Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete-li spokojený vztah, nespěchejte na sex, radí vědci

Trpělivé načasování sexuálního života se zamilovaným vyplatí. Páry, které se sexem po seznámení nespěchají a odloží ho až na manželství, se těší harmoničtějšímu manželství i spokojenějšímu sexu, tvrdí studie. Vznikla však na škole vlastněné mormonskou církví, která předmanželský sex odsuzuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vojta N

Vtípek

Pročítání dnešní diskuze mi připomnělo, kreslený vtip pana Urbana. Vede si chlap ženskou a ona mu povídá, nemysli si, že s tebou na prvním rande skočím do postele. A na dalším obrázku jí pigluje u popelnic. ;-D

0/0
20.1.2011 16:31

Hroznej_puberťák

Nespěchejte na sex,

... nemusíte být v posteli hodinu po seznámení, ty dvě hodinky to snad vydržíte :-P

0/0
16.1.2011 22:18

Yesname

Re: Nespěchejte na sex,

Já si taky radši nejdřív sundám baťoh.

0/0
17.1.2011 10:41

xxx!

jak se komu hodilo..

A že těch párů co se dožili svatby bez sexu asi hodně museli hledat.. a kolik vztahů tímto bylo nesmyslně zničeno to už zde nikdo nenapíše.. (jako příklad od Emma87 níže). Prostě někdo chtěl tento výsledek a tak k němu došelRv

0/0
16.1.2011 9:06

Emma87

sex a manželství

četla jsem některé názory žen v této diskusi... a musím přidat svůj - nelíbí se mi podřizovat sex manželství. Jsem katolička a se svou první velkou láskou jsme tři roky téměř nespali, ačkoli ne uplně, Z náboženských důvodů jsem si zničila sexuální vztah k němu naprosto uměle. Navíc to bylo zcela proti mému přesvědčení.

Pokud se skutečně zamilujete a skutečně toužíte, je odkládat sex to nejhorší, co lze udělat. Odkládání sexu na manželství přebudovalo mou erotomanii na frigiditu, tak jsem si našla milence a poznala skutečný sex... teď už bych nikdy sex nijak neodkládala...

0/0
16.1.2011 8:35

Yesname

Re: sex a manželství

Tohle by měla bejt povinná četba.

0/0
17.1.2011 10:43

Duke..Nukem

Re: sex a manželství

no ja bych to videl spis obracene.Tohle ti mozna pomohlo,protoze ten chlap musel byt neskutecny trouba..;-D

0/0
17.1.2011 21:39

TrueRobos

Američtí vědci našli kostru Adama

Poznali to podle toho, že jí chybělo jedno žebro. Výzkum prováděla katedra kreacionistické archeologie Biblické novozákonní univerzity ve spolupráci s nadací Předmanželský sex zabíjí a Kondomy jsou špatné. ;-DR^R^

0/0
15.1.2011 22:55

truthspeaker

Re: Američtí vědci našli kostru Adama

;-D;-D;-DR^

0/0
11.4.2011 15:06

tomy21

jak je to s těma mormonama :-)

Kámoš cestoval po USA, a když byl v Utahu, nebo kde jsou tihle mormoni; tak se ptal nějakých (místních) kámošů jak je to s tim sexem před svatbou.... A oni mu v klídku řekli, že holka musí být panna do svatby, ale do zadečku to před svatbou nevadí ;-D

0/0
15.1.2011 20:49

samuel05

plne souhlasim

s clankem plne souhlasim, zeptal bych se muzu kteri maji zenu vic jak 5roku, jestli je jejich sex jak pred svatbou :) z mojich kolegu si skoro kazdy stezuje na vecerni migreny manzelek :) sex pred svatbou vubec nic neresi.

Ja jsem se kvuli tomu rozvedl, moje zena byla krasna jak obrazek, sex jsme meli kazdy den, kdyz ale prisel stereotyp zjistil jsem, ze si nemame co rict. Myslim ze podobne problemy ma 80% manzelu proto se kazdy druhy rozvadi na rozdil od nasich predku.

