládat, pak žádnej orgasmus, žádný velký citový otevření, nevýhodou je, že se z tebe může stát vztahový cynik, který začne mít problém se pak s někým s kým chce být skutečně uvolnit a ten druhej to, pokud není na tobě závislej s nízkým sebevědomí a nebo blbej, pozná a dá ti to najevo.

0/0
29.7.2010 10:26

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Já jsem se po těchrto tzkušenostech o to začal zajímat a je to i potvrzeno výzkumem, ženská, která má s chlapem skutečný orgasmus, tak se jí začne vyplavovat hormon, který jí zafixuje toho chlapa v hlavě a stává se na něm závislá. Proto se něketrý chovají jakoby "divně".

0/0
29.7.2010 10:28

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Jo čeština neřeším.

Měj se hezky. :-) 

0/0
29.7.2010 10:29

ValentinaRossi

Re: ...

Ano, to zni logicky a verim, ze je na tom velky kus pravdy, pokud zazije neco dosud nepoznaneho, tak je zrejme, ze ji to bude chybet a bude to chtit znovu... Ale porad si myslim, ze kdyz ji to doma s partnerem klape a zaziva orgasmus prakticky na lusknuti prstu, pak tam neni takove riziko, ze se po jedne noci stravene s nekym jinym uplne zblazni.... Hlavne mam takovou jednu zkusenost, ale nebyla to nevera, bylo to proste v mezidobi, na zaklade ktere soudim, ze bych nemela problem to oddelit. Zazila jsem s jednim clovekem take neco uzasneho, do te doby nejlepsi sex meho zivota, ale jen jednou a nemela jsem potom potrebu na nej nejak myslet a kontaktovat ho. Bylo to proste za jednim ucelem, jednorazove, nezavazne....

0/0
29.7.2010 10:41

Duke_Nukem

Re: ...

nesnaz se jim tady nejak obhajovat,je to tvuj zivot,tvoje city.Vetsinou takovi ti chytrolini,co tady pisou,jak by se nekdo mel a nemel chovat,maji nejvetsi maslo na hlave.I v kostele na pulnocni vzdy uvidis nejvetsi smejdy ze mesta,rikam,vubec je tady neres.:-)

0/0
29.7.2010 10:47

ValentinaRossi

Re: ...

Dekuji za podporu :-).... ja to beru, na diskusich se proste casto stane, ze se sejdou lide s odlisnym nazorem, zalozenym na odlisnych zkusenostech, odlisnem smysleni a osobnosti (je to jako kdyz mi nekdo bude tvrdit, ze koprovka je nejlepsi jidlo na svete, a mne se pritom po ni chce zvracet :-) ).... je tezke najit nejaky prunik a shodnout se. Dokud se ale predkladaji argumenty slusne, byt treba nejsou vedecky podlozene (v mem pripade), jen zalozene prave na osobni zkusenosti, je to vpohode, horsi jsou experti, co tu okamzite nevahaji jit pro sluvko debil, idiot... aj. (nechci drazdit cenzora...) jen proto, ze si clovek mysli neco jineho.

0/0
29.7.2010 10:58

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Ale ona básní jak se bude chovat v situaci, kterou JEŠTĚ NIKDY NEZAŽILA a myslí si, že se bude chovat přesně takhle.  Chápeš to na co narážím? :-) Možná bude, ale je větší pravděpodobnost, že nebude. Taky by mi bylo divný, že člověk, který mluví o tom, jak to má doma supr po všech stránkách, tak vůbec debatuje na téma, že si užije bokem a nebude to řešit. To je trochu schizofrenie ne?

0/0
29.7.2010 13:46

Nenecháme se okrádat kapitalisty

Re: ...

samozřejmě, tak to v životě chodí.

Přítel jí něčím hodně naštve (dukáty jsou dukáty) a najednou si vzpomene jak jí bylo úžasně včera v náručí toho borce kterej jí to umí tak krásně udělat .... a je to

0/0
29.7.2010 14:26

Duke_Nukem

Re: ...

Ale houby.Pise jen o tom,ze pochybuje,ze nekdo vydrzi spat cely zivot jen s jednou osobou a ma naprostou pravdu.Proste lidi takovi nejsou a nikdy nebudou a zadne krestantvi ,nebo vesmirni lide s tim nic neudelaji.Mame to proste v genech  prave proto,aby lidstvo prezilo,capisto..:-)

0/0
29.7.2010 17:55

Mirco1

Re: ...

Ono je to celkem evolučně snadno vysvětitelné. Chlapům instinktivně vadí nevěra fyzická, protože to by znamenalo riziko, že budou investovat svou energii do kukaččího mláděte (tedy nenositele jejich genů), ženským zase nevěra emocionální, protože to představuje riziko, že živitel jejich dětí od ní odejde a ona je bude muset živit sama, kdežto to, že někde naseká kukačky je ji šumák (samozřejmě tyto stovky milionů let staré pohlavní strategie nepočítaly s jepičími záležitostmi typu alimenty).

