Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Připravte si peněženky, silniční stíhačky pro rok 2011 přijíždějí

Milovníci ručičky vpravo na doraz se příští rok pomějí. Třistakilometrovou hranici totiž překoná hned několik novinek. Každý z těchto miláčků na čtyřech kolech vám ale pořádně provětrá peněženku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modern725

RC

Pche, na škůdku Octavia RS ve žlutý metle s dízlem a v kombíku nic nemá ... !!

0/0
10.1.2011 21:57

J.K. 7

Místo kupování takového křápu

bych vám raději doporučil pobyt v psychiatrické léčebně. Řešení vašeho problému by to pomohlo výrazně účinněji a za pouhý zlomek nákladů.

0/0
16.12.2010 15:44

Gunter von Bahnhof

jdu rozbit prasatko

jen nevim, co si koupim. Videl bych to na anglicaka :-)

0/0
15.12.2010 17:36

Škubi

Kdyby to Bugati

bylo v dieselu, tak o tom začnu uvažovat... (Audi R8 třeba v dieselu dělaj) ;-D;-D;-D

0/0
15.12.2010 13:07

Škubi

Re: Kdyby to Bugati

http://www.zavolantem.cz/stripky/diesel-roztoci-kola-audi-r8-v12-tdi

0/0
15.12.2010 13:09

radik

Re: Kdyby to Bugati

ano dělá se, jako odkaz na dieslovou R10 TDI (Le Mans). A tobě by se líbylo třeba Ferarri se zvukem traktoru? Máš zajímavej vkus :-/

0/0
15.12.2010 16:17

Škubi

Re: Kdyby to Bugati

To měla bejt ironie, já bych si diesel nekoupil do žádnýho auta, teda do osobáku... ;-)

0/0
16.12.2010 13:29

bárt

Pane redaktore,

vy si myslíte, že jsem takovej pitomec, že nevím, kolik je 2,5 milionu? Že si to nedovedu představit a musím to přepočítávat na fabie?  Ještě mně tedy trochu pomožte. Píšete, že je jedna ta kraksna lehčí o 100 kg, než jiná. To je jako o šest pytlů cementu, že jo. Běžte psát raději do Blesku. Tam z vás budou nadšený.

0/0
15.12.2010 8:50

radik

Re: Pane redaktore,

Ano jste pitomec, ne proto že neumíte spočítat 2,5 mega, ale protože píšete cosi o kraksnách, a šesti pytlech cementu vážících 100 kg Rv

0/0
15.12.2010 11:19

bárt

Re: Pane redaktore,

Kraksnou jsem myslel jen tu Audinu. Ostatní káry jsou v pohodě. Sice to není můj šálek, ale budiž. Na ten cement taky koukám jako blázen:-/ To bylo z rozčilení, protože takhle deblně napsanej článek už jsem dlouho nečetl.

0/0
15.12.2010 11:35

radik

Re: Pane redaktore,

Je to napsany strasne, to je pravda

0/0
15.12.2010 16:09

Tomáš96

pěkný

hlavně že ty si superodborník

0/0
14.12.2010 19:27

Dms?

Odbornost

Odbornost tohoto clanku desiva ;-€

0/0
14.12.2010 17:06

Fungy

Re: Odbornost

na tu odbornost jsou tu jiny servery..

0/0
14.12.2010 19:19

ready-to-fly

pekne....

...ale pro me nepouzitelne/nevyuzitelne, i kdybych na ne mel :(, ale technika je to krasna, a to do kazdeho detailu.

0/0
14.12.2010 15:58

Lobos

docela by me zajimalo,

co pritomni diskujucici sami ridi...mozna ani ne tu "krasnou" Fabii8-o

0/0
14.12.2010 15:54

0xf

Re: docela by me zajimalo,

ne 5m parolod od chryse... krom teda 130 a sierry... ale nejaky cas uz stradam plany na nejake sranda auto zustali uz je dve vette a delta... realnejsi bude asi vette neb tech nebouranych delt je poskromnu a kdyz tak uz to neco stoji...

0/0
14.12.2010 17:09

Lobos

Docela smesna diskuze

Vzdycky me pobavi znalecka diskuze na idnesuR^;-D

0/0
14.12.2010 15:40

Lev;z;Rožmitálu

fuj

já na sportáky nejsem obzvláště ne tyhle škaredý s futuristickým designem

možná ještě nějaká stará klasika jako mitsubishi GT apod

libí se mi kupéčka třeba BMW1M jak je ted nový úplně by mi stačilo

0/0
14.12.2010 13:44

tonny.p2

lotus

podle me bude mnohem vetsi zabava s necim takovymhle:

!!

http://www.sportovnivozy.cz/14336-lotus-evora 

R^

a stoji to 10x mene....