0/0
15.1.2011 20:24

Specs

Re: plne souhlasim

R^R^R^

0/0
15.1.2011 23:22

Chmelař

z článku jsem šetl jen první větu

jak tam bylo o mormonech, spěchal jsem do diskuse... a nezklamala ;-D

0/0
15.1.2011 19:34

calver1

blábol

Tak to je zase úlet. Takový blábol by snad nenapsal ani člověk se základním vzděláním. Sex ke vztahu dospělých lidí prostě patří, ať se to někomu třeba nelíbí. Pro většinu lidí to je velmi důležitá součást vztahu. Takže určitě není kam spěchat, zejména na první schůzce, ale je zcela normální a naprosto přirozené, když k sexu dojde po několika málo schůzkách.

0/0
15.1.2011 19:21

trainspoting

bullshit

Díky tomuto článku jsem se zaregistroval, abych mohl vstoupit do diskuze a říci svůj názor. Tato slátanina je neskutečný vrchol lidské blbosti, každý přece ví, že sexuální stránka je velice důležitá, tak proč kupovat zajíce v pytli a čekat do svatby. Jestli je někdo, kdo sex k životu nepotřebuje, tak přeji hodně úspěchů v hledání partnera. Až budete číst sms od milence/milenky vašeho partnera, žádné modlení Vám nepomůže. Tato stránka Xman dosáhla vrcholu trapnosti, když nám tady servírují nahý ženský a všelijaký články typu:"jak jí udělat 3x za noc" atd. a teď se najednou vytasí s takovýmto článkem. Buď jim došla invence, nebo za tím stojí nějaký PR z křesťanských organizací.

0/0
15.1.2011 16:24

Jimi Brown Herrer

Re: bullshit

Z xmana se přechází na onaidnes. Tam sou mnohem záživnější články. Potom Vám xman přijde jako hodně seriózní plátek.

0/0
15.1.2011 16:35

heroforseason

Re: bullshit

No tak jestli je pro tebe na vztahu nejdůležitější sex, tak ten článek pro tebe fakt není ;-D Jo, sex je pro někoho důležitý hodně, pro někoho míň, a to se během té tokací fáze snad taky projeví. A když už pak dojde na věc, tak snad není pro sehranou partnerskou dvojci začít slaďovat svoje potřeby a navzájem se učit a pracovat na sobě. Na druhou stranu může i nepovedený sex na začátku, dokud nejsou dva lidi ještě úplně navzájem otevření, ten začínající vztah úplně rozbít. A podruhé už to zkoušet nebudou, protože jim bude trapně, a s bližším poznáváním už nebudou ztrácet čas. V delším vztahu kde se už znají to na druhou stranu zkusí podruhé, potřetí, a pak už třeba najdou společnou řeč.

0/0
15.1.2011 16:38

whatever.123

Re: bullshit

nemohu jinak než plně souhlasit

0/0
15.1.2011 18:22

samuel05

Re: bullshit

clanek je velice dobry a vysvetluje rozdil mezi dnesni a minulou dobou. Zatimco v predchazejici generaci, kdy se cekalo na sex do svatby dokazalo spolu vydrzet 80% paru, dneska se kazdy druhy rozvadi.

Problem je v tom, ze mladi se dneska spolu neseznami po strance dusevni, ale jenom po sexualni, kdyz prijde "vsedni" den, zjisti ze si vlastne nemaji spolu co rict, kazdy ma jine zajmy, neumi vzajemne resit konflitky atd...prijde rozvod.

Sex je dulezity, ale zajem delat to 2x za den po urcite dobe opada (prevazne zeny dostavaji migreny) a co potom?