0/0
29.7.2010 3:51

Nikanika

Re: ...

Naprostý souhlas! R^

0/0
29.7.2010 11:23

Amfibol

Co tedy dělat ?

Stejně jako je potřeba jíst a pít, tak někdo prostě má potřebu š... (sex).

A co tedy dělat, když manželka š... (sex) nechce, ale vše ostatní funguje ? 

Nevidím na tom nic špatného. Když má někdo hlad, jde si koupit rohlík.

Když se mě chce š... (sex), tak jdu š... (sex) s milenkou a manželka má klid.

0/0
28.7.2010 14:18

MissKim

Re: Co tedy dělat ?

tím "vše ostatní funguje".. myslíš to, že ti vaří pere a uklízí po tobě?? Si děláš srandu ne ;-D

0/0
28.7.2010 14:30

Pavel57

Re: Co tedy dělat ?

Myslí vše ostatní. Tedy i to uklízení a praní. Ale i všechno další. Když se člověk zamyslí, co všechno v manželství očekává od toho druhého nebo v čem všem se spoléhá na jeho pomoc, tak zjistíš, že nějaký sex je skoro zanedbatelný .... ;-D

0/0
28.7.2010 14:42

Mirco1

Re: Co tedy dělat ?

Přesně tuto nerovnováhu touhy řešily v dřívějších dobách (u bohatých velmožů, kteří si mohli finančně dovolit sexuálně nemonogamní vztah) tzv. souložnice. Prostě oficiální manželka vychovávala dědice a případně se spolupodílela na vládě a podobně a nemusela ještě snášet to, že chlapák manžel říjel i několikrát denně.

0/0
29.7.2010 3:55

Nenecháme se okrádat kapitalisty

Re: Co tedy dělat ?

když odmítá nebo se vymlouvá na bolesti hlavy a přílišnou únavu, tak Ti pak těžko může nevěru vyčítat

0/0
29.7.2010 14:29

MissKim

Re: Co tedy dělat ?

tak si s ní o tom promluv, nebo se s ní rozejdi... Já nevim, já se o svýho chlapa starám ;-D takže se rozhodně nevymlouvám, ale možná je to tim, že mě to baví a nemám proč se vymlouvat. Lidi by do manželství měli chodit s rozmyslem. Znát se, vědět, že si rozumějí. Pro mnohý je sex hrozně nadhodnocovanej, ale pro mě hraje hodně důležitou součást vztahu. Je v něm blízkost a láska, a tak to má být.

0/0
29.7.2010 16:31

Nenecháme se okrádat kapitalisty

Re: Co tedy dělat ?

jo, souhlas :-)

0/0
29.7.2010 18:05

MissKim

Asi tak

Pokud si někdo jenom díky nevěře uvědomí o co ve vztahu přišel, co tím ztratí, tak je mi ho líto. Pokud by mi byl přítel nevěrný, kopla bych ho do oněch míst a vyhodila z bytu, tak toť můj názor na nevěru.

0/0
28.7.2010 13:20

ww+

Re: Asi tak

dozivotni vztahy a rodina, ale nejsou o sexu... i kdyz to tak zpocatku vypada.

0/0
28.7.2010 13:34

MissKim

Re: Asi tak

možná jsem ještě mladá... ALE... sex pro mě není jenom nějaký akt, kterej dělám kdekoliv s kýmkoliv. Je to to nejhlubší, co dávám jen tomu, koho miluju. Dřív jsem to tak neřešila... ale teď by mě to zranilo tak moc, že to ani neumim popsat. Navíc nevěra zpřetrhá pouto mězi těmi dvěma. A nikdy to pak nemůže být jako dřív.

0/0
28.7.2010 13:46

xixina

Re: Asi tak

Dokonale řečeno, nemůžu nesouhlasit... R^

0/0
28.7.2010 14:09

Pavel57

Re: Asi tak

95% žen a 10% mužů bude nadšeně souhlasit. 5% žen a 90% mužů to bohužel cítí trochu jinak a nespojuje radost ze sexu s jedinou konkrétní osobou. Pro mne jako muže je sex s cizí ženou krásný zážitek srovnatelný třeba s nějakým dobře chutnajícím exotickým jídlem - je to příjemné, ale jen na chvíli, pak se zase vrátím k dennímu stereotypu - a nemusím kvůli tomu mít nějaké city ke kuchaři, který ho připravoval ... Ale protože vím, že žena to cítí jinak a že by se jí nevěra hluboce dotkla, tak se snažím jí neublížit a tu chuť většinou zaženu ....

0/0
28.7.2010 14:40

xixina

Re: Asi tak

Tím myslíte, že pro 90% mužů je naprosto normální souložit s každou, se kterou se potká? Pro někoho je sex něco co nedává každému (viz příspěvek výše) a po někoho je normální spát s každým na potkání, to chápu.

