Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vydělal jsem dost. Teď si užívám, říká podnikatel a dobrodruh Hudeček

Leze na skály, skáče BASE jump, jezdí na kole. Dělá skialpinismus, cestuje po světě. Může si to dovolit, má peníze i čas. "Ve svých firmách nerozhoduji téměř o ničem. Pokud kolem sebe máte správné lidi, nemusíte dělat třeba vůbec nic," říká Jindřich Hudeček, majitel HUDYsport či Rock Empire.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dasty33

Dobrej řízek

R^R^:-)

0/0
24.10.2010 14:21

0ndraash

IT

hhe, je vidět, že nějaký ten Italský předek se asi nezapře. Skutečně vkusné - Lago di Garda, Ducati a Alfa - prostě supr R^

0/0
15.10.2010 20:10

EddieCz

Zda se,

ze kdo nesedi na zadku a nekvili jak se ma spatne a jak je doba zla je proste ten spatnej ;-)

0/0
13.10.2010 13:23

vtech

Re: Zda se,

v cesku normalni

0/0
13.10.2010 17:57

embe

jo jo devadesátky

Kdo se toho chytl v devadesátkách, ten udělal kačky na jakémkoliv spotřebním zboží. Trh hladovej, lidi nakupovali co se dalo. Ceny byly astronomické, ale komu to vadilo? Kdo se z toho zbohatnutí nepodělal, vytvořil si slušný kapitál pro následné podnikání. Pravda je, že většina z těch překupníků se z toho podělala, prachy utratila a už se nikdy nechytli.

0/0
13.10.2010 11:37

anncz

Re: jo jo devadesátky

Ano, to bylo posledni obdobi. Od teto chvile uz nepribudou zadni novy podnikatele co zacnou z nuly.

0/0
14.10.2010 2:10

0ndraash

Re: jo jo devadesátky

blbost;-€

0/0
15.10.2010 20:11

iuos

hmm

jakožto příšerný lenoch, který by hrozně rád dělal spoustu aktivit, ale prostě "nemůžu" mu hrozně závidím ;-)R^

btw proč nejsou diskuze k článkům o slečnách, co se "svlékly pro xmana"? ;-D

0/0
7.10.2010 11:07

URBMentalneRetardovanaa

Dobrej borec!

V tom clanku je temer vsechno co je potreba v uspechu kdekoli, ma to zmakly borec![>-][>-]R^

0/0
7.10.2010 10:08

hellblazer

Re: Dobrej borec!

sehnat lidi co budou makat za tebe? To je základ úspěchu, to je každýmu jasný ;-)

0/0
7.10.2010 15:25

statnidluh

jenom překupník, který využil doby

Hudeček jen využil hlouposti lidí a prodával až o 300% dráž to co v SRN a jinde. Nevím zda je to dobrý příklad k prezentaci. Je to obyčejný překupník. !!Není proč jej vyzdvyhovat, neposkytl žádnou přídanou hodnotu, proč nepsat o společnostech, jako Bush, Kama, Alpinepro, Linet, Papirius, Tescoma - to jsou společnosti, které začali vyrábět (Hudeček jen rebrenduje čínský noname) a obchodovat, mají přidanou hodnotu, nejsou to jen překupníci s předraženým zbožím (opravdu mi nevadí, že je předražené, když si jej chce někdo koupit, je to jeho věc a nazávidím mu to, přeji mu co největší zisk a ještě větší sám sobě ;-D) !!

0/0
7.10.2010 0:29

hellblazer

Re: jenom překupník, který využil doby

no jasně že využil doby, jako každej, kdo měl těsně po revoluci kontakty venku a dokázal sehnat tady nedostatkový zboží. Spousta špičkovejch lezců z minulosti to udělala a začali obchodovat (velmi úspěšně třeba Vagón). Automaticky každej velko/maloobchodník je překupník??? Navíc ty marže jsou trochu mimo (trochu víc), to asi sám uznáš, jestli jsi z branže (podle toho vzteklýho příspěvku asi jo, zřejmě od konkurence). Hudy jako první začal ve velkým dělat sedáky a další matroš (ještě před Singing Rockem), který byly dostupný široký veřejnosti. V Direct Alpinu měl taky od začátku prsty a ten rozhodně platil vždy za progresivní firmu s vlastními super střihy... Že je spousta věcí dělanejch v Číně snad nemůžeš nikomu vyčítat, dneska snad jen ta Kama dělá tady, jinak všichni včetně exkluzivních světovejch značek vyrábí v Číně, Vietnamu a tak.

0/0
7.10.2010 15:17

karlosBaník

Re: jenom překupník, který využil doby

Tescoma?? Viděl jsem jednou v TV nějaký pořed, kde byl zakladatel, majitel, tescomy. Sám říkal, že koupil v kotvě něco za 10 kaček a před kotvou lítal kolem lidí a prodával za 50. Ale pro tebe je to vzor, tak se ho drž. NAvíc pokud jsem dobrý a lidi to koupí, tak klidně budu mít na výrobku 500% Když prodám, jak jen plus pro mě.