0/0
15.1.2011 20:10

netykavka

Re: bullshit

no ja osobne si zivot bez sexu neumim predstavit. myslim ze "migrenama" trpej prevazne ty zeny, kterym sex neprinasi skutecne uspokojeni. treba od zacatku vztahu predstirali orgasmus, aby pozvedli partnerovo ego no a pak uz z toho neslo vycouvat. ja osobne tenhle pristup nechapu. dospeli lide by meli byt schopni otevrene komunikovat i v sexualnich zalezitostech. podle me chvilku trva, nez se partneri navzajem sladi. nekomu tydny, jinemu mesice ci roky. dulezita je ochota udelat tomu druhemu dobre a trpelivost. plus laska a hlavne duvera, to ani nemusim dodavat.

0/0
16.1.2011 14:30

samuel05

...

to mne neprekvapuje zatimco velka cast nasich prarodicu mela stastny vztah do konce zivota, dneska se kazdy druhy rozvadi.

Ve svojem okoli moc stastnych paru neznam. Dnesni generace neni naucena resit problemy, kdyz prijdou prvni "migreny" muz si zbali kufry a jde k druhe.

0/0
15.1.2011 20:14

samuel05

to mne neprekvapuje

to mne neprekvapuje zatimco velka cast nasich prarodicu mela stastny vztah do konce zivota, dneska se kazdy druhy rozvadi.

Ve svojem okoli moc stastnych paru neznam. Dnesni generace neni naucena resit problemy, kdyz prijdou prvni "migreny" muz si zbali kufry a jde k druhe

0/0
15.1.2011 20:15

PetrP7

A co když patneři poté zjistí,

že si po této stránce naprosto nevyhovují??? Budou mít spokojený vztah???;-D;-D;-D

0/0
15.1.2011 16:16

heroforseason

Re: A co když patneři poté zjistí,

Tak se rozejdou, ne? V čem je problém, život je dlouhý a vztahů se dá vyzkoušet milion.

0/0
15.1.2011 16:39

Lam0r

hah

Málokterej chlap je takovej blázen, aby si ženskou nevyzkoušel v posteli před tím, než si jí vezme. Co když se z ní pak vyklube frigidka? Rozvod, zahýbání? Zbytečnost...

0/0
15.1.2011 14:04

PetrP7

Re: hah

...asi i naopak, nemyslíš? ;-)

0/0
15.1.2011 16:17

heroforseason

Re: hah

Tak to snad většinou poznáš už když s ní chodíš, ne?

0/0
15.1.2011 16:41

samuel05

Re: hah

jak to chces poznat. Ja znam tolik paru co to delali pred svatbou 3x za den a dva roky po svatbe 1 za mesic.

0/0
15.1.2011 20:18

P.J.

....

U každého statistického výzkumu se dají otázky formulovat tak, aby vycházelo to, co potřebujete. Úplně zde vyloučili všechny ostatní vlivy (třetí proměnnou) a ani bych nechtěl vidět, jak měli formulované otázky...

0/0
15.1.2011 12:28

net.Xtreme V.

Smazat

Když ne článek, tak vědce z nadpisu, je to urážka vědcůR^

0/0
15.1.2011 10:00

net.Xtreme V.

U mormonů jsem přestal číst

Statistika je krásně ohebná a když někdo chce něco dokázat, tak to dokáže...

netvrdím, že ta studie nemá pravdu, jen že zaměňuje příčiny, následky a používá účelově vybraný vzorek populace s cílem potvrdit zadání, že sex v manželství je lepší.

0/0
15.1.2011 9:59

swiss112-1

nejaka reklama na mormonskou cirkvi?

clanek neobsahuje zadnou objektivni informaci SMAZAT

0/0
15.1.2011 9:58

netykavka

jo jo

"Dobrý sex se buduje, nedostáváme ho darem jako polotovar. Učíme se jej, stejně jako se učíme manželství," ano, s timhle souhlasim. akorat "nespechejte na sex" je strasne relativni veta, pro nekoho je brzo po tydnu, pro jineho i po mesici. nikdy neni na skodu pockat, ja tak cinim cely zivot a proto jsem se vyhnula spouste zklamani - to, ze dani chlapi byli idioti, jsem diky intuici a zdravemu rozumu poznala predtim, nez k cemukoliv doslo, takze jsem si pak nemusela nic vycitat :-)

0/0
15.1.2011 8:31

wiliz 3

Re: jo jo

R^

0/0
15.1.2011 9:30

jezek

Re: jo jo

> nikdy neni na skodu pockat, ja tak cinim cely zivot...