0/0
28.7.2010 14:50

MissKim

Re: Asi tak

tak to kdybys byl můj chlap a tohle kdybych se dozvěděla, tak už bych s tebou bejt nechtěla :-P protože, odříkavaného chleba největší krajíc...a stejně to dřív či později té ženě uděláš. Snaha nesnaha. Možná to máš v genech, co já vim .. ale jenom o š....í život není ;-)

0/0
28.7.2010 14:55

iuos

hmm

jestli ho miluješ, tak nakonec skousneš i tu nevěru

0/0
28.7.2010 15:25

MissKim

Re: hmm

v současné době ti odpovídám, že NE ... nemohla bych s nim už nikdy spát. Bolelo by to, ale říká se, že všechno přebolí. Ženský jsou silný, tak doufám, že i já.

0/0
28.7.2010 17:45

gilly8

Re: hmm

Podobně to vidí zřejmě většina žen. I já jsem měla stejně radikální představy, ale když se ti něco takového stane v reálu a udělá to člověk, kterýho miluješ, tak to tak vidíš možná týden, ale nakonec mu stejně odpustíš. Chvíli ti z něj bude zle, nebudeš chápat, jak to mohl vůbec udělat, kde na to vzal žaludek... Bude ti z něj odporně a nebudeš chtít, aby na tebe kdy ještě sáhl. Ale ve stejnou chvíli ti bude strašně chybět. A pokud se bude snažit a uvidíš, že je mu to opravdu líto, tak začneš tát a postupně si ho budeš pouštět blíž a blíž... A když překousneš svou hrdost a zkusíš od něj vyzjistit, co ho k nevěře vedlo, tak se dozvíš o něčem, co ti naprosto unikalo a vůbec sis neuvědomovala, že mu to vadí. Při troše štěstí si k sobě budete nějakou dobu znova hledat cestu, budete k sobě pozorní, budete dělat to, co druhému dříve scházelo, a bude to krásné - jako byste začínali úplně znova... Nicméně postupem času zajedete do zaběhlých kolejí a bude vám zase tak nějak průměrně dobře...

0/0
28.7.2010 21:47

MissKim

Re: hmm

Gilly8....... tyjo já nevim :-/ fakt mi to teď co tu píšeš připadá hrozně nepravděpodobné... Třeba teď při představě, že by to dělal s jinou ženskou se mi dělá špatně. Měli jsme ve vztahu velký problémy, dokonce jsem se v tý době scházela s jednim bejvalym kámošem, který mi pořád lichotil a někam mě zval. Jenže pak mi to došlo. Dřív než jsem udělala jakoukoliv blbost. Šla jsem si s přítelem sednout a všechno si vyříkat. Řekl mi, co mu na mě vadí a já jemu, co mi vadí na něm..prostě upřímnost. Najednou nám došlo, že se moc milujeme a chceme být spolu. Věřím, že v komunikaci je síla.. nikdy jsem neměla takto otevřený vztah, jako mám teď. Možná to je přesně ten pravej tak v naší lásku pořád věřím, už pár těch let :-)

0/0
29.7.2010 16:39

xixina

Re: hmm

Jestli ji miluješ a víš, jak jí nevěra ublíží, tak to prostě neuděláš :-P

0/0
28.7.2010 18:07

Duke_Nukem

Re: hmm

a proc myslis,ze ona neverna neni,ze ji tady tak pritakavas..

0/0
28.7.2010 19:16

lajos.bacs

Re: Asi tak

devcata, nechci vam kazit iluze ale u vsech chlapu co znam, vcetne me, je sex (at tvrdi nebo predstiraji cokoliv) po uvodni fazi zamilovanosti vzdy na prvnim miste. je to nase fyzicka potreba na jejiz nedostatek se sice neumira, ale kterou dlouhodobe nezvladame omezovat a po case nas zacne ovladat. pokud se v okoli vyskytne samicka, ktera nas zacne neodolatelne pritahovat (drive nebo pozdeji se takova objevi a v zadnem pripade to nemusi byt 20ti leta super krasavice se ctyrkama) a z jeji strany prijde signal, neni sila ktera by nas zastavila. jako zensky to nemuzete pochopit a jako chlapovi se mi to spatne vysvetluje, zacne fungovat proste nejaka primitivnejsi, vyvojove starsi cast mozku a zaciname fungova vyhradne jako samci plnici svoji biologickou ulohu. kazdy chlap kteryho osobne znam to takhle ma, i serednej tlustej smradlavej a chudej (tam jedine snad ma ta jeho jistotu, ze bude vernej). neverte tomu, ze ty vasi jsou vyjimka..

0/0
28.7.2010 16:16

nonick

Re: Asi tak

dost výstižně řečeno, tohle se ovšem dá napsat jen do anonymní diskuze - doma každej chlap odpřisáhne opak... ;-)

0/0
28.7.2010 16:59

jura58

Re: Asi tak

jenze ten tvuj je na 90% uplne stejnej, jen vi, jak bys reagovala, kdyz by ti tohle rekl, tak drzi hubu (a kdyz bude mit prilezitost, tak si UZIJE jinde) s tim se holka SMIR

0/0
28.7.2010 16:22







Najdete na iDNES.cz