0/0
8.10.2010 8:07

Kovis

Re: jenom překupník, který využil doby

Tescoma sice začala vyrábět, ale dnes už se vše dělá mimo ČR.

0/0
14.10.2010 11:26

Tomas.Kubicek

Indiáni

Poznal ho někdo na té fotce s indiány? Já ho nemůžu najít. :-(

0/0
6.10.2010 21:17

hellblazer

Re: Indiáni

jo, ve dvaceti nebo třiceti vypadal trochu jinak ;-D

0/0
6.10.2010 23:20

_profesor_

Re: Indiáni

Bude to nejspíš ten, co nemá samopal.

0/0
13.10.2010 8:55

GhostDogXXL

Re: Indiáni

Druhý zprava - stačí se kouknout hned na další fotku a porovnat.

0/0
13.10.2010 14:27

Festík

propocené triko

To myslíte vážně, že na sebe vezmete druhý denk jednou propocené triko? Tak to je opravdu nechutná představa. A zkoušet po kolika dnech začne smrdět, tomu nemůžu uvěřit.

0/0
6.10.2010 20:03

Emerus

Re: propocené triko

Vy jste asi nikdy nebyl na napr. nekolikadennich prechodech v horach atd. kde koukata na kazde pulkilo ze ne?

0/0
6.10.2010 21:29

sammach

Re: propocené triko

To nic, festíkovi by asi vadilo i to, že by si nemohl na softshellových kalhotách vyžehlit puky :-)

0/0
6.10.2010 23:05

vlko_s

:)

"Leze na skály, skáče BASE jump, jezdí na kole"  a na první fotce vypadá jako Barack Obama ;-D

ale jinak si to dobře zařídil, bodejt by nebyl línej jet 20krát do měsíca jet na běžky, když se mu prachy sypou...

ale jak říkám, zasloužil si toR^ 

0/0
6.10.2010 19:38

Honzik007

dobrej

Je to sympatak a je dobrej. Ale nevim proc ma pri svych schopnostech mindrak z toho ze nema vejsku (taky ji nemam a nepali me to). To me jen tak napadlo pri tech narazkach na inzenyry.

0/0
6.10.2010 16:49

Kvatan

Re: dobrej

ale ma pravdu, k cemu ti je vzdelany a schopnej clovek, ktery mysli jen na sebe... to radsi inicitativniho "blbce", ktery udela prace za dva ;-D

0/0
6.10.2010 20:09

Honzik007

Re: dobrej

No jo ale to prece nijak nesouvisi se vzdelanim ale s tim clovekem. I iniciativni blbec muze myslet jen na sebe.

0/0
7.10.2010 9:56

hives

Re: dobrej

Neřekl bych, že z toho má mindrák. Prostě popisuje věci, jak se podle jeho zkušeností maj. Vždyť přece přiznává, že se člověk nesmí bát mít vedle sebe chytřejší lidi, než je on sám...

0/0
6.10.2010 21:49

hellblazer

Re: dobrej

při čtění jsem si myslel, že tim "nemá vejšku" myslíš jeho vzrůst. Jindra fakt nemá mindrák ani z absence vzdělání ani ze svý vejšky (je fakt prťavej). Navíc řada lidí, který s nim firmu rozjížděli, rozhodně ekonomický vzdělání nemá, ale mají holt školu života...

0/0
6.10.2010 23:18

Honzik007

Re: dobrej

Tak jak je vysokej to fakt nevim :-). Me to tak proste prislo z jeho odpovedi, ale mozna se jen neobratne vyjadril ....

0/0
7.10.2010 9:58

Pavli1

Fajné!

Domek u Lago di Garda! :-P BOREC! R^R^R^

0/0
6.10.2010 14:20

hellblazer

Re: Fajné!

no domek.... barák jak sviňa je to. Užívat si umí, chlapec. Ale nijak okázale, jako spousta boháčů a celebrit, je to normální chlap, kterej si holt může dělat všechno, co ho baví. R^

0/0
7.10.2010 15:29

síma25

Personál

Jako podnikatel je nepochybně schopnej, vzal to ve správnou dobu za správný konec a umí v tom chodit. Ale co mě několikrát vytočilo je jeho personál - HUDYsport se vždycky snažil profilovat jako firma, která svoje zaměstnance školí, stará se o ně a kde prodavači umí poradit. Kdykoli jsem tam ale vlezla, natrefila jsem na troubu, který než by přiznal, že něco neví, vymyslel si kolikrát takovou nehoráznou blbost, že to snad ani není možný, nebo mi rovnou úmyslně lhal ve snaze prodat. Prodejna v Olomouci a v Brně, v každé aspoň třikrát;-€

0/0
6.10.2010 13:26

BigpetBig

Re: Personál

On říká, že zná každého vedoucího, samozřejmě nemůe znát všechny zaměstnance, tohle by mělo být právě na zodpovědnosti těch vedoucích, ale jsou to spojité nádoby, kolik je platí atd. Pokud tam berou jak prodavač v samošce tak těžko čekat nějaku přidanou hodnotu.