0/0
14.12.2010 11:57

radik

Re: lotus

1382 ! To neni  lehoučkej Lotus jak ho známe... nevěřim že s nim bude víc zábavy než s nissanem :-/

0/0
14.12.2010 12:23

hives

Re: lotus

Věř nevěř, ale v EVO magazínu vyhrála Evora Auto roku 2009 a Nissan GT-R Auto roku 2008 a když je postavili proti sobě, resumé znělo zhruba následovně: Záleží na osobních preferencích. Kdo chce hlavně rychlost za všech okolností, pak Nissan, komu jde o to si tu jízdu i co nejvíc vychutnat, pak Evoru.

0/0
14.12.2010 20:40

radik

Re: lotus

Když Lotus tak jedině lehoučkej Elise... když si chci jízdu co nejvíce vychutnat tak si jdu pučit Caterham, to je jiný žrádlo :-)

0/0
15.12.2010 8:42

Škubi

Re: lotus

Souhlas - když vychutnat, tak motokáru...

0/0
15.12.2010 11:22

ulliot

Re: lotus

Evora je GT, a nějak zvlášť ji nechvalili ani v TG ani v Autocaru...

0/0
14.12.2010 12:45

hives

Re: lotus

Zatímco v EVO vyhrála Auto roku 2009. A teď babo raď:-)

0/0
14.12.2010 20:41

radik

Re: lotus

Nissan je taky GT

0/0
15.12.2010 8:43

0xf

Re: lotus

http://www.youtube.com/watch?v=X-6SguDEwIg nebo S4 http://www.youtube.com/watch?v=P4CJcX0PKZo to me bere hlavne ta hodnota na 200....

0/0
14.12.2010 17:02

AceBird

Kdo má rád ručičku vpravo

Milovníci ručičky tachometru vpravo si jistě žádné z těchto aut nekoupí, protože ji tam skoro nikdy neuvidí. To si radši pořídí běžné auto a namontují si do něj tachometr z babety.

0/0
14.12.2010 11:52

Jean_Valjean

Moc pěkný článek...

ale jak říkal už Douglas Adams, když si koupil do Londýna Porshe: "koupit si sporťák do města, to je jako jít s vázou z dynastie Ming na fotbalový zápas."

0/0
14.12.2010 9:50

ulliot

Re: Moc pěkný článek...

Porsche, když už

0/0
14.12.2010 12:46

Jean_Valjean

Re: Moc pěkný článek...

Děkuji nastotisíckrát, budu teď díky Vám zase o něco lepší člověk. ;-)

0/0
14.12.2010 12:51

nelde

McLaren

Nemohu si pomoci, ale jak Audi tak Bugatti jsou ošklivá auta. Škoda, že ten SSC neukázali z jiného úhlu pohledu. Takže u mě vede ten McLaren.

0/0
14.12.2010 9:37

MaléPivo

Re: McLaren

A kdyby ti to auto někdo dal tak ho určitě odmítneš ;-D To já bych si za vejplatu koupil benzín a projezdil ho ;-D Bugatka má svoje kouzlo a ten zvukR^

0/0
14.12.2010 11:41

Danny_Kay

Re: McLaren

Skoro mam pocit, jako bych tento prispevek psal ja. Souhlas, ten McLaren ma krasnej elegantni design bez zbytecnosti a krecovitych prvku. Naproti tomu Veyron je vylozene prisera. Ale stejne...nothing compares Aston Martin. ;-)

0/0
14.12.2010 14:17

dtx

Re: McLaren

0–100 km/h-2.2 sec, 0–200 km/h-6.5 sec, 0–300 km/h-14.5 sec

Je uplne jedno jak vypada, ale to auto je monstrum, navic nadherny, plne funkcni (zadna kostra s motorem, co nema ani radio jako jiny super lehky sportaky) a jeste 1x se podivej na ty cisla zrychleni ;-D

0/0
15.12.2010 0:59

dtx

Re: McLaren

veyron samozrejme

0/0
15.12.2010 0:59

radik

Re: McLaren

http://www.youtube.com/watch?v=RXqSedWSu2k

Jaky ze zrychleni ma z nuly na sto Veyron? ;-D Papirove je vitez, ale proc ma teda dvacet let stary auto (u kteryho se udava z nuly na sto 3,2) mnohem lepsi odpich? To auto se poradne rozjede casem, precejen nez se rozpohybuje vsech 16 valcu a ctyry turba tak to trva trochu dele.

Bugatti je technicky dokonaly dilo... ten komu jde o pocity a ne o cisla si zakonite vybere neco jinyho.

0/0
15.12.2010 11:31

dtx

Re: McLaren

tohle byl "obycejnej" veyron, u nej se udava 2,5s. A proc byl pomalejsi? nevim, mozna taky rozdil v ridicich.

Je jasny, ze je spousta lepsich aut na rizeni a pocit z jizdy, ale veyron je proste monstrum, technickej zazrak. Skoda, ze se v nem nikdy nesvezu.

http://www.youtube.com/watch?v=sxHCjDhL9R0 -kdyz uz topgear, tak tady mas veyron SS a na konci i kolo na trati a kour od vsech 4 kol.