Celý život čekáš? Nic proti, ale to jsi asi jeptiška, ne?

0/0
15.1.2011 10:30

netykavka

Re: jo jo

proc cely zivot? ;-D ja jsem to myslela v ramci vztahu. nekere veci se vykrystalizuji uz po par dnech, takze muzu dost dobre odhadnout, na cem jsem a nezacinat zbytecne neco, co nema smysl.

0/0
15.1.2011 13:32

jezek

Re: jo jo

Protože jsi napsala "celý život"... "Vykrystalizují" - jak jsi moudrá ....!

0/0
15.1.2011 14:09

netykavka

Re: jo jo

moudra? nemyslim. akorat ze misto toho, co mam mezi nohama, pouzivam k mysleni mozek :-) zkus to taky, usetris si zbytecne problemy ;-)

0/0
15.1.2011 14:53

Výzkum

Re: jo jo

Takže chceš říct, že jsi spala jen s těmi, co jsi milovala a co milovali tebe? Hmm, tak to jsi buď naivní anebo panna. Anebo oboje, promiň.

0/0
15.1.2011 17:16

netykavka

Re: jo jo

:) ja si jenom myslim svoje a tise se smeju. skoda z tebe tvoje (patrne nepovedene) vztahy udelali takoveho cynika. a ja jsem rada, ze ze mne diky memu postoji neni emocionalni krypl, protoze techle lidi pribyva a je hruza se na to koukat. a na to, co vychovaj ze svejch deti, se bojim pomyslet.

0/0
15.1.2011 18:29

martin8562

Re: jo jo

Tak pod tohle se podepisu... Mam podobnou zusenost jako netykavka... Taky jsem nikdy  hned s kdekym neskakala do postele... , "emocionalni kripl" je presne oznaceni mnohych, bohuzel..... a z toho je mi taky smutno...  Ovsem na druhou stranu musim priznat, ze se ted podruhe rozvadim, a to jsme se sexem cekali deset let!!!...ha ha - s prestavkama v nasem vztahu ale... Ono to bude samozrejme v necem jinem jeste...

0/0
15.1.2011 19:09

netykavka

Re: jo jo

dyt jo, dycky je to o tech dvou lidech, sex jako takovy a zacatek jeho provozovani rozhodne neni 100% ukazatel niceho. spise bych chtela apelovat na zensky, at nepodlehaj natlaku na partnera a spej s nim az kdyz to tak samy budou citit (ale to bych asi mela zamirit na jiny server). i kdyz urcite se najdou i takove, kere to chteji hned na prvnim rande :) nemam proti tomu nic, kazdy to ma takove, jake si to zaridi. akorat mluvim z vlastni zkusenosti, ze sex je sice normalni soucast vztahu ale nemel by byt jeho zakladem. skutecna intimita prichazi casem a pokud ji oba vnimaj, je to na dobry ceste. a hlavne by se clovek nemel brat az tak vazne a mel by umet odpoustet. to jsem zas moudra jako radio :D

0/0
15.1.2011 22:32

kosobecny

Pěj píseň toho koho chleba jíš!

Vznikla však na škole vlastněné mormonskou církví, která předmanželský sex odsuzuje.

0/0
15.1.2011 1:17

Duke..Nukem

Re: Pěj píseň toho koho chleba jíš!

ale vetsina ho stejne provozuje..;-D

0/0
15.1.2011 10:27







Najdete na iDNES.cz