0/0
6.10.2010 14:09

f0rr35t

Re: Personál

Takhle přece funguje hierarchie - šéf se baví jen se svýma přímýma podřízenýma a když přijde z určitého oddělení nějakej renonc, tak šéf seřve vedoucího toho oddělení a čeká, že sjedná nápravu. Jak to udělá je už jeho věc.

Proto jsou manažerské pozice většinou dobře placené - manažer by měl zodpovídat za celou svoji oblast.

Pointa je v tom, že když někde prodávají lidi s iq tykve, JE to vina vedení a né že ne.

0/0
6.10.2010 15:19

Štvavá vysílačka

Jindra to 4.místo v MR silničních motocyklů

loni v Brně zajel po několika letech moto důchodu v šíleném dešti na jetých pneu, které vůbec neznal a nikdo jiný než on se svou povahou by je ani neobul (málo kůl značka). V závodě předjel spoustu rádoby profíků a hodně jeho mladých soupeřů mělo o čem přemýšlet. :-)

  Jindro R^

0/0
6.10.2010 11:47

NI HI

..

Osobně pana Hudečka znám jako lezce z Adršpachu. Pohodovej klidas.

0/0
6.10.2010 11:26

leguan.cz

kurnja

ja bych lezl, kdyz to ctu. Chtel bych se znovu narodit a v horach.

0/0
6.10.2010 9:03

URBMentalneRetardovanaa

Re: kurnja

Hodn si to prej a ono se ti to splni casem ;-)

0/0
7.10.2010 10:11

xaeris

Pohodář, sympaťák, chytrý, takže PR je OK

Dobrá PR marmeláda.Tady je to čím dál horší a od ledna se někteří mohou i pást, pokud jim na těch loukách nepostavili papaláši sluneční elektrárny.To mají za  za to, že by se chtěli uživit normální prací a ani je nenapadlo kšeftovat  třeba se značkou Alfa Romeo.Jak jednoduché.........

0/0
6.10.2010 8:17

BlkRider

Re: Pohodář, sympaťák, chytrý, takže PR je OK

To vis, kdo umi umi a kdo neumi, blbe keca...

0/0
6.10.2010 17:03

xaeris

Re: Pohodář, sympaťák, chytrý, takže PR je OK

Však taky my co umíme, jsme si tu  postavili  solární panely a jsme za vodou.A třeba teď kecej, ale hlavně plať, troubo................

0/0
6.10.2010 19:45

hives

Re: Pohodář, sympaťák, chytrý, takže PR je OK

Další, co bere každý rozhovor s osobností z podnikatelského světa jako PR, místo aby si z něj něco odnesl a využil to pro svoje obohacení a tím nemyslím finanční obohacení...

0/0
6.10.2010 22:05

Garbage

...

Zacal hned po revoluci to je jeho velke + v soucasne konkurenci uz by s timhle pristupem asi tak uspesny nebyl. Zaroven si myslim ze zrovna HudySport v soucasne dobe uz takova rejze neni a motorky se mi taky ted nezdaji zrovna artikl kterej by bezel. Nicmene nikomu nepreju spatne zitrky a tak drzim palce at to slape dal.

0/0
6.10.2010 8:09

Muflik

Sympatak

Snovy clovek a rad bych ho znal.... mam veskrze stejnou zivotni filozofii. Sice nejsem podnikatel ani nemam mraky penez ale ten jeho rozhled a nadhled nad vecmimi imponuje. Ono je to do jiste miry asi dano i tim ze je zavodou tak se mu lip dycha nez beznemu cloveku ale i tak. Sympatak a chytry...

0/0
6.10.2010 8:05

stefi_ul

Nic nez gratulace.

Jj, takhle nejak ma vypadat majitel. Pohodar, co vyzaduje jen praci. Kdo dokaze pracovat, je v pohode. O tom to cele je.

0/0
6.10.2010 7:06

f0rr35t

Re: Nic nez gratulace.

No úplně celé to o tom není. Ještě ti tam chybí dodatek "a dokáže tu práci dobře ocenit" ;-)

0/0
6.10.2010 15:06

hellblazer

Re: Nic nez gratulace.

což ovšem Hudy dokáže R^

0/0
6.10.2010 23:09

f0rr35t

Re: Nic nez gratulace.

Nevím, neznám tu firmu (název jsem někde viděl, ale to je asi tak vše). Mluvil jsem všeobecně a taky z části z vlastní zkušenosti. Rádobypohodovej šéf ještě není vše. Jestli dokáže Hudeček ocenit kvalitní práci, tak potom všechna čest R^

0/0
7.10.2010 0:36







Najdete na iDNES.cz