0/0
15.12.2010 15:00

radik

Re: McLaren

Veyron ridil Stig - jestli sledujes obcas Top Gear tak bys mohl vedet ze je to PAN RIDIC. Souhlasim ze Veyron je technicky dokonalej skvost, kterej ale ma ohromit cislama... to je vsechno. Nejvtipnejsi je ale ze tenhle technicky dokonalaj kousek takhle zahanbil "jednodussi" a o dvacet let starsi supersport, kterej byl kralem i v maximalce vic jak deset let. Veyron je jen masirka pro bohace pro ktery jsou dulezity ty dve desetinky... dal uz to bude jen souboj vyrobcu pneu, protoze ten Veyron SS by mohl bejt jeste rychlejsi, lec pneumatiky to nezvladaj.

0/0
15.12.2010 16:02

radik

Re: McLaren

Jeste bych doplnil ze ten McLarren je zadohrab. Veyron k tomu potrebuje 4x4

0/0
15.12.2010 16:06

radik

Re: McLaren

s tema destinkama sem to myslel obrazne aby bylo jasno

0/0
15.12.2010 17:21

dtx

Re: McLaren

Top Gear sleduju pravidelne. A ja teda v tom videu vidim Hammonda ve Veyronu. ;-D A verim tomu, ze udelat to znova s profi pilotama v obouch autech, tak papirovy hodnoty se budou rovnat skutecnym.

0/0
15.12.2010 18:40

dtx

Re: McLaren

Jeste dodam, ze Veyron se mi libi predevsim jako stroj (pokud jsi strojar, musis uznat, ze je to proste zazrak), maclaren se mi nelibi, nevim proc, jeho tvary jsou takovy vsechno a nic, navic srovnavas skoro zavodni auto pro 1 cloveka s 2 tunovym autem s vybavou jako luxusni sedany.

0/0
15.12.2010 18:44

radik

Re: McLaren

Tak s tim Stigem sem se splet ten seděl v McLarrenu. Ale mam pro tebe novinu... ten McLarren neni závodní auto pro jednoho... může na silnici a jsou tam dokonce tři sedačky ;-) Zazrak? ;-D To je trochu moc silný slovo... navic me zas pripada Bugatti oproti tomu McLarrenu jako obluda, McLaren je klenot ve všech ohledech a že mu chybí klimatizace? No a? Ta do sportovního auta stejně nepatří (ať si říká kdo chce co chce). Kolik aut má pozlacenej motor, kvůli lepšímu odvodu tepla? Ani ten Veyron. Pak tu byl ještště McLaren F1 LM kterej byl ještě lehčí a měl necelých 700 koní (bylo jich jen pět) to by bylo zajímavý srovnání.

0/0
16.12.2010 8:28

modern725

Re: McLaren

McLaren je v porovnání s výronem drsnokára. Veyron je technologickej zázrak, to je bez debat, ale vypadá to jako hypermoderní budoár nějaké starší dámy a interiér připomíná luxusní kabelku. I když to je jako srovnávat Ferrari F40 a Enzo. Obojí je super, ale prostě u mě vede F40 Mě jsem kliku všechny zmiňované vozy vidět v "akci" a v případě Veyronu, F40 a Enza si je i celkem detailně prohlédnout ... heč! :-) Jo, a patnáct už mi taky dávno bylo ...

0/0
10.1.2011 22:05

0xf

nu

jen tak pamatuju na lanci deltu hf integrale s4 ktera mela kolem 500 koni pri vaze 890 kg... to byla teprv raketa a bez kecave elektroniky.... krasna rakev v matini designu ktere tyhle strci do kapsy...

0/0
14.12.2010 9:05

radik

Re: nu

Nějak si to pletete byla Delta HF Integrale (civilní auto) a pak Delta S4 (rallye speciál) První měly asi 450 koní pozdější verze až 560 koní. Je docela vtipný srovnávat supersporty 21. století se starým závodním speciálem (které ve výsledku zakázaly kvůli jejich (ne)bezpečnosti...

0/0
14.12.2010 11:35

0xf

Re: nu

mate pravdu byla to jen delta s4... nicmene myslim ze ten pomer vaha vykon je docela uchvatny a proc bych to nesrovnaval auto jako auto... u auta zalezi akorat na brzdach/vykonu potazmo sprevodovani/hmotnosti dalsi jsou uz jen zbytecnosti

0/0
14.12.2010 16:52

radik

Re: nu

Kdyz uz tak srovnavej aspon soutezni auta se souteznima a civilni s civilnima... tyhle auta muzou do bezneho provozu, Delte S4 a cele skupine ve ktere jezdila zakazaly i zavodit jak byly nebezpecny.

0/0
14.12.2010 18:48







Najdete na iDNES